بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى الأزهر الشريــــــــــــف (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=306)
-   -   عنوان وميعاد اللجنة العمانية للتعاقدات (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=611589)

مصطفى إسماعيل أحمد 18-08-2014 01:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دغدوش2 (المشاركة 5970863)
ياريت لو يتم عرض ارقام التليفونات اللى بيتصلوا منها على المتقدمين

انا قدمت فى مدرسي ومشرفي تقنية المعلومات لو فيه اخبار عن اتصال او ميعاد مقابلات

وحتى لو عرفت الأرقام ايلى بيتصلوا بيها على المتسابقين هتعمل بيها إيه ؟؟ مش هيردوا عليك وعلى فكرة ده حقهم لانك لو نشرنا الرقم هنلاقى مصر كلها بتتصل وبعدين ازاى انت قدمت فى مدرس وايضا مشرف تقنية معلومات ؟؟؟؟؟؟؟ يا مدرس يا مشرف وكله حسب شهادة الخبرة مكتوب فيها ايه مدرس ولا موجه ؟؟؟؟

منار على 18-08-2014 05:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى إسماعيل أحمد (المشاركة 5971032)
وحتى لو عرفت الأرقام ايلى بيتصلوا بيها على المتسابقين هتعمل بيها إيه ؟؟ مش هيردوا عليك وعلى فكرة ده حقهم لانك لو نشرنا الرقم هنلاقى مصر كلها بتتصل وبعدين ازاى انت قدمت فى مدرس وايضا مشرف تقنية معلومات ؟؟؟؟؟؟؟ يا مدرس يا مشرف وكله حسب شهادة الخبرة مكتوب فيها ايه مدرس ولا موجه ؟؟؟؟

انا عندى واحده صحبتى قدمت مجال تانى واحياء وفيزيا وكيميا لانها كليه علوم واتصلوا بيها تيجى الامتحان فى اتنين منهم مجال تانى واحياء بس كملت احياء

منار على 18-08-2014 05:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفى إسماعيل أحمد (المشاركة 5970794)
والله يا أستاذ اسلمان انا ايلى أعرفه إنك بتعمل الكشف الطبى بعد المقابلة الشخصية مباشرة وبتاخد استمارة الكشف الطبى فى ايدك لحظة خروجك من المقابلة الشخصية ده على حد علمى ايلى يعرف حاج غير كده أستاذه / منار على ممكن تفيدتا فى الحكاية دى بما انها ربنا كرمها ونجحت وعملت الكشف الطبى

انا اللى اعرفه نفس اللى حضرتك قولته انا عملت مقابله وخدت ورقه الكشف فى المقابله بعدها بيوم كنت فى الكشف الطبى اللى كان على يومين وبعد ماخلص قالولنا هنودى النتيجه للسفاره وهما حرين بقى فى الاختيار وعلى حسب اللى هيتصلوا بيه لكن اعرف ان اللى عملوا مقابله رياضيات تقريبا زكور دول اللى مخدوش الكشف مع انهم المفترض انهم اجتازوا المقابله مع ان البنات رياضيات كلها خدت كشف طبى
بس ليه بقى معرفش بصراحه

مصطفى إسماعيل أحمد 18-08-2014 11:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منار على (المشاركة 5971081)
انا عندى واحده صحبتى قدمت مجال تانى واحياء وفيزيا وكيميا لانها كليه علوم واتصلوا بيها تيجى الامتحان فى اتنين منهم مجال تانى واحياء بس كملت احياء

بسم الله ما شآء الله ربنا يزيد ويبارك آدى التعليم ولا بلاش مش إحنا الواحد تخصص واحد ومحيره

مصطفى إسماعيل أحمد 18-08-2014 11:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منار على (المشاركة 5971083)
انا اللى اعرفه نفس اللى حضرتك قولته انا عملت مقابله وخدت ورقه الكشف فى المقابله بعدها بيوم كنت فى الكشف الطبى اللى كان على يومين وبعد ماخلص قالولنا هنودى النتيجه للسفاره وهما حرين بقى فى الاختيار وعلى حسب اللى هيتصلوا بيه لكن اعرف ان اللى عملوا مقابله رياضيات تقريبا زكور دول اللى مخدوش الكشف مع انهم المفترض انهم اجتازوا المقابله مع ان البنات رياضيات كلها خدت كشف طبى
بس ليه بقى معرفش بصراحه

شكراً على الإهتمام بالرد والمتابعة أستاذة / منار على

الاستاذ اسلمان 18-08-2014 11:13 AM

علمت ان رزقى لن يأخذه احد غيرى فاطمأن قلبى

منار على 18-08-2014 05:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5971260)
علمت ان رزقى لن يأخذه احد غيرى فاطمأن قلبى

تمااااااااااااااااااااااااااااام

خوخه33 18-08-2014 09:12 PM

لو سمحت يا استاده منار هو لازم الكشف الطبي بجواز السفر أصل جواز السفر بتاعي منتهي وأنا مقدمه علي تجديده وسؤال اخر بعد الكشف الطبي ما هي الاجراءات بعد الكشف الطبي

منار على 18-08-2014 10:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خوخه33 (المشاركة 5971701)
لو سمحت يا استاده منار هو لازم الكشف الطبي بجواز السفر أصل جواز السفر بتاعي منتهي وأنا مقدمه علي تجديده وسؤال اخر بعد الكشف الطبي ما هي الاجراءات بعد الكشف الطبي

لا مش شرط جواز السفر فى الكشف الطبى والمفروض بعد الكشف هما بيصلوا بيكى تروحى ليهم ومعاكى 6 صور واصل الجواز وصورتين ليه وشهاداتك متوثقه من الخارجيه والسفاره وبتمضى معاهم عقد من نسختين هياخدوا النسختين معاهم عشان يمضوهم ويختموهم دا اللى عرفته

السيد2000 20-08-2014 02:29 PM

الموقع يفتح للمرة الخامسة http://home.moe.gov.om/arabic/showpa...CatID=1&ID=550

الاستاذ اسلمان 20-08-2014 10:11 PM

الغريب ان الموقع يفتح للمرة الخامسة
ولم يطلبوا عربى ولا انجليزى
فما تفسير ذلك
ويقال ان اللجنة غادرت الى عمان اليوم
افيدونا

منار على 20-08-2014 10:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5973508)
الغريب ان الموقع يفتح للمرة الخامسة
ولم يطلبوا عربى ولا انجليزى
فما تفسير ذلك
ويقال ان اللجنة غادرت الى عمان اليوم
افيدونا

لا طبعا اللجنه مغادرتش ولا حاجه لانهم لسه بيطلبوا الناس وبيمضوا عقود مع ناس ولسه عاوزين مدرسين تخصصات جديده يبقى هيغادروا ازاى

الاستاذ اسلمان 20-08-2014 10:43 PM

طيب ايه حكايه العربى والانجليزى

منار على 20-08-2014 10:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذ اسلمان (المشاركة 5973530)
طيب ايه حكايه العربى والانجليزى

ببساطه جدا هما مش عاوزين لا عربى ولا انجليزى عشان لو كانوا عاوزين كانوا طبيعى هيطلبوا

الاستاذ اسلمان 20-08-2014 11:00 PM

طيب هى اللجنة هتمشى امتى
وهل فية اختبارات تانى الاسبوع القادم ولا لا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:46 AM.