بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع تجاره انجلش اسكندريه (سبا باشا) (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=158591)

لويس التاسع 17-10-2009 01:12 AM

المفروض انه 3 صفحات والمفروض انه هيكون من النت وربنا يستر بجد الواحد خايف قوووووووى ممكن حد يرد عليا هو الدكتور عبد السلام عامل الكويز يوم الاحد ولا ايه

امن احمد 17-10-2009 03:17 PM

طب و المفروض ده يتطبع ولا بخط الايد ولا ايه بالظبط؟

Bavly2009 17-10-2009 09:12 PM

على فكره انا معرفتش اعمل الريبورت من النت انا نقلته من ورق كنت جايبه من الرساله
ثانيا هو محددش عدد ورق و انا عملة صفحه و نص بس الى قدرت عليه اساسا انا لسه عارف يوم الخميس فالحمد لله انى عملت حاجه اساسا انا مكنتش ها اعمله
انا اساسا معرفش ده لزمته ايه هو فى اعمال سنه؟
ثالثا بالنسبه للكويز هو فعلا يوم الحد و انا زكرت من ورق المعدين بس فى تعريفات عاوزه حفظ ما حفظتهاش للأسف و مش عارف احفظها
رابعا ربنا يستر لأنى حاسس انى هضيع الدنيا فى الكويز بجد ربنااااااااااااااااااااا يستر

لويس التاسع 17-10-2009 09:40 PM

على رايك والللللللله ربنا يستر بجد وربنا ينجحنا كلناااااااااااااااااااااااا

masterofdisaster 17-10-2009 09:49 PM

هاى مايو انا مش عارف الرسالة وصلت ولا بس بقولك ان فى مذكرة اقتصاد نزلت فى مكنتبة السنترال وغيير كدة وكدة فى مذاكرات هتنزل باسم دكتور زهير ودة جامد جدااااااااااااااااااااااااا اما بالنسبة للماس فخليك على المسال اللى بيديها فى المحاضرة دكتور عادل حلاوة عشان هو بيدينى فى سيكشن d و عارف الماساة واعتمد على اكتاب اكتاب فى حاجات جامدة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بجد و يريت لو انت فى سكشن d نتعرف وشكراااااااااااااا

masterofdisaster 17-10-2009 10:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bavly2009 (المشاركة 1676034)
اولا انا اسف جدا انا مكنتش اعرف
ثانيا دكتور البسنس بتاع النهارده ده اى كلام و مبيعرفش يشرح كويس و د. على احسن منه 100 مره
وفعلا د.الليثى احتمال يعمل الكويز المره الجايه فعلا:giljotiiniug3:
و انا الصراحه مرعوب لانه ما بيكتبش حاجه و المجضرات الى اخدتها من المكتبه ما فيهاش غير الكام رسمه الى كتبهم و الكام كلمه بس

هو صح انا فى سيكشن d وهو قال انو هيعمل كويز المرة اللى جاية فى اخر 10 دقائق من المحاضرة والدكتور دة اساسا انا مش فاهم منو اى حاجة ومعتمد على الورق اللى فى المكتبة

MERVAT5 18-10-2009 02:24 AM

انا برضه معاكم فىسابا باشا sec f ومش فاهمه حاجه من كامل البدرى و محضراته مش بتنزل فى المكتبه اعمل ايه؟

مايومايو 18-10-2009 12:56 PM

مرسى اوى على الرد والرسايل وصلت عندى وبعدين الكويز بتاع النهاردة انا ضيعت تانى مسئلة كلها بتاعه دكتور سليمان لان الوقت ماقضاش ياريت اعرف هو من كام ولو حد فى سكشن d ونموذج a يقول تانى مسئلة عليها كام درجة ومرسى اوى على ردكم عليابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااى

مايومايو 18-10-2009 12:58 PM

وبعدين هو فى كويز لعادل حلاوة بكرة او البزنس والليثى هيعمل ولا لاءة معلش انا عارفة ان اسئلتى كتير باى

Bavly2009 18-10-2009 02:58 PM

كويز دكتور عبد السلام النهارده كان حاجه فل اوى سؤال واحد بس
بس الحمد لله محدش عرف يحله متهيئلى السيكشن كله مافيش 2 او 3 الى حلوه
السؤا تافه جدا ايه الفرق بين المول و الماركيت
و محدش يسألنى ايه الايجابه علشان انا معرفش
لو حد يعرف يبقى يكتب الاجابه
و الحمد لله الريبورت الى قدمته اترفض علشان مش متغلف يعنى ما قبلش كام تقرير على بعض و الباقى هينقصوا فى درجات الكويز
يعنى بأذن الله هجيب النتيجه بالسالب يعنى -3 او -5 علشان الحسد
و الكتاب باين من عنوانه شكلها سنه فل
و اسف على الاطاله بس انا فعلا مضايق جدا

MERVAT5 18-10-2009 03:16 PM

بافلى انا معاك فى انجليزى سكشن f

MERVAT5 18-10-2009 03:18 PM

انا حاسه انى تايهه ومش فاهمه حاجه فى الاقتصاد بيدينى كامل البكرى ومش عارفاله حاجه

مايومايو 18-10-2009 03:25 PM

هههههههههههههههههههههه لا ربنا يستر معانا كلنا ونجيب بالموجب والله العظيم انا بهدلت الدنيا انهاردة فى الكويز بس المشكلة ان فى ناس فرحانة بس انا فمت المسئلة غلط ولما جيت افهمها صح الوقت ماقضاش والحمد لله ان دكتور عبدالسلام مشا من عندنا وجالنا دكتور تانى مش هيعمل كويز الا لما يقولنا بس المشكلة كلها دلوقتى فى دكتور الليثى ودكتور عادل حلاوة وبصراحة مش عجبانى بتاعة الانجليزى بتاعتى ومش عارف هى معيدة ولا دكتورة باى

لويس التاسع 18-10-2009 03:54 PM

والللللللله بجد كان كويز زى الزفت انا معرفش لحد دلوقتى ايه اجابته ومفتكرش حد عرف يحله اساسا ربنا يستر لان الجواب باين من عنوانه

مايومايو 18-10-2009 03:54 PM

ربنا يستر يارب معانا ونعدى منها على خير يارب

امن احمد 18-10-2009 04:56 PM

ايه يا بافلى الكلام ده
متغلف ايه و بتاع ايه يا راجل
منا مديله الريبورت بتاعى مش متغلف ولا حاجة و اخده
هو ماخدش بس اللى كان متكرر(متصور) واللى اقل من 4 او 5 صفحات كدة
و نادى على اسمى غلط (امين احمد)
شوفتونى يا جدعان :d
اما بقى الامتحان فكان زى الفل
ربنا يستر
سلام

Bavly2009 18-10-2009 05:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امن احمد (المشاركة 1687287)
ايه يا بافلى الكلام ده
متغلف ايه و بتاع ايه يا راجل
منا مديله الريبورت بتاعى مش متغلف ولا حاجة و اخده
هو ماخدش بس اللى كان متكرر(متصور) واللى اقل من 4 او 5 صفحات كدة
و نادى على اسمى غلط (امين احمد)
شوفتونى يا جدعان :d
اما بقى الامتحان فكان زى الفل
ربنا يستر
سلام

طيب ما انا كاتب الريبورت صفحتين و من النت و حبه من ورق وخده من المكتبه و هو قايل فى سيكشن B على نا اعتقد الريبورت صفحتين او تلاته كويس
على فكره صحيح لو اخدتوا بلكوا انا اول واحد نادى عليه (بولا) ما اخدتش بالى اساسا انى بيكلمنى و بعدين ما سمعتش حاجه من الى قاله
كااااااااااااااااااااااااان منظرى بااااااااااااااااااااااااااااااااايخ صح؟:frown::frown::frown::frown::frown:

masterofdisaster 18-10-2009 05:58 PM

حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااام كوزي ما يعلم بية الا ربنا واساسا فى كويز 10 دقايق اترجم ولا احل و احسب فيهم ربنا يستر ويا مايو ممكن عادل حلاوة و بتاع البسنس يعملوا كويز وربنا يستر فى البسنس

masterofdisaster 18-10-2009 06:12 PM

يا جماعة متخافوش بس ركزو اكتر فى الكويزات اللى جاية

وانا شايف ان مشكلة الاقتصاد عند الكل يااااااا جماعة مذكرة دكتور ظهييييييييير نزلت فى المكتبات ودى فيها شرح جميل اوى واليثى هيعمل كويز يوم التلات دة اساسى هو قال كدة

Eslam 2010 18-10-2009 09:29 PM

هاى يا جماعة

معلش يا جماعة انا مكنتش متابع معاكو علشان النت كان قاطع

انا شايف حالة رعب فظيعة مسيطرة عليكو و مسيطرة عليا انا كمان بس مش اوى

يا جماعة احنا نعمل اللى علينا و نذاكر و نركز فى المحاضرات و كل حاجة حتبقى تمام بإذن الله

الحمد لله الكويز انهاردة كان سهل بالنسبالى رغم انى شاكك فى بعض الاجابات

طول ما احنا خايفين كده مش هنعرف نكمل فى الكلية دى ... لازم نعمل اللى علينا و منترعبش من كل حاجة

اما بالنسبة للكورسات فانا هاخد فى المواد اللى انا مش فاهمها من الدكاترة زى الماس و الايكونوميكس

بس انا هروح احضر عند دكتورة امتثال الاول ولو فهمت منها كويس يبقى مش هاخد كورس فى الماس

بلاش نخاف من اولها كده

تقبلوا مرورى و اسف على التطويل
وشكرا

مايومايو 19-10-2009 12:02 AM

مرسى اوى بس انا مش عارفة هعمل اية مع الليثى وانا ماذكرتش حاجة وربنا يستر

مسلمة_(section (c 19-10-2009 12:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bavly2009 (المشاركة 1687155)
كويز دكتور عبد السلام النهارده كان حاجه فل اوى سؤال واحد بس
بس الحمد لله محدش عرف يحله متهيئلى السيكشن كله مافيش 2 او 3 الى حلوه
السؤا تافه جدا ايه الفرق بين المول و الماركيت
و محدش يسألنى ايه الايجابه علشان انا معرفش
لو حد يعرف يبقى يكتب الاجابه
و الحمد لله الريبورت الى قدمته اترفض علشان مش متغلف يعنى ما قبلش كام تقرير على بعض و الباقى هينقصوا فى درجات الكويز
يعنى بأذن الله هجيب النتيجه بالسالب يعنى -3 او -5 علشان الحسد
و الكتاب باين من عنوانه شكلها سنه فل
و اسف على الاطاله بس انا فعلا مضايق جدا

السلام عليكم
انا معاك فى سكشن c الكويز كان فل وانا فهمت السؤال لكن ما عرفتش احله وكتبت الاجابه سمك. لبن. تمر هندى.:bosyht9::bosyht9::bosyht9:وانا روحت حضرت عند بهاء كورس النهارده وكان معايا عيال من سكشن cبيقولولى ان الاجابه هى ان المول بنشترى منه بس لكن الماركت او بالعربى السوق بنشترى ونبيع فيه:blush::blush::blush: انا حسه ان احنا كنا بنحل فوازير مش امتحان وعلى فكرة هو ما اخدش الفايل بتاعى وانا حنعملوا واحد تانى الاسبوع الجاى فى عيال سألوه وقالهم ينفع ممكن تعمل بروفيل جديد :d:d:d وشكرا ارجوا ماكنش طولت

Bavly2009 19-10-2009 10:37 AM

ميرسى جدا على اجابة السؤال
بس ده كده فعلا فوازير مش سؤال و انا جاوبته زيك (سمك لبن تمرهند) يعنى اول 5 درجات كده فى الهوا
يلا مش مشكله بس يارب ما يكملش السنه على الفوازير الرخمه ديه علشان انا جبت اخرى منه
بس عندى سؤال معلش هو اصحابيك جابوا اجابة السؤال ده منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

بوسي ميمو 19-10-2009 11:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bavly2009 (المشاركة 1671469)
على فكره انا كمان سكشن c بس يارب نتقابل و نتعرف اكتر
و عاوزك تقولى رئيك فى الدكتره
انا رئى انهم كلهم كويسين و زى الفل و افضهم د.عبدالفتاح و د. فايز
بس فى دكتور شكله هيطلع عنى معاه اظن انت عارفه :abdoog8:

هاي انا بوسي سنة اولي تجارة انجليش اتمني قبولي صديقة ليكم انا سكشن F بس علي فكرة د.فايز انا حسيت انه مش بيشرح حاجة وحاسة اني هضيع في الlow & Math

Bavly2009 19-10-2009 03:15 PM

اهلا و سهلا بيكى معانا فى المنتدى يا بوسى
اولا دكتور فايز ده كويس جدا فوق ما تتصورى
ها تقوليلى ليه ؟
و هاتقولى ده ما بيشرحش كويس صح ؟
ها اقوليك ان القانون اساسا ماده ادبيه مش محتاجه فهم زى ما محتاجه حفظ يعنى الراجل يدخل يقول كام تعريف و خلاص على كده
و المفروض ان احنا نحفظهم كما هم ما اظنش انهم محتاجين فهم اساسا

اما بقى كله هيسأل انت بتشكر فى د.فايز ليه ؟
كله اكيد هيؤل ده اكيد يا عم معرفه علشان كده بيشكر فيه
بس صدقونى انا اول مره اعرفه
بس فى ناس كتير فى تانيه و تالته قالولى ان هو قبل الامتحان هيدينا اسألة الامتحان بالنص مع الاجابه كمان و ما عليك الى انك تحفظ الى بيدهولك . الكلام ده كان بيعملوا معاهم فى الميد ترم انا لسه مش عارف هو ها يعمل ايه فى الكويزس
بس نصيحه الى يقول عليه نفزوا بالحرف الواحد يعنى بلاش فزلكه لا الى ها يتفزلك فى امتحنته ممكن يشيلوا السنه كلها
فى الاخر انا احب اقلوكم ان ده مش كلامى يعنى انا مش مسؤل منه علشان محدش يجى يقول بافلى قال و بافلى عاد
ده كلام واحد فى سنه 3 بيجى عندنا الكليه كل اسبوع لو فى حاجه مش فهمنها بيشرحلنا و بيفهمنا نظام الدكتره و بيقولنا على الكويس و الوحش
و لو عزتم اى سؤال انا ممكن اسألهوله لما اشوفه
اسف على الاطاله

masterofdisaster 19-10-2009 03:57 PM

صح كلامك يا بافلى وان القانون مادة حفظ ودكتور فايز دة جامد جدااااااا امال نقول اية على التنيين واهتموا بالمحاضرات بتاعتة عشان بيجيب الامتحان منها و غير كدة ان مفيش ورق للقانون

مسلمة_(section (c 19-10-2009 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bavly2009 (المشاركة 1688389)
ميرسى جدا على اجابة السؤال
بس ده كده فعلا فوازير مش سؤال و انا جاوبته زيك (سمك لبن تمرهند) يعنى اول 5 درجات كده فى الهوا
يلا مش مشكله بس يارب ما يكملش السنه على الفوازير الرخمه ديه علشان انا جبت اخرى منه
بس عندى سؤال معلش هو اصحابيك جابوا اجابة السؤال ده منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

السلام عليكم ...
انا صحابى دول قابلتهم يوم الامتحان عند مستر بهاء بتاع الاكونتج والنهارده كمان اتعرفت على فرندس عند زهير وباردوا قالوا نفس الكلام بس ماعرفش جابوا الاجابه منين وصح ولا غلط ؟؟؟؟؟:excl::excl:
انا عايزه اعرف حنعمل بحث جديد ولا لأ؟؟؟؟؟؟؟

لويس التاسع 20-10-2009 03:00 PM

على فكره الكويز بتاع عبد السلام من محاضره اللى اتاخذت في نفس اليوم او ممكن تكون من المحاضره البتاعت الاسبوع الجاى

Bavly2009 20-10-2009 03:09 PM

لااااااااااااااااااااااااااااااااااا ما اظنش لأن بتوع سيكشن d الى حضرت معاهم قالولى ان هو شرحها فى اول شبتر يعنى ما شرحلناش الكلام ده

لويس التاسع 20-10-2009 11:56 PM

ممكن لو حد حضر الكويز بتاع محمود سليمان يطمنى على الكويز

Bavly2009 21-10-2009 07:05 PM

الكويز لذيذ جدا ما تقلقوش بس جاوبوا بسرعه علشان الوقت صغير

Eslam 2010 21-10-2009 07:09 PM

[quote=لويس التاسع;1690993]ممكن لو حد حضر الكويز بتاع محمود سليمان يطمنى على الكويز[/quote

الحمد لله الكويز كان ساهل بس الخطوات كانت عايزة وقت شوية

انا حليتو كله الحمد لله و كتبت الخطوات اللى فى المسائل اللى وراه بس اللى فى اول صفحة ملحقتش اكتب خطواتها

masterofdisaster 21-10-2009 11:54 PM

يا جمااااااااااااااااااااااااااااااعة انا احتمال يبقى عندى يوم الخميس كويز على مادة حقوق الانسان ودخلت اشوف المحاضرات بتاعت دكتور عبد الفتاح لقيتها عناصر بس و هو قال اللى على النت دى محاضرات مش كاملة حد عندة حل

Bavly2009 22-10-2009 12:13 PM

على فكره العناصر ديه كافيه للمذاكره كويس اوى احفظها و ملكش دعوه من الباقى لان هو قال شخصيا ان ديه المحاضره كامله يعنى الباقى مالوش لازمه اوى

مسلمة_(section (c 22-10-2009 05:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة masterofdisaster (المشاركة 1692657)
يا جمااااااااااااااااااااااااااااااعة انا احتمال يبقى عندى يوم الخميس كويز على مادة حقوق الانسان ودخلت اشوف المحاضرات بتاعت دكتور عبد الفتاح لقيتها عناصر بس و هو قال اللى على النت دى محاضرات مش كاملة حد عندة حل

على فكرة دكتور عبد الفتاح قال ان المحاضره مش كافيه وقال انها نص المنهج ولازم نذاكر من الكتاب لان اللى بيقولوا ده بيبقى ملخص او عناصر للدرس :(:(:(:( انا عايزة اسأل سؤال هو كتاب حقوق الانسان حناخدوه مع الكتب ولا حنيشتروه وحنشتروه منيييييييييييييييييييين؟؟؟؟؟:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

مسلمة_(section (c 22-10-2009 05:31 PM

سؤال
انا عايزة اعرف احنا حنعرف درجات الكويز امتى وازاااااااى ؟؟:(:confused::confused::::confused::confused:
تانى سؤال انا ماعملتش البحث اللى قال عليه عبد السلام ممكن نعمله وندهوله الاسبوع الجاى ولا لأ؟؟؟؟؟؟:slap1qk6::slap1qk6::slap1qk6::slap1qk6::s lap1qk6:

مسلمة_(section (c 22-10-2009 05:32 PM

يلا بقى سلالالالالالالم ويارب ماكونش طولت عليكم

soma 24 22-10-2009 08:57 PM

هاى يا جماعه انا معاكوا فى تجاره انجلش
سكشنa
يا ريت تقبلوا مشاركتى معاكوا فى التوبك لانه عجبنى اوى

THEPRINCE 22-10-2009 10:00 PM

السلام عليكم
أنا أولى تجارة إنجليزي سيكشن a

Bavly2009 23-10-2009 12:51 AM

ميرسى جدا على مشاركتكم معانا فى التوبيك و اهلا و سهلا بيكم

Bavly2009 23-10-2009 12:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلمة_(section (c (المشاركة 1693613)
سؤال
انا عايزة اعرف احنا حنعرف درجات الكويز امتى وازاااااااى ؟؟:(:confused::confused::::confused::confused:
تانى سؤال انا ماعملتش البحث اللى قال عليه عبد السلام ممكن نعمله وندهوله الاسبوع الجاى ولا لأ؟؟؟؟؟؟:slap1qk6::slap1qk6::slap1qk6::slap1qk6::s lap1qk6:

درجات الكويز ممكن يقولها المره الجايه انا معرفش الصراحه
بس بالنسبه للريبورت انا عن نفسى ها اعمله و اسلمهولوا يوم الحد و غالبا بأذن الله هيأبله
بس علشان يقبله فى شرووووووووووووووووووووووط
يعنى اولا ما تجيبوش حاجه من ورق المعيدين زى حلاتى
ثانيا لازم يتكتب على الكزمبيوتر و يطبع
ثالثا مايقلش عن 3 او 4 ورقات
رابعا يكون متعلق بالموضوع يعنى مش اى حاجه كوبى و بست على طول وخلاص
خامسا بقى و ده الاهم لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااازم تغلفوه فى فيل بلاستيك
لان انا واثق ان التقرير بتاعى اترفض علشان كده:mad::mad::mad::mad::mad:

KARIM_METWALLY 23-10-2009 09:40 AM

كويز محمد سليمان جامد جدا :( عبارة عن احسب الاصول و اللتزامات و كده دول 3 اسئلة و فى سؤالين عن ال يالانس شييت الميزانية العامة الامتحان 6 اسئلة اختيار و لازم تبرر كل اختيار اخترته ليه يعنى تحل ال 6 من 11:07 حتى 11:22 يعنى حاجة تافهة تبعان من الخمسة انا ضامن 2

Bavly2009 23-10-2009 05:20 PM

على فكره كويز محمود سليمان فى سيكشن c كان لذيذ جدا و كان 5 اسأله بس
بس الصراحه اسأله سهله جدا ولو اى حد مذاكر اى كلام يحلها بسهوله جدا

Bavly2009 23-10-2009 05:25 PM

خبر هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
على فكره يا جماعه انا اتكلمت مع د.عبد الفتاح يوم الخميس الى فات على الكويز قال انه هيبقى اسأله سهله و اختيارات او صح و غلط بس
بس فى مشكله ان هو هيجيب من المحاضره الى ها يشرحها فى نفس اليوم فا خالى بلكم كويس و ركزوا فى المحاضره
و على فكره هو الى قالى الكلام ده فا كله يركز معاه فى المحاضره الجايه كويس
و ربنا معانا فى الامتحنات ديه
و على فكره فى كمان كويز اكونميك و كويز ماس و كويز لو
ده طبعا بالنسبه لـ c و ربنا يستر

soma 24 23-10-2009 10:38 PM

بكره هيكون فى كويز lawمع دكتور فايز فى السكشنa
ربنا يستر بقى ويطلع كويس
ادعولى بقى
الاسبوع ده كله مليان كويزس
مش عارفه بقى دكتوره امتثال هتعمل ولا لا لو حد يعر ف يقول
يل رب مكنش طولت عليكو

Bavly2009 23-10-2009 11:31 PM

على فكره غالبا د.امتثال تعمل كويز
الاسبوع ده ملغم بالكويزس
احترسوااااااااااااااااااااااااا المنطقه ملغمه بالكويزس كله ياخد باله احسن يفرقع فيه اى كويز من الجايين دول كفاااااااااايه البسنيس

امن احمد 24-10-2009 12:54 AM

استعنا عالشقا بالله
يلا يا جدعااااان ....... كله يشمر و يستعد و يذاااااااااااااااااااااكر

THEPRINCE 24-10-2009 01:35 AM

بالنسبة لسكشن a
فيه كويزس الأسبوع ده في:
1) law وده السبت.
2) business وده يوم الاتنين.
3) e الاتنين برضه (مش متأكد).
4) account يوم الأربع.
5) m برضه الأربع (مش متأكد).
6) humans' right الخميس.
7) economic الخميس برضه (مش متأكد).
يعني تقريبآ الأسبوع كله مليان :(
وياريت يا جماعة أي حد يتأكدلنا من m ,eco. ,e.

Bavly2009 24-10-2009 01:04 PM

الى يشوف بلوت غيره تهون عليه بلوته
سيكشن a عندهم 6 امتحنات
ده حرااااااااااااااااااااااااااااااام بجد
يلا ربنا معاكوا

Eslam 2010 24-10-2009 01:42 PM

بالنسبة لمحاضرات حقوق الانسان لدكتور عبدالفتاح ماضى .. كانت فى الاول عناصر بس دلوقتى المحاضرات كاملة زى ما بيعرضها على الداتا شو
اما بالنسبة للكتاب فاحنا هنشتريه من الشاطبى من المجمع عند كتب تجارة عربى
وكل الكليات بتشترى الكتاب ده مش احنا بس لانها مادة زيادة علينا او مش من مضمون دراستنا اللى هى التجارة

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 01:20 PM.