بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   أرشيف المنتدي (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=513)
-   -   أعمال قديمة جمعها في هذا الرابط مستر محمد ديوشي عطا (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=553050)

مستر طارق فؤاد 08-10-2008 06:06 AM

thanks every one for your kind words which urges me to do more.

Mr.Ahmed Fadel 08-10-2008 12:08 PM

جميلة يا مستر
عايزين من حضرتك شغل اكتر شغلك يثرى المنتدى
شكرا على الرسالة الخاصة

بدر السعدنى 08-10-2008 10:55 PM

بسم الله ما شاء الله يا قشيرى ............. طول عمرك استاذ كبير ....... اخوك بدر السعدنى ( دفعتك )

دكتور محمود فتحي 09-10-2008 12:36 AM

رائع يا مستر سعد بصدق شغل محترفين والعمل بيغطى كل كبيرة وصغيرة فى الوحدة الاولى مع اختلافى مع البعض فى رايهم بعدم ضرورة وجود النص بالعكس وجود النص المدرسي بيعطي العمل شمولية جامدة اوى وبعدين قراءة العمل بتوضح ان لحضرتك اسلوب جميل اوي ومتميز يعنى بصراحة مش بتقلد او بتقتبس من حد . على العموم عايزين نشوف بقية الوحدات لاننا متشوقين نشوف بقية الاعمال ان شاء الله

Mr.Badrawy 09-10-2008 06:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمود فتحي (المشاركة 821916)
رائع يا مستر سعد بصدق شغل محترفين والعمل بيغطى كل كبيرة وصغيرة فى الوحدة الاولى مع اختلافى مع البعض فى رايهم بعدم ضرورة وجود النص بالعكس وجود النص المدرسي بيعطي العمل شمولية جامدة اوى وبعدين قراءة العمل بتوضح ان لحضرتك اسلوب جميل اوي ومتميز يعنى بصراحة مش بتقلد او بتقتبس من حد . على العموم عايزين نشوف بقية الوحدات لاننا متشوقين نشوف بقية الاعمال ان شاء الله

أنا مش هقول أكثر من اللى قاله مستر محمود

أنا منتظر باقى المذكرة بفارغ الصبر لأنها بصراحة حاجة فى منتهى الروعة .

مستر طارق فؤاد 09-10-2008 06:55 PM

شغل هايل مستر سعد.. و من الواضح انك أخذت بالك من تجارب الزملاء و قمت بتعديلاتك الرائعة المؤثرة..
و لكني أختلف مع مستر محمود و مستر بدراوي على مسألة وجود النص خاصة نص الاستماع لأنه ليس عليه اسئلة في موصفات الامتحانات و هذا الخلط وقعت فيه الكتب الخارجية (باستثناء كتاب واحد)

لكن حقيقي مشاركة متميزة جدا .. اعتقد أنها افضل ما قدم في الوحدة الأولى

مستر طه 10-10-2008 01:59 PM

thanks Mr and we will wait for more

مستر طه 10-10-2008 02:20 PM

thanksssssss a lot

اسامة الفيومى 10-10-2008 08:50 PM

الله عزك زى ما بتعز شغلك usama3030@yahoo.com

nane..... 10-10-2008 09:13 PM

ميرسى جدا يا مستر على المجهود الرائع

سعد القشيري 10-10-2008 09:36 PM

لمستر خالد غباشي

اسف جداً يا مستر خالد على انني لم استطع عرض رسالتك لان الكمبيوتر عندي يبدو ان به عطل في السوفت وير في برامج معينة , و بعدين انني اعتز برأيك جداً , و اعتبر ان من ينتقد اي عمل فهو يضيف لهذا العمل حتى يمكن لصاحب العمل تدارك الاخطاء فيما هو قادم , و كل من انتقد هذا العمل البسيط من زملائي و اساتذتي و اخواني اوجه لهم كل الشكر و التقدير لانهم اهدوني إلي عيوبي , وجزاهم الله خير الجزاء على ذلك , اما من اثنوا على العمل , فأوجه لهم الشكر و اقول لهم لقد سبقتمونا إلي عمل الخير و نشره و نحن نسير على دربكم , و لنتخذ جميعاً شعار : إن الله في عون العبد ما دام العبد في عون أخيه , و لابد من شكر من ساهم معن دزن ان يدري مثل : مستر طارق اول من امدنا بالكتب المدرسية , و مستر بدراوي الذي رفع للجميع تمرينات كتاب Bite By Bite , و الله يوفقنا جميعاً لما يحب و يرصى

اسامة الفيومى 11-10-2008 03:02 PM

والله نسى اشكرك فعلا بكلامالتلفون مش بجرد كلمة كدة بس فين ايميلك او موبيلك يا مستر new_look5000@yahoo.com

مستر طارق فؤاد 12-10-2008 06:02 AM

الوحدة الثالثة من مستر طارق

بسم الله الرحمن الرحيم

اقدم لكم الوحدة الثالثة للصف الأول الثانوي

ارجو أن تنال إعجابكم و بلغوني أرائكم

الملف بي دي إف

لا تنسوني في دعائكم بالهداية و التثبيت على الإيمان
وفقني الله و إياكم

حمل من هنا:
http://www.4shared.com/file/66595060...it_3_last.html

ملحوظة:
ليس لي إي علاقة بالإعلان في أخر المشاركة و إنما هي من فرض إدارة الموقع (اعتقد كان يجب الاستئذان قبل وضع الإعلان داخل المشاركة نفسها.. عامة نحن نتمنى الرزق للجميع و عقبالنا)

abdo galal 12-10-2008 10:31 AM

احنا هنلعب احنا مش فاضين للتحدى احنا عاوزين مذكر وبس افففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

abdo galal 12-10-2008 10:33 AM

مذاكرات وانا اسف على الاسلوب ارجو السماح

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:26 AM.