بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة انتساب "جامعة القاهرة" 2009 - 2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=157074)

mina_totti65 06-03-2010 08:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theorcs (المشاركة 2031061)
فى خبر انا سمعته وأردت نشره لكم ولكنه خبر سىء جدا
كلكم مسألتوش نفسكم ليه إدارة الكلية عملت لنا محاضرات
علشان درحاتناااااااا ذى الذفت وده على لسان جميع الدكترة بتاعتنا وخاصتا دكتور السلوكية والموارد

اهلا بيييك نورت المنتدى تانى

ربنا يستر بقى و ان شاء الله نعدى ياارررررب

بس هو المفروض ان احنا نزلنا المحاضرات لان اللى احنا كنا فيه ده فى الترم الاول كان عشان موضوع الانفلونزا وهما قالوا ان احنا هننزل عادى الترم التانى عموما لما نشوف وربنا يسترررررررر
واى مشاركات تضايقك او يكون فيها شتايم متردش عليها خاااااالص لان احنا اتفقنا على كده

invent_yas2020 06-03-2010 08:51 PM

السلام عليكم من جديد
اهلا بيكم يا شباب ومنور من جديد يا theorcs وبجد شرفتا والله يبارك فيك ونتمنى ان تكن معنا دائما
بس بالنسبه للخبر احنا منقدرش نقول حاجه غير ربنا يستر ونعدى على خير
وبردو بالنسبه لموضوع المضايقات من الاعضاء احنا اتعلمنا خلاص ان اى حد يقول حاجه مش كويسه احنا لما ند عليه يبقى احنا كده بنحترمه وبنقدره فأكيد لازم منردش عليه لانه ما يستهلش رد وطبعا اللى هيد على اى حد فى رده بيضايق ده بجد هيكون بزعل اوى من كل الاعضاء واحنا عايزين نكمل مشوارنا من غير ما حد يعطلنا ولو بالكلام

ويا جماعه حبيت اوضحلكم نقطه بالنسبه لتوقيع الامير محمد اللى فيه كلام عبرى محدش يستغرب دى حملة لن نعترف بأسرائيل وانا كنت كاتب رد لذيذ كده اهو ده تعليقى على الحمله دى وهذا لاخذ العلم
باللغه الام لن نعترف باسرائيل
بالروسيه Мы не признаем Израиль
بالفارسى ما اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد
بالفنلنديه Emme aio tunnustaa Israelin
بالالمانى Wir werden Israel nicht anerkennen
لماذا لا تفهمونها بكل لغات العالم الستو تفهمون ان كل اللغات تدعم هذه العباره حتى لغتكم
والسلام عليكم

a7mad 3eed 06-03-2010 09:01 PM

اقتباس:

علشان درحاتناااااااا ذى الذفت وده على لسان جميع الدكترة بتاعتنا وخاصتا دكتور السلوكية والموارد

الله يبارك فيك :d وانتا كده طمنتنا اوى !!!!!:angry2:
بس ثقتى فى ربنا كبيره جدا وربنا يستر ونعدى على خير من غير منشيل مواد خالص
ياااااااااااااااااااارب

mahmoud_khedr 07-03-2010 12:18 AM

اقتباس:

اهلا بيك انتا كنت مختفي فين الفتره ده بقالك كتير مش بتشارك معانا
اما بالنسبه للخبر ده مش وقته خالص الناس كلها دمها محروق بس الخبر ده مش اكيد لان مش معقول الكليه كلها دراجتها وحشه هما رجعوا المحاضرات مش لاولى بس لا ده رجعوها لكل السنين يعني خبر مش اكيد 100% وكمان هما كانوا قايلين من زمان ان المحاضرات هاتبقى عادي فى الترم الثاني لحد موضوع الانلفونزا ده يكون خف شويا
اما بالنسبه للاخ اللى انتا بتقول عليه ده اعتبرو مش موجود

theorcs 07-03-2010 02:03 PM

أنا شايف أجماع من الكل بمدى سوء الاخ الكريم kking العسل وطبعا انا أؤيد فكرة أن لا نتكلم إلا مع المهذبين
وانشاء الله سوف أستمر معكم فى المشاركات وأعذرونى إذا تأخرت لان هذة ظروف الشغل أصل أنا شغال من 9م إلى 9ص
بس انا مش شايف المشاركات من جميع الاعضاء وشكر خاص إلى محمود والمخترع وأحمد على عدم نسيانى
وياريت يا جماعة نشجع بعد الترم ده علشات انا مش متفائل من النظام الجديد ده والى يحضر محضرة يا ريت يقول لنا عما قاله الدكتور من أشياء مهمة وملاحظات وليس الشرح

بس انا عندى سؤال هما فى مادتى السلوكية والموارد هيراعوا مسائلة عدم وجود المحاضرات ولا خما ملهمش دعوة

theorcs 07-03-2010 02:13 PM

يا ريت لو حد يقول لى هيذاكر الترم ده من اه باذبت من ملازم ولا كتب ولو ملازم منين هنجبها

mahmoud_khedr 07-03-2010 04:26 PM

هما في السلوكيه والموارد اكيد هيارعو اننا مش بنحضر محاضرات والدليل علي كده انهم جابو امتحانات سهله ال حد ما بس ان شاء الله خير متفكرش كتيير فى النتيجه وسيبها على الله لانها هاتبقى عكس مانتا متوقع لان التصحيح ملوش مؤشرات فانتا كبر دماغك وكده كده كلها ايام والنتيجه تظهر

mahmoud_khedr 07-03-2010 04:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theorcs (المشاركة 2032422)
يا ريت لو حد يقول لى هيذاكر الترم ده من اه باذبت من ملازم ولا كتب ولو ملازم منين هنجبها

بص طالما فيه محاضرات ذاكر من المحاضرات واقرا الكتاب ولو في محاضره محضرتهاش هاتها من اي مكتبه المكتبات كتيييره جداا بس انا من رأيي خلي الملازم للاخر المراجعه النهائيه يعني بيقي فيها المفيد
اانا عن نفسي هاعمل كده شايف ان ده الصح

vampire1188 07-03-2010 05:30 PM

اقتباس:

متفكرش كتيير فى النتيجه وسيبها على الله لانها هاتبقى عكس مانتا متوقع لان التصحيح ملوش مؤشرات
اسمحلي بس اعلق ع النقطة دي

كل واحد بيبقى عارف كويس اوي مابينه ومابين نفسه هايجيب كام في المادة اللي امتحن فيه

وبيبقي عارف اكتر انه هايسقط او هاينجح ..

انا كطالب مالييش دعوة الدفعة عملت ايه او جابت كام .. انا اللي يهمنى انا عملت ايه وحليت ازاي

لان الدكتور لما بييجي يصحح .. مش بيقول انا هانجح 90% وهاسقط 10 % !!

لكن هوا بيصحح وخلاص .. الورقة بورقتها .. مالوش دعوة بقى هوا بباقى الدفعة

لكن لو جيت في الورقة ذات نفسها .. اه ممكن ينجح او يسقط

ودا في حالات الطلبة اللي جايبين درجات النجاح

يعني مثلا تبقى انتا المفروض جايب 8 .. ممكن الدكتور يبقى حلو معاك ونجحك ويديك الـ 10

لكن انتا مثلا تبقى جايب 6 او 5 .. ساعتها مش هايقدر يقف معاك ويديك درجات زيادة ..

لانك ضايع ضايع .. وبتالى الدكتور هوا اللي في ايده كل حاجة

ahmedal3mda 07-03-2010 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vampire1188 (المشاركة 2032771)
اسمحلي بس اعلق ع النقطة دي

كل واحد بيبقى عارف كويس اوي مابينه ومابين نفسه هايجيب كام في المادة اللي امتحن فيه

وبيبقي عارف اكتر انه هايسقط او هاينجح ..

انا كطالب مالييش دعوة الدفعة عملت ايه او جابت كام .. انا اللي يهمنى انا عملت ايه وحليت ازاي

لان الدكتور لما بييجي يصحح .. مش بيقول انا هانجح 90% وهاسقط 10 % !!

لكن هوا بيصحح وخلاص .. الورقة بورقتها .. مالوش دعوة بقى هوا بباقى الدفعة

لكن لو جيت في الورقة ذات نفسها .. اه ممكن ينجح او يسقط

ودا في حالات الطلبة اللي جايبين درجات النجاح

يعني مثلا تبقى انتا المفروض جايب 8 .. ممكن الدكتور يبقى حلو معاك ونجحك ويديك الـ 10

لكن انتا مثلا تبقى جايب 6 او 5 .. ساعتها مش هايقدر يقف معاك ويديك درجات زيادة ..

لانك ضايع ضايع .. وبتالى الدكتور هوا اللي في ايده كل حاجة

تمام ياباشا طبعا انت خبرة اكتر مننا احنا لسة جداد

a7mad 3eed 07-03-2010 11:21 PM

يارجاله ان شاء الله هنحضر بكره فى مدرج (و) يعنى جروب انتساب 2 عايزين كلنا نحضر مع بعض كلامى لكل اعضاء المنتدى وهنتقابل بدرى شويه عند الشجره اللى امام مدرج (ج,د) الساعه 2 اى حد يجى يبقى يعدى علينا هناك وصدقونى هايكون يوم جميل باذن الله لو حضرنا مع بعض مره مش هنحضر مع بعض تانى ابدا انا عارف :d:d

الأميـرمحمد 07-03-2010 11:22 PM

السلام عليكم ورحمه الله مبركاته
أزيكم يا جماعة ؟؟
أنا منتظركـ يا فامبير في موضوعي لأن في كانم سؤال !!
إمتيـاز مع مرتبــة الشرف

invent_yas2020 08-03-2010 09:16 AM

السلام عليكم يا جماعه انا شوفت الردود كلها
وبقول ب الله نتقابل زى ما قال محمود خضر
وربنا يستر على النتيجه
وربنا يوفقنا الترم ده
والسلام عليكم بس علشان مستعجل علشان هجيب حاجات وبعد كده احضر نفسى للجامعه بأذن الله طبعا

trekaahmed 08-03-2010 12:37 PM

ربنا يستر على النتيجة ويوفق الكل

trekaahmed 08-03-2010 01:50 PM

ما حدش يعرف النتيجة امتى الواحد خلاص اعصابو باظت من كتر التفكير فى النتيجة

theorcs 08-03-2010 08:20 PM

اه يا جماعة عملين اه انا مبأتش شايف المنتدى فى مشاركات ذى الاول معلش يا جماعة انا تعبان موت وعندى برد علشان كدة منزلتش بس يا ريت حد يقولى حصل اه بالذبت النهاردة والكتب والملازم نزلت ولأ لا

a7mad 3eed 08-03-2010 10:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theorcs (المشاركة 2035107)
اه يا جماعة عملين اه انا مبأتش شايف المنتدى فى مشاركات ذى الاول معلش يا جماعة انا تعبان موت وعندى برد علشان كدة منزلتش بس يا ريت حد يقولى حصل اه بالذبت النهاردة والكتب والملازم نزلت ولأ لا

بس يا سيدى اللى حسل النهارده بالذبت ده مهزله مايتسكتس عليها خالث ولو سكتنا على كده يا كابتن ممكن كلنا نتدمر وبالنسبه للمنتدى عشان انتا مبأتش تشوف مشارقات زى الاول معلش بقى مانتا عارف ظروف الحياه البيت والمدام والعيال بأى عايزين يروحو الجنينه والمصاريف مش ملاحأين يا بنى خالث بس اوعدق انك هتلاأينا موجودين على طول

theorcs 09-03-2010 12:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed (المشاركة 2035466)
بس يا سيدى اللى حسل النهارده بالذبت ده مهزله مايتسكتس عليها خالث ولو سكتنا على كده يا كابتن ممكن كلنا نتدمر وبالنسبه للمنتدى عشان انتا مبأتش تشوف مشارقات زى الاول معلش بقى مانتا عارف ظروف الحياه البيت والمدام والعيال بأى عايزين يروحو الجنينه والمصاريف مش ملاحأين يا بنى خالث بس اوعدق انك هتلاأينا موجودين على طول

أعتبرها تريقة ولا لإيه انا مش فاهم بس يا ريت حد يقولى أه إلى حصل النهاردة

invent_yas2020 09-03-2010 06:57 AM

السلام عليكم جميعا
اولا الحمد لله لاننا اخذنا محاضرتين امبارح
وهنزلهم على قسم ذاكر معنا اللى هما (اقتصاد،مش عارف اكتبها انجليش :d بيزنيس كفايه كده) ودكتور الاكونتنج مجاااااااش
اقتباس:

ايه ياا حمد الهزار ده:d والله انتا زى العسل هوا انتا فتحت لما روحت على طول انتا بوب بس انا نمت
وصحيت الفجر:p وذاكرت المحاضرتين الحمد لله وربنا يوفقنا جميعا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theorcs (المشاركة 2035755)
أعتبرها تريقة ولا لإيه انا مش فاهم بس يا ريت حد يقولى أه إلى حصل النهاردة

يا زروكس هوا بيهزر وعلى فكره احمد ده لما تعرفه هتحبه جدا (على اساس انه ... :d)وهوا دمه خفيف اوى والله مش بمدحه ولو هوا وحش هقول على المنتدى واصلا مش هخليه من اصدقائنا:p:d والشله كلها كانت هتطرده:p:d
اهو انا كده بهزر معاه:d .........فهمت احمد ده لذيذ يعنى ايه بجد عسل جامد
بالنسبه للمفيد اللى حصل النهارده (حصل وطحينه :d معأنها قديمه) انا هقووله دلوقتى بأذن الله على قسم ذاكر معنا
وبجد متفتكرش ان احمد بيتريق عليك هوا بيهزر معاك
والسلام عليكم

invent_yas2020 09-03-2010 07:06 AM

اقتباس:

واحمد بيتكلم على الزحمه(المووووووووت) وربنا يستر والطلبه اللى كانو بيهزرو وقت المحاضره وبيرغوووو مع بعض وهكذا بس كان يوم لذيذ بجد وربنا يوفقنا بردو

mo7amedshiko 09-03-2010 08:57 AM

ياجماعه بجد اللى حصل امبارح دة مهزلة كبيرة اوى واحنا مش لازم نسكت على كدة الدكتورة اللى دخلت شرحت 3 دقائق بالعافية وخرجت غير الدكتور اللى مجاش فى المحاضرة التانية بصراحه انا اتخنقت من الحر والزحمة فمشيت ومقدرتش اكمل للمحاضرة التالتة المفروض يكون فى وقفة من طلبة انتساب على العذاب اللى احنا بنتعذبوا دة

الواحد بيجى يحضر محاضرات عشان يفهم ولا عشان ميفهمش

اللى احنا كنا فية امبارح دة ميديش فرصة لحد انة يسمع الدكتورة بتقول اية حتى

واسف على الاطاله وياريت تقبلونى صديق ليكم

شكرا

invent_yas2020 09-03-2010 09:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada (المشاركة 2036106)
ياجماعه بجد اللى حصل امبارح دة مهزلة كبيرة اوى واحنا مش لازم نسكت على كدة الدكتورة اللى دخلت شرحت 3 دقائق بالعافية وخرجت غير الدكتور اللى مجاش فى المحاضرة التانية بصراحه انا اتخنقت من الحر والزحمة فمشيت ومقدرتش اكمل للمحاضرة التالتة المفروض يكون فى وقفة من طلبة انتساب على العذاب اللى احنا بنتعذبوا دة

شكرا

ازيك يا مادا بجد منور المنتدى وتشرفنا بيك كتير
انا عن نفسى جربت الزحمه دى قبل كده ومن الاخر محدش هيعرف يعمل حاجه فى حل الزحمه دى لييييه؟؟!!
لان بالمنطق الزحمه دى كانت موجوده فى الترم الاول بس مش بنفس الطريقه وهيا موجوده فعلا وانا شوفتها فى تعليم مفتوح وكانت افظع من اللى احنا شوفناه امبارح ده
انما مشكلة الرغى اللى فى الطلبه الدكتوره هتستخدم الاساليب الخاصه بيها وبجد محدش هيقدر يتكلم تانى
لانهم مش بيجو الا بالقوه
لو عندك ياهو ضيفنى انا اميلى نفس الاكونت ونتكلم انا فاتح دلوقتى ياهو
سلام

invent_yas2020 09-03-2010 10:41 AM

هااااااااااااااااام لكل الاعضاء

السلام عليكم جميعا
هااااام فعلا لكل الاعضاء
ياجماعه لازم الكل يشارك فى القسم الجديد (قسم ذاكر معنا)ونرجو ذلك من الجميع
علشان الكل يستفاد لانى شايف ان اعضاء انتساب جامعة القاهره جزاهم الله خيرا بس هما اللى بيشاركو وده طبعا ميقللش ابدا من جهود باقى الجامعات فلازم تظهرو جهدكم يا جماعه ويكون فيه روح نافسه علشان القسم يكون الافضل دائما
فياريت حد يوضح اسباب عدم مشاركتم فى القسم

والسلام عليكم
واسف انى طولت واسف جامد انى كررت الاعلان ده بس علشان الكل يشارك

theorcs 09-03-2010 11:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة invent_yas2020 (المشاركة 2035988)
السلام عليكم جميعا
وهنزلهم على قسم ذاكر معنا اللى هما (اقتصاد،مش عارف اكتبها انجليش :d بيزنيس كفايه كده) ودكتور الاكونتنج مجاااااااش

ايه ياا حمد الهزار ده:d والله انتا زى العسل هوا انتا فتحت لما روحت على طول انتا بوب بس انا نمت

يا زروكس هوا بيهزر وعلى فكره احمد ده لما تعرفه هتحبه جدا (على اساس انه ... :d)وهوا دمه خفيف اوى والله مش بمدحه ولو هوا وحش هقول على المنتدى واصلا مش هخليه من اصدقائنا:p:d والشله كلها كانت هتطرده:p:d
بالنسبه للمفيد اللى حصل النهارده (حصل وطحينه :d معأنها قديمه) انا هقووله دلوقتى بأذن الله على قسم ذاكر معنا
والسلام عليكم

انا مش زعلان يا باشا ولا حاجة عادى عادى

mina_totti65 09-03-2010 12:48 PM

اقتباس:

بيهزر بس على فكرة

مش تريقه ولا حااااااجه

mina_totti65 09-03-2010 12:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة invent_yas2020 (المشاركة 2035988)
السلام عليكم جميعا

والسلام عليكم

كوييييس اووووووى ربنا معاااااك
انا كمان زاكرت المحاضرتين من شويه بس التعريف بتاع البيزنس ده لسه بحاول احفظه اهو

mina_totti65 09-03-2010 12:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة invent_yas2020 (المشاركة 2035997)
واحمد بيتكلم على الزحمه(المووووووووت) وربنا يستر والطلبه اللى كانو بيهزرو وقت المحاضره وبيرغوووو مع بعض وهكذا بس كان يوم لذيذ بجد وربنا يوفقنا بردو

ده كان ارخم يوم شوفته فى الجامعه :frown::p

mina_totti65 09-03-2010 12:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada (المشاركة 2036106)

شكرا

عاااادى ما احنا اتعودنا على الزحمه وان الدكاترة نتخلبط منهم ويجوا فى الاخر خالص يقرروا علينا حاجات

والمينى محاضرة اللى احنا اخدنها فى الاقتصاد دى اول مرة اشوفها بصراحه عمرى ما شوفت حد يدخل يشرح 5 دقايق ويخرج ولا كأننا فى اولى ابتدائى وحركة انها تدخل تخرج دى حركه هبلة اوووووووى وملهاش لازمة وهى مكنتش بتملى الازازة بتاعتها ولاحاجه زى ما احنا توقعنا هههههههههههههه لانها لو كانت عايزة تملاها كانت طلبت من العاملين او جابت واحده جديدة وبعدين عرفت كمان انها عملت الحركة دى مع المجموعه التانيه يعنى حركة ملهاش اى لازمه

mina_totti65 09-03-2010 12:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة invent_yas2020 (المشاركة 2036215)
السلام عليكم جميعا
هااااام فعلا لكل الاعضاء
ياجماعه لازم الكل يشارك فى القسم الجديد (قسم ذاكر معنا)ونرجو ذلك من الجميع
علشان الكل يستفاد لانى شايف ان اعضاء انتساب جامعة القاهره جزاهم الله خيرا بس هما اللى بيشاركو وده طبعا ميقللش ابدا من جهود باقى الجامعات فلازم تظهرو جهدكم يا جماعه ويكون فيه روح نافسه علشان القسم يكون الافضل دائما
فياريت حد يوضح اسباب عدم مشاركتم فى القسم

والسلام عليكم
واسف انى طولت واسف جامد انى كررت الاعلان ده بس علشان الكل يشارك

للاسف يا مخترع ده اللى مضايقنى فى المنتدى ان مفيش غير القاهرة انتساب بس هما اللى موجودين ويارييييييت نشوف الناس من الجامعات التانيه فى الموضوع بتاعك

واللى مضايقنى كمان ان فى اعضاء كتيييييير كانوا معانا واختفوا مش عارف راحوا فين وان ساعات كمان كلنا بنسكت فى الموضوع ده كأن عندنا بيات شتوى :d

mina_totti65 09-03-2010 12:59 PM

ياريت ياجماعه كلنان نعمل كده نزاكر المحاضرات دى كل ما ناخدها يعنى كل ما ناخد محاضرة نزاكرها كده على طول ونبدأ من دلوقتى ونتابع ده مع بعض فى موضوع المخترع وهنا

theorcs 09-03-2010 01:21 PM

يا ريت الجميع يقول رأيه بصراحة فى الموضوع ده
http://www.thanwya.com/vb/showthread...48#post2036448

mina_totti65 09-03-2010 01:40 PM

اتفضلوا المحاضرتين فى دايركيت لينك واحد من هنا

وطبعا نشكر المخترع لان هو اللى نزل وتعب فى المحاضرات دى وهو صاحب الفكره اصلا انا رفعتهم بس يعنى ;)

نودى2010 09-03-2010 02:02 PM

كتابه المحاضره جميله اوى شكرا اوى

mahmoud_khedr 09-03-2010 08:26 PM

نتيجة الفرقة الاولى ستظهر بعد قليل ربنا يستر
كله يقووووووول يارب استرها معانا ياتري هانعمل ايه
استرهااا معااااانا يااااارب

mis_hamsa 09-03-2010 08:30 PM

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااجل
يا جماعة النتيجة قربت تظهر للفرقة الاولى انتساب وانتظام خلال ساعات من دلوقتى
بالتوفيق للجميع وربنا معانا كلنا ياااااااااااااااااااارب

a7mad 3eed 09-03-2010 08:37 PM

ياااااااااااااااااااااااااااااارب

theorcs 09-03-2010 08:37 PM

يا جماعة دا الموضوع كده من الساعة 3 و كل ده بعد قليل

mis_hamsa 09-03-2010 08:40 PM

فات الكتير مبقاش الا القليل ربنا يسترها بس
ويوفقنا كلنا ان شاء الله

mina_totti65 09-03-2010 08:59 PM

ربنا يستررررررررررر

invent_yas2020 09-03-2010 10:07 PM

ياااااااااااااااااااااااارب استرها معنا وكلنا ننجح يارب

mina_totti65 10-03-2010 12:05 AM

مفيش اى حاجه خاااااالص على موقع الكليه

شباب تجارة بس هو اللى هيكون عليه النتيجة تقريييبا

trekaahmed 10-03-2010 12:56 AM

يارب انى لا اسألك رد القضاء ولكن اسألك اللطف فية يارب الكل ينجح يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــارب انا قلقان قلق الثانوية العامةبالظبط بيفكرونا بايام زمان

mina_totti65 10-03-2010 01:14 AM

ههههههههههه وانا كمان والله الوقت والرعب ده بيفكرنى وانا قاعد مستنى نتيجة الثانويه العامه السنه اللى فاتت واللى قبليها

ربنا يستر وننجح كلنا يااااااااااااااااااااااااااااااااارب

محمد بيرو 10-03-2010 01:35 AM

ياجماعة كفاية انا كدة هعيط والله انا قلقان جداااااااااا بس بالتوفيق ان شاء الله والنتيجة هتظهر على الصبح

invent_yas2020 10-03-2010 01:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trekaahmed (المشاركة 2037880)
يارب انى لا اسألك رد القضاء ولكن اسألك اللطف فية يارب الكل ينجح يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــارب انا قلقان قلق الثانوية العامةبالظبط بيفكرونا بايام زمان

(ههههههه) اهلا بيك معانا يا طارق وربنا يوفقنا كلنا ولازم نضحك ونهزر ونكون تلج كمان باستقبال النتيجه
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 2037912)
ههههههههههه وانا كمان والله الوقت والرعب ده بيفكرنى وانا قاعد مستنى نتيجة الثانويه العامه السنه اللى فاتت واللى قبليها

ربنا يستر وننجح كلنا يااااااااااااااااااااااااااااااااارب

ههههههههه انا بيفكرنى بنتيجة الجامعه قصدى عيد جوازى:d !!!!!!!! :d ومفتكرتش ثانوى لان ثانوى كانت مشكله :d ياااااااااااااااااااااارب الكل ينجح
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد بيرو (المشاركة 2037943)
ياجماعة كفاية انا كدة هعيط والله انا قلقان جداااااااااا بس بالتوفيق ان شاء الله والنتيجة هتظهر على الصبح

يا محمد متقلقش وافتكر ربنا كويس جدا واستغفر ربنا كتير وانتى تهدى وثق فى ربنا جامد انه مش هيضيع تعبك
يا محمد خليك تلجه احسن وانتا مستنى
سلام بقى علشان هنام

محمد بيرو 10-03-2010 02:15 AM

اهى النتيجة بكرة كدة مش هنام يااعم بس ممكن ابات فى التلاجة ادينى بهزر يانايتى ههههههههههههههههههههههههههه

vampire1188 10-03-2010 03:06 AM

اقتباس:

انا كده ازعل مبحبش حد يمسح كلامى سامع يا فامبير
ممنوع وضع اي مشاركات ليك في الموضوع دا .. وأي مشاركة هاتتحط هاتتمسح

ولو فكرت تعمل اي شغب او تقول كلمة مش كويسة هاتتوقف نهائى

اعقل بقى واسترجل واتكلم كلام كويس

trekaahmed 10-03-2010 12:42 PM

نتيجة الفرقة الاولى من هنا ظهرت خلاص النتيجة والحمد لله على كل شئ

theorcs 10-03-2010 03:14 PM

اه يا جماعة الموقع ثقيل كده ليه
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ررررررررررررررررررررررررررررررب

mostafa_music 10-03-2010 03:32 PM

اللى مش عارف يجيب النتيجه والموقع عنده تقيل يقولى وانا اجيبهالو
يقولى رقم الجلوس بس

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:32 AM.