بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة انتساب "جامعة القاهرة" 2009 - 2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=157074)

eso0o0o0 07-10-2009 03:23 AM

و الله العظيم دى عالم رخمة و كده والله فى تفرقة المفروض يكون انتساب 3 ايام واتنظام 3 برده
يعنى هو احنا اللى فينا الفيرس ده ايه الظلم ده

eso0o0o0 07-10-2009 03:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mousa13 (المشاركة 1665257)
صدقينى والله اكتر حاجة غلط انك تحضرى لدكتور غير دكتورك دى كش ثانوية عامة تاخدى درس عند اى استاذ

مثلا دكتور أ بيشرح بطريقة مختلفة تماما عن دكتور ب
امتحان أ غير امتحان ب
اقسم بالله انا 3 سنين فى الجامعة دى وعارف كويس جدا فى دكاترة بتتلكك على الحرف لو مش زى ما هى قالت تصحيحهم بيبقى وحش ةاسألى كل اللى فى تانية او تالتة دلوقتى

والله اعظيم دى حاجة تجنن انا مش عارفة اعمل ايه و مش عارفة اى حاجة فى اى حاجة :bosyht9:
هو نا عارفة ان مضوع الامتحانات ده صح و اعتقد كمان ان الدكاترة بتوعنا مش هيدرسوا غير لانتساب بس
بس انا كنت عايزة اخد فكرة عن المنهج و كل الناس بتقولى انزلى احضرى مع انتظام و خليكلى فى الصورة علشان اكون عارفة الدنيا ماشية ازاى
دا انا و الله حاسة ان السنة دى مش هاتعدى على خير خالص خصوصا انى عايزة اجيب تقدير ان شاء الله و احول انتظام
والمشكلة كمان فى المادتين العملى دول اللى هما الرياضة و المحاسبة ربنا يسترررررررررررررررررررررررر:frown:

eso0o0o0 07-10-2009 03:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1665113)
مفيش داعى انك تروحى مش هتطلعى بحاجه خالص بس لو عايزه الجداول هتلاقيها فى اول موضوع مثبت فوق

ميرسى يا مينا اصل انا كنت كده كده نازلة علشان اختم ورق البطاقة ففى ناس قالت بتحضر قلت احضر انا و اجرب اهو على الاقل اخد فكرة عن المنهج

eso0o0o0 07-10-2009 03:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aly el sha3er (المشاركة 1665218)
عندك بكره يا ستى (سلوك انسانى) من 8 : 10 عادل زايد مدرج ( ج )
(محاسبه ماليه) من 10 : 12 مدحت عبد الرشيد مدرج ( ج )

شكرا aly بس انا فى جدول تانى معايا هيكون فيه 3 محضرات فى مدرج العيوطى
وكنت عايزو لسأل انا المفروف شعبى (أ) احضر اى شعبة عادى ولا ايه و الجدول ده بتاع شعبة اى
ايه اللخبطة دى الواحد قرب يتجنن:confused:

eso0o0o0 07-10-2009 03:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م مروه عبد المجيد (المشاركة 1665114)
علي فكره انا كمان نازله بكره وهحاول اني احضر اي حاجه اهو الحق الف في الكليه قبل ما اتحرم منها كمان

انتى فى سنة كام يا مروة و هاتحضرى ازاى و فين ممكن تقوليلى لو انتى سنة اولى علشان انا مش عارفة حاجة خالص:frown:

eso0o0o0 07-10-2009 03:47 AM

والله ياجماعة دا احنا حتى لو دخلنا السجن هانحس اننا لينا لزمة
ده حتى هايكون فى ناس مهتميين بينا
دول طردينا يعتبر من الدنيا

ahmedal3mda 07-10-2009 08:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eso0o0o0 (المشاركة 1665329)
و الله العظيم دى عالم رخمة و كده والله فى تفرقة المفروض يكون انتساب 3 ايام واتنظام 3 برده
يعنى هو احنا اللى فينا الفيرس ده ايه الظلم ده

الموضوع مش مين اللى فية الفيروس كل المقصود بالموضوع دة هو ان الجامعة تفضى الاماكن علشان يتوزع على المدرجات كلها انتظام طبعا الجامعةبردوا زحمة لان فى ناس بتروح فى ايام غير ايامها بردوا فكان احسن ان يسيبوا انتساب تحضر وكانوا عملوا لكل مجموعة لون للكارنية مايجوش غير فى ايامهم
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eso0o0o0 (المشاركة 1665331)
والله اعظيم دى حاجة تجنن انا مش عارفة اعمل ايه و مش عارفة اى حاجة فى اى حاجة :bosyht9:
هو نا عارفة ان مضوع الامتحانات ده صح و اعتقد كمان ان الدكاترة بتوعنا مش هيدرسوا غير لانتساب بس
بس انا كنت عايزة اخد فكرة عن المنهج و كل الناس بتقولى انزلى احضرى مع انتظام و خليكلى فى الصورة علشان اكون عارفة الدنيا ماشية ازاى
دا انا و الله حاسة ان السنة دى مش هاتعدى على خير خالص خصوصا انى عايزة اجيب تقدير ان شاء الله و احول انتظام
والمشكلة كمان فى المادتين العملى دول اللى هما الرياضة و المحاسبة ربنا يسترررررررررررررررررررررررر:frown:

اللى عاوز يجيب تقدير او يعمل اى حاجة هيعملها حتى لو لوحدة دة بل بالعكس الواحد لما يكون لوحدة ومعاة الكتب هيقدر يخلص اللى هو عايزة لان مش مرتبط بشرح دكتور ومستنية
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eso0o0o0 (المشاركة 1665336)
شكرا aly بس انا فى جدول تانى معايا هيكون فيه 3 محضرات فى مدرج العيوطى
وكنت عايزو لسأل انا المفروف شعبى (أ) احضر اى شعبة عادى ولا ايه و الجدول ده بتاع شعبة اى
ايه اللخبطة دى الواحد قرب يتجنن:confused:

ولا يتجنن ولاحاجة كدة كدة مش فرقة انك تحضرى أ لو مش أ لان كدة لو فى اختلاف هيبقى فى الكل
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eso0o0o0 (المشاركة 1665339)
والله ياجماعة دا احنا حتى لو دخلنا السجن هانحس اننا لينا لزمة
ده حتى هايكون فى ناس مهتميين بينا
دول طردينا يعتبر من الدنيا

والله انا انتظام وادينى قاعد فى البيت طول الاسبوع والمشكلة ان الواحد مرتبط بالشرح بتاع الدكاترة لكن لو معايا الكتب كان زمان الموضوع مختلف

Mousa13 07-10-2009 12:51 PM

(((( طالبة مع ايقاف التنفيذ )))) والله جملة مناسبة جدا لينا كلنا مش انتى لوحدك

وبعدين انتى خايفة من الرياضة 1 والمحاسبة المالية ..... دول اكتر مادتين عملى سهلين جدا هتقابليهم فى الجامعة مش تخافى
بالنسبة لرأى أحمد لما قال انتساب لون وانتظام لون هى فكرة جميلة جدا والله العظيم كان عندهم حلول كتير ترضى الكل لكن حاسس انهم كانوا عاوزين يتخلصوا مننا بأى شكل وخلاص

حسبى الله ونعم الوكيل فعلا طالب مع ايقاف التنفيذ

salomeh 07-10-2009 04:54 PM

بجد يا جماعه انا زعلانه اوى
عمرى م كنت اتمنى ان تكون ليا اول سنه ف الجامعه كده
حرام يبقى صحابى جايبين اقل منى وهما يروحوا وانا لا لمجرد انهم ف حقوق ودار علوم
حرام بجد
احنا لازم نغير الوضع ده

totti_pop_2008 07-10-2009 04:55 PM

http://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=158564

Mousa13 07-10-2009 07:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salomeh (المشاركة 1666170)
بجد يا جماعه انا زعلانه اوى
عمرى م كنت اتمنى ان تكون ليا اول سنه ف الجامعه كده
حرام يبقى صحابى جايبين اقل منى وهما يروحوا وانا لا لمجرد انهم ف حقوق ودار علوم
حرام بجد
احنا لازم نغير الوضع ده

مش هأقولك غير بجد الله يكون فى عون كل اللى فى سنة اولى بجد والله هما وسنة رابعة البكالوريوس
عموما أبتسمى طالما فى كل الحاجات دى تبقى انتى اكيد فى مصر

أه يا جماعة نسيت نزل قرار محترم بيقول ان مفيش اى طالب هياخد البكالوريوس الا لما يكون واخد ال icdl من جامعة القاهرة .... !!

والبقية تأتى .....

REMY REMO 07-10-2009 07:55 PM

اه وربنا يبقى انت اكيد فى مصر:av4056bb7jp3:

وادينا عايشين وشايفين :040vk0:

khaled_2013 07-10-2009 08:11 PM

يا جماعه حد شاف القناه التعليميه على الدش

انا بجد صدمت لما شوفت القناه :mad: دكتور بيشرح ماده لكليه حقوق اولآ انا كنت هنام من طريقه الشرح

تانى حاجه الدكتور كان بيكتب حاجه والكمرا كانت جايبه نصف الشاشه بالطول ومش جايبه النص التانى

المهم كل ده كوم وطريقه شرح الدكتور كوم تااااااااااانى بجد ربنا يستر

abutrika22 07-10-2009 08:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled_2013 (المشاركة 1666652)
يا جماعه حد شاف القناه التعليميه على الدش

انا بجد صدمت لما شوفت القناه :mad: دكتور بيشرح ماده لكليه حقوق اولآ انا كنت هنام من طريقه الشرح

تانى حاجه الدكتور كان بيكتب حاجه والكمرا كانت جايبه نصف الشاشه بالطول ومش جايبه النص التانى

المهم كل ده كوم وطريقه شرح الدكتور كوم تااااااااااانى بجد ربنا يستر

عندك حق ربنا يستر

Mousa13 07-10-2009 09:43 PM

ههههههههههه دى حدوتة قبل النوم
يا خووفى من الدكاترة دى كانوا كل محاضرة يسيبوها ويمشوا بحجة الدوشة وكلام فاضى دلوقتى لو حد ضحك ولا فونه رن ادام التلفزيون هيعمل ايه ؟!
بجد قمة الفشل فى ادارة الجامعة دى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 08:53 PM.