بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   ايه اخبار تعيين أوائل الكليات ياجماعة؟ (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=300138)

منى أبو الجود 11-10-2011 12:20 PM

{ رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحاً تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ }

د.عبدالرحمن المنياوي 11-10-2011 12:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام رهف (المشاركة 4039301)
كيف حالك دكتورنا الغالي المفضال
مفتقداك جدا
ربنا يرزقك حج بيته الحرام
اللهم امين
ويكتب لك السعادة وراحة البال في الدنيا والاخرة

الله يخليكي يا دكتورة وفعلا دعوة غالية جداااااااا

uiuiui 11-10-2011 01:12 PM

معلش يادكتور عبد الرحمن انا عارفه ان السؤال اتكرر بس معلش شوف ايه اللى حصل معايا
انا قدمت ف التنظيم والاداره ف اسكندريه وانا بملى الاستماره الموظفه قالتى انتى بتشتغلى ولا لا قولتها اه كنت عقد وامتحنت الكادر ونجحت واتثبت قالتى طب اكتبى انك بتشتغلى ف التربيه والتعليم
وبعد ماكتبت كان ف واحد فريحى بس عقد قالته انت ماتكتبش قالها ودى تفرق بقه ولا ايه
قالته اه هى مش هيجلها شغل لانها متثبته هى عاوزة ايه تانى
هو فعلا ممكن يكون كلامها صح انا قلقانه جداااااااا وعاوزة اطمن من دلوقت علشان مااعشمش نفسى بحاجه وممكن متجيش

aaa.agri 11-10-2011 01:47 PM

للمتخلفين عن التقديم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أولاً:- مبروك لجميع أوائل الأزهر

ثانياً:- كان عندي سؤال وهو إيه وضع المتخلفين عن تقديم الورق بالنسبة للعام؟ إمتي مواعيد التقديم للمتخلفين جامعة المنيا؟

شريف 000 11-10-2011 02:58 PM

ابحث عن احمد لطفي احمد على الفس بوك ستجد صورتة رمز قناة الجزيرة واكتب له اسمك وسيبلغك بالاسم ان شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د محمد الوجيه (المشاركة 4039524)
هل الاسماء اللي نزلت علي موقع جامعة الازهر صحيحية
بالبحث عن اسمي في الكشوفات لم اجده مع العلم ان فيه ناس بعدي في الترتيب واسمهم ظاهر
اخوكم محمد عبد الرحمن الوجيه خريج صيدلة الازهر اسيوط دفعة 2006
واذا الكانت الكشوفات غير صحيحة فالرجاء رفع الكشوفات الصحيحة من الاخوة القائمين علي الصفحة
حتي يتسني لكل مظلوم معرفة حقه ولابحث عنه
تحياتي للزميل والصديق العزيز (دكتور صيدلي)
برجاء متابعة الامر
حسبنا الله ونعم الوكيل

خليل المسيرى 11-10-2011 03:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gmy10180 (المشاركة 4039545)
انا خريج 2005 ازهر ماهى اجراءات استخراج شهادة التخرج ؟ ارجو الرد للاهمية

أذهبى الى كليتك قسم شئون الخرجين بالكلية ومعك حوالى 30 جنيه أو اقل ومعك صورة من الشهادة وصورة من البطاقة وسوف يعطوكى طلب سوف يملئ ثم تقومى بدفع المبلغ بالخزينه ثم تقديم الأوراق بعد ذلك لشئون الخريجن سوف يعطيل شهاده مؤقته ولو انت وعيه اعملى 2

mido_9_1987 11-10-2011 03:43 PM

ارجو الافادة من الدكتور عبد الرحمن
هل مركز البحوث داخل التعينات اصلى سالت فى التنظيم والادارة قالو لا وياريت حضرتك تعرف الاماكن اللى ممكن تكون لكلية الزراعة رجاء الرد

خالد عقيبى 11-10-2011 03:44 PM

ياترىايه اللى حصل النهارده يا جماعه
قرأت على الفيس بوك ان وزير الماليه استقال هل هذا صحيح وهل لذلك أثر على موضوعنا أم لا
وهل الجواب خرج من الماليه الى الجامعه أم لا
يا ريت اللى يعرف حاجه يطمنا

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 03:47 PM

ياجماعة حد من اللجنة التنسيقية يوضح لالخوة اية هى الحقيقة هل الاول والثانى تم اعتمدهم عمعدين وهيتعينو ان شاء اللة كدة ولا موضوع العشرين الاوائل لغى المعدين واصبح الامر مختلف عشان انا وضحت كتير لمتصلين لكن عيزين التوضيح من اللجنة التنسيقية ياريت توضحو وجذاكم اللة خير

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 03:55 PM

حد ياجماعة يوضح موقف الاول والثانى واعتمدهم معيديين

دكتورصيدلى 11-10-2011 03:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابراهيم حامد الشرشابى (المشاركة 4040281)
ياجماعة حد من اللجنة التنسيقية يوضح لالخوة اية هى الحقيقة هل الاول والثانى تم اعتمدهم عمعدين وهيتعينو ان شاء اللة كدة ولا موضوع العشرين الاوائل لغى المعدين واصبح الامر مختلف عشان انا وضحت كتير لمتصلين لكن عيزين التوضيح من اللجنة التنسيقية ياريت توضحو وجذاكم اللة خير

يعني اللي اسمه نزل في الكشوف ميروحش يقدم ؟؟؟

خالد عقيبى 11-10-2011 03:56 PM

مدد يا شرشابى

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 03:56 PM

ارجو التوضح لانى ايضا اصبحت مش فاهم من الصمت دة

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 03:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتورصيدلى (المشاركة 4040299)

يعنى الى عرف ان اسمة فى كشف المعيدين ملوش دخل بتقديم التنظيم والادارة وتمت الموفقة على تعيينة انت متاكد من كدة

ابراهيم حامد الشرشابى 11-10-2011 04:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دكتورصيدلى (المشاركة 4040299)

انت بتوضح ولا بتسأل

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 04:00 AM.