بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   ايه اخبار تعيين أوائل الكليات ياجماعة؟ (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=300138)

uiuiui 04-10-2011 11:00 PM

د.عبد الرحمن هو مطلوب الشهاده المؤقته ولا الشهاده اللى بتطلع بعد مده دى
وهما عاوزين اصل الشهاده يعنى يخدوه ولا لا
وانا متثبته على الدرجه الثالثه كمان ف التربيه والتعليم اكتب كدا ولا مااكتبش
بصراحه انا خايفه اكتب فيطنشونى وميجليش شغل اعمل ايه بقه

د.عبدالرحمن المنياوي 04-10-2011 11:03 PM

مطلوب الشهادة المؤقتة طبعا والأصل ده للاطلاع وموضوع تكتبي الوظيفة ده مش عارف أقولك إيه بس ماعتقدش إنه هيفرق ..

uiuiui 04-10-2011 11:05 PM

يعنى اكتب بشتغل ولا

omdaahmed 04-10-2011 11:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omdaahmed (المشاركة 4025275)
لو سمحت يا دكتور عبد الرحمن انا خريجة حاسبات ومعلومات جامعة الزقازيق بتقدير امتياز مع مرتبة الشرف وانا ساكنة في القاهرة هل اروح التنظيم والادارة في القاهرة ام في الزقازيق وكمان لو قدمت وفيه حد اعلي مني مثلا في الدرجة او كان قبلي في السنين السابقة اعلي مني بكده هخرج انا من الشغل ده ومش هتعين خالص ولا هتوزع علي مكان تاني سواء انا كنت في الزقازيق او القاهرة ارجو من حضرتك الرد وافادتي وجزاك الله كل خير

لو سمحت يا دكتور عبد الرحمن رد عليا

خالد عقيبى 05-10-2011 01:14 AM

ألف مبروك لأوائل الأزهر وعقبال استلام العمل بالجامعه بصراحه أنا كنت مليت من الانتظار والتأجيل فى المواعيد ولذلك لم أشارك منذ عدة أيام
يارب يتم الموضوع على خير وألف مبروك لدكاترة المستقبل : د : رامى د : خليل { أحمد عامر } د: أم رهف وجميع الأوائل
وعيد سعيد لرهف ولو انها جاءت متأخره كنت مشغول شويه
بس ياريت أعرف عمرها عشان أشوف تنفع عروسه لابنى ولا ايه هو عمره سنه وبدور ليه على عروسه

خالد عقيبى 05-10-2011 01:17 AM

مبروك يا دكتور عبد الرحمن على الانجازات اللى حصلت بالنسبه لأوائل العام ويارب يتم ليكم على خير التعيين

خالد عقيبى 05-10-2011 01:20 AM

مبروك للدكتور ابراهيم الشرشابى

خالد عقيبى 05-10-2011 01:23 AM

سمية الشاطر
بسم الله الرحمن الرحيم
الإخوة والأخوات
"قل بفضل الله وبرحمته فبذلك فليفرحوا ...."
... نحمد الله تعالي أن من علينا جميعا نعمته وتم إرسال الأوراق اليوم لوزارة المالية وبالفعل بفضل الله وصلت ليد الباحثة المختصة بشؤون الأزهر بوزارة المالية, وإن شاء الله سوف تبدأ في دراسة التمويل المالي للدرجات من غدا.
ونسألكم الدعاء أن يتم الله علينا أمرنا.
أعجبن

dorooo 05-10-2011 01:31 AM

انا عاوزة اعرف هل هيدونا ورقة مرفقة مع الاستمارة فيها رغبات متعددة على حسب نوع الكلية والاماكن الفاضية بكل محافظة نختار على اساسها؟
والا هنختار الرغبات على اى اساس
ارجو الرد يا د عبد الرحمن

كل سنه وانتو طيبين 05-10-2011 01:37 AM

دكتور عبد الرحمن انا مستنى رد حضرتك على موضوع التوكيل اوعى تنسانى دانت املى الوحيد فى الاجابه على سؤالى (هينفع توكيل لاخويا والا لا انا بره مصر )

El Ninio 05-10-2011 02:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dorooo (المشاركة 4026165)
انا عاوزة اعرف هل هيدونا ورقة مرفقة مع الاستمارة فيها رغبات متعددة على حسب نوع الكلية والاماكن الفاضية بكل محافظة نختار على اساسها؟
والا هنختار الرغبات على اى اساس
ارجو الرد يا د عبد الرحمن

اللي اعرفه انهم حسب المحافظة اللي هيكون فيها وفرة في الاختيارات
هيبقى كل تخصص قدامه اختياراته ويختار منها
والله أعلم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كل سنه وانتو طيبين (المشاركة 4026168)
دكتور عبد الرحمن انا مستنى رد حضرتك على موضوع التوكيل اوعى تنسانى دانت املى الوحيد فى الاجابه على سؤالى (هينفع توكيل لاخويا والا لا انا بره مصر )

موضوع التوكيل اتكلمنا فيه كتير ورد الدكتور عبد الرحمن وانا كذا مرة على حد قبل كدة
ينفع تعمل توكيل رسمي لأي حد ينوب عنك
والله أعلم

ام شذي 05-10-2011 02:37 AM

الحمد لله انا سعيده جدا بخصوص اخبار الازهر ولم اقصد ان اشكك في احد لكن عندي ياس شديد من الحكومة والمماطلة وانا اخدت فوق دماغي كتييير في العهد السابق لكن انا بسال سوال بقالي مدة وبتردوا علي كل حاجة الا هو السؤال مش صعب :هو مرتب المعيد في الازهر كام مش العام؟

amralaraby 05-10-2011 02:40 AM

العضو الفاضل imesni هل كل الاسماء الموجوده على موقع الاكاديمية سيتم تعيينها .

boskovice 05-10-2011 02:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omdaahmed (المشاركة 4025275)
لو سمحت يا دكتور عبد الرحمن انا خريجة حاسبات ومعلومات جامعة الزقازيق بتقدير امتياز مع مرتبة الشرف وانا ساكنة في القاهرة هل اروح التنظيم والادارة في القاهرة ام في الزقازيق وكمان لو قدمت وفيه حد اعلي مني مثلا في الدرجة او كان قبلي في السنين السابقة اعلي مني بكده هخرج انا من الشغل ده ومش هتعين خالص ولا هتوزع علي مكان تاني سواء انا كنت في الزقازيق او القاهرة ارجو من حضرتك الرد وافادتي وجزاك الله كل خير

على ما اعتقد هتروحى فى مديرية التنظيم والادارة بتاعة الزقازيق

وبالنسبة لموضوع الى اعلى منك درجة او قبلك دى من ملهاش علاقة بالتعيين

التعيين جبرى طالما انتى من العشرين اما حكاية التقديرات والموهلات دى عشان

الاماكن الكويسة اى النظيفة هههههههههه

اسلام الجبالى 05-10-2011 03:02 AM

1000000000000000000000000000000000000 مليون مبروك للجميع وبالتوفيق ....
ارجو من من يعرف الاجابة ان يجيب على .

ما هو موقف خريجى 2011 من هذه الاجرات

وماهو وضعنا ومن نستطيع ان نتكلم معة ونتواصل معة
ارجو الافادة
ومع كل الشكر
.................................................. ...........

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 07:49 PM.