بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى الأزهر الشريــــــــــــف (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=306)
-   -   عنوان وميعاد اللجنة العمانية للتعاقدات (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=611589)

منار على 20-08-2014 11:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5973549)
طيب هى اللجنة هتمشى امتى
وهل فية اختبارات تانى الاسبوع القادم ولا لا

بصراحه انا مش عارفه مسمعتش اى شىء عن الموضوع دا

الاستاذ اسلمان 20-08-2014 11:05 PM

طيب هل للمكاتب دور فى العربى والانجليزى ولا لا
ولو حد من ازملاء يعرف مكتب يقوللنا

الاستاذ اسلمان 20-08-2014 11:20 PM

ياريت حد يفيدنا

الاستاذ اسلمان 20-08-2014 11:22 PM

انتوا فين يا اساتذة

منار على 20-08-2014 11:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5973556)
طيب هل للمكاتب دور فى العربى والانجليزى ولا لا
ولو حد من ازملاء يعرف مكتب يقوللنا

برضه دى انا معرفهاش لانى قدمت من غير لامكاتب ولا وسطاء بس هو اه سمعت ان فيه مكاتب بس معرفش اى شىء عنها

منار على 20-08-2014 11:30 PM

وكتيرررررررررررررررررررر جدا مقدمين من غير لامكاتب ولا حاجه

الاستاذ اسلمان 20-08-2014 11:35 PM

يعنى فى ناس اصدقائكم طلعوا عن طريق مكتب

منار على 20-08-2014 11:38 PM

واحتمال كبير يكون فى الموضوع نصب كتير فنصيحه بلاش تلجأ للمكاتب دى الا وانت متاكد تماما هو اه فيه مكاتب بتجيب عقود حكوميه بس انا شايفه انها مش مستاهله تدفع 20 او 25 الف عشان تسافر عمان وهناك ممكن تتوزع فى مكان نائى وممكن ميعجبكش الحال هناك وتخسر فلوسك كمان من وجهه نظرى ان اللى يدفع فلوس يدفع فلوس عشان الامارات او قطر او الكويت او حتى البحرين مش عمان

منار على 20-08-2014 11:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5973604)
يعنى فى ناس اصدقائكم طلعوا عن طريق مكتب

هما مش اصحابى الصراحه انا كنت بقول لواحده صحبتى الموضوع دا لانى مكنتش مصدقه لما قريته هنا هى اكدته وادتلى اسم واحده زميلتها قالت دا قدامها وقالتلى على اكتر من حد دفع فلوس كمان انا لما قولت انى مقدمه سفر عمان اتبعتلى رساله من حد معرفوش بيقول انه ممكن يساعدنى عن طريق مكتب يعرفه فى انى اسافر البحرين لانها افضل من عمان بس انا الصراحه مكانش موضوع السفر للبحرين او لعمان فى دماغى اصلا ولما كنت هنا ولقيت المسابقه قولت اجرب اشوف بيعملوا ايه وادخل بياناتى وانا فى البيت كانى بلعب جيمز واشوف هيحصل ايه و ان فيه نصيب اوك مفيش يبقى الحمد الله على كل حال ومكنتش متوقعه تيجى اصلا الموضوع كله كان تسليه فجأه قلب جد واصلا بصراحه انا مش شايفه انها بلد يتزعل عن انها مجاتش او يتجرى وراها ;):blush:

الاستاذ اسلمان 21-08-2014 10:50 PM

الاستاذ مصطفى راح فين مش ظاهر خالص
اين انت يا صديقى وتليفونك مغلق ليه باستمرار

الاستاذ اسلمان 21-08-2014 10:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السيد2000 (المشاركة 5973167)
الموقع يفتح للمرة الخامسة http://home.moe.gov.om/arabic/showpa...catid=1&id=550

وهذا امر غريب جدا لان الاختبارات هتكون متى والمقابلة والكشف واجراءات السفر وعمل الاجازة

الاستاذ اسلمان 21-08-2014 10:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5973549)
طيب هى اللجنة هتمشى امتى
وهل فية اختبارات تانى الاسبوع القادم ولا لا

اللى يعرف يا ريت يرد علينا

الاستاذ اسلمان 21-08-2014 11:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منار على (المشاركة 5973613)
هما مش اصحابى الصراحه انا كنت بقول لواحده صحبتى الموضوع دا لانى مكنتش مصدقه لما قريته هنا هى اكدته وادتلى اسم واحده زميلتها قالت دا قدامها وقالتلى على اكتر من حد دفع فلوس كمان انا لما قولت انى مقدمه سفر عمان اتبعتلى رساله من حد معرفوش بيقول انه ممكن يساعدنى عن طريق مكتب يعرفه فى انى اسافر البحرين لانها افضل من عمان بس انا الصراحه مكانش موضوع السفر للبحرين او لعمان فى دماغى اصلا ولما كنت هنا ولقيت المسابقه قولت اجرب اشوف بيعملوا ايه وادخل بياناتى وانا فى البيت كانى بلعب جيمز واشوف هيحصل ايه و ان فيه نصيب اوك مفيش يبقى الحمد الله على كل حال ومكنتش متوقعه تيجى اصلا الموضوع كله كان تسليه فجأه قلب جد واصلا بصراحه انا مش شايفه انها بلد يتزعل عن انها مجاتش او يتجرى وراها ;):blush:

والله الامر محير وانا هنا فى مكان نائى وبصرف10 جنيه مواصلات بس يوميا غير المصاريف الشخصية والنقل من هذه المدرسة شبه مستحيل لعدم وجود بديل وعايز اسافر ولا توجد فرصة فماذا افعل

منار على 21-08-2014 11:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5974535)
والله الامر محير وانا هنا فى مكان نائى وبصرف10 جنيه مواصلات بس يوميا غير المصاريف الشخصية والنقل من هذه المدرسة شبه مستحيل لعدم وجود بديل وعايز اسافر ولا توجد فرصة فماذا افعل

دور على فرصه واعمل اللى عليك وربنا معاك بس فكر كويس قبل اى خطوه تاخدها

الاستاذ اسلمان 22-08-2014 10:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5974523)
وهذا امر غريب جدا لان الاختبارات هتكون متى والمقابلة والكشف واجراءات السفر وعمل الاجازة

لماذا لايوجدرد

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 07:38 PM.