بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى الأزهر الشريــــــــــــف (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=306)
-   -   عنوان وميعاد اللجنة العمانية للتعاقدات (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=611589)

أزهرية وأفتخر 21-07-2015 07:55 PM

عمان عايزه شخص عازب لسه متجوزش يروح هناك يعيش فى المرار لوحده ويحوش قرشين وبعدين ينزل يتجوز ويسافر بئه بمراته بلد محترمه وعدله

مستر عاطف ابوبكر 22-07-2015 01:15 AM

جزاكم الله كل خير

مصطفى إسماعيل أحمد 22-07-2015 01:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صفوت حمادة (المشاركة 6247679)
كيف اتقدم للمقابلة وايه الاوراق المطلوبة لو سمحت الاجراءات من البداية حتى النتيجة بتاعة المقابلة

لو حضرتك هتقدم كإعارة لازم تكون شغال فى التربية والتعليم وتقدم عن طريق الإدراة التابع لها أما لو ما قدمتش تبع الادارة أو كنت أزهر تنتظر رابط التسجيل فى المسابقة لانهم بياخدو تعاقدات بعد إمتحان الإعارات فممكن تقدم فى التعاقدات عن طريق لينك التقديم ولما ينزل الرابط ويتم الاعلان عنه هنزله على الصفحة ان شاء الله

مصطفى إسماعيل أحمد 22-07-2015 01:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة agile (المشاركة 6247792)
شكر استاذ مصطفى على التجاوب معنا وبارك الله فيك

العفو وفيكم بارك الله

مصطفى إسماعيل أحمد 22-07-2015 01:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أزهرية وأفتخر (المشاركة 6247795)
يا ترى ايه التخصصات المطلوبه
عالعموم ليه اتنين زميلاتى واحده مكملتش للاخر وقدمت استقالتها وواحده كملت للاخر علشان تجيب اسعار تذاكر الطيران لاولادها وجوزها لانها استقدمتهم وزمايلى كانو سافروا عمان السنه اللى فاتت المسابقه اللى عدت بيعيطوا دم رموهم فى الجبال ولادهم كانو بيحتاجو دكاتره كانو مسكنينهم فى اماكن مقطوعه بيدفعوا كهربا فى الشهر ما يعادل 650ج مصرى ومفيش اى توفيييبر وعيشه قرف الحمدلله ربنا نجانا من عمان

لسه والله رابط التسجيل لم ينزل بعد لانه بينزل مع الإعلان عن المسابقة ويذكر معه التخصصات المطلوبة ويا أخت أزهرية والله هى دى ضريبة الغربة ويعنى زميلاتك استعجلوا فى الاستقدام وان كان لابد منه فيمنفعشى من أول سنة لان الراتب اصلا لا يجازى مصاريف الولاد ولا مصاريف المدارس وعلى العموم السفر ده نصيب وارزاق والحمد لله على كل حال

مصطفى إسماعيل أحمد 22-07-2015 01:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أزهرية وأفتخر (المشاركة 6247796)
عمان عايزه شخص عازب لسه متجوزش يروح هناك يعيش فى المرار لوحده ويحوش قرشين وبعدين ينزل يتجوز ويسافر بئه بمراته بلد محترمه وعدله

كلام صحيح ... بس مالنا بد والله المستعان .. حضرت ك ليه ماقدمتيشى فى مسابقة قطر السنة دى كانت محتاجة تربية اسلامية .

مصطفى إسماعيل أحمد 22-07-2015 01:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر عاطف ابوبكر (المشاركة 6247988)
جزاكم الله كل خير

وجزاك الله عنى خير الجزآء مستر عاطف ابو بكر

أزهرية وأفتخر 23-07-2015 04:04 AM

انا لغيت فكرة سفرى خاااالص من دماغى بعد الصدمه اللى خدتها بسبب عمان السنه اللى فاتت بس برده الحمدلله طبع خير ان انا مسافرتش بس قصة اسافر نووووو والله طووول هذا العام مكاتب اتصلت كتيييير بيا لكن انا لغيت الفكره تماما من كتر التجااارب القاسيهةاللى شوفتها صدقونى المدرس المصرى بره وجوه حقه مهضوووم السفر على اى مهنه غير التدريس افضل ومجالها اوسع

مصطفى إسماعيل أحمد 23-07-2015 04:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أزهرية وأفتخر (المشاركة 6248976)
انا لغيت فكرة سفرى خاااالص من دماغى بعد الصدمه اللى خدتها بسبب عمان السنه اللى فاتت بس برده الحمدلله طبع خير ان انا مسافرتش بس قصة اسافر نووووو والله طووول هذا العام مكاتب اتصلت كتيييير بيا لكن انا لغيت الفكره تماما من كتر التجااارب القاسيهةاللى شوفتها صدقونى المدرس المصرى بره وجوه حقه مهضوووم السفر على اى مهنه غير التدريس افضل ومجالها اوسع

كل حاجة وليها ضريبة مش بالساهل ويعنى لو حال المدرس كويس فى بلده إيه أصلا هيخليه يفكر فى الغربة الحمد لله على كل شئ .... يعنى أفهم من كده أن السنة دى حضرتك بعيد عن مسابقة عمان حتى ولو طلبوا تربية إسلامية إناث مش هتقدمى ؟!! ربنا يوفقك ويكتب لكى ما فيه الخير .

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:06 PM.