بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى أخصائى تكنولوجيا التعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=839)
-   -   بخصوص الإحصاء الاستقراري نتائج الامتحانات (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=453689)

مصطفى بخيت 19-09-2012 01:03 AM

انا طبعت ابتدائي عادى جدا وسلمت الادارة كمان ومفيش اى مشكلة

انتصار سيد عثمان 19-09-2012 08:56 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته . حديعرف ياجماعة هو إضافة تلاميذ رياض الأطفال عالنت بدأ ولا لسة ؟ للعام الجديد 2012/2013

إكس مان 20-09-2012 10:39 AM

يوجد طالب أوعدد من الطلبة ليس مسجل لهم نتيجة تقوم بفتح تلاميذ لم يسجل لهم نتيجة فتظهر لك فتضع له فى المربع الذى امامه علامة صح وتكتب له النتيجة وبعد ذلك تقوم بعملية الطبع

محمد محمود بدر 20-09-2012 11:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fathyaboalfadl (المشاركة 4750089)
السلام عليكم ورحمة الله
عند تنفيذ الخطوات السابقة و اختيار طباعة احصاء نتائج الامتحانات لا يظهر الاحصاء وانما رسالة ( اختر المدرسة ) كما ذكرت الاخت السابقة

نفس الموضوع ده عندى فى مدرستى

صاصا ندى 21-09-2012 05:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farsmbadr (المشاركة 4860202)
نفس الموضوع ده عندى فى مدرستى

ياريت لو فية حد عندة نموزج لنقل طالب الكترونى ينزلة على الصفحة او اللى عمل قبل كدة طلب نقل الكترونى يقولى اية البيانات المطلوبة حتى ينجح الطلب الكترونيا ضرورى لو سمحتم

حسين محمود ع 24-09-2012 08:47 PM

كلام أكيد السبب أنك نسيت واحد لم تسجل له نتيجه راجع مدرستك هتلاق حد مش مسجل له نتيجه
وبعدها تظهر الطباعه

mr abo aaser 457 13-08-2013 04:42 PM

1 مرفق
طب انا سجلت كل النتائج و متاكد ان الجميع له نتيجة و تظهر عباره عفوا : يجب الانتهاء من تسجيل نتائج الامتحانات التفصيلية لكل التلاميذ باستمارة التلميذ
وده صوره من المشكله

مقيلي مصطفي 13-08-2013 10:27 PM

ماذا عن الاحصاء الاستقرارى نتائج الامتحانات ؟

adawi 15-08-2013 04:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-457 (المشاركة 5435549)
طب انا سجلت كل النتائج و متاكد ان الجميع له نتيجة و تظهر عباره عفوا : يجب الانتهاء من تسجيل نتائج الامتحانات التفصيلية لكل التلاميذ باستمارة التلميذ
وده صوره من المشكله

انا طبغت الاخصاء بس النسبة المئوية هى اللى جابت الرسالة دى

professeur100 15-08-2013 05:44 PM

يتم نقل الطالب من سنة دراسية الي اخري بعد تسجيل نجاحه و يتم نقله للصف الاعلي من خلال مسئول الاحصاء بالادارة

صاصا ندى 15-08-2013 11:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-457 (المشاركة 5435549)
وده صوره من المشكله

انا عندى نفس المشكلة بتظهر نفس الرسالة على الرغم من تسجيل كل نتائج الطلبة ومش عارفة اعمل ايه لو حد وجد حل للطباعة ياريت يذكرها للافادة

monmon_hamed 18-08-2013 05:09 PM

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ده اول مشاركه ليا فى القسم ده , لان الموضوع جديد عليا
بعد مخلصت تسجيل نتائج التلاميذ بكل مرحله " الابتدائي" وبطلب منه يطبع الاحصاء الاستقرارى بيطلع لى الرساله ده

عفوا : يجب الانتهاء من تسجيل نتائج الامتحانات التفصيلية لكل التلاميذ باستمارة التلميذ

مع العلم انى رجعت نتيجه التلاميذ واحد واحد بيكونوا متسجلين ولما بضغطت على ايقونه تحميل الدور ثاني فقط او تحميل لم يسجل فقط بيطلع يقولى لا يوجد
ورجعت النتيجه كتير

مش عارفه ايه المشكله

صاصا ندى 18-08-2013 05:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monmon_hamed (المشاركة 5443477)
بعد مخلصت تسجيل نتائج التلاميذ بكل مرحله " الابتدائي" وبطلب منه يطبع الاحصاء الاستقرارى بيطلع لى الرساله ده

عفوا : يجب الانتهاء من تسجيل نتائج الامتحانات التفصيلية لكل التلاميذ باستمارة التلميذ

مع العلم انى رجعت نتيجه التلاميذ واحد واحد بيكونوا متسجلين ولما بضغطت على ايقونه تحميل الدور ثاني فقط او تحميل لم يسجل فقط بيطلع يقولى لا يوجد
ورجعت النتيجه كتير

مش عارفه ايه المشكله

عندى نفس المشكلة ومش عارف اية الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الجدضاحى 19-08-2013 08:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة monmon_hamed (المشاركة 5443477)

ورجعت النتيجه كتير

مش عارفه ايه المشكله

نفس المشكلة

monmon_hamed 19-08-2013 07:37 PM

النهارده كنت فى مكتب الاحصاء "حلوان" بمدرسة الامير وليد بن طلال
فضلنا نحاول نشوف المشكله فين بس محدش عرف برده وفى الاخر قالولى ابلغ الوزاره
مش عارفه حل الموضوع ده ايه وبسببه مش عارفه اعمل تحاولات من والى المدرسة

اللى يجد حل يبلغ الاخرين

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:33 PM.