بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة انتظام "جامعة القاهرة" 2009\2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=144537)

mina_totti65 30-09-2009 07:05 PM

اخر الاخبار بقى ان انتساب عين شمس ليهم محاضرات عادى انا كنت هدخل عين شمس وغيرت فى اخر لحظه للقاهرة ده اللى مضايقنى والله مش معقوله كده انا من ساعه ما دخلت الكليه دى وانا عمال اخد فى صدمات :(مش عارف حظى عامل كده ليه

طبعا انا مش زعلان لان ليهم محاضرات بالعكس والله ربنا يوفقهم وانا كل اصحابى هناك عشان كده فرحان لهم

انا زعلان على الحاجات الغريبه اللى بتحصلى:(

just_human 30-09-2009 07:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1649012)
اخر الاخبار بقى ان انتساب عين شمس ليهم محاضرات عادى انا كنت هدخل عين شمس وغيرت فى اخر لحظه للقاهرة ده اللى مضايقنى والله مش معقوله كده انا من ساعه ما دخلت الكليه دى وانا عمال اخد فى صدمات :(مش عارف حظى عامل كده ليه

طبعا انا مش زعلان لان ليهم محاضرات بالعكس والله ربنا يوفقهم وانا كل اصحابى هناك عشان كده فرحان لهم

انا زعلان على الحاجات الغريبه اللى بتحصلى:(

طيب انا اداب وجامعة المنصوره هتتلغى برده؟؟؟

max519 30-09-2009 07:18 PM

ايوا ياجماعه انا عين شمس باركولنا كل الكليات انتساب ليها محاضرات عادى جدا :):078111rg3::d

just_human 30-09-2009 07:20 PM

طيب ياجماعه حد يرد عليا المنصوره هتتلغى كمان؟؟؟

mina_totti65 30-09-2009 07:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة max519 (المشاركة 1649038)
ايوا ياجماعه انا عين شمس باركولنا كل الكليات انتساب ليها محاضرات عادى جدا :):078111rg3::d

عالم محظوظه :d

انا مبحسدش انا بنق بس :039uw8:

just_human 30-09-2009 07:32 PM

ياجماااااااااااااااعه حد يرد عليا
المنصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوره ليها محاضرات والا لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد 1992 30-09-2009 07:51 PM

شكرا يا احمد على التوضيح

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 09:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma salma (المشاركة 1648168)
عايزه اقول لطلبه انتظام ربنا كبير ويوم ما المرض ينتشر لا قدر الله مش يكون في فرق بين انتظام وانتساب وكله وقتها هيعد يقشر بصل في البيت
عيب علي المشاركين اللي بيتكلموا كلام ما ينفعش يتقال ي موقف زي ده الموضوع اكبر من كده..............:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av40 56bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3 :

انا عايزه اوصلك معلومه صغيره اوي اني التغيير ده مش بسبب اللمرض خالص هما كانو نا ويين علي كده من السنه الي فاتت بغض النظر عن في مرض ولا لالا ولو فكرتي صح هتعرفي كده لاني هما لو بيعملو كده علشان الوباء ده كانو عيلغو انتساب كمان لاني يوم زي عشره وده الحقيقي والله

attentino 30-09-2009 09:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1648120)
لسه جاى حالا من هناك وسئلت عن اخر اخبار القرار ده اول موظفه فى المدرج قالت:القرار على الترم ده فقط وهنحضر عادى فى الترم التانى مهما حصل

الموظف فى المدرج اللى قدامها قال:القرار على السنه كلها ومكنش طايقنى وهو بيتكلم برضو مش عارف ليه ههههه

وسئلت الموظفه على حاجه كمان قلتلها طيب احنا هنيجى اول يوم ؟وهنعمل ايه فيه؟

وقالتلى لا محدش من انتساب يجى اول يوم وتابع موقع شباب تجاره هتلاقى مواعيد المحاضرات فيه وكل حاجه
وقعدت تكلمنى على ان القرار ده حلو وفى مصلحتنا اكتر والكلام ده عشان محدش مننا يتضايق طبعا بس حسيت بجد انها حاسه بينا على عكس الراجل التانى

بس حكاية ان احنا مش هنروح اول يوم دى مش فاهمها يعنى هنجيب الكارنيهات ازاى؟؟؟؟؟
وعموما الحمدالله على كل حال وكل اللى يجيبه ربنا كويس اوى ان شاء الله ونستحمل الترم ده لحد ما نشوف ايه اللى هيحصل

ههههههههههه
ده اسمه تسكين هيقعدوا يقولوا ده التيرم ده بس وتيجى الترم التانى هيقولك السنه دى بس
لحد ماتقعد الاربع سنين فى الشارع
ربنا معاك يامينا
وصدقنى انت تحمد ربنا ان الشهاده واحده فى الاخر فمتبصش للحضور بقى

r_reemali 30-09-2009 11:32 PM

يا جماعة قولوا الاخبار اول باول انا بجد بدعى نظام لغى الانتساب عمره مايطبق بجد انا بدعى من قلبى ممكمن مش ليا دعوة بلانتساب وكليتى اصلا مفهاش انتساب

just_human 01-10-2009 12:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة attentino (المشاركة 1649454)
ههههههههههه
ده اسمه تسكين هيقعدوا يقولوا ده التيرم ده بس وتيجى الترم التانى هيقولك السنه دى بس
لحد ماتقعد الاربع سنين فى الشارع
ربنا معاك يامينا
وصدقنى انت تحمد ربنا ان الشهاده واحده فى الاخر فمتبصش للحضور بقى

انت مالك بتضحك اوى كده ليه وبعدين يااخى بئه بطل حقد شويه وان شاء الله لو النظام الطبق اكيد هيكون ترم واحد حب الخير للناس شويه وحط نفسك مكان غيرك وان شاء الله الى هيقع الاربع سنين فى الشارع الى بيشمت والى مغرور لان الغرور والله اخرته وحشه ومتعملشى نفسك البريمو الى فى المنتدى

vampire1188 01-10-2009 01:30 AM

اقتباس:

حب الخير للناس شويه وحط نفسك مكان غيرك وان شاء الله الى هيقع الاربع سنين فى الشارع الى بيشمت والى مغرور لان الغرور والله اخرته وحشه ومتعملشى نفسك البريمو الى فى المنتدى
هانرجع نتخانق تاني ولا ايه ؟ .. جري ايه يا جماعة ماتهدوا

ماقولنا خلاص موضوع انتساب اتحسم امره وانهم مالهومش محاضرات

مش هانفضل بقي نعيد ونزيد ونقول انتساب ليها محاضرات ومالهاش

خلاص الموضوع انتهى وخلص ..

ياريت بقى نقفل الكلام في موضوع انتساب وانتظام دا عشان مايحصلش خناقات تاني

just_human 01-10-2009 01:57 AM

اصل لو بيتكلم عادى ماشى انا مش بتكلم على الانتساب بس طريقة كلامه مستفزه والواحد يعنى مش ناقص وبعدين انت معلقتش على كلامه ليه اشمعنى كلامى انا مع انه كلامه يستفز كده الى ميتستفزش انا والله كرهت الكليه اساسا وياجماعه الى بيشمت ده ياريت تشمتوا مع نفسكوا متبينوش بس لان الواحد مش ناقص

vampire1188 01-10-2009 02:03 AM

اقتباس:

اصل لو بيتكلم عادى ماشى انا مش بتكلم على الانتساب بس طريقة كلامه مستفزه والواحد يعنى مش ناقص وبعدين انت معلقتش على كلامه ليه اشمعنى كلامى انا مع انه كلامه يستفز كده الى ميتستفزش انا والله كرهت الكليه اساسا وياجماعه الى بيشمت ده ياريت تشمتوا مع نفسكوا متبينوش بس لان الواحد مش ناقص
ياسيدي معلش حقك عليا انا ..

ياريت بس بلاش نتخانق ونستفز في بعض في حاجات مالهاش لازمة

احنا ناس كبرنا ودخلنا كلية وكلها 4 سنين ونبقي بشتغل ..

ياريت نحترم سننا ومانعملش زي العيال الصغيرة اللي بتقعد تغيظ بعض بالتفاهات دي

طالبه ثانويه 01-10-2009 02:13 AM

انا مش والله الاخ attentionمضايق من بتوع انتساب للدرجه دى ليه بس بتوع انتساب احسن واجدع ناس ويا رب القرار يتلغى ويبقى ليكوا محاضرات

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 04:43 AM.