بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليات الهندسة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   ...*رابطة طلاب هندسة اسكندرية*..... (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=143973)

EnG.BeLaL 03-09-2009 04:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titto19991 (المشاركة 1558840)
بعد ادنك يا باشمهندس بلال لو حد اعصابه بارددددددددددددددددددةةةةةةةةةةة يوصل الكورة ل فينيش انا اتشليت علعموم ياريت متمسحش الرابط يا م-بلال لانه للعبة مستفدددددددددةةةة جدااااااااااااااااااااااااااااااااا:049gc0:http://www.mazefrenzy.com/nonamegame1.swf

و اشيلها ليه يا باشمهندس انا مش بشيل اي حاجة .............. و بعدين عايز اقولك على حاجة دي لعبة رخمة اوي :angry2:

EnG.BeLaL 03-09-2009 06:22 PM

فيديو للتعريف بالكلية بس لو حد اتقفش بيه ميجيبش سيرتي ماشي :d
http://www.youtube.com/watch?v=eiOLZf38na4

emadtoto10 03-09-2009 06:56 PM

اقتباس:

http://www.youtube.com/watch?v=eiolzf38na4

وربنا يا بشمهندس بلال فيديو جااااااامد اوى بس بجد انا ممكن اعترف من اول قلم وعلى العموم انت منور والله بوجودك معانا هنا ويارب دايما

EnG.BeLaL 03-09-2009 07:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadtoto10 (المشاركة 1559803)
وربنا يا بشمهندس بلال فيديو جااااااامد اوى بس بجد انا ممكن اعترف من اول قلم وعلى العموم انت منور والله بوجودك معانا هنا ويارب دايما

ربنا يخليك يا عماد بس مش عيب كده تتخلى عني ده احنا صحاب في رابطة واحدة و كلية واحدة

emadtoto10 03-09-2009 08:54 PM

بليييييييييييييس عاوز آخد رأيكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا يا شباب اخترت انه يكون شعااااااااااااارنا هووووووووووووو

إحلم معانا

ونفسى يعجبكم الشعار ده بس ياريت ما تحكوموش عليه او على اختيارى ده غير لما تشوفوا الفيديو ده من صنع ايدى والله واتمنى انه يعجبكم يا احلى اصحاب فى احلى رابطة فى الكون كله وياريت تردوا عليا علشان لو فيه حاجة عاوزنى اعدلها او كده انا موجود وبجد انا حاولت احول ملف الفيديو ده لصيغة الموبايل بس ما عرفتش علشان البرنامج طلع عاوز ****** وكمان انا والله عملت المستحيل يعنى اللى عاوز الفيديو على الموبايل يصبر عليا كام يوم وكمان انتوا اللى عليكم بس انكم تفكو الضغط بتاع الملف وتشوفوا الفيديو سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام يا بشمهندسين

وده الرابط وما تنسوش تدعولى بقى

EnG.BeLaL 03-09-2009 10:08 PM

فيديو جميل و اغنية حلوة اوي و جزاك الله خيرا يا عمدة على التحية :078111rg3:

eng_emy 04-09-2009 02:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.belal (المشاركة 1559769)
http://www.youtube.com/watch?v=eiolzf38na4

ايه الفيديو الجامد ده
يا بشمهندس بلال
بس بص
انا حعمل زى عماد
مع اول قلم وحعترف على طول
هى دى قوانين الرابطة
ههههههههههههههههههه

eng_emy 04-09-2009 02:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadtoto10 (المشاركة 1560054)

إحلم معانا

ونفسى يعجبكم الشعار ده بس ياريت ما تحكوموش عليه او على اختيارى ده غير لما تشوفوا الفيديو ده من صنع ايدى والله واتمنى انه يعجبكم يا احلى اصحاب فى احلى رابطة فى الكون كله وياريت تردوا عليا علشان لو فيه حاجة عاوزنى اعدلها او كده انا موجود وبجد انا حاولت احول ملف الفيديو ده لصيغة الموبايل بس ما عرفتش علشان البرنامج طلع عاوز ****** وكمان انا والله عملت المستحيل يعنى اللى عاوز الفيديو على الموبايل يصبر عليا كام يوم وكمان انتوا اللى عليكم بس انكم تفكو الضغط بتاع الملف وتشوفوا الفيديو سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام يا بشمهندسين

حلو اوى الشعار ده ياعماد:022yb4:
احلم معانا
يا سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
بس يارب نقوم على تقدير عالى وحلم جميل
مش كابوس:slap1qk6:
ههههههههههههههههه
بس بجد شكرا على مجهودك:078111rg3::078111rg3:
وعلى الفيديو بتاعك:078111rg3:
وربنا يجازيك كل خير
ان شاء الله على قد مجهودك
وتعبك
وتبقى مهندس نووى قد الدنيا
وتخترعلنا قنبلة نووية على ذوقك
تفجرلنا بيها البلد دى
ههههههههههههههههه

(دعوة اهى عشان متقلش اننا مش بندعيلك)

pinkykitty 04-09-2009 03:31 AM

اقتباس:

إحلم معانا

شكرا ع المجهود الرائع :)واكيد اي حد يشوف الفيديو حيعجبه :)وربنا يخليك لينا يا عماد ويارب اشوفك مهندس قد الدنيا :av4056bb7jp3:
(بدعيلك اهه) :dوعلى فكرة الشعار رائع والاغنية حلوة اوي بجد تسلم ايدك:):078111rg3::078111rg3:

theotherface 04-09-2009 05:14 AM

اقتباس:

إحلم معانا

مش هاقول غير شغل رائع من انسان اكتر من رائع حقيقى انت بجد عامل احلى شغل من اول صفحه لغايه الصفحه ديه ويارب تكون( مهندس .......) قد الدنيا (حط القسم اللى انت عاوزه بقه علشان انامعرفش انت عاوز قسم ايه)
بس عجبتنى اوى الاغنيه ديه بس انا عايز اضيف حته على الشعار بص الحته ديه:
احلم معانا حلمك معانا اكبر حقيقه
بص انا هالفكم شعر على الرابطه وباذن الله اول ماخلصوه هنزلوه هنا والحمد لله احنا اقوى رابطه هنا ........
وبجد شكرا على الفيديو اللى انت عملوه ده عجبنى جدا وباذن مستنين المزيد وانا هحاول اعمل حاجه بردوه
انتظرونا العيد احلى مع اجمل رابطه:d:d:d
يلا اهو بعمل اعلانات للرابطه كمان
ولا روتانا سينما ولا نيله هندسه اسكندريه احلى بينا:av4056bb7jp3:
ياريت تقولى ايه رايك انفع ابقى شاعر ولا اخرى اغنى مولد سيدى البدوى :blush: ...........

eng_emy 04-09-2009 05:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theotherface;[B
[/B]
ياريت تقولى ايه رايك انفع ابقى شاعر ولا اخرى اغنى مولد سيدى البدوى :blush: ...........

ايه الاعلانات الجامدة دى:078111rg3::078111rg3::078111rg3:
وشعارك هايل
يا بشمهندس
ومنتظرين:049gc0::049gc0: الشعر ان شاء الله

hargo 04-09-2009 03:17 PM

eh ya gama3a elsho3`l elgamed da w a3zrony ana hakon ma3akom mn ba3d ramadan isa

w soory 3ala elfranko hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

pinkykitty 04-09-2009 09:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة theotherface (المشاركة 1561467)
مش هاقول غير شغل رائع من انسان اكتر من رائع حقيقى انت بجد عامل احلى شغل من اول صفحه لغايه الصفحه ديه ويارب تكون( مهندس .......) قد الدنيا (حط القسم اللى انت عاوزه بقه علشان انامعرفش انت عاوز قسم ايه)
بس عجبتنى اوى الاغنيه ديه بس انا عايز اضيف حته على الشعار بص الحته ديه:
احلم معانا حلمك معانا اكبر حقيقه
بص انا هالفكم شعر على الرابطه وباذن الله اول ماخلصوه هنزلوه هنا والحمد لله احنا اقوى رابطه هنا ........
وبجد شكرا على الفيديو اللى انت عملوه ده عجبنى جدا وباذن مستنين المزيد وانا هحاول اعمل حاجه بردوه

هههههههههههههههههه
ايه الاعلانات الجامدة ديه كده الحمد لله ضمنا ان الرابطة تنجح:039uw8:
وفين الشعر احنا مستنينه على نااااااااااااااار يللا بسرعة متتأخرش علينا:049gc0:
واقولك على حاجة فكر في موضوع مولد سيدي البدوي حيكسبك دهب:d

eng_emy 05-09-2009 01:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hargo (المشاركة 1562275)
eh ya gama3a elsho3`l elgamed da w a3zrony ana hakon ma3akom mn ba3d ramadan isa

w soory 3ala elfranko hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

حمدالله على السلامة يا بشمهندس هارجو:078111rg3::078111rg3:
وان شاء الله تبقى معانا على طول بعد رمضان
وشكرا على الفرانكو:049gc0:
هههههههههههههههههههه
بس ترجمته سهلة تصدق:d:d:d

theotherface 05-09-2009 05:24 AM

ومنتظرين:049gc0::049gc0: الشعر ان شاء الله[/quote]
اكيد يعنى هضحك عليكم
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pinkykitty (المشاركة 1563246)
وفين الشعر احنا مستنينه على نااااااااااااااار يللا بسرعة متتأخرش علينا:049gc0:
واقولك على حاجة فكر في موضوع مولد سيدي البدوي حيكسبك دهب:d

باذن الله همضى العقد مع رئيس مجلس ادارة المولد/ الحاج هيثم ابو لمبه منوره(لزوم الموالد يعنى:d:d)
والعقد خمس سنين بس شكلى هكسب لومض مش دهب :blush:زى مانتى بتقولى اه صح جارى تنزيل الشعر انا خلاص خلصته وظبته ويارب يعجبكم وتكون اول هديه ليكم منى بمناسبه رمضان والعيد كمان ..........

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:42 PM.