بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   شعبة اللغة الإنجليزية (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=1014)
-   -   لطلاب جامعة القاهره عاوزه مساعده ضروري اوي (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=376556)

usernamo 03-10-2011 04:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nurahn (المشاركة 4022252)
لا يا اسلام انت ممكن تحضر في اي جروب يعجبك بس المهم تحضر للدكتور بتاعك دايما عشان نسبه غيابك معاه لكن اي ماده مش فاهمها روح لاي دكتور تاني عادي

احنا عندنا احسن دكتورة Math :D

nurahn 03-10-2011 05:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة usernamo (المشاركة 4022260)
احنا عندنا احسن دكتورة Math :D

ايه ده انتم كمان بتديكم دكتور رويده ؟ انا لسه مختش math فمعرفش ايه نظامها بس كده تفائلت خير ان شاء الله :022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

usernamo 03-10-2011 05:08 PM

دى روعه هى وقت الجد جد .. بس شرحها روعة و زى العسل عسولة اوى و الله ..

بس دكتور المحاسبة المالية Financial Accounting دى خنيق اوى اوى .. اللى هو دكتور اللى هو سبعاوى (( سباعى )) و ده شبه متوفى

و دكتور Human زى العسل جداً :) اسمه محمود فؤاد

و دكتور ال Management كويس نسبياً بس الانجليزى بتاعه مضروب بالجزمة سورى يعنى :) هو بيشرح حلو و بيخلى الطلبة تشارك و كده و بيدى فرصة و لما بنغلط بيبتسم و يعيد ^^ اسمه جمال عبد العزيز

و معندناش مع اى دكتور مشكلة الصوت الواطى الحمد لله :)

ده جروب B فى شكل مختصر

Darkness Boy 03-10-2011 05:22 PM

اه فهمت يا nurahn ده كده يبقى الموضوع سهل شكرا على المعلومة

nurahn 03-10-2011 05:34 PM

يا بختكم انا بحقد عليكم علي فكره :) احنا الحياة عندنا حلوة برده بتاعت ال human عسوله اوي
وال economy كويس اوي برده بيشغل الطلبه معاه
المحاسبه عندنا اسمه محمد حسن بس عسول فعلا شرحه حلو اوي هو مبيتكلمش ولا كلمة عربي بس الانجلش بتاعه بيتفهم كويس اوي
ال math بقي لسه مدخلتش اما بقي ال mangement فبعيد عن السامعين احنا المحاضره كلها مسمعناش غير كلمة واحده الي هي alright وبس :D

nurahn 03-10-2011 05:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkness boy (المشاركة 4022336)
اه فهمت يا nurahn ده كده يبقى الموضوع سهل شكرا على المعلومة

ألعفو يا اسلام بس هو الاسم نورهان انا كتبتها كده لان كل مسجل باسم يقولي ان في حد مسجل بيه فكتبته غلط قلت اكيد محدش هيكتب اسمه غلط يعني :d:d

rehamelnagar 03-10-2011 05:50 PM

المشكلة يا نورهان اساسا معرفش اى حد خالص وحاسة انه محدش بيساعد حد ومش عارفة انا اول يوم كنت حاسة انى غريبة وتايهة وكمان انا خايفة لانى كنت مدرسة عربى

محمود محسن مصطفى 03-10-2011 06:19 PM

بجد انا مخنوق بردة من الكلية وبفكر احول اعلام

rehamelnagar 03-10-2011 06:30 PM

والله وانا عايزة احول تعبانة جدا لو كنت اخدت مستوى كنت لحقيت ألسن مش ققدامى غير اثار او اتجارة عربى بس بصراحة خايفة اندم لانها كلية كويسة جدا بس ضغط جامد اوووى

Darkness Boy 03-10-2011 06:57 PM

بصراحة الموضوع مش مستاهل اول اسبوعين و هناخد على كل حاجه و ربنا هيكرمنا لو تعبنا عشان مستقبلنا

و بصراحة حكاية التحويل عايزة تفكير زياده و الكليه مش بالصعوبة اللى احنا متصورينها

و انا برده يا ريهام كنت مدرسه عربى و شايف ان مش هتمثل اى مشكله خالص لأنى أعرف أخت واحد صاحبى أتخرجت منها و كانت مدرسه عربى و شغاله فى مكان كويس جدا و مشيت عادى خالص فيها

Darkness Boy 03-10-2011 07:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nurahn (المشاركة 4022375)
ألعفو يا اسلام بس هو الاسم نورهان انا كتبتها كده لان كل مسجل باسم يقولي ان في حد مسجل بيه فكتبته غلط قلت اكيد محدش هيكتب اسمه غلط يعني :d:d

ههههههههه ماشى أحنا أسفيييين يا نورهان :d

rehamelnagar 03-10-2011 07:35 PM

المشكلة انا مش لاقية اى حد يشجعنى على الكلية او على المذاكرة انا معرفش اى حد فى جروبى او الجروبات التانية حاسة انى لوحدى غير بردوا ان اول دكتورة دخلت قعدت تقول فى كويزز وامتحانات وواجبات ده غير الميد تيرم والفينال تيرم

nurahn 03-10-2011 08:38 PM

والله يا ريهام واضح انها مشكله بتقابلنا كلنا موضوع التعارف علي حد ده طب انا عندي فكره احنا ممكن نتقابل في مكان ونتعرف علي بعض كلنا :d واهو نبقي صحبه كويسه نساعد بعض حتي لو كنا جروبات مختلفه ممكن لو فعلا الجداول اتغيرت او اتضمينا زي مدكتور حسن قال نبقي مع بعض وحتي لو مبقناش مع بعض مش شيفاها مشكله ممكن نبقي في سكشن بعد كده او حتي في كورس وعلي اسوأ الظروف هنبقي في كلية واحده بالعكس انا شيفاها ميزه اننا هنقدر نغير محاضراتنا مع بعض ونساعد بعض اكتر وعلي الاقل مش هنكون صحبة مصالح زي الي بيعرفوا بعض عشان هما في جروب واحد وبعد الجامعه ينسوا بعض لو موافقين حددوا المكان وانا اول واحده هاجي عشان انا عندي نفس المشكله دي

rehamelnagar 03-10-2011 09:02 PM

ياريت يا نورهان والله تبقى حاجة كويسة انا نفسى حد يشجعنى جدا اللى مشجعنى صحابى من خارج الكلية بس وانا موافقة طبعا انا جورب e وانا عندى محاضرات بكرة من 8

nurahn 03-10-2011 09:24 PM

طب تمام وانا جروب k وبرده عندي محاضرات من 8 الصبح هبعتلك رساله دلوقتي شوفيها

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 10:10 AM.