بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   الإهداءات (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=455)
-   -   كل موضوعات التهاني هنا (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=89325)

السيد درويش 21-11-2008 09:25 PM

مبارك عليك استاذ وليد .. تستحق كل الخير والتقدير
واتمنى من الله ان يوفقكم ويسدد خطاكم
والى الامام دائما
اخوك
السيد درويش

مسيو وليد عسكر 21-11-2008 09:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة -sherif- (المشاركة 911205)
لي الشرف اني اول واحد يلاحظ ترقيتك الي مشرف سوبر

إن لم يكن انت السوبر فمن؟
بدون أدني ذرة مجاملة والله نحبك
ألف مبروك يا مسيو
نتمنالك كل خير

مكانك وستبدع حيث كنت

ربنا يخليك يا حبيب قلبي والله دايما سباق بالخير
انا اسف لتاخري في الرد لاني كنت خارج المنزل وةفوجئت باول تهنئه منك وسعدت جدا بيها مش للترقيه في حد ذاتها لانها كلها مناصب شرفيه وتكليف وليس تشريف ولكن لانك انسان بجد وبتعرف تحس باصحابك كويس اوي وان شاء الله قريب انا اللي هبلغك خبر حلو وجزاك الله خيرا ومتشكر علي موضوعك اللي عرفني اد ايه ان نظرتي كانت في محلها لاني متاكد ان كل الزملاء الموجودين واللي شاركوا في الموضوع كلهم من اهلي وحبايبي وربنا يقدرني وابارك لكم في كل المناسبات السعيده في حياتكم

M.Sherif 21-11-2008 09:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.leader (المشاركة 911572)
ربنا يخليك يا حبيب قلبي والله دايما سباق بالخير
انا اسف لتاخري في الرد لاني كنت خارج المنزل وةفوجئت باول تهنئه منك وسعدت جدا بيها مش للترقيه في حد ذاتها لانها كلها مناصب شرفيه وتكليف وليس تشريف ولكن لانك انسان بجد وبتعرف تحس باصحابك كويس اوي وان شاء الله قريب انا اللي هبلغك خبر حلو وجزاك الله خيرا ومتشكر علي موضوعك اللي عرفني اد ايه ان نظرتي كانت في محلها لاني متاكد ان كل الزملاء الموجودين واللي شاركوا في الموضوع كلهم من اهلي وحبايبي وربنا يقدرني وابارك لكم في كل المناسبات السعيده في حياتكم

تخيل يا مسيو تكريم كمان من ادارة المنتدي لك
بمنحك وسام المشرف المتميز؟
ما شاء الله
صحيح لكل مجتهد نصيب
والله تستاهل كل خير
انت بأخلاقك العالية دخلت قلوب الجميع
من أصغر عضو اللي هوا انا الي ادارة الموقع
واضح اوي ان الجميع بيحبك
والرسول صلي الله عليه وسلم قال
ان امتي لا تجتمع علي ضلالة

صوت الحق 21-11-2008 09:40 PM

هو الواحد ميعرفشى يخبئ حاجة فى هذا المنتدى
فعلا نت ملعون
الف الف مبروك اخى الغالى وتستاهل اكثر من هذا بكثير
مبروك والى الامام دائما

M.Sherif 21-11-2008 09:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صوت الحق (المشاركة 911595)
هو الواحد ميعرفشى يخبئ حاجة فى هذا المنتدى
فعلا نت ملعون
الف الف مبروك اخى الغالى وتستاهل اكثر من هذا بكثير
مبروك والى الامام دائما

ههههههههههههههههه

الخير ما يستخباش ابدا
خلي بال حضرتك
انا باخد بالي من كل حاجة

الف مبروك لمسيو وليد
عارف انه تكليف
لكن في نفس الوقت اعتقد انه كمان تشريف
لان هذا الشخص يستحق التشريف

تقا 21-11-2008 09:44 PM

الف الف مبروك

اسامه القزاز 21-11-2008 09:46 PM

الى الأمام دائما

لا يأتى التميز من فراغ ..
بل هو ثمرة زرع بزور كثيرة :
( الخير - الحب - العطاء - النشاط - الذوق - الأدب - الأخلاق - الأصالة - .................................................. .................................................. )
ألف 1000 = مليون مبروك
لأخى الحبيب والزميل الغالى
( وليد عسكر )

مسيو وليد عسكر 21-11-2008 09:47 PM

الف شكر لاداره منتدي الثانويه العامه
لمن لا يعرف اداره هذا المنتدي العريق .. تتوافر لديها كل عناصر النجاح والرياده بالفعل..
فهي تجمع بين خبره الكبار المتمثله في الاستاذ عصام صوت الحق القوي الذي لا يخشي في الحق لومه لائم
وبين الشباب الواعد الاستاذ اشرف مدير الموقع والاستاذ اسلام نائب المدير واللورد الذي اتمني ان اشرف باسمه والاستاذ محمد طه وسامحوني لو خانتني الذاكره في اسم من الاسماء فانا اعجز بالفعل عن تقديري لكل هؤلاء ولا يسعني الا ان اقول لهم اشكركم شكرا حارا ومن القلب واي شيء حققته يعود بعد المولي عز وجل الي زملائي المعلمين الافاضل وهم من افضل من قابلت وتعاملت وكنت اتمني ان تجمعنا جميعا مدرسه واحده وتكون هي منتدانا بعيدا عن النت ..
ولكن احمد الله كثيرا علي نعمه الحب التي لمستها من اخواني واخواتي ويعجز لساني علي رد هذا الجميل الذي طوقتم به عنقي ولن اقول لكم الا اني اعاهدكم وااعاهد الله عز وجل اني ساظل معكم وبكم وبينكم جنديا مخلصا لن اكل ولن امل وستظل معركتي ومعركتم واحده ومصيري ومصيركم واحد وهذا اللقب الشرفي لن يغير من الامر شيئا فانا واحد منكم وانتم مني ويعلم الله عز وجل مدي حبي وغيرتي الشديده علي هذا المنتدي والله علي ما اقول شهيد..

مسيو / السيد شلبى 21-11-2008 09:50 PM

اخى العزيز وليد الف الف مبروك

M.Sherif 21-11-2008 09:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.leader (المشاركة 911623)
الف شكر لاداره منتدي الثانويه العامه
لمن لا يعرف اداره هذا المنتدي العريق .. تتوافر لديها كل عناصر النجاح والرياده بالفعل..
فهي تجمع بين خبره الكبار المتمثله في الاستاذ عصام صوت الحق القوي الذي لا يخشي في الحق لومه لائم
وبين الشباب الواعد الاستاذ اشرف مدير الموقع والاستاذ اسلام نائب المدير واللورد الذي اتمني ان اشرف باسمه والاستاذ محمد طه وسامحوني لو خانتني الذاكره في اسم من الاسماء فانا اعجز بالفعل عن تقديري لكل هؤلاء ولا يسعني الا ان اقول لهم اشكركم شكرا حارا ومن القلب واي شيء حققته يعود بعد المولي عز وجل الي زملائي المعلمين الافاضل وهم من افضل من قابلت وتعاملت وكنت اتمني ان تجمعنا جميعا مدرسه واحده وتكون هي منتدانا بعيدا عن النت ..
ولكن احمد الله كثيرا علي نعمه الحب التي لمستها من اخواني واخواتي ويعجز لساني علي رد هذا الجميل الذي طوقتم به عنقي ولن اقول لكم الا اني اعاهدكم وااعاهد الله عز وجل اني ساظل معكم وبكم وبينكم جنديا مخلصا لن اكل ولن امل وستظل معركتي ومعركتم واحده ومصيري ومصيركم واحد وهذا اللقب الشرفي لن يغير من الامر شيئا فانا واحد منكم وانتم مني ويعلم الله عز وجل مدي حبي وغيرتي الشديده علي هذا المنتدي والله علي ما اقول شهيد..

كلماتك يملؤها الوفاء يا متميز

مسيو وليد عسكر 21-11-2008 09:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الطارق2008 (المشاركة 911222)
مبارك عليك استاذ وليد .. تستحق كل الخير

وفقك الله ورعاك .. وسدد على طريق الحق خطاك

ربنا يبارك في حضرتك وجزاك الله خيرا وسعيد جداا بمعرفتك استاذ طارق ويارب دايما نلتقي في الخير

مسيو وليد عسكر 21-11-2008 09:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبقرينومان (المشاركة 911225)
طبعا هو يستحق كدا

وفعلا انا والاستاذ عصام ونحن بنتناقش في كلمة واحدة كتبنا وليد عسكر

وتم التعيين لانه يستحق اكثر من ذلك

وللعلم في مفاجأة حلوة كمان

ان في قسم خاص بقضايا ومشاكل المعلمين تم انشاءه

شكرا جزيلا استاذ اشرف
وربنا يقدرني واكون دايما عند حسن ظن الجميع بي
واي نجاح ارجعه بعد المولي عز وجل الي زملائي واخواني المعلمين الشرفاء الذين يدعموا هذا القسم بعطائهم اللامحدود

طارق ممدوح ذكي محمد 21-11-2008 09:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.leader (المشاركة 911637)
ربنا يبارك في حضرتك وجزاك الله خيرا وسعيد جداا بمعرفتك استاذ طارق ويارب دايما نلتقي في الخير

استاذ وليد اهنئك من كل قلبي .. وفي غمار فرحتك دي ياريت ما تنساش تعزمنا ..........
ما تخفش... انا قصدي على موضوع من موضوعاتك المتميزة في المنتدى

مسيو منتصر الجميلي 21-11-2008 09:58 PM

ألف مبروك أخي وليد وفقك الله وأعانك على تلك المسئولية وانت لها ان شاء الله

طارق ممدوح ذكي محمد 21-11-2008 10:03 PM

الف الف مبروك استاذ شريف .. اكيد انت تستاهل كل الخير

اهنئك من كل قلبي وده كان متوقع طبعاً .. ان شاء الله تضيف للقسم باشرافك واشراقك عليه

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:24 AM.