بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليات المجموعة الرياضية (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=1688)
-   -   تجمع طلبة تجارة "جامعة بنى سويف" 2009/2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=156624)

احمد جادالحق 21-10-2009 08:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1691774)
انا اهو نزلت حلول مسائل شابتر وان للكتاب يعني تحلوا ونزلوا الحل ده وراجعوا الحلول اذا كانت صح ولا غلط
بس تحلوا الاول وبعد كده تراجعوا الحل
http://www.thanwya.com/vb/showthread...87#post1691787

ميرسي اوى اوى:078111rg3: وتم التحميل :028ja7::028ja7: ميرسي يا ymymym

charmingprince 22-10-2009 12:04 AM

اولا انا عندى حاجة لازم تتصلح انا مش شقى naughty boy بالعكس
ثانيا شكرا على الورق وحلول المحاسبة الى لسة منزلتهاش
ثالثا بالنسبةللورق فى وقت احنا موجودين هناك حضرتك لمل تلاقية هاتية فى اى وقت
امير الاحلام
first i must correct some informations about me you said ahmed sayed is naughty and it isnt true
second thanks lot for papers and the answers of accounting which i didnt download it untill now
third thing you can bring the paper with u any time u want we will be at the faculty any time u need us
Charming Prince

احمد اسامه (الفيوم) 22-10-2009 12:18 AM

شكرا ليكي يا ymym انتى بجد حد كويس جدا

وربنا يوفقنا جميعا

charmingprince 22-10-2009 12:30 AM

دى كلمات موال اوائل كفورى هدية
يا ريت عندي وااااااااااخ لو فيي
عقد حبي جبلك هدية
كنت بهديكي صبا الوردات وأسرار احلام أحلام أحلام طفولية
وكنت بتعمشق على النجمات بسحّب شلل خيطان فضية
وبكلّف ملايكة وحوريات تحيّكلك بلوزة ألوهية
وبالبحر وبالبحر كنت بغافل السمكات وبغطس متل فكر الحرامية
وبقطف زبد وبقطف زبد من رغوة الموجات ومن جدايل شمس مرخية
وبكمش وهج وبحولوا بوسات بلون أشواقي ماوردية
والطفل كنت بشلحوا البسمات وبغرف من عيونو صفا النية
وعرس الربيع بشلحوا الغنجات وكل شي معو لهتات عطرية
ومن كل طير بنتف الريشات وبفرش طريقك ريش حرية
وعالمروج بسابق النحلات بجبلك ضمير زهور بكرية
وبطير مع احلام الخيالات ع بلاد مدري وين مبنية
وبجدلك من سوالف الغيمات مرجوحتك على كتاف جنية
وبغزلك شراشف من الهمسات وفراش من قلبي نعومية
و جودله من السحر ومخدات من شعر آآآآلهة الفنيقية
وبرش ع جفونك هنا الغفوات المحروم منها حصا عينيي
و خلّي الحلم يحكيلك حكايات عن حالك لحالك غرامية
هيهات لو عندي فعل هيهااات عقد ما عندي انا نيه
احولك انتي انا بالذات وبلبسك روحي الطبيعية
لكن اذا فشلو التمنيااات و عمري و عمري استسلم للعبودية
بترك مني إلك تلات كلمات محبتي و الااااااااه و النهداااااات من القلب للقلب ياللي حبك هدية
يا ريت عندي و آآآآآآآآآآخ لو فيي

طبعا ده كتبت فيه شوى على الورد معلش بس المهم ده يمكن يعبر عن مدى الشكر طبعا مش هقدر اكتبة English علشان كدة هخرب لان الموال فيه كلمات لبنانى طحن طبعا انا عم بمزح معك على راى نجوى كرم
Charming prince

احمد جادالحق 22-10-2009 12:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة charmingprince (المشاركة 1692727)
دى كلمات موال اوائل كفورى هدية
يا ريت عندي وااااااااااخ لو فيي
عقد حبي جبلك هدية
كنت بهديكي صبا الوردات وأسرار احلام أحلام أحلام طفولية
وكنت بتعمشق على النجمات بسحّب شلل خيطان فضية
وبكلّف ملايكة وحوريات تحيّكلك بلوزة ألوهية
وبالبحر وبالبحر كنت بغافل السمكات وبغطس متل فكر الحرامية
وبقطف زبد وبقطف زبد من رغوة الموجات ومن جدايل شمس مرخية
وبكمش وهج وبحولوا بوسات بلون أشواقي ماوردية
والطفل كنت بشلحوا البسمات وبغرف من عيونو صفا النية
وعرس الربيع بشلحوا الغنجات وكل شي معو لهتات عطرية
ومن كل طير بنتف الريشات وبفرش طريقك ريش حرية
وعالمروج بسابق النحلات بجبلك ضمير زهور بكرية
وبطير مع احلام الخيالات ع بلاد مدري وين مبنية
وبجدلك من سوالف الغيمات مرجوحتك على كتاف جنية
وبغزلك شراشف من الهمسات وفراش من قلبي نعومية
و جودله من السحر ومخدات من شعر آآآآلهة الفنيقية
وبرش ع جفونك هنا الغفوات المحروم منها حصا عينيي
و خلّي الحلم يحكيلك حكايات عن حالك لحالك غرامية
هيهات لو عندي فعل هيهااات عقد ما عندي انا نيه
احولك انتي انا بالذات وبلبسك روحي الطبيعية
لكن اذا فشلو التمنيااات و عمري و عمري استسلم للعبودية
بترك مني إلك تلات كلمات محبتي و الااااااااه و النهداااااات من القلب للقلب ياللي حبك هدية
يا ريت عندي و آآآآآآآآآآخ لو فيي
طبعا ده كتبت فيه شوى على الورد معلش بس المهم ده يمكن يعبر عن مدى الشكر طبعا مش هقدر اكتبة English علشان كدة هخرب لان الموال فيه كلمات لبنانى طحن طبعا انا عم بمزح معك على راى نجوى كرم
Charming prince

والنعمه عيل شاعر وعثل وفنان وشقي :p:d:friendsxs3:وعلى فكرة المنتدى بتاعى نشرته على جوجل وناس اشتركت فيه وهكبره ودلوقت بقي فيه مواضيع يعنى من الاخر لازم تدخل وتشترك وهعملك مدير زى اللى اشتركووا اوك ؟! بدل ما:abdoog8:وانتا عارف انا غبي :stickjo4:ماشي يا فنان ؟:slap1qk6: .. بس كدا وانا عامل مواضيع فى الموقع دا بتاع الثانوية ادخل شوفها ..هوه مش مواضيع هوه موضوع واحد بس ههههههه:039uw8: هتلاقى الينك بتاع المنتدى فى المشاركات بتاع الموضوع فى صفحة 4 اعتقد ومتنفضش زى العادة اوكشن ؟؟!

charmingprince 23-10-2009 12:01 AM

ظبعا انت يا احمد عارفنى انا ابو التطنيش والتنفيض وهنشوف ياعم اية الحال المشكلة ان الواحد اول ما بيلاقى حاجة فيها تجارة بنى سويف بيدخل على طول ويسجل
u know me i dont care and we will see what is happen because when i see any topic speak about faculty of beni suief i enter
Charming prince
امير الاحلام

ymymym 23-10-2009 01:16 AM

اقتباس:

اولا انا عندى حاجة لازم تتصلح انا مش شقى naughty boy بالعكس
انا بقولها هزار يا احمد
اوكيه هبقي اجيب الورق انا محاضراتي بقت يوم الاحد والاربعاء والخميس لان الجدول اتغير

charmingprince 23-10-2009 03:59 PM

ياستى احنا موجودين يوم الاحد علينا 3محاضرات يعنى موجودين لحد الساعة 3 ممكن تجبيهم فى اى وقت احنا موجودين من 9 الى 3

ymymym 23-10-2009 06:01 PM

اقتباس:

ياستى احنا موجودين يوم الاحد علينا 3محاضرات يعنى موجودين لحد الساعة 3 ممكن تجبيهم فى اى وقت احنا موجودين من 9 الى 3
ممممممممممم طويب ماشي هستناكم بس تبقوا تجولي انا بقي هبقي موجوده تحت في الدور الارضي ان شاء الله
اي خدمه الورق جهزته وعندي اهو وفيه مفاجاه ليكم اي خدمه

اسامة وهاب 24-10-2009 06:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة charmingprince (المشاركة 1665264)
والله انتى جيتى فى وقتك انا احمد طالب تجارة انجلش اول سنة فى جامعة بنى سويف بوصى مش عارف اى حاجة ماشى ممكن نتكلم لو سمحتى فى اى وقت تحدديه مش لازم نتقابل ممكن كلام على الماسنجر او فى المنتدى او الجامعة انا احمد وعندى بعض الاستفسارات خاصة عن المحاسبة والرياضة اصل انا كنت ادبى وحاصل على 93%الحمد لله فى الثانوية العامة لكن الرياضة دى رياضة 2 بتاعت ثانوى لذلك كل طلبة ادبى مش فاهمين حاجة ممكن تشرحيلى دة اميلى ahmed3dstudiomax*********** وشكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااا

السلام عليكم انا اسامة عبدالوهاب انا في اولى تجارة انجلش بني سويف ممكن حد يقولي ازاي اذاكر المواد انا مش عارف ومش عارف اي حاجة وخايف اوووووووي ممكن حد يرد عليا بسرعة

اسامة وهاب 24-10-2009 07:01 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا من الفيوم في تجارة انجلش بني سويف ومش عارف اذاكر ولا عارف اعمل اي حاجة ارجوكوا ساعوني بليز انا محتاج اي حد يدلني انا لو لسة ما دفعتش الفلوس كنت ممكن احول انما انا ما ينفعش احول ارجوكم سا عدوني انا اسامة عبد الوهاب في الفرقة الاولي جروب aبليز ساعدوني

احمد اسامه (الفيوم) 24-10-2009 08:16 PM

هااااااااااا
يا ymym

شفتى حد علشان يسعدني ولا نسيتينى
انا عارف انى بتقل عليكى
وكمان لانى عربى وانتى انجليزى
بس معليش اصل انا معرفش حد فيريت تحولي تساعدينى
وشكرا ليكى

ymymym 24-10-2009 10:44 PM

معلش يا احمد انا الصراحه مروحتش النهارده فمعرفتش بس هحاول بجد اشوف حد يجيلك او تروحله ان شاء الله المشكله اني معرفش حد من عربي فبشوف اصحابي وبرضه البنات اليل نعرفهم في عربي ملهمش حتي ف يالمذاكره ولا في الورق ولا الكلام ده
فانا بجد بفكرلك في ناس فيه واحد بفكر فيه بس صحبتي تعرفه مش انا
فهقابلها بكره ان شاء الله وهقولها اذا كانت تقوله ولا لأ بس تقريبا برضه مكانش بتاع مذاكره يا احمد
فانت حاوول تستني عليا شويه
وربنا يسهل ولو معرفتش حاول من نفسك بجد انت تذاكر وتشد حيلك وتشوف ازاي تذاكر يعني احنا يا دوبك كنا بناخد ورق من اكبر مننا وبس مش اكتر
وكنا بنذاكر من نفسنا يعني حتي ورق الشرح اليل خدوه احمد جاد شرحي انا مش شرح حد ولا ورق حد تاني بجد
فانا هشوفلك ان شاء الله

احمد جادالحق 25-10-2009 05:17 PM

:078111rg3:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1698274)
معلش يا احمد انا الصراحه مروحتش النهارده فمعرفتش بس هحاول بجد اشوف حد يجيلك او تروحله ان شاء الله المشكله اني معرفش حد من عربي فبشوف اصحابي وبرضه البنات اليل نعرفهم في عربي ملهمش حتي ف يالمذاكره ولا في الورق ولا الكلام ده
فهقابلها بكره ان شاء الله وهقولها اذا كانت تقوله ولا لأ بس تقريبا برضه مكانش بتاع مذاكره يا احمد
وربنا يسهل ولو معرفتش حاول من نفسك بجد انت تذاكر وتشد حيلك وتشوف ازاي تذاكر يعني احنا يا دوبك كنا بناخد ورق من اكبر مننا وبس مش اكتر
وكنا بنذاكر من نفسنا يعني حتي ورق الشرح اليل خدوه احمد جاد شرحي انا مش شرح حد ولا ورق حد تاني بجد
فانا هشوفلك ان شاء الله

يااااااااااااااااااااااااه اخيرا النت اشتغل عندى :028ja7::028ja7: دا كان فاصل بقاله 4 ايام يلهوى الواحد مكنش عارف يشترك خالص ..

ممممممممممم ايوه يا ymymym انا النهاردة كنت عايز اقولك على شويه حاجات بس نسيت وشكلك كنتى مستعجلة عشان البريك بتاع المحاضرة بس مش مهم .. اولا انا كنت عايز اشكرك على اهتمامك بالورق بتاع السلوكية والموارد والتنظيم ميرسي اوى :078111rg3: ثانيا انا كنت عايز اتأسف على موضوع الايميل جات بالصدفة والله ثالثا هو لو حد عايز يصور الورق دا اديهولوه ؟؟!! الورق المتصور طبعا انا مش هدى حد الورق الاصلى لحد الا احمد سيد اللى معايا وانا ممكن الورق اللى معايا حاليا انا ممكن اصوره واديله الاصل يجيبهولك هوه لان جدولنا اتغير ومبقاش عندنا يوم الاربع هوه ممكن يجيبهولك الاربع لان بيته قريب من الجامعه اوك ؟؟ انا النهاردة افرز الورق واصورة واديه لاحمد سيد يصوره ولو حد هيصوره منه لان كل العياااال بايظه فى السلوكيه والتنظيم :p هصور الورق بقي النهاردة ان شاء الله انا واللى عايز يصوره من بلدى من ببا بقي وربنا يسهل يارب :049gc0: اهو كدا بقي الواحد يعرف يبدأ فى المذاكرة كوس حتى بعد محديدلنا الدكتور حامد ..:049gc0:
وكنت عايز اقولك على موضوع المنتدى بتاعى احنا النهاردة اشهرنا المنتدى بتاعى فى السكاشن حتى انا نزلت اللينكات بتاع موضوع حلول الشباتر والعيال هتبقي تدخل تنزلهم ..وبردو عايز اسئلك على الميد تيرم هيبقي امتى ؟؟
:039uw8: ومع السلام عليكم ..

ymymym 25-10-2009 05:39 PM

اقتباس:

يااااااااااااااااااااااااه اخيرا النت اشتغل عندى :028ja7::028ja7: دا كان فاصل بقاله 4 ايام يلهوى الواحد مكنش عارف يشترك خالص ..
ياريته كان يفضل فاصل:d

اقتباس:

ممممممممممم ايوه يا ymymym انا النهاردة كنت عايز اقولك على شويه حاجات بس نسيت وشكلك كنتى مستعجلة عشان البريك بتاع المحاضرة بس مش مهم ..

لا عادي كنت اسالني عادي قلتلك مافيهاش حاجه خالص:bosyht9:
اقتباس:

اولا انا كنت عايز اشكرك على اهتمامك بالورق بتاع السلوكية والموارد والتنظيم ميرسي اوى :078111rg3:

لا شكر علي واجب اي خدمه ولو عاوزين اشرحلكم عادي انا هبقي موجوده يوم الاربعاء والخميس والاحد ان شاء الله وكنت بشرح لاصحابي
وجابو مقبول وجيد تقريبا مافيش حد شرحتله جاب جيد جدا غيري:d

اقتباس:

ثانيا انا كنت عايز اتأسف على موضوع الايميل جات بالصدفة والله

اياك تعمل كده تاني:slap1qk6:

اقتباس:

ثالثا هو لو حد عايز يصور الورق دا اديهولوه ؟؟!! الورق المتصور طبعا انا مش هدى حد الورق الاصلى لحد الا احمد سيد اللى معايا وانا ممكن الورق اللى معايا حاليا انا ممكن اصوره واديله الاصل يجيبهولك هوه لان جدولنا اتغير ومبقاش عندنا يوم الاربع هوه ممكن يجيبهولك الاربع لان بيته قريب من الجامعه اوك ؟؟

اكيد طبعا اللي عاوز يصور خليه يصور بس لو سمحت صورله انت يا احمد يعني متديلوش الاصل يا انت يا احمد سيد معلش بس عشان الورق ده انا عاوزاه بعد كده يا احمد لو سمحت
ثم انتوا هتاخدوه ببلاش يعني:huh:

اقتباس:

انا النهاردة افرز الورق واصورة واديه لاحمد سيد يصوره ولو حد هيصوره منه لان كل العياااال بايظه فى السلوكيه والتنظيم :p هصور الورق بقي النهاردة ان شاء الله انا واللى عايز يصوره من بلدى من ببا بقي وربنا يسهل يارب :049gc0: اهو كدا بقي الواحد يعرف يبدأ فى المذاكرة كوس حتى بعد محديدلنا الدكتور حامد ..:049gc0:
ربنا يوفقكم يارب ولو عوزت حاجه قول انا في الخدمه:078111rg3:
اقتباس:

وكنت عايز اقولك على موضوع المنتدى بتاعى احنا النهاردة اشهرنا المنتدى بتاعى فى السكاشن حتى انا نزلت اللينكات بتاع موضوع حلول الشباتر والعيال هتبقي تدخل تنزلهم ..وبردو عايز اسئلك على الميد تيرم هيبقي امتى ؟؟
:039uw8: ومع السلام عليكم ..
بص الميد تيرم بيقولوا كمان اسبوعين تقريبا فش حيلك شويه بقي ممكن ينزل الجدول علي الاسبوع اللي جاي او اقصاها اللي بعده معتقدش هينزلوه بعد كده

مع السلامه

احمد جادالحق 25-10-2009 06:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1699530)

ربنا يوفقكم يارب ولو عوزت حاجه قول انا في الخدمه:078111rg3:

بص الميد تيرم بيقولوا كمان اسبوعين تقريبا فش حيلك شويه بقي ممكن ينزل الجدول علي الاسبوع اللي جاي او اقصاها اللي بعده معتقدش هينزلوه بعد كده

مع السلامه

يارب الميد تيرم يكون بعيد عن يوم 14/11 لانى حجزت تذاكر ماتش مصر والجزائر وكمان درجة تانيه ;)

ymymym 25-10-2009 06:42 PM

اقتباس:

يارب الميد تيرم يكون بعيد عن يوم 14/11 لانى حجزت تذاكر ماتش مصر والجزائر وكمان درجة تانيه ;)

طب ادعي اقول ايه طيب:huh:

احمد جادالحق 25-10-2009 06:44 PM

على فكرة انا مش عارف ابعت اى رسائل خاصة يا ياسمين ليه بقي انتى عارفانى ابيض فى حكاية المنتديات دى انا كل ما ابعت رسالة يقولى لازم تكون مشاركاتك اكتر من 50 مشاركة !!;);) ليه بقي ؟!!:excl::excl:

احمد جادالحق 25-10-2009 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1699702)
طب ادعي اقول ايه طيب:huh:

قولى يا رب تنجح يا تتح هههههههههههههههههه :d:d

اسامة وهاب 25-10-2009 07:02 PM

السلام عليكم
انا اسامة عبد الوهاب من الفيوم ممكن اتكلم مع اي حد في تجارة انجلش بني سويف ضروري

اسامة وهاب 25-10-2009 07:09 PM

لوة سمحتوا ممكن تاي حد في تجارة انجلش بني سويف

ymymym 25-10-2009 07:32 PM

اقتباس:

السلام عليكم
انا اسامة عبد الوهاب من الفيوم ممكن اتكلم مع اي حد في تجارة انجلش بني سويف ضروري
ايوه يا اسامه
قلتلك روح لاحمد هو معاك في نفس السنه
وهيديلك الورق تصوره منه وتبقي كويس
ده شرحي انا كمان يعني مش اي كلام يعني بقي:d

اقتباس:

قولى يا رب تنجح يا تتح هههههههههههههههههه :d:d
بجد قوم ذاكر
او نام
بلاش رغي بجد

احمد اسامه (الفيوم) 25-10-2009 08:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1698274)
فانا هشوفلك ان شاء الله

ماشي يا ياسمين وانا هستنكى

معلش استحملينى انا عارف انى تعبك معايا

ربنا يجزيكى خير

احمد جادالحق 26-10-2009 05:09 PM

هااااااااااااااى ياسمين ازيك :) انا كنت عايز اقولك على حاجة احمد سيد قالى انا هاخد منك الورق بس مش هروح الجماعه يوم الاربع فانا اخد منه الورق واجيبهولك يوم الحد ولا انا ممكن اسيبهولك مع اى حد من اصحابى فى جروب سيc معلش اصلى معنديش يوم الاربع انا ممكن انزلك مخصوص لو عايزة فأنتى رأيك ياه ؟؟:blush::blush:

احمد جادالحق 26-10-2009 05:13 PM

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ymymym 26-10-2009 05:16 PM

اقتباس:

هااااااااااااااى ياسمين ازيك :) انا كنت عايز اقولك على حاجة احمد سيد قالى انا هاخد منك الورق بس مش هروح الجماعه يوم الاربع فانا اخد منه الورق واجيبهولك يوم الحد ولا انا ممكن اسيبهولك مع اى حد من اصحابى فى جروب سيc معلش اصلى معنديش يوم الاربع انا ممكن انزلك مخصوص لو عايزة فأنتى رأيك ايه؟؟:blush::blush:

لأ بص يا تخليه معاك يا احمد سيد لغايه يوم الاحد ان شاء الله
معلش متديهوش لحد
معلش من غير زعل بس انا يعني سوري يعني مبثقش في حد تقريبا من سنه اولي غيركم
فتخليه معاك انت او احمد لغايه يوم الاحد
ايوه صحيح بتذاكروا ولا ل
يعني مثلا ذاكرتوا شابتر وان وتو اليل خدتوه ولا لأ
ولو ذاكرتوا حليتوا عليه ؟
سواء انت او احمد

احمد جادالحق 26-10-2009 05:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1701684)

لأ بص يا تخليه معاك يا احمد سيد لغايه يوم الاحد ان شاء الله
معلش متديهوش لحد
معلش من غير زعل بس انا يعني سوري يعني مبثقش في حد تقريبا من سنه اولي غيركم
فتخليه معاك انت او احمد لغايه يوم الاحد
ايوه صحيح بتذاكروا ولا ل
يعني مثلا ذاكرتوا شابتر وان وتو اليل خدتوه ولا لأ
ولو ذاكرتوا حليتوا عليه ؟
سواء انت او احمد

اوك انا هبقي ادى الورق لاحمد واخده تانى لان احمد سيد مستهتر شويه :d انا هبقي اجيبهولك ...
وانا الحمد لله ابتديت جد شويه وبذاكر حلو الحمد لله حتى الدكتور عطانى مسأله H.W PROBLEM معرفتش احلها كلها روحت النهاردة الدكتور سأل كام واحد حاول يحلها انا رفعت ايدى انا وكام واحد وطلع ولا واحد حاللها فرحت اوى :022yb4: لما محدش كان حاللها كنت خايف لكون انا غبي هههههههههههه :d مع ان المحاسبه معايا زى السكينه فى الحلاوة :d حتى كمان شوفت الحل اللى فى الشباتر اللى انتى منزلاها طلعت المسألة مختلفة :blush: عشان التواريخ يعنى هيه هيه الفكرة بس اختلاف التطور بس بس معظم المسائل هيه هيه انا ذاكرت من الحلول وعلى فكرة كويسه جدا وربنا يكرمك بجد :) وبحتاج بردو القاموس اللى اخدته منك دا حلو عشان عربي انجليزى انجليزى عربي :p السلوكية والتنظيم كدا بقي ميه ميه هعرف اذاكرها عشان عرفنا طريقة حامد والورق بتاعك وكدا يعنى وانا اهوه بشد حيلى عشان اللى ميتسماش الميد تيرم يوم 8/11 اعتقد :excl: يعنى وربنا يستر بس اهم حاجة اديعيلنا ... عشان انتى اختنا كلنا :)

SeMo.DiBo 27-10-2009 12:48 AM

لو سمحتي ياياسمين مردتيش عليا في موضوع ؟

لو مش هينفع اخده خلاص مش مشكله

ymymym 27-10-2009 01:29 AM

اقتباس:

لو سمحتي ياياسمين مردتيش عليا في موضوع ؟

لو مش هينفع اخده خلاص مش مشكله
والله مروحت الكليه غير يوم الاحد
وملقتش حتي البنات هناك خالص
بس والله هحاول
اقولك
تقدر تجيلي يوم الاربع في الكليه طيب
اسال عليا انا اسمي ياسمين
تانيه تجاره انجليزي ببقي قاعده في اول دور علي طوووووووول ان شاء الله هتلاقي قاعده
اسال عليا ولما اشوفك هشوفلك حد هناك
هسالك اي حد ان شاء الله لو مينفعش بجد لو شفت الولد ده هقوله يشوفك ويساعدك ان شاء الله لان المشكله ان الورق الل يمعايا كله انجليزي في انجليزي

ymymym 27-10-2009 01:31 AM

احمد انت عاوز تفهمني ان كتابكم محتلف ولا ايه
طب استني انتوا منهجكم تبع كيسو ولا تبع مين
اصل فعلا الكتاب جلدته متغيره
جايز يكون منهجكم تبع حد غير كيسو
الغريب ده قالكم ايه
هتدرسوا منهج كيسو ولا هتدرسوا منهج ايه بالظبط

احمد جادالحق 27-10-2009 04:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1703014)
احمد انت عاوز تفهمني ان كتابكم محتلف ولا ايه
طب استني انتوا منهجكم تبع كيسو ولا تبع مين
اصل فعلا الكتاب جلدته متغيره
جايز يكون منهجكم تبع حد غير كيسو
الغريب ده قالكم ايه
هتدرسوا منهج كيسو ولا هتدرسوا منهج ايه بالظبط

على فكرة انا شوفت الكتاب بتاعكم مع ناس من تانية هوه هوه بس ممكن اختلاف صفحات بسيطة بس هوه هوه بردوو وبردو الكتاب مكتوب عليه اسامى المؤلفين من بره اخر واحد اسمه kiso اعتقد مش كدا بردو ؟!:confused: بس متشغليش بالك انا ذاكرت اجابات مسائل طلعت هيه :p.. مممممم كنت عايز اقولك ان احمد اخد الورق منى النهاردة هيصورة وهيجيبه يوم السبت وانا هبقي اديهولك اوك ؟

احمد جادالحق 27-10-2009 04:21 PM

الحق انا بقيت عضو مجتهد :d هما عرفوا منين انى مجتهد :dهههههههههههههههههه:)

SeMo.DiBo 27-10-2009 05:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1703010)
بس والله هحاول
اقولك
تانيه تجاره انجليزي ببقي قاعده في اول دور علي طوووووووول ان شاء الله هتلاقي قاعده
هسالك اي حد ان شاء الله لو مينفعش بجد لو شفت الولد ده هقوله يشوفك ويساعدك ان شاء الله لان المشكله ان الورق الل يمعايا كله انجليزي في انجليزي

بقلك خليها الاحد لان بكره مش رايح لان بكره عندي تنظيم بس وحاامد رغيه كتير ومش بفهم منه وهروح عالفاضي والخميس والسبت معنديش محاضرات

معلش هتعبك
وبالنسبه للانجليزي مش مشكله انا اترجمه بسيطه

احمد اسامه (الفيوم) 27-10-2009 06:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1703010)
بس والله هحاول
اقولك

يا جماعه ymym حد فعلا كويس جدا مع انى مشوفتهاش بس بجد متاكد بكد
ساعدت ناس كتير منكم
وانا كمان في تجاره عربي وبتساعدنى علي اد ما بتقدر وانا مقدر مساعدتها ليا
مع انها في انجليش وانا للاسف عربي
بجد احنا لازم نقدرها
باحتفال ايه رايكم

ymymym 27-10-2009 06:51 PM

اقتباس:

بقلك خليها الاحد لان بكره مش رايح لان بكره عندي تنظيم بس وحاامد رغيه كتير ومش بفهم منه وهروح عالفاضي والخميس والسبت معنديش محاضرات

معلش هتعبك
وبالنسبه للانجليزي مش مشكله انا اترجمه بسيطه
مممممممممممممممم ترجمه هتبقي صعبه عليك
بص انا هروح بكره ان شاء الله هقول لاي حد اشوفه ناك ان شاء الله
وبما ان عاوز تاخد ورق الانججليزي خلاص روح لاحمد جاد الحق هناك في الكليه وخد منه الورق اللي هو صوره وصوره منه
بس تقريبا الكتب مختلفه يعني صوره اليل انت واخده لاني فاكره في حاجات زياده اصحابي البنات كانوا واخدينها في عربي عن انجليزي
وبرضه هسالك اذا كان فيه ورق ليكم ولا لأ
هقولك كمان ع حاجه
في مكتبه اسمها توتا بتبيع ورق شرح يا احمد مروحتش سالت هناك ليه
اليل هو الشارع اللي فيه الباسات الكتيره دي بتاعه الفيوم هتلاقي الشارع كله مكتبات لعلمك روح اسال المكتبه اليل بتوزع ورق تجاره عربي لان كل مكتبه واخده كليه معينه وقسم معين تقريبا فانت روح هناك واسال غالبا غالبا يعني مكتبه توتا اليل بتبيع الورق لانها بتبيع لانجليزي فروح واسالها ورق شرح وامتحانات وكده يعني
وربنا يوفقك
يارب

ymymym 27-10-2009 06:53 PM

اقتباس:

يا جماعه ymym حد فعلا كويس جدا مع انى مشوفتهاش بس بجد متاكد بكد
ساعدت ناس كتير منكم
وانا كمان في تجاره عربي وبتساعدنى علي اد ما بتقدر وانا مقدر مساعدتها ليا
مع انها في انجليش وانا للاسف عربي
بجد احنا لازم نقدرها
باحتفال ايه رايكم

ربنا يكرمك ده بس من زوقك والله
عاي انا بساعد اخواتي لاني مريت في يوم بالحاجات دي وكنت محتاجه حد يساعدني فالطبيعي هساعدكم
اي خدمه يا احمد
بس والله نفسي اساعدك بجد
بس المشكله معرفش حد من عربي واللي اعرفهم بنات اكيد مبيجوش الكليه اصلا :d
وكانوا بيشتروا الورق ده من المكتبه زي ما قلتلك

احمد اسامه (الفيوم) 27-10-2009 07:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1704170)

ربنا يكرمك ده بس من زوقك والله
عاي انا بساعد اخواتي لاني مريت في يوم بالحاجات دي وكنت محتاجه حد يساعدني فالطبيعي هساعدكم
اي خدمه يا احمد
بس والله نفسي اساعدك بجد
بس المشكله معرفش حد من عربي واللي اعرفهم بنات اكيد مبيجوش الكليه اصلا :d
وكانوا بيشتروا الورق ده من المكتبه زي ما قلتلك

خلاص بقي انا حظى كدا
انتى عملتى ال عليكى
شكرا ليكي يا ymym انت حولتى تساعدينى
وانا متاكد من كده
ربنا يوفقك

mooo0ooon.light 28-10-2009 01:39 PM

ياااااااااااااااااااااااااااه

ياااااااااه اخيييييييرا
انا حاسس ان انا في حلم >>>>اخيرا لقيت اي حد في تجاره لأ و فين بني سويس اقصد بني سويف مش مصدق نفسي
بجد الكليه دي غريبه شويه يعني اول يوم بالنسبه ليا اللي هوا اول يوم في الاسبوع الثاني:d:d:d:d الناس بتحضر جامد قولت تماااام وطبعا اللي جاي بالطقم بتاع تامر حسني اللي هوه الكرافت الرفيعه والقميش الابيض ومحسسني ان هوا جاي فرح وجاي رسمي اوي مش مشكله هوه برضو حر في اللي يلبسه.
بس لما المحاضرات تخلص خالص ونتعب من المشي في الجامعه ونخش نستريح في نفس المدرج ونلاقي الناس بتزيد :excl::excl::excl::excl::excl:ونسأل هوا في محاضرات بعد كده الناس تقول لأ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
انا باين عليا هتعب معاكو
لقيت البنات واخدين جنب وحاسس ان هما مكسوفين وكل واحده قاعده تنقل من صاحبتها اي حاجه والسلام واللي باصه في الارض وحاجه روعه مع ان دي كليه والتعارف فيها عادي جدا قولت ماشي علشان دي اول سنه والنظام فيها مختلف على اللي هما متعودين عليه في ثانوي
المهم بعد حضور يومين بس طبعا مش كاملين وطبعا مش فاهم اي حاجه من اي دكتور
اكتشفت ان انا بحضر في مدرج غلط وان انا المفروض بحضر مع المجموعه ب
صباااااااح الفل
من اولها السنه دي باين عليها جااااااامده
المهم روحت مدرج المجموعه ب وكان يووووم فاجر جدا لقيت راجل ابن حلال داخل بقميص وبنطلون افتكرتو عامل نضيف في الاول طلع دكتور بس بصراحه شرحه طلع جامد جدا والحمد لله ابتديت افهم محاسبه:022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

طبعا من كتر الفرحه محضرتش اي محاضره تاني:d

كويس ان انا لقيت اي حد في الكليه دي اللي باين عليا غامضه شويه
السؤال اللي بيطرح نفسه
امتحانات الميد تيرم امتى؟؟؟؟؟؟

احمد جادالحق 28-10-2009 04:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mooo0ooon.light (المشاركة 1705499)
ياااااااااه اخيييييييرا

انا حاسس ان انا في حلم >>>>اخيرا لقيت اي حد في تجاره لأ و فين بني سويس اقصد بني سويف مش مصدق نفسي

بجد الكليه دي غريبه شويه يعني اول يوم بالنسبه ليا اللي هوا اول يوم في الاسبوع الثاني:d:d:d:d الناس بتحضر جامد قولت تماااام وطبعا اللي جاي بالطقم بتاع تامر حسني اللي هوه الكرافت الرفيعه والقميش الابيض ومحسسني ان هوا جاي فرح وجاي رسمي اوي مش مشكله هوه برضو حر في اللي يلبسه.

بس لما المحاضرات تخلص خالص ونتعب من المشي في الجامعه ونخش نستريح في نفس المدرج ونلاقي الناس بتزيد :excl::excl::excl::excl::excl:ونسأل هوا في محاضرات بعد كده الناس تقول لأ؟؟؟؟؟!!!!!!!!

انا باين عليا هتعب معاكو

لقيت البنات واخدين جنب وحاسس ان هما مكسوفين وكل واحده قاعده تنقل من صاحبتها اي حاجه والسلام واللي باصه في الارض وحاجه روعه مع ان دي كليه والتعارف فيها عادي جدا قولت ماشي علشان دي اول سنه والنظام فيها مختلف على اللي هما متعودين عليه في ثانوي

المهم بعد حضور يومين بس طبعا مش كاملين وطبعا مش فاهم اي حاجه من اي دكتور

اكتشفت ان انا بحضر في مدرج غلط وان انا المفروض بحضر مع المجموعه ب

صباااااااح الفل

من اولها السنه دي باين عليها جااااااامده

المهم روحت مدرج المجموعه ب وكان يووووم فاجر جدا لقيت راجل ابن حلال داخل بقميص وبنطلون افتكرتو عامل نضيف في الاول طلع دكتور بس بصراحه شرحه طلع جامد جدا والحمد لله ابتديت افهم محاسبه:022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

طبعا من كتر الفرحه محضرتش اي محاضره تاني:d

كويس ان انا لقيت اي حد في الكليه دي اللي باين عليا غامضه شويه

السؤال اللي بيطرح نفسه

امتحانات الميد تيرم امتى؟؟؟؟؟؟

:stickjo4: ايه يا عم الحاج انتا محسسنى انك من كولالمبور :d ايه تعارف ومكسوفين انتا اى واحدة عايز تتعرف عليها خش فيها شمال دا انا حتى امبارح خليت بنت معايا فى الجروب تعيط بسبب المكان ههههههههههه :d عادى جدا بس هوه فعلا مكسوفين بس البنات المحسحيين فارطينها ع الاخر :d كل واحدة مع خمسة سته شباب :d صعب تلاقى واحدة من المسلمين حتى تاخد كشكول محاضرات من حد :excl: بس هوه فى الاول كدا انا عن نفسي بتكسف والله حتى ياسمين اللى عاملة الموضوع كلمتنى فى الجامعة كنت مكسوف اوى اوى وانا بكلمها يلا الحمد لله :) ..
اما موضوع الميد تيرم انا بسأل الدكتور حامد عن المعاد بيقولى واله معرف :d داكترة اخر زمن ب بيقولوا ان الميد تيرم ممكن يكون 8/11 احتمال كبير اوى وربنا يستر احنا فاهمين حاجة ؟؟!!

احمد جادالحق 28-10-2009 04:23 PM

السلام عليكم ..
ياسمين هوه احمد جابلك الورق فى الجامعة ;) عشان هوه اتصل بيا وقالى انا فى الجامعة النهاردة ؟؟ وبقولك ايه رجاء رجاء يعنى متقفليش الموضوع على كدا :blush: احنا فعلا متشكرين ليكي على الورق الجميل بتاعك الورق :p دا البداية بس احنا بجد هنحتاجلك الفترة الجاية عشان الميد تيرم والشرح وكدا وانتى عارفة طبعا الميد تيرم دا حاجة جديدة اوى علياااا او علينا كلنا فنعرف النظام والشرح وكدا اوك والله احنا بنكلمك كدا على اساس انك اختنا كلنا بجد والله :giljotiiniug3: وانا والله خايف اوى من المفاجات بتاع الميد تيرم وكدا انا دلوقت بعمل اللى عليا وبذاكر وحتى فى حاجات كتير مش فاهمها ودا اول مرة يحصلى بس ربنا يستر ..

ymymym 28-10-2009 05:17 PM

ايوه يا مكسوف:blush:

ههههههههه

الميد تيرم بسيط وسهل خالص الامتحنات زي الي موجوده في الورق ايل اديتهلكم عادي جدا نفس نظام الدكاتره ما عدا دكتور غريب مختلف شويه عن الباقي لاني معرفهوش
بس كده اي خدمه

ymymym 28-10-2009 05:19 PM

وقلت قبل كده الحاجه الل يمش فاهمينها تيجي الكليه تقولي مش فاهم متتكسفش احنا اخوات عادي جدا بساعدك مافيهاش حاجه
بس تجيب معاك ساعتها ورقي انا عشان افتكر الكلام بس مش اكترر
وقلت في اي وقت عادي جدا اشرح واحل ان شالله نقعد ساعتين تلاته المهم تفهم وبس

mooo0ooon.light 28-10-2009 05:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد جادالحق (المشاركة 1705737)
:stickjo4: ايه يا عم الحاج انتا محسسنى انك من كولالمبور :d ايه تعارف ومكسوفين انتا اى واحدة عايز تتعرف عليها خش فيها شمال

خش فيها شمال ايه يا عم انا داخل احارب الموضوع ابسط من كده كتييير
اقتباس:

دا انا حتى امبارح خليت بنت معايا فى الجروب تعيط بسبب المكان

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقتباس:

ههههههههههه :d عادى جدا بس هوه فعلا مكسوفين بس البنات المحسحيين فارطينها ع الاخر :d كل واحدة مع خمسة سته شباب :d صعب تلاقى واحدة من المسلمين حتى تاخد كشكول محاضرات من حد :excl: بس هوه فى الاول كدا انا عن نفسي بتكسف والله حتى ياسمين اللى عاملة الموضوع كلمتنى فى الجامعة كنت مكسوف اوى اوى وانا بكلمها يلا الحمد لله :) ..
اما موضوع الميد تيرم انا بسأل الدكتور حامد عن المعاد بيقولى واله معرف :d داكترة اخر زمن ب بيقولوا ان الميد تيرم ممكن يكون 8/11 احتمال كبير اوى وربنا يستر احنا فاهمين حاجة ؟؟!!

تماااام شكرا ياأحمد

SeMo.DiBo 29-10-2009 01:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1704159)
مممممممممممممممم ترجمه هتبقي صعبه عليك
بص انا هروح بكره ان شاء الله هقول لاي حد اشوفه ناك ان شاء الله
وبما ان عاوز تاخد ورق الانججليزي خلاص روح لاحمد جاد الحق هناك في الكليه وخد منه الورق اللي هو صوره وصوره منه
بس تقريبا الكتب مختلفه يعني صوره اليل انت واخده لاني فاكره في حاجات زياده اصحابي البنات كانوا واخدينها في عربي عن انجليزي
وبرضه هسالك اذا كان فيه ورق ليكم ولا لأ
هقولك كمان ع حاجه
في مكتبه اسمها توتا بتبيع ورق شرح يا احمد مروحتش سالت هناك ليه
اليل هو الشارع اللي فيه الباسات الكتيره دي بتاعه الفيوم هتلاقي الشارع كله مكتبات لعلمك روح اسال المكتبه اليل بتوزع ورق تجاره عربي لان كل مكتبه واخده كليه معينه وقسم معين تقريبا فانت روح هناك واسال غالبا غالبا يعني مكتبه توتا اليل بتبيع الورق لانها بتبيع لانجليزي فروح واسالها ورق شرح وامتحانات وكده يعني
وربنا يوفقك
يارب

لا وحياتك انا لحد دلوقتي معرفش السلوكيه الموارد والتنظيم بيتكلمو عن ايه هعرف ازاي بس ازا الحاجه دي في منهجي ولا لأ انا تايه في ال3 مواد دول هستنى الورق التاني الي بتقولي عليه

احمد جادالحق 29-10-2009 05:57 PM

ميرسي جدا ليكي ودا المتوقع طبعا من اجمل شخصيه فى جامعة بني سويف كلها :p احنا فعلا عاملين زى ميكون داخلنا كهف كبير اوى ومش عارفين نخرج منه تاييهين بمعنى اصح بس انتى طبعا عاملتى اللى معاملهوش اصحابنا الصبيان اللى نعرفهم فى تجارة انجليش وكمان تانية :blush: كنا اول السنه كلمناهم على ورق وشرح وكدا من الاخر نفضولنا :(فبجد انتى اكيد بعد اللى عاملتيه عرفتى معزتك بقت ايه بالنسبه لينا واكيد انتى عارفه انتى مش اقل من اخت والله .. ميرسي ميرسي .....:078111rg3:....:078111rg3:.....:078111rg3:

احمد اسامه (الفيوم) 29-10-2009 06:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد جادالحق (المشاركة 1708023)

ميرسي جدا ليكي ودا المتوقع طبعا من اجمل شخصيه فى جامعة بني سويف كلها :p احنا فعلا عاملين زى ميكون داخلنا كهف كبير اوى ومش عارفين نخرج منه تاييهين بمعنى اصح بس انتى طبعا عاملتى اللى معاملهوش اصحابنا الصبيان اللى نعرفهم فى تجارة انجليش وكمان تانية :blush: كنا اول السنه كلمناهم على ورق وشرح وكدا من الاخر نفضولنا :(فبجد انتى اكيد بعد اللى عاملتيه عرفتى معزتك بقت ايه بالنسبه لينا واكيد انتى عارفه انتى مش اقل من اخت والله .. ميرسي ميرسي .....:078111rg3:....:078111rg3:.....:078111rg3:

وده المتوقع من اخت عزيزه
بجد هى حد كويس جدا
انا مشوفتهاش
بس متاكد من كدا

احمد جادالحق 30-10-2009 08:37 PM

:( مفهمتش حاجة من محاضراة الكاشف الاخيرة يا جدعااااااااااااااااااان

mooo0ooon.light 01-11-2009 12:40 PM

هوه ايه نظام المكتبة يعني انا لو حبيت اعمل بحث مثلا هيكون ايه النظام

antoo 02-11-2009 05:24 PM

تمام يا معللللللللللللللللللم

ymymym 02-11-2009 05:38 PM

اقتباس:

هوه ايه نظام المكتبة يعني انا لو حبيت اعمل بحث مثلا هيكون ايه النظام
ياااااااااااه انا مدخلتش المكتبه غير لما كان عندي امتحانات بس
والله ما اعرف بجد

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:01 AM.