بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية الطب البشرى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=524)
-   -   نفسى ادخل طب اما هموت نفسى (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=269940)

dr:esraa 19-01-2011 07:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وجدان حنفي (المشاركة 3026988)
يابن الناس اطمن واستريح

وهدي اعصابك وانت تجيلنا

بعدين مستعجل اوي ع طب

دة انت هتتظبط وربنا

كفايا الامتحانت الشوك والسلايد شو والم سي كيوز اللي عالماشي

مش عاوز اعقدك بس انت شد حيلك

شكلك متبهدل بس لما الواحد يتعب فىحاجه هو حببها اهون من انه يتعذب فى حاجه مش عاوزها يعنى انا مستعده اتبهدل فى طب طالما حابه كده ولا انى اتبهدل فى علوم مثلا ( مع احترامى للكليه بد حلوه )
بس هى الفكره فى ان الواحد يعمل الحاجه اللى يحبها

dr:esraa 19-01-2011 07:14 PM

ربنا مع الجميييييييييييييييع
آمييييييييييييييييييييييييين

dr:esraa 19-01-2011 07:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamalek1 (المشاركة 3025191)
ربنا يوفقك وتحققى احلامك يا دكتورة

يا رب ان شاء الله

bobaes 20-01-2011 07:23 PM

والله العملية كلها هدوء اعصاب وتوكل على الله
مراجعة أول بأول مع الحل الكتير لكن 1 ثانوي ليست مقياس

zamalek1 26-01-2011 11:29 PM

مش مهم

مستعد ادخل قلعة الطب البشرى واخد السنة بمليون سنة سنة ان بهزر انا بحب الطب اوى وطبعا عشان انا بحبها هبدع فيها غير لما تكون حاجة مفروضة عليك ثانوى عام هى عووووووووووووووووووووونق الزجاجة بجد انا دلوقتى فهمت كلمة العنق هى مش صعبة اوى بس طويلة ومستفزة وبتنسى كتير وبتحس انك مضغوط لحد يوم الامتحان حتى لو مذاكر 100% ربنا يسهلنا واللهى يا رب عشان ماليش غيرك
وشكرا ويارب حقق احلام كل الناس وادى كل واحد على قد ضميررررررررررررررررره

عربى انجليزى فرنساوى رياضة كيمياء يا انا يا انتم لازم كل واحد فيكم يا ذاكر بجد لاخر ما عنده من قوة

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااارب

dr:esraa 27-01-2011 12:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zamalek1 (المشاركة 3056074)
مستعد ادخل قلعة الطب البشرى واخد السنة بمليون سنة سنة ان بهزر انا بحب الطب اوى وطبعا عشان انا بحبها هبدع فيها غير لما تكون حاجة مفروضة عليك ثانوى عام هى عووووووووووووووووووووونق الزجاجة بجد انا دلوقتى فهمت كلمة العنق هى مش صعبة اوى بس طويلة ومستفزة وبتنسى كتير وبتحس انك مضغوط لحد يوم الامتحان حتى لو مذاكر 100% ربنا يسهلنا واللهى يا رب عشان ماليش غيرك

عربى انجليزى فرنساوى رياضة كيمياء يا انا يا انتم لازم كل واحد فيكم يا ذاكر بجد لاخر ما عنده من قوة

مصطفى فرجان 27-01-2011 11:12 AM

عموما احنا كمدرسين تحت امرك فى اى حاجة

محبة امها 08-02-2011 10:12 PM

انا بقى عندى كل مشاكلكم النسيان عدم التركيز عدم الثقه بالنفس وعندى 15 ماده علشان انا ازهر
قولولى اعمل ايه
بس انا بشكر كل اللى ساعدونى وبقولهم ربنا يكرمكم يارررررررررررررب وتحققوا اللى نفسكو فيه
والله المستعان بس احنا لازم نشد حيلنا تقولولى ازاى اقولكو معرفش

abo ashry 15-03-2011 03:06 PM

والله ما فى حاة مستهالة انك تموت نفسك انا كنت زيك يا طب يا اموت دلوقتى انا علم رياضة وان شاء الله داخل هندسة انا جايب 97 بس كل حاجة زى بعضها دلوقتى انا مبقلش من معنوياتك بس انت خش طب عاشان بتحب المهنة دى مش علشان تثبت لاى حد حجة لانك لو فكرت فى كده هتندم وانت طب اخوك احمد

abo ashry 15-03-2011 03:08 PM

وما نيل المطالب بالتمنى ولكن تؤخذ الدنيا غلابا

*راندا* 17-03-2011 09:25 PM

وانا والله نفسي ادخلها

بسنت مصر 18-03-2011 08:57 PM

والله انا عندى نفس مشكله النسيان دى وكمان انى بقيت لما اذاكر الاقى نفسى سرحت وازهق بسرعه ومش عارفه انظم وقتى كمان خاااااالص انا ما كنت كده خاااااالص ياجماعه انا حلم عمرى ادخل كليه طب اسكندريه ده حلم عمرى من وان صغيره وفى 3 اعدادى جبت مجموع عاااااااالى بس من اولى ثانوى وانا حاسه انى مستواى بدا يهبط انا فى 2 ثانوى بس بحاول اجمع اللى نسيته او ما كنت مركزه فيه بس برده مش عارفه اجمع كل شئ ارجووووووووو المسااااااااعده حد يقولى اعمل ايه

بسنت مصر 18-03-2011 08:58 PM

انا بجد حاسه انى لو ما دخلت الكليه دى حلم عمرى هيحصلى حاجه بجد ممكن اموت

بسنت مصر 18-03-2011 09:08 PM

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ارب تحقق للكل احلامه ياااااااارب

Nadael tabey 24-04-2011 02:24 AM

وانا كمااااان ياجماعه انا ف 2 وبعانى من نفس المشكله مش مركزه خالص وكل المدرسين يقوولولى انتى شاطره بس مش مركزه بجد بزعل اوىى حسه انى هضيع نفسى وف ايدى اكون احسن من كده

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 10:25 AM.