بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   مذكرات طالب فاشل (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=151477)

dr\villa 15-08-2010 03:13 AM

الكوره في اسماعيليه ..هي كل حاجه ..هي الميه اللي بنشربها ..هي الاكل اللي بناكله ..هي الهوا اللي بنتنفسه ..هي الحشيش اللي بنحششوا :p:p
الكوره اهم حاجه في اسماعيليه ..احنا ممكن نفرط في اي حاجه ..اييييي حااااااجه الا الاسماعيلي :d (محدش يفهمنا غلط بليز :p)
فكره ان جماهير الاسماعيلي متعصبه ..دي فكره مرفوضه ...احنا بنشجع بغباوه :d عايزين نلعب بغباوه ..احنا احرار يا جدعاااان ..ايه اللي مضايقوا انتوا؟؟ ..ناس غريبه والله :d
المشكله في الاسماعيلي ان مفيش حد يصرف عليه ..هنصرف احنا من جيبنا يعني ؟؟
يجي واحد من المفترض انه هيصرف علي النادي :d ورجل اعمال وبتنجان ..بدل ما يصرف علي النادي ..ده بينهب النادي مش بسرق بس :d ويجي بعد ما الفريق ينهار !! يلقي خطابه التاريخي علي الجماهير
(قررنا نحن _مجلس سرقه نادي الاسماعيلي _ ان نتنحي تماما ونهائيا عن رئاسه نادي الاسماعيلي ونعود الي صفوف الجماهير ..نصرف الفلوس اللي سرقناها كأي حراميه عاديين :d)
نتكلم مثلا عن الرئيس الحالي احم قصدي الحرامي الحالي ..مش عارف ليه ..بحس ان عمره ما استحما ..ما علينا

تحس انه شخص لزج (يصعب دفنه عند وفاته هههههه:d) بيفكرني بالغباء (خلاص خلاص ..مش هكمل الحته دي ..احنا في رمضان ..حراااااام )
بالنسبه للاعيبه :
كل لاعيب يبقي حلو ..الاهلي يقوله ..(تعالي يا حبيبي ..يا اختي كميله ..تعالي ده احنا هنظبطك :d ويرموله كام عضمه عشان يتأكد ان هيلاقي الاكل المفضل ليه هناك :d)
فأصبحت مباراه الاسماعيلي والاهلي = مباره بين l esma3ely vs l esma3ely classic
بتشوفها في البلاي ستيشن اكيد :d
لاعب زي محسن ابو جريشه ..حد يجاوبني يا جدعان ..ده مهاجم ولا ليبرو للفريق التاني :p ؟؟؟
لاعب زي ايمن رمضان (ده لو سمناه لاعب ) ..بيلعب ازاي بكرشه ده ؟؟ ولا جايبينه عشان الاعيبه تغنيله (انا خبيت عليكي كتييييير ...انا عندي كرش كبييير :d)

ولاااا المعتصم ...يااااااااد يا معفن يا بتاع جولدي يلااااااااااا :d
انت فاكر نفسك حاجه ؟؟؟:p انت هترسم ؟؟:d
ده انت اخرك برشمتين وكوبايه شاي :p ملاييييين ايه اللي انت عايزها يا بتاع تلفزيونات جولدي انت:p
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يتبع ...:d

Mr. Medhat Salah 15-08-2010 03:35 AM

رجاء الالتزام بحدود اللياقة والادب كما قلت قبل ذلك الموضوع مراقب

Mostafa Walid 15-08-2010 03:36 AM

ههههههههههههههههههههههه جامد اوى يا دكتور وعلى فكرة علشان جملة (محدش يفهمنى غلط بليز ) كلوا فهمك غلط هههههههههههههههههههههههههههه
طب ايه علاقة استحما بالموضوع يا دكتور
بس بلاش غلط فى حد يا دكتور
انا دلوقتى عايز موضوع جامد جدا بعنوان( الزمالك يختار الاهلى يتعاقد )

ArabianPDA 15-08-2010 03:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr\villa (المشاركة 2538394)
الكوره في اسماعيليه ..هي كل حاجه ..هي الميه اللي بنشربها ..هي الاكل اللي بناكله ..هي الهوا اللي بنتنفسه ..هي الحشيش اللي بنحششوا :p:p
الكوره اهم حاجه في اسماعيليه ..احنا ممكن نفرط في اي حاجه ..اييييي حااااااجه الا الاسماعيلي :d (محدش يفهمنا غلط بليز :p)
فكره ان جماهير الاسماعيلي متعصبه ..دي فكره مرفوضه ...احنا بنشجع بغباوه :d عايزين نلعب بغباوه ..احنا احرار يا جدعاااان ..ايه اللي مضايقوا انتوا؟؟ ..ناس غريبه والله :d
المشكله في الاسماعيلي ان مفيش حد يصرف عليه ..هنصرف احنا من جيبنا يعني ؟؟
يجي واحد من المفترض انه هيصرف علي النادي :d ورجل اعمال وبتنجان ..بدل ما يصرف علي النادي ..ده بينهب النادي مش بسرق بس :d ويجي بعد ما الفريق ينهار !! يلقي خطابه التاريخي علي الجماهير
(قررنا نحن _مجلس سرقه نادي الاسماعيلي _ ان نتنحي تماما ونهائيا عن رئاسه نادي الاسماعيلي ونعود الي صفوف الجماهير ..نصرف الفلوس اللي سرقناها كأي حراميه عاديين :d)
نتكلم مثلا عن الرئيس الحالي احم قصدي الحرامي الحالي ..مش عارف ليه ..بحس ان عمره ما استحما ..ما علينا

تحس انه شخص لزج (يصعب دفنه عند وفاته هههههه:d) بيفكرني بالغباء (خلاص خلاص ..مش هكمل الحته دي ..احنا في رمضان ..حراااااام )
بالنسبه للاعيبه :
كل لاعيب يبقي حلو ..الاهلي يقوله ..(تعالي يا حبيبي ..يا اختي كميله ..تعالي ده احنا هنظبطك :d ويرموله كام عضمه عشان يتأكد ان هيلاقي الاكل المفضل ليه هناك :d)
فأصبحت مباراه الاسماعيلي والاهلي = مباره بين l esma3ely vs l esma3ely classic
بتشوفها في البلاي ستيشن اكيد :d
لاعب زي محسن ابو جريشه ..حد يجاوبني يا جدعان ..ده مهاجم ولا ليبرو للفريق التاني :p ؟؟؟
لاعب زي ايمن رمضان (ده لو سمناه لاعب ) ..بيلعب ازاي بكرشه ده ؟؟ ولا جايبينه عشان الاعيبه تغنيله (انا خبيت عليكي كتييييير ...انا عندي كرش كبييير :d)

ولاااا المعتصم ...يااااااااد يا معفن يا بتاع جولدي يلااااااااااا :d
انت فاكر نفسك حاجه ؟؟؟:p انت هترسم ؟؟:d
ده انت اخرك برشمتين وكوبايه شاي :p ملاييييين ايه اللي انت عايزها يا بتاع تلفزيونات جولدي انت:p
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يتبع ...:d

والله انت عسل
ياريت تكمل

Awatef Esmat 16-08-2010 12:16 AM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه سو نايس

وسام حسين 16-08-2010 01:04 AM

:slap1qk6:ايه دة انت وقفت المذكرات ليه انا اول مرة اقراها وكنت مستمتعة فعلا ياريت تكملها:av4056bb7jp3:

Hope in life 16-08-2010 05:16 PM

يا دكتور كمل بقي احنا زهقنا من الانتظار

dr\villa 18-08-2010 06:25 PM

حراميه اخر زمن
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
الموضوع النهارده غريب ..موضوع السرقه ده بقي غريب اوي
يعني واحد رايح يصلي الفجر ..يطلع ما يلقيش شبشبه ههههههههه
هحكي حاجه حصلت معايا ..كنت رايح اصلي الفجر كالعاده ورايح متأخر وعايز الحق الجماعه بأي طريقه ..وسبت الشبشب بره ..عادي يعني زي اي حد
...اطلع ..مش لاقي الشبشب (هروح ازاي يا جدعان ) يرد واحد صاحبي متقلقش الحرامي هيطلع جدع هههههه ويسبلك شبشب مكان اللي خده تروح بيه..استني انت ومتقلقش وكلو هيبقي تمام ..استنيت وياريتني ما استنيت ..لقيت بقايا شبشب ..شبشب اقل حاجه تتقال عليه انه شبشب حقير محدش يرضي يدخل بيه الحمام هههههههه
لأ ده انا اروح حافي اكرم لي ..بس انا بجد متغاظ اوي ..الحرامي سرق رفيق عمري هههههه شبشبي حبيبي هههههههههه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
من فتره بردو كنت اسمع ان فيه ناس بتسرق قضبان القطارات هههههههه..اه يا ولاد ....ههههه
خلاص يعني مفيش حاجه في البلد تتسرق
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
كنت قريت في الجرنان السنه اللي فاتت .ان فيه ناس بتجيب شامبو (ماركات معروفه)ويحطو مكانو صابون سايل وينزلو يبيعوه بأسعار لا تذكر هههههههه
حراميه ولاد .....ههههههههه
والناس شعرها يبقي شبه سلك المواعين هههه عادي جدا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
مره كنت انا وواحد صاحبي قاعدين في كافيه ..لقينا واحد جاي يقولنا 5 ماكينات حلاقه ومعاهم كريم حلاقه وشنطه هديه ب 10 جنيه هههههههههه
اكيد بضاعه مسروقه وش ...طب يا غبي عايز تبيع بضاعه مسروقه ,,بيعها بعقل ..ده انت ناقص تقول انا حرامي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
الحصول حاليا علي لبن طبيعي =الحصول علي لبن العصفور
هنقضيها صناعي بقي ولا ايه
يعني المحلات اللي بتبيع منتجات الالبان وكده ..تروح تشتري لبن ..انا مش عارف هي ميه ؟؟ وغاشين الميه وحاطييين لبن ولا ايه ؟؟؟!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ
ده حتي السجاير غليت ..يعني كليوباترا المعفنه اللي كانت ب 1.5 بقيت ب 4.5 هههههه
يعني زادت 3 مرات ..ازاي يعني ؟؟!!!!
علي فكره انا مش مدخن بس مستغرب يعني ازاي سلعه نفس الجوده تزيد 3 اضعاف وهما اصلا كانو بيكسبو فيه جامد !!!!

الي اللقاء في ***ه اخر زمن
:d:d:

El_mohandes Khaled 18-08-2010 06:34 PM

والله موضوعك زى العسل فوق الوصف بصراحة ويستاهل يتعمل مسلسل وهيبقى جميل جدا والحكايات دى بتحصلنا بالظبط وربنا يوفقك يا دك فى كلية الطب ومستنيين حلقات اكتر واكتر

mostafa_gazzar00 19-08-2010 01:14 AM

اول مره اقراها بس بليز كمل يوم مكتب الناظر

Mostafa Walid 22-08-2010 10:01 PM

الله عليك يا دكتور و مصر كلها كده يا دكتور والله ناس كتير بتقول ان عصر الملك كان احسن بكتيييييييييييييييييييييير جدا
بس طبعا محدش مننا حضره بس كان مفيش حراميه زى دلوقتى و ربنا يرحمنا سا رب كمل موضوعات عامة بقى وخلاص حنعمل ايه بس عايزين موضوع جامد مثلا الهجرة وكده يلا ايه رايك

#sooma# 22-08-2010 10:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr\villa (المشاركة 2553080)
حراميه اخر زمن
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
الموضوع النهارده غريب ..موضوع السرقه ده بقي غريب اوي
يعني واحد رايح يصلي الفجر ..يطلع ما يلقيش شبشبه ههههههههه
هحكي حاجه حصلت معايا ..كنت رايح اصلي الفجر كالعاده ورايح متأخر وعايز الحق الجماعه بأي طريقه ..وسبت الشبشب بره ..عادي يعني زي اي حد
...اطلع ..مش لاقي الشبشب (هروح ازاي يا جدعان ) يرد واحد صاحبي متقلقش الحرامي هيطلع جدع هههههه ويسبلك شبشب مكان اللي خده تروح بيه..استني انت ومتقلقش وكلو هيبقي تمام ..استنيت وياريتني ما استنيت ..لقيت بقايا شبشب ..شبشب اقل حاجه تتقال عليه انه شبشب حقير محدش يرضي يدخل بيه الحمام هههههههه
لأ ده انا اروح حافي اكرم لي ..بس انا بجد متغاظ اوي ..الحرامي سرق رفيق عمري هههههه شبشبي حبيبي هههههههههه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
من فتره بردو كنت اسمع ان فيه ناس بتسرق قضبان القطارات هههههههه..اه يا ولاد ....ههههه
خلاص يعني مفيش حاجه في البلد تتسرق
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
كنت قريت في الجرنان السنه اللي فاتت .ان فيه ناس بتجيب شامبو (ماركات معروفه)ويحطو مكانو صابون سايل وينزلو يبيعوه بأسعار لا تذكر هههههههه
حراميه ولاد .....ههههههههه
والناس شعرها يبقي شبه سلك المواعين هههه عادي جدا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
مره كنت انا وواحد صاحبي قاعدين في كافيه ..لقينا واحد جاي يقولنا 5 ماكينات حلاقه ومعاهم كريم حلاقه وشنطه هديه ب 10 جنيه هههههههههه
اكيد بضاعه مسروقه وش ...طب يا غبي عايز تبيع بضاعه مسروقه ,,بيعها بعقل ..ده انت ناقص تقول انا حرامي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
الحصول حاليا علي لبن طبيعي =الحصول علي لبن العصفور
هنقضيها صناعي بقي ولا ايه
يعني المحلات اللي بتبيع منتجات الالبان وكده ..تروح تشتري لبن ..انا مش عارف هي ميه ؟؟ وغاشين الميه وحاطييين لبن ولا ايه ؟؟؟!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــ
ده حتي السجاير غليت ..يعني كليوباترا المعفنه اللي كانت ب 1.5 بقيت ب 4.5 هههههه
يعني زادت 3 مرات ..ازاي يعني ؟؟!!!!
علي فكره انا مش مدخن بس مستغرب يعني ازاي سلعه نفس الجوده تزيد 3 اضعاف وهما اصلا كانو بيكسبو فيه جامد !!!!

الي اللقاء في ***ه اخر زمن
:d:d:

الاول كده نوع الشبشب كان ايه اكيد شبشب زنوبه:p لو تعرفوا من ايام العصور الجاهليه الي كل كان بيحلف بالشبشب بالراحه والاستمتاع والضرب حاجه جميله:022yb4: يعني ولا شبشب ابو وردتين من ادام المهم تمنه مايزيدش عن 7ونص:p
انا اخواتي بردوا دايما بيتسرقوا منهم مع انهم اطفال لسه بس الي حصل ساعتها ايه اخويا الشبشب بتاعه الي الولد سرقه اخد بتاع اخويا كان لسه جايبه والله واداله بتاعه ومنظر زي مايكون ولا مواخذه:p خارج من بؤق كلب منظره معفن:mad: بس الواحد مش هيقول غير حسبي الله ونعم الوكيل فيهم بس انت روحت حافي اكيد :022yb4::022yb4:
بعد كده روح بفردتين مختلفتين احسلك او شبشب الحمام ولا ايه رايك:022yb4:

dr\villa 23-08-2010 12:40 AM

روحت حافي طبعا بس مش مشي ...روحت بتاكسي والسواق عمال يبص عليا ..كان مفكرني مجنون
:d:d:d:d

Mr Amrooo 23-08-2010 05:25 PM

يا ريت كلنا نستفيد من هذه الاخطاء

dr\villa 23-08-2010 05:58 PM

ماشي ...متنساش تستفيد !!!

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 10:53 PM.