بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة انتساب "جامعة القاهرة" 2009 - 2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=157074)

mory.ma 07-10-2009 10:56 PM

انا جديده هنا اتمني اني اكون خفيفه عليكوا انا في تانيه وياريت كلنا نقف مع بعض ونعمل حاجه ده احنا كده مالناش لازمه ده في حاجه جديده خلاص مبقاش في انتساب يعني احنا في الضياع ده مستقبلنا ولازم نعمل حاجه ياريت لو حد سمع عن الموضوع ده يرد ويفيدنا عشان بجد حرام اللي بيتعمل فينا ده

i love baby 07-10-2009 11:33 PM

طيب هو ممكن طلب واحد يا ريت اول ما حد يعرف جدول محاضرات التليفزيون يقول عليها لو سمحتوا

mina_totti65 07-10-2009 11:37 PM

حد جاى بكره الاعتصام اللى مش هيحصل؟

aly el sha3er 07-10-2009 11:54 PM

انا جاى بكره وهبقى قاعد عند الجواله انا واصحابى كلهم ورزقى ورزقك على الله يلا بقى

mina_totti65 07-10-2009 11:58 PM

فين الجواله دى

aly el sha3er 08-10-2009 12:10 AM

قدام كليه تجاره عربى فى دبابه كده معموله بالخشب اسمها الجواله
هبقى لابس تشرت اصفر قول فين على الشاعر بس وهتلاقينى انشاء الله ورزقى ورزقك على الله :)

soma_ 08-10-2009 12:12 AM

ياجماعه هو في اعتصام اتعمل ولا كان فاكس ..............ربنا مع انتساب واللهي

ميراج 08-10-2009 12:13 AM

ايه يا جماعه مفيش اى اخبار
انا خايفه الترم يخلص وانا لسه كده مش عارفه اى حاجه
وايه حكايه يوم الجمعه دى اكيد ولا ايه

mina_totti65 08-10-2009 12:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aly el sha3er (المشاركة 1667321)
قدام كليه تجاره عربى فى دبابه كده معموله بالخشب اسمها الجواله
هبقى لابس تشرت اصفر قول فين على الشاعر بس وهتلاقينى انشاء الله ورزقى ورزقك على الله :)

دبابه دى لازوم المظاهره ههههههه طيب هشوفها فين ادور عليك

aly el sha3er 08-10-2009 12:22 AM

ايوه يا عم لازم الواحد يبقى عامل حسابه برضوا

MAYOOOOO 08-10-2009 12:59 AM

Mayooooo

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا في تجاره انتساب عين شمي الفرقه التانيه ولينا محاضرات وكنت عايزه احول القاهره مش عارفه هيفقوا ولا لا انا اصلا محاوله من اكاديمي خاصه المفروض ابفي ف تالته وجبت تقدير وحولت بقيت تانيه وعايزه اجي القاهره بس بيقولو مش في محاضرات لانتساااااااااااب عندكوووووووووووووو بليز ساعدوني اخليني في عين شمس ولا احول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وفي حاجه سمعتها اللي محول من معهد او اكاديمي او جامعه خاصه علي سنه تانيه لو جاب ماده او نزل سنه هيرجعووه جامعته تاني ويعيد تانيه فيهاااااااااا كماااااااااااااااااان بليز رودوووووووووو انا خلااااااااااااااااااااااص مش عارفه افكر ولا اعمل اااااااااااااااااااااااايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا اسفه طولت عليكوو بس محتاجه اخد راي حد وربنا يوفقكوووو والقرار بتاع انتساب ده يتلغي وتحضروا عادي

م مروه عبد المجيد 08-10-2009 01:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1665251)
امال انتى فاكره ايه ده لو حصل بكره اعتصام اساسا نص الناس اللى هتكون هناك مش هتروح بيوتها ده لو حصل اصلا لان احنا بصراحه ومحدش يزعل شعب جبان بنخاف نطالب بحقنا ويوم ما نطالب به نلاقى الف واحد يسكتنا

بصراحه عندك حق ومحدش هيلومك علي الي انت بتقولو بس في نقطه صغيره اوي عايزه او ضحهالك انا ليه اصحابي كانو داخلين معهد سنتين علشان يدخولو منه تجاره فالما ربنا وفقهم وجابو مجموعها جم علشان يحولو قالولهم القرار بتاع تحويلكم اتلغي من يومين ومالكوش جامعات اتجمعو كلهم وراحو عن وزير التربيه والتعليم وطبعا عددهم كتر اوي اقسملك بالله نصف ساعه والقرار اتلغي وراحو قدمو ورقهم عادي جدا وهما دلوقتي كمان في تجاره القاهره انتظام والله يا ميناء انا كنت في الموقف وكل الي بقولك عليه هو الي حصل

mina_totti65 08-10-2009 01:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م مروه عبد المجيد (المشاركة 1667420)
بصراحه عندك حق ومحدش هيلومك علي الي انت بتقولو بس في نقطه صغيره اوي عايزه او ضحهالك انا ليه اصحابي كانو داخلين معهد سنتين علشان يدخولو منه تجاره فالما ربنا وفقهم وجابو مجموعها جم علشان يحولو قالولهم القرار بتاع تحويلكم اتلغي من يومين ومالكوش جامعات اتجمعو كلهم وراحو عن وزير التربيه والتعليم وطبعا عددهم كتر اوي اقسملك بالله نصف ساعه والقرار اتلغي وراحو قدمو ورقهم عادي جدا وهما دلوقتي كمان في تجاره القاهره انتظام والله يا ميناء انا كنت في الموقف وكل الي بقولك عليه هو الي حصل

تمام عشان خدوا خطوة ايجابيه واعترضوا و مسابوش حقهم
وده اللى احنا عايزينه بكره ان شاء الله بس يارب حد يسمعنا

م مروه عبد المجيد 08-10-2009 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mayooooo (المشاركة 1667410)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا في تجاره انتساب عين شمي الفرقه التانيه ولينا محاضرات وكنت عايزه احول القاهره مش عارفه هيفقوا ولا لا انا اصلا محاوله من اكاديمي خاصه المفروض ابفي ف تالته وجبت تقدير وحولت بقيت تانيه وعايزه اجي القاهره بس بيقولو مش في محاضرات لانتساااااااااااب عندكوووووووووووووو بليز ساعدوني اخليني في عين شمس ولا احول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وفي حاجه سمعتها اللي محول من معهد او اكاديمي او جامعه خاصه علي سنه تانيه لو جاب ماده او نزل سنه هيرجعووه جامعته تاني ويعيد تانيه فيهاااااااااا كماااااااااااااااااان بليز رودوووووووووو انا خلااااااااااااااااااااااص مش عارفه افكر ولا اعمل اااااااااااااااااااااااايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا اسفه طولت عليكوو بس محتاجه اخد راي حد وربنا يوفقكوووو والقرار بتاع انتساب ده يتلغي وتحضروا عادي

بصي انا كمان زييك بالظبط محوله من معهد خاص وجيت القاهره تانيه تجاره بس انتساب رغم اني مجموعي يجيب عين شمس انتظام ولما جيت احول قالولي مالكيش تحويل غير بعد سنه واحنا فعلا معندناش محاضرات خالص يعني خليكي عندك افضل وياريتني اعرف اجيلك انما موضوع لو جبت ماده او سقط ارجع تاني الله اعلم معنديش فكره بس انا اول مره اسمع الكلام ده منك واوعدك اني هسال فيه ولو عرفت حاجه هعرفك علي طول

م مروه عبد المجيد 08-10-2009 01:12 AM

انت رايحين ليه بكره يا مينا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:07 PM.