بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   أرشيف المنتدي (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=513)
-   -   نتيجة الشهادات المعادلة (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=148868)

Toto92 10-09-2009 03:07 AM

اقتباس:

لا يا جماعه ده مش اسلوب حوار لناس داخله جامعه ...... احنا كلنا قلقانين و قاعدين علي اعصابنا فلما واحد ييجي و يقولنا خبر فكسان يوترنا اكتر ده اللي مينفعش حد يستحمله ...... يا ريت كل عضو يفكر يحط خبر يحط المصدر مش يحط لينك بايظ
هو ده الكلام انت فين م الصبح يا محمد :d

مش اسلوب خاااااااالص و يا محمد محسن لو سمحت بعد اذنك متردش عليه لووووووووووووووو سمحت يعني يعمل عشرين عشوية يعمل ميت عضوية سيبه مع نفسه و اتكلمو ف موضوع تاني

mohammedmohsen 10-09-2009 03:08 AM

لا لازم نوقفه عند حده
هبل هو ولا اية

yousef el prince 10-09-2009 03:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م7م د (المشاركة 1582715)
ايه يا عم يوسف انت هتجيب اجل الراجل .... هوا قلقان من مكان الجامعه اللي هيخشها مش نوع الكليه .... في شرق فاسع بنهم

يا عم مكان ايه انتا بتهرج انا لو مكانو اكتب اى مكان على مزاجى واحط رجل على رجل

cute noga 10-09-2009 03:09 AM

يا جماعه احنا جايين نهدي النفوس مش ناويين تتسحروا ولا ايه ؟؟؟؟؟؟

M!DO LoVeRs 10-09-2009 03:12 AM

يا جماعة حد متأكد من موضوع النتيجةيوم الخميس ولا لا انا فضلت سهران امبارح للصبح و متفيش حاجة يعني اعمل كدا تاني ولا اخش انام بعد ما اتسحر يا توتو و نبي ردي عليا خلاص تعبت !!!!!!!!!!!!!

ultas devils 10-09-2009 03:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammedmohsen (المشاركة 1582764)
لا لازم نوقفه عند حده
هبل هو ولا اية

ياعم كبر دماغك واهدى ومترضش عشان الموضوع ميكبرش
وخلاص مش عايز تصدق متصدقش
وبكره حيبان ريح نفسك كده وخلاص

yousef el prince 10-09-2009 03:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cute noga (المشاركة 1582767)

هتعزيمينا ؟؟؟؟؟؟؟؟

م7م د 10-09-2009 03:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cute noga (المشاركة 1582767)

اه و الله و مين سمعك ده حتي المسحراتي واقف في شارعنا بقالو ربع ساعه بيطبل لحد ما صدعنا ... كان ناقص بس حد يخرجلو و يحلفلوا علي المصحف ان احنا صحينا

ultas devils 10-09-2009 03:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m!do lovers (المشاركة 1582774)
يا جماعة حد متأكد من موضوع النتيجةيوم الخميس ولا لا انا فضلت سهران امبارح للصبح و متفيش حاجة يعني اعمل كدا تاني ولا اخش انام بعد ما اتسحر يا توتو و نبي ردي عليا خلاص تعبت !!!!!!!!!!!!!

بص مفيش حاجة اسمها اكيد
فى ناس بس قالت ان ليهم ناس شغالة فى مكتب اتنسيق قاللهم النتيجة الخميس وبالكتير الجمعة

Toto92 10-09-2009 03:16 AM

اقتباس:

ان شااااااااااااااااء الله تكون بكرة لسه معندناش خبر مؤكد للاسف
انت قوم ناااااااااام احسنلك و متصحاش الا لما حد يجي يقولك نتيجتك طلعت خلاااااااااااااااااص :d

M!DO LoVeRs 10-09-2009 03:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ultas devils (المشاركة 1582781)
بص مفيش حاجة اسمها اكيد
فى ناس بس قالت ان ليهم ناس شغالة فى مكتب اتنسيق قاللهم النتيجة الخميس وبالكتير الجمعة

طيب لو الكلام دا صح في ناس بتقول انو في ناس فس الدور التاني و المرحلة التاتة مجاميعهم عالية و ممكن يكون ليهم الاحقية في الجامعات قبلينا يعني لا احنا طبعا عملنا ابشع انواع الجرائم و اخدنا الثانوية من برة الكلام دا نعمل فيه ايه لان الكلام دا لو صح يبقى بس نحلم انها يوم السبت انا مش بفقر بس الكلام منطقي ولا ايه ؟؟؟

:angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::a ngry2::angry2::angry2::angry2::angry2::angry2::ang ry2::angry2::angry2::angry2:

الطالبة السعيدة 10-09-2009 03:19 AM

في ايه يا جماعة هدوا اعصابكوا شوية و محدش ياخد على كلام التاني عشان كلنا تعبانين و متوترين من النتيجة

Toto92 10-09-2009 03:19 AM

اقتباس:

محمد محسن انتا انسان متخلف وقلت على العضو lead 92 وعلى اعضاء تانية نفس الحاجة انتا فعلا انسان متخلف اصلا النتيجة كده كده طالعة وانا مش داخل على الموقع تاني لأنه الظاهر اللي فيه امثالك وامثال ابراهيم ناس كدابة الخبر كده كده هيجي بره صحيح بس قبل ما امشي وساعة الفجر
حسبي الله ونعم الموكيل في الانسان اللي بيتهم النفس بدون حق يا رب جيبو له في نتيجته حسبي الله ونعم الوكي
يا حاج مجتهد ملوش لازمة الدعاوي دي و خلاص يا سيدي متدخلش تاني اهو يبقى خيط و بكرة :d

و غيرو الموضوع بقىىىىىىىىىىى

ultas devils 10-09-2009 03:20 AM

سلام ياجدعان بجد الواحد زهق
الواحد يدخل لما الناس تبطل خناق

RoMaaa 10-09-2009 03:23 AM

كدب اساسا النتيجه دي

وانت معاك حق يا محمد محسن

وكل واحد يلم نفسه بقي

واللي عامل نفسه بيعمل كده لمصلحتنا فبنقوله شكرا

بكره النتيجه تظهر ونعرف كل حاجه

بس هتبقي بجد اخدت دعاوي عليك بعمرك كله

وحسبي الله ونعم الوكيل

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 08:19 AM.