بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   الجودة والإعتماد التربـوى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=369)
-   -   اللى داخل امتحان الكادر 26/7/2011 يدخل هنا (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=335929)

mahmoud1011 20-04-2012 12:39 AM

"اللّهُمَ آجْعلٍنيَ وأَحْبَابي مِنْ آعّظَمٍ خَلقِكَ نَصيٍباً فِيّ كُلَ خَيٍر تَقُسِمَھ،وَفِيّ كُلَ نُوَرٍ تُنْشٍرهَ، وَفِيّ كُلَ رِزَقٍ تَبْسٍطهَ، وَفٍيّ كُلَ ضُرَ تُكِشَفهٍ، وَفٍيّ كُلَ بَلاًءَ تَرْفَعهٍُ صبحكم اللهُ بفضله وجوده وكرمه وعفوه وإحسانه:)

مشتاقه لمصر 20-04-2012 12:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud1011 (المشاركة 4436903)
"اللّهُمَ آجْعلٍنيَ وأَحْبَابي مِنْ آعّظَمٍ خَلقِكَ نَصيٍباً فِيّ كُلَ خَيٍر تَقُسِمَھ،وَفِيّ كُلَ نُوَرٍ تُنْشٍرهَ، وَفِيّ كُلَ رِزَقٍ تَبْسٍطهَ، وَفٍيّ كُلَ ضُرَ تُكِشَفهٍ، وَفٍيّ كُلَ بَلاًءَ تَرْفَعهٍُ صبحكم اللهُ بفضله وجوده وكرمه وعفوه وإحسانه:)

اللهم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمين يا استاذ محمود
ويكون هذا الدعاء فى ساعة اجابه
ربنا يجزيك خير :)

eng wahab 20-04-2012 01:12 PM

اللهم امين
جزاك الله خيرا

ندي محمد ابراهيم المليجي 23-04-2012 03:06 PM

اللهم أمين
للمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء والأموات إلي يوم الدين

mahmoud1011 24-04-2012 01:19 AM

مساء الفل والورد والياسمين على الناس الحلوين.. ويارب دايما في الصفحة منورين.. حمدلله على السلامة يا انج وعلى فكرة الكوسة والواسطة والمحسوبية شكلها كده لسة ليها شوط تاني محدش عارف هيخلص امتى.. والمصيبة ان التعليم واخد اكبر نصيب وربنا يسهلها والحاجأت دي تختفي ا واحنا على ضهر الدنيا.. ندى/ الف مبروك خطوبة اخوكي وعقبالي يارب.. على فكرة انا كمان بحب لعبة المزرعة السعيدة قوي.. المشتاقة/ فين الصور ما تبقيش بخيلة قوي كدة.. وربنا يوفقك مش عارف ليه عندي احساس بيقول انك أروبة قوي فاهماها صح ومش من الناس اللي بتكسرهم الظروف وبيعلقوا الشماعات يارب تجيلك الفرصة وتتحقي النجأح اللي تستاهليه فعلا.. بعد يومين هيبقى مر على سفري المرة دي 4 شهور وحاسس انهم 4 ساعات يلا بقى علشأن هنام تصبحوا على خير

eng wahab 24-04-2012 09:13 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته محمود ندى و مشتاقة
شكرا استاذ محمود على ردك الجميل المبهج اسبوع ونخلص :022yb4: الان عندنا امتحانات نهاية العام الدراسى وهننهى هذا العام بحلوه ومره وربنا يديك الصحة وعلى خير عند العودة نرى ما افسده هؤلاء قبل خروجهم على المعاش لم يتركوا ذكرى بل قطعوا كل شىء فى سبيل ارضاء محاسيبهم المهم احنا عايزين نفرح فيك او بيك :022yb4:
مشتاقة انا شاكرة على ردودك الجميلة التى تعبر عن جمال ما بداخلك وحبك للخير والكلمة الطيبة صدقة شعارك المعروف
وما نتحرمش ابدا من ردودك وربنا يوفقك
ندى حبيبتى وحشنا كلامك وربنا يصلح الحال ويوفقك فى رحلتك الى مصر والعودة بخير وسلام ... طالما ابنك مسك الجهاز وعرف اللعب
كده انت مش هتكتبى لنا الا قليلا ونصيحتى تشترى لنفسك جهاز خاص بك وربنا يوفقك ويوفق الجميع الى ما يحبه و يرضاه
ملحوظة انا بجرب اللون الاورنج فيكم لانى عايزة الون به شقتى
ى

منصورشفرولية 25-04-2012 05:22 PM

ياريت امتحان كادر تخصص عربى

mahmoud1011 30-04-2012 12:08 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. اخواتنا الاعزأء ندى ومشتاقة واحمد وحشتونا قوي وعاملين ايه يارب تكونوا بخير.. الاخت العزيزة انجي شكرا للكلام الحلو ويارب ما نتحرم من طلتك ابدا واللون البرتقالي ودرجأته انا بحبه قوي بس خليه فاتح علشأن ينور مع الاضأءة كويس.. تقبلوا خالص ودي ومحبتي لكم في الله ويارب يحفظكم..:d

eng wahab 01-05-2012 11:59 PM

اللهم احفظنا فوق الارض وتحت الارض ويوم العرض عليك

mahmoud1011 02-05-2012 12:58 AM

اللهم آمين

ندي محمد ابراهيم المليجي 03-05-2012 12:40 PM

اصدقائي الأعزاء

السلام عليكم جميعاً ورحمة الله وبركاته

اخباركم أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلش مش قادرة اقول لكم علي مدي زعلي علي أوضاعنا بمصر

فيه أيه مفيش يوم بيعدي من غير لما نسمع اخبار محزنة سواء من داخل مصر أو علي مصريين من خارج مصر

حد يفهمني فيه أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشتاقه لمصر 04-05-2012 02:15 PM

انج ندى
محمود
اسعد الله اوقاتكم
ايه اخباركم ؟؟
والله وحشتونى
ولم يمنعنى عنكم غير مرضى
ادعو الله ان يشفينى ويشفى مرضى المسلمين
ولكن اطمئنكم فانا اليوم والحمد لله عال العال والفضل لله سبحانه وتعالى

انج
ربنا يوسع عليكى ويرزقك وتلونى البيت بالوان كلها فرح وهنا يااااااااارب
ندى
حال مصر من سىء الى اسوء
حسبى الله فى من اراد بها سوء ويجعل كيده فى نحره
والله يا جماعة وحده الدعاء لمصر فى كل صلاة
اللهم احمى مصر واجعل من اراد بها سوء كيده فى نحره
واهدى اهلها واهديهم سواء السبيل
وحسبنا الله ونعم الوكيل اللهم امين
انا بدعى الدعاء ده تقريبا كل صلاة وخاصا فى قبل الفجر

eng wahab 05-05-2012 01:58 PM

شفاك الله وعفاك يا مشمشة
اللهم اشفى مرضانا ومرضى المسلمين
ن

احمد ماهر حامد 05-05-2012 04:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud1011 (المشاركة 4457976)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.. اخواتنا الاعزأء ندى ومشتاقة واحمد وحشتونا قوي وعاملين ايه يارب تكونوا بخير.. الاخت العزيزة انجي شكرا للكلام الحلو ويارب ما نتحرم من طلتك ابدا واللون البرتقالي ودرجأته انا بحبه قوي بس خليه فاتح علشأن ينور مع الاضأءة كويس.. تقبلوا خالص ودي ومحبتي لكم في الله ويارب يحفظكم..:d

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته استاذ محمود واتمنى ان تكون فى اسعد حال وسلام واكثر من الدعاء لمصر اللى البلطجه وقلة الادب واستباحة الدماء اصبحت السمه الغالبه وكأننا كنا لابسين اقنعه فجأه خلعناها وحسبى الله ونعم الوكيل فى كل واحد فى البلد بيدور على مصلحته الخاصة ولا على باله وضع البلد واتمنى لك اوقات طيبه عامرة بذكر الله

ندي محمد ابراهيم المليجي 05-05-2012 07:38 PM

السلام عليكم أعزائي مشتاقة - انج - محمود - الغائب منذ فترة أحمد ماهر

اعتذر منكم لأني في ردي الأخير كنت شوية مكتئبة بسبب الأوضاع بمصر

مشتاقة يا مشتاقة سلامات وحمدالله علي السلامة وربنا يشفيك ويشفي مرضي المسلمين أجمعين
وطمنيني علي أولادك خلصوا امتحانات ولا لسه .
إن شاء الله ولادي علي أخر شهر هيخلصوا الامتحانات والحمد لله فأنت زهقت من المذاكرة بصراحة .
طمنينا علي أخبارك دائماً وربنا يجعل دعائك في ميزان حسناتك وماشاء الله عليكي مواظبة علي صلاة الفجر فهذا أحسن شيء لأن صلاة الفجر خير من الدنيا ومافيها فربنا يجعلنا سباقين دائماً إلي رضاء الله علينا .

انج وهاب كيف حالك أختي الحبيبة وعلي البركة فعلاً كما قال لكي محمود اللون الأورانج لون حلو فأنا بطبيعتي مثلك بحب الألوان المبهجة الفاتحة فهل هتصبغي البيت كله بلون واحد ولا كل غرفة بلون مختلف ولا كل جنب من الحيطة بلون لأني مررت بهذه التجربة في نصف السنة الماضي لأني صبغت البيت عندي بألوان مبهجة وطلعت حلوة .
وربنا يجعل أيامك مبهجة دائماً فالتجديد حلو يا جميل .

محمود أزيك يا محمود أخبارك أيه طلعت زي البيه أبني من محبي المزرعة السعيدة اللي جنني بيها ولو تعرف شفرات المزرعة السعيدة أبعتها ليه لأني دخلت قبل كده ومعرفتش أفعلها أزاي واستخدمها .

وبعدين شكرا علي تهنئتك بمناسبة خطوبة أخي أحمد وعقبالك إن شاء الله عشان نفرح فيك فهو قدر ومكتوب مهما تهرب منه وربنا يديم عليك الصحة والخير دائماً يامحمود

أنا لم أكن أنوي أتكلم عن أحوال مصر بس هل ما يحدث يرضي أحد وكما قال الأخ الفاضل أحمد ماهر أدعو لمصر فهي في محنة ومحتاجة إن الجميع يقفوا ويفكروا بتعقل أيه أخره ما يحدث في مصر ماهي النهاية اللي أعداءنا عايزنها لبلدنا اللي ملناش غيرها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ربنا يهدي الجميع ويعرفوا قيمة بلدهم كويس .....................

ولكم مني كل الود والحب والتحية

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:39 PM.