بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   أرشيف المنتدي (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=513)
-   -   جروب طلاب الصف الاول الثانوى (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=335960)

asmaa232 14-07-2011 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة (* ميرو *) (المشاركة 3678919)
هوا مهما كان الى هيحصل سواء المنهج هيتغير ولا لأ احنا هنعانى شوية السنة دى :040vk0: (على اساس كنا ناقصين ) بس لو اتغير هيكون احسن بكتير علشان نكون ماشيين على النظام الى مشينا عليه :giljotiiniug3:

على رايك كدا كدا بايظة

ندا حسن 15-07-2011 09:10 AM

ممكن اللى عنده ى خبر جديد يبلغنا بيه على طول

ندا حسن 15-07-2011 09:11 AM

فى اى اخبار جديدة عن المنهج

ندا حسن 15-07-2011 09:20 AM

انا بقول احتمال تتاجل لاول عشرة عشان الاوضاع لسه ماستقرتش وكمان فى شهر 9 هيكون فيه انتخابات رئاسة وانتخابات تانية كتير فاكيد هيبقى فى اجازات فطبيعى ياجلوها لاول عشرة بس اكيد المنهج هبتغير انا شوفت المنهج القديم فى الكيمياء اخدنا دروس من المنهج وفى الرياضيات اخدنا وحدتين جبر ووحدة هندسة وفى العربى اخدنا النحو كله باستثناء المصادر يعنى اكيد هيتغير وربنا يستر بقى من نظام ملف اانجاز دا بجد اللى مخوفنى اوى وربنا معاكم ومعايا ان شاء الله

Eng. Ahmed Hekal 15-07-2011 09:28 AM

الاسم احمد
السن 15
الهواية الانترنت والكمبيوتر والقراءة وكرة القدم
المجموع في 3 ع 292

انا مش هاخد دروس في 1 ثانوي ان شاء الله وهخش اختبارت المتفوقين الي في عين شمس يارب اتقبل

والمدارس احتمال تتأجل عشان الانتخابات

ورادعو بالشفاء للاستاذ احمد حمدي بتاع العلوم
ربنا يشفيه

غيث السما 15-07-2011 01:06 PM

الاسم :الاء
السن :15
الهوايات :النت وتعلم الجديد فى الانجليزيه
المجموع:كت نقصه الترم الاول 10 درجات والترم الثانى نقصت 2 درجه جبت 288والحمد لله
المحافظه :الغربيه

يا جماعه هوه محدش يعرف حاجه عن تنسيق الغربيه انا زهقت عايزه اودى ملفى بقى انا مش قلقانه بس لسه لحد دلوقت مخدوش مننا الملف ياريت بعد ازنكم الاقى اجابه ممكن.........

asmaa232 15-07-2011 01:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ندا حسن (المشاركة 3686678)
فى اى اخبار جديدة عن المنهج

ادينا مستنيين اهو :bosyht9:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ندا حسن (المشاركة 3686708)
انا بقول احتمال تتاجل لاول عشرة عشان الاوضاع لسه ماستقرتش وكمان فى شهر 9 هيكون فيه انتخابات رئاسة وانتخابات تانية كتير فاكيد هيبقى فى اجازات فطبيعى ياجلوها لاول عشرة بس اكيد المنهج هبتغير انا شوفت المنهج القديم فى الكيمياء اخدنا دروس من المنهج وفى الرياضيات اخدنا وحدتين جبر ووحدة هندسة وفى العربى اخدنا النحو كله باستثناء المصادر يعنى اكيد هيتغير وربنا يستر بقى من نظام ملف اانجاز دا بجد اللى مخوفنى اوى وربنا معاكم ومعايا ان شاء الله

اها طيب يارب بقى السنة دى تعدى على خير
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد باشا هيكل (المشاركة 3686727)
الاسم احمد
السن 15
الهواية الانترنت والكمبيوتر والقراءة وكرة القدم
المجموع في 3 ع 292

انا مش هاخد دروس في 1 ثانوي ان شاء الله وهخش اختبارت المتفوقين الي في عين شمس يارب اتقبل

والمدارس احتمال تتأجل عشان الانتخابات

ورادعو بالشفاء للاستاذ احمد حمدي بتاع العلوم
ربنا يشفيه

ربنا يشفيه يارب
بس بجد كويس انك مش تاخد دروس لانها حاجة مضيعة للوقت جدااا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غيث السما (المشاركة 3687289)
الاسم :الاء
الهوايات :النت وتعلم الجديد فى الانجليزيه
المجموع:كت نقصه الترم الاول 10 درجات والترم الثانى نقصت 2 درجه جبت 288والحمد لله
المحافظه :الغربيه

يا جماعه هوه محدش يعرف حاجه عن تنسيق الغربيه انا زهقت عايزه اودى ملفى بقى انا مش قلقانه بس لسه لحد دلوقت مخدوش مننا الملف ياريت بعد ازنكم الاقى اجابه ممكن.........

انا بردو م الغربية بس معرفش حاجة عن التقديم والكلام دا اصل بابا هو اللى معاه الورق :d

Amira Mamdouh 15-07-2011 06:33 PM

طيب ليه الحيرة دى كلها تعالوا نطلع على ميدان التحرير هــــــء هـــــء :)

asmaa232 15-07-2011 07:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة (* ميرو *) (المشاركة 3688910)
طيب ليه الحيرة دى كلها تعالوا نطلع على ميدان التحرير هــــــء هـــــء :)

ههههههه تسدقى فكرا بردو مجاتش علينا يعنى

المســ نور ــتقبل 15-07-2011 08:53 PM

الاسم : عمرو عبد الفتاح سعد
اللقب:نور المستقبل
المحافظة : القليوبية
الهوايات :الكتابة والقراءة والتحاور والنقاش والتصفح حول المواقع التعليمية

مصطفى مزيد 15-07-2011 09:02 PM

يا ماعة المنهج ان شاء هيتغير وكيف لايتغير واحنا درسنا فى الاعدادى معظمه او كله بس ممكن يتأخر المنهج الجديد شوية بسبب الاوضاع اللى فى البلد وكمان ممكن وزير التربية والتعليم يتغير فى التعديل الوزارى الجديد اما بالنسبة للمدارس فهى سوف يتم تأجيلها وعلى الاقل سوف تبدأ فى اول اكتوبر اما بالنسبة للدروس ففى العربى والرياضة(جبر وهندسة وحساب مثلثات) وانجليزى وفرنساوى وكيمياء اتمنى ان تنال اعجابكم

Amira Mamdouh 15-07-2011 09:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المســ نور ــتقبل (المشاركة 3689481)
الاسم : عمرو عبد الفتاح سعد
اللقب:نور المستقبل
المحافظة : القليوبية
الهوايات :الكتابة والقراءة والتحاور والنقاش والتصفح حول المواقع التعليمية

اهلا بحضرتك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى مزيد (المشاركة 3689519)
يا ماعة المنهج ان شاء هيتغير وكيف لايتغير واحنا درسنا فى الاعدادى معظمه او كله بس ممكن يتأخر المنهج الجديد شوية بسبب الاوضاع اللى فى البلد وكمان ممكن وزير التربية والتعليم يتغير فى التعديل الوزارى الجديد اما بالنسبة للمدارس فهى سوف يتم تأجيلها وعلى الاقل سوف تبدأ فى اول اكتوبر اما بالنسبة للدروس ففى العربى والرياضة(جبر وهندسة وحساب مثلثات) وانجليزى وفرنساوى وكيمياء اتمنى ان تنال اعجابكم

شكرا على الإفادة

غيث السما 16-07-2011 10:59 AM

ماشى يا asmaa232 ده مش وقت هزار يعنى وعلى العموم انا الحمد لله هقدم بكره

ندا حسن 17-07-2011 08:58 AM

ايه الاخبار ياجماعة انا مليت اوى بجد

ندا حسن 17-07-2011 09:04 AM

ربنا يعديها على خير امين يارب اى حد وصلتله اخبار ياجماعة يبلغننا وانا ان شاء لو وصلنى اى خبر هحتفظ بيه لنفسى بس هههههههههههههههه بهزر طبعا ان شاء الله هبلغكم علطول انا عارفة انتم قلقانين ازاى لانى انا برده مجربة القلق ده

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 07:14 AM.