بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية العلوم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=166)
-   -   مين علوم الاسكندرية؟؟؟؟؟؟؟؟ (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=67156)

Nogha 16-07-2009 09:02 PM

اقتباس:

ياررررب يوفقك وتدخل علوم اسكندرية طالما انته نفسك فيها قوي كده
يارب ان شاء الله
ايه اخبار النتيجة يا einstein.2020؟؟؟
ان شاء الله تكون كويسة و تدخل اللى فيه الخير و ان شاء الله علوم اسكندرية

اقتباس:

ويااااارب نعدي احنا منها علي خير
يارب آآآآآآآآآآآآآآآآآمين

Nogha 16-07-2009 09:03 PM

هى نتيجة تنسيق الأقسام محدش يعرف عنها حاجة؟ ياريت لو حد يعرف اى معلومة عن معادها او حتى توقعاتكم السنادى

hanoooooooda 18-07-2009 06:19 AM

السلاااااااااااااااااااااااااااااااام عليكم

إزيكوا يا جماعه عامليين إيه

انا اعرف ان نتيجه تنسيق الاقسام هتظهر في شهر 9 والله اعلم
انا هروح الكليه يوم الاحد اسال عن كل حاجه
لو عايزيين تسألوا عن أي حاجه أنا موجوده قولولي متتكسفوش :d

Nogha 19-07-2009 08:36 AM

اقتباس:

السلاااااااااااااااااااااااااااااااام عليكم

إزيكوا يا جماعه عامليين إيه

انا اعرف ان نتيجه تنسيق الاقسام هتظهر في شهر 9 والله اعلم
انا هروح الكليه يوم الاحد اسال عن كل حاجه
لو عايزيين تسألوا عن أي حاجه أنا موجوده قولولي متتكسفوش :d

و عليكم السلام
حمدالله عالسلامة يا قمر
انا كمان رايحة الكلية انهردة الاحد عالساعة 4 و نص خمسة كدة يارب اشوفك هناك
وحشانى اوى يا هنوووود:d

one way 20-07-2009 11:22 PM

ياريت حد يقول نتيجة التنسيقامتى؟
عشان الواحد بقى على نااااااااااااااااااااار ومنديش ادنى استعداد عشان استنى لشهر 9

محمد.فوكس 25-07-2009 01:36 AM

معلش يا جماعة بقالي كام اسبوع مش بدخل بس مكنتش في البيت ده غير ان النت قطع فترة.
ايه اخبار السامر كورس معاكو .. انا بالنسبالي تايه شوية لان كمان مفيش ورق كورسات زي الدراسة العادية.
و ايه اخبار نتيجة التخصصات .. انا عمال اسمع ناس بتقول هتطلع قريب و في نفس الوقت حد يقول بعدالسامر كورس
و اللي يقول الكيمياء هتاخد جيد جدا و محدش بيقول هو عرف منين؟
حد عنده حاجة جديدة؟
سلام..

one way 25-07-2009 10:34 PM

الكيميا هتاخد من جيد جدا يا خرابىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
خلاص باباى يا كيميا واهلا بقسم حشرات

محمد عبد المنجي 26-07-2009 12:42 AM

السلام عليكم ع فكرة نتيجه التخصصات مش هتظهر غير بعد نتيجه السامر كورس لان معايا نبات ولما سالت المرشد الاكاديمي هل الماده دي هيتاخد بيها في التقدير وكده علشان التخصصات قالي انه هيتاخد بيها طبعا ومش هتظهر نتيجه التخصصات غير بعد نتيجه السامر كورس وبالنسبه ان الكمياء تاخد من جيد جدا فده مش احنا اللي نحدده ده ع حسب كل سنه وع عدد اللي طالبين القسم ده فبلاش تقلقوا نفسيكم انشاء الله خير واللي ربنا عايزة هو اللي هيكون

Nogha 26-07-2009 10:57 AM

اقتباس:

معلش يا جماعة بقالي كام اسبوع مش بدخل بس مكنتش في البيت ده غير ان النت قطع فترة.
ايه اخبار السامر كورس معاكو .. انا بالنسبالي تايه شوية لان كمان مفيش ورق كورسات زي الدراسة العادية.
و ايه اخبار نتيجة التخصصات .. انا عمال اسمع ناس بتقول هتطلع قريب و في نفس الوقت حد يقول بعدالسامر كورس
و اللي يقول الكيمياء هتاخد جيد جدا و محدش بيقول هو عرف منين؟
حد عنده حاجة جديدة؟
سلام..

كل واحد برأى
بس انا مش مستغربة
هذا ما تعودنا عليه فى كليتنا العظيمة
الكل لازم يفتى

اقتباس:

الكيميا هتاخد من جيد جدا يا خرابىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
خلاص باباى يا كيميا واهلا بقسم حشرات
يااااااااااااااااااااا ليه كدة؟
حشرات ايه بس حرام عليكى
ان شاء الله ربنا يعمل اللى فيه الخير و تدخلى اللى نفسك فيه يارب ان شاء الله

اقتباس:

السلام عليكم ع فكرة نتيجه التخصصات مش هتظهر غير بعد نتيجه السامر كورس لان معايا نبات ولما سالت المرشد الاكاديمي هل الماده دي هيتاخد بيها في التقدير وكده علشان التخصصات قالي انه هيتاخد بيها طبعا ومش هتظهر نتيجه التخصصات غير بعد نتيجه السامر كورس وبالنسبه ان الكمياء تاخد من جيد جدا فده مش احنا اللي نحدده ده ع حسب كل سنه وع عدد اللي طالبين القسم ده فبلاش تقلقوا نفسيكم انشاء الله خير واللي ربنا عايزة هو اللي هيكون

و الله انا ده اللى سمعته و بصراحة مقتنعة بيه كمان لأنهم لا يمكن يطلعه نتيجة الأقسام قبل السامر كورس ما تطلع نتيجته

one way 26-07-2009 11:13 PM

شوية يقولوا قبل السامر كورس وشوية بعده طيب انا اعرف واحدة سالت العميد ذات نفسه فى مكتبه قالها من اسبوع ان النتيجة كمان اسبوعين يبقى ازاى بعد السامر كورس
بجد انا معنديش اى استعداد استنى لغاية شهر 9 عشان اعرف النتيجة حرااااااااااااااااام اعصابىىىىىىىىىىىى

محمد المصرري 29-07-2009 11:17 PM

ازيكوا ياشباب يارب تكونوا كلكم كويسين وبتقضوا اجازة كويسة ومفيش قلق ولا اي حاجة وبالنسبة لحكاية نتيجة الاقسام في ناس بتقول قبل السامر وناس بتقول بعد نتيجة السامر بس الكلام المنطقي انها بعد نتيجة السامر كورس لإن زمايلنا اللي معاهم مواد هيعملوا فيهم ايه مش هيدخلوهم اقسام يعني ولا ايه وده مستحيل فأكيد هيأجلوا نتيجة الاقسام لحد بعد نتيجة السامر عشان يكون كله طلع نضيف ومعهوش مواد

mo0ny 29-07-2009 11:54 PM

ايه ياجماعه انا لسه هدخلها حسستونى برعب منها ليه
ايه قولوا بصراحه ايه نظامها؟؟ وايه نظام الدراسه
بامانه متكذبوش
ومعلش هغلس عليكم واقولك عايزه حد يعرضلى منهج اولى كده بس عرض سريع بلييييز

Nogha 30-07-2009 10:28 AM

اقتباس:

ازيكوا ياشباب يارب تكونوا كلكم كويسين وبتقضوا اجازة كويسة ومفيش قلق ولا اي حاجة وبالنسبة لحكاية نتيجة الاقسام في ناس بتقول قبل السامر وناس بتقول بعد نتيجة السامر بس الكلام المنطقي انها بعد نتيجة السامر كورس لإن زمايلنا اللي معاهم مواد هيعملوا فيهم ايه مش هيدخلوهم اقسام يعني ولا ايه وده مستحيل فأكيد هيأجلوا نتيجة الاقسام لحد بعد نتيجة السامر عشان يكون كله طلع نضيف ومعهوش مواد

هو بصراحة فيه قلق جامد شوية بس ربنا يقدم اللى فيه الخير و طبعا كلام منطقى 100%

اقتباس:

ايه ياجماعه انا لسه هدخلها حسستونى برعب منها ليه
ايه قولوا بصراحه ايه نظامها؟؟ وايه نظام الدراسه
بامانه متكذبوش
ومعلش هغلس عليكم واقولك عايزه حد يعرضلى منهج اولى كده بس عرض سريع بلييييز

لا يا حبيبتى انتى خايفة من ايه احنا قلقانين من نتيجة الأقسام يعنى لسا بعد لما تخلصى سنة اولى و اكيد اى حد فأى كلية بيكون قلقان و بصراحة نظام الساعات المعتمدة ده جامد جدااااااااااااااااااا

one way 30-07-2009 09:36 PM

طبعا يا nogha نظام جامد جدا
بدليل انه على طول جايبلنا قلق ووجع الاعصاب
حسبى الله ونعم الوكيل

eng...lido 31-07-2009 09:27 PM

شباب ممكن طلب انا داخل علوم اسكندرية ان شاء الله
وكل اللى حوليا واقفين ضدى
فياريت حد منكوا يشجعنى ويقولى مميزات لها علشان انا قلقان جدا على فكرة انا كنت علمى رياضة

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 01:46 AM.