بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   المنتدى الرياضى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=47)
-   -   لو زمكاوي لازم تدخل (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=243189)

بنت الزمالك 29-08-2010 08:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاستاذة f (المشاركة 2596517)
اهلا بكل زملكاوية المنتدي

بجد منورين المنتدي

علي فكرة انا برضه زملكاوية

بس عائلتي كلها بتشجع الاهلي

المنتدي منور بيكي والله ربنا يخليكي يا رب واهلا بحضرتك

lovely-girl5100 29-08-2010 08:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة expired (المشاركة 2596262)
شكرا ع الكلام الحلو اللى فوق
ده بس م ذوق حضرتك
و الفخر لينا احنا

موضوع الاهلى بقى فانا بشجع الشبيه م كل قلبى :022yb4: (وده م حسن حظهم للأسف :()و معزومه الناهرده ع الفطار وهلبس اخضر مخصوص :022yb4:
بس هيكسبوا بردو:006et4:

ع فكرة يا مستر ان شاء الله ف فاصل بين ان شاء علشان ماتبقاش يمعنى خلق

على فكرة دي كدة مش روح رياضية يعني ايه تشجعي الشبيبة
انتوا لازم تشجعوا الاهلي النهاردة مصر كلها تشجع الاهلي
على كدة احنا الاهلاوية عندنا روح رياضية اكتر ودايما بنتمنى الزمالك ترجع لمستواها الاصلي
وزي ما بنقول (( انا وابن عمي على الغريب ))

MR : ABO BATTA 30-08-2010 04:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل الجندي (المشاركة 2585979)
الزملكاوي التمام يشجع نادية فقط ولا يتعرض للآخرين

كلامك مظبوط يا مستر وائل
جزاك الله خيرا

MR : ABO BATTA 30-08-2010 04:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2592040)
أتقدم باعتذار خاص لكل انسان بيشجع نادي الزمالك ..

احسنت ..... يا كيمائي
جزاك الله خيرا

MR : ABO BATTA 30-08-2010 04:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lovely-girl5100 (المشاركة 2592883)
اهلاوية للأبد

مفيش مانع يا اهلاوية تبدي برأيك ولكن الأفضل ان يكون في قسم الأهلي
فالموضوع يخص الزمالك
جزاك الله خيرا

MR : ABO BATTA 30-08-2010 05:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2593597)
الاخ (كيميائي حديث) اعتذارك مقبول و اهلا بالحوار الهادف دون تجريح أو تعصب. و أطيب الامنيات للأهلي غدا فمصر فوق الجميع.

هذا هو المطلوب تحقيقه في المنتدى بوجه عام
جزاكم الله خيرا

MR : ABO BATTA 30-08-2010 05:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng saleh (المشاركة 2595630)
طبعا انا اهلاوى بس منكرش ان نادى الزمالك نادى كبير

وبتمتع بالكورة بتاعتو دايما بس ياريت متجرحوش فى حد او نادى تانى

وانا عن نفسى اتمنى فوز الزمالك بالدورى السنة دى

منتهى الروح الرياضية يا باشمهندس
جزاك الله خيرا

MR : ABO BATTA 30-08-2010 05:12 PM

أرجو من جميع الأعضاء الالتزام بالروح الرياضية وذلك بعد الالتزام أولاً بقوانين المنتدى
وكل عام وأنتم بخير

MR : ABO BATTA 30-08-2010 05:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2594816)
رمضان كريم يامس.... وربنا يوفق الآهلي غدا وعفا الله عما سلف وأحنا مدرسيين انجليزي مثل بعض ويجب ان نكون قدوه فعلا في المنتدي ضد التعصب .وتحياتي أليك.:d

اتمنى ان تسود الأخوة أرجاء المنتدى
جزاكم الله خيرا

MR : ABO BATTA 30-08-2010 06:26 PM

بناء على رغبة مستر محمد أيمن وبعض الأعضاء تم تثبيت الموضوع طالما سيتسم بالروح الرياضية ولو حدث اي تطاول من أي نوع سوف الغي تثبيته مرة ثانية

مستر محمد أيمن 30-08-2010 09:15 PM

شكرا للأستاذ أبو بطه على تثبيت الموضوع و الاستاذه( f ) مشرفة القسم الادبي و سلام خاص للأستاذ نبيل ( Mr. mohannd) الأخ العزيز و زميل المهنه و كل عام و أنتم بخير .:039uw8:

أ/عبدالعزيز عيسي 30-08-2010 10:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بطة (المشاركة 2599919)
احسنت ..... يا كيمائي

جزاك الله خيرا

وجزاكم مثله ..

بنت الزمالك 30-08-2010 10:50 PM

وربنا وربنا وربنا انا مبسوطة جدااااااااااااااااا من الروح دي فعلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا روح حلوه اوي يا رب نكون كدا دايما يا رب

مستر محمد أيمن 30-08-2010 11:30 PM

يارب تظل هذه الروح دائما( يا ندا) بنت الزمالك والأسكندريه عروس البحر الأبيض.:d

بنت الزمالك 30-08-2010 11:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2601459)
يارب تظل هذه الروح دائما( يا ندا) بنت الزمالك والأسكندريه عروس البحر الأبيض.:d

ياااااااااااااااااااااااااااااااارب يا مستر يا رب وربنا يخليك اااااااااااااااااااااامين :022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::0 22yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022 yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb 4:

مستر محمد أيمن 30-08-2010 11:34 PM

ياريت يابنت الزمالك تفكري لنا في شيء جميل أخر مثل موضوع شجره الآهلي.:022yb4:

بنت الزمالك 31-08-2010 01:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2601480)
ياريت يابنت الزمالك تفكري لنا في شيء جميل أخر مثل موضوع شجره الآهلي.:022yb4:

اه وماله من عنيا يا مستر دا حضرتك تؤمر بجد هههههههههههههههه:022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::0 22yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

زملكاوى للأبد 31-08-2010 01:31 AM

نرجع تانى للموضوع بدل ما نرجع للمشاكل تانى هههههههه
أعرفكوا بنفسى
الإسم : محمود
السن : 18 سنه
العمل : طالب بكلية تجاره إنجلش
الحاله : زملكاوى باختيارى وأول ما الزمالك يتغلب بسيب البيت وأخرج لأن عائلتى أهلاويه طبعا ههههه
بس إن لم أكن زملكاويا لوددت أن أكون زملكاويا
أحب أقول : بحبك يا زمالك وبموت فيك وبروحى كله أفديك

بنت الزمالك 31-08-2010 01:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 2602013)
نرجع تانى للموضوع بدل ما نرجع للمشاكل تانى هههههههه
أعرفكوا بنفسى
الإسم : محمود
السن : 18 سنه
العمل : طالب بكلية تجاره إنجلش
الحاله : زملكاوى باختيارى وأول ما الزمالك يتغلب بسيب البيت وأخرج لأن عائلتى أهلاويه طبعا ههههه
بس إن لم أكن زملكاويا لوددت أن أكون زملكاويا
أحب أقول : بحبك يا زمالك وبموت فيك وبروحى كله أفديك

يا سلام يا سلام وربنا منور معانا يا محمود يا زملكاوي والتوبيك منور بيك واهلا بيك في اي وقت مع عائلتك الزملكاوية جداااااااااااااااااااااااااااااااااا معانا هنا بس مش لوحدك ناس كتير بيعانوا من نفس المشكله ان اهلهم اهلاوية وهما زملكاوية لكن انا الحمد لله عيلتي كلها زملكاويه حتي النخااااااااااااااااااااااااع

Super Teacher 31-08-2010 05:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2600857)
شكرا للأستاذ أبو بطه على تثبيت الموضوع و الاستاذه( f ) مشرفة القسم الادبي و سلام خاص للأستاذ نبيل ( mr. Mohannd) الأخ العزيز و زميل المهنه و كل عام و أنتم بخير .:039uw8:

الشكر لك انت عزيزي وزميلي المحنرم "مستر محمد أيمن" فأنت أول من طالبت بتثبيت الموضوع فبارك الله فيك.
وكل عام وكل زملكاوي بل وكل مسلم في العالم أجمع بخير وربنا يعيد علينا الأيام الحلوة دي بخير ونتواصل دائما بحب ومودة يارب.

MR : ABO BATTA 31-08-2010 06:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2600857)
شكرا للأستاذ أبو بطه على تثبيت الموضوع و الاستاذه( f ) مشرفة القسم الادبي و سلام خاص للأستاذ نبيل ( mr. Mohannd) الأخ العزيز و زميل المهنه و كل عام و أنتم بخير .:039uw8:

لا شكر ولا حاجة المهم الروح الرياضية .... خليكوا فاكرين

مستر الجعفراوي 01-09-2010 02:28 PM

اهلا لكل الزملكاوية المشاركيين
انا مستر احمد الحعفراوي مدرس انجليزي ثانوي
من دمنهور البحيرة
باحب الزمالك جدا بس في نفس الوقت مش متعصب ولما الزمالك يلعب وحش بنعترف بذلك مش زي ناس تانين

مستر محمد أيمن 01-09-2010 04:01 PM

ما تنساش يا مستر أحمد أن تسجل أسمك في شجره الزمالك.

عامر سمير 01-09-2010 05:26 PM

انا عامر من كايرو عندى 17 سنة

وبعشق الزمالك

بنت الزمالك 01-09-2010 08:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر الجعفراوي (المشاركة 2608075)
اهلا لكل الزملكاوية المشاركيين
انا مستر احمد الحعفراوي مدرس انجليزي ثانوي
من دمنهور البحيرة
باحب الزمالك جدا بس في نفس الوقت مش متعصب ولما الزمالك يلعب وحش بنعترف بذلك مش زي ناس تانين

اهلا اهلا اهلاااااااااا بيك يا مستر والله العظيم التوبيك منور بحضرتك يا رب دايما تمااااااااااااااااااااااااااااااام ومعانا دايما

بنت الزمالك 01-09-2010 08:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عامر سمير (المشاركة 2608593)
انا عامر من كايرو عندى 17 سنة

وبعشق الزمالك

اهلا بيك يا عامر منور اكيد

شاعر الليل وظلماه 03-09-2010 10:55 AM

أنا أحمد الشاعر مدرس اللغة العربية والعاشق الأول لنادي الزمالك
أن زملكاوي ما حييت فإن أمت
فوصيتي للناس أن يتزملكوا
خالص تحياتي لكل الزملكاوية صفوة المجتمع أصحاب الخلق الرفيع والذوق العالي
ستظل يا نادينا رمزاً شامخاً نفخر بك في كل مكان
تحياتي للجميع

Super Teacher 03-09-2010 02:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شاعر الليل وظلماه (المشاركة 2615565)
أنا أحمد الشاعر مدرس اللغة العربية والعاشق الأول لنادي الزمالك
أن زملكاوي ما حييت فإن أمت
فوصيتي للناس أن يتزملكوا
خالص تحياتي لكل الزملكاوية صفوة المجتمع أصحاب الخلق الرفيع والذوق العالي
ستظل يا نادينا رمزاً شامخاً نفخر بك في كل مكان
تحياتي للجميع

أجمل وصية وصيت بها أيها الشاعر العظيم. وشكرا على كلماتك الرقيقة التي وصلت إلى القلب.
منور التوبيك أكيد يا أيها الأحمد يا شاعر ياكبير.
ممكن نعرف البلد؟ وشكراً

مستر محمد أيمن 03-09-2010 03:33 PM

صح يا مستر مهند هذه الوصيه يجب ان يعمل بها كل فرد في المجتمع وعليهم أن يتزملكوا قبل أن يفوت الأوان ويصبحوا في خبر كان ويقولوا ياريت الي جري ما كان.لقد خسرنا نادي القرن فارس هذا الزمان اللي بيعشقه كل أنسان ويمكن حتي الجان. كفايه كده ولا أقول كمان. وسلامي للشاعر الجميل مستر أحمد.:friendsxs3:

MR : ABO BATTA 03-09-2010 06:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2608265)
ما تنساش يا مستر أحمد أن تسجل أسمك في شجره الزمالك.

من احمد الذي تقصده يا مستر ؟؟؟؟؟؟؟

مستر محمد أيمن 03-09-2010 09:28 PM

أقصد مستر أحمد الجعفراوي الذي قدم نفسه في مشاركه سابقه وأدعو أيضا أحمد الشاعر أن يلحق ليه فرع في الشجره. .http://www.thanwya.com/vb/life/icons/icon5.gif

Super Teacher 04-09-2010 11:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2616355)
صح يا مستر مهند هذه الوصيه يجب ان يعمل بها كل فرد في المجتمع وعليهم أن يتزملكوا قبل أن يفوت الأوان ويصبحوا في خبر كان ويقولوا ياريت الي جري ما كان.لقد خسرنا نادي القرن فارس هذا الزمان اللي بيعشقه كل أنسان ويمكن حتي الجان. كفايه كده ولا أقول كمان. وسلامي للشاعر الجميل مستر أحمد.:friendsxs3:

ما شاء الله يا مستر محمد "إيه الشعر الحلو ده ؟" الظاهر أن عشاق الزمالك كلهم شعراء.
يارب نادينا يكون عنده الحماس زيينا * ويفرحنا وبالبطولات يهدينــا.
ومع العميـــــــد ياكريم ناخد الدوري * ومن الحاقدين يارب نجـينــا.
داحنا صبــــرنا كتيـر وحنصبــــــــــر * ومن الظلام فريقنا هيعدينــا.
ولأيام البطولات هنعــود من تاني * ونفرح ونرقص ونغني أغانينا.

مستر محمد أيمن 04-09-2010 01:54 PM

أيه الحلاوه والجمال ده يا مستر مهند.منتظرين أبداعات أخري منك. تحياتي القلبيه لك وأسرتك الكريمه.:)

Super Teacher 04-09-2010 05:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مستر محمد أيمن (المشاركة 2620216)
أيه الحلاوه والجمال ده يا مستر مهند.منتظرين أبداعات أخري منك. تحياتي القلبيه لك وأسرتك الكريمه.:)

شكرا يا زملكاوي يا محترم وكل عام وانتم بخير.
وده من بعض ما عندكم. وربنا يخلي لنا شاعرنا العظيم الأستاذ/ أحمد والمدافع الباسل عن الزمالك "بنت الزمالك" وكل عام وهم بخير يارب.

أ/عبدالعزيز عيسي 06-09-2010 10:54 PM

:av4056bb7jp3:انا اهلاوي صميم بس بحب مصر اكتر من اي حاجة وباحترم كل اندية مصر...بس كلام بنت الزمالك في منتدي النادي الأهلي ضايقني قوي وميصحش يتقال .. اتمني ان نضع عقولنا في رأسنا .. ولا نتصرف تصرفات غير معقولة .. ولن أوضح اكثر من ذلك .. للعلم

بنت الزمالك 07-09-2010 01:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2628887)
:av4056bb7jp3:انا اهلاوي صميم بس بحب مصر اكتر من اي حاجة وباحترم كل اندية مصر...بس كلام بنت الزمالك في منتدي النادي الأهلي ضايقني قوي وميصحش يتقال .. اتمني ان نضع عقولنا في رأسنا .. ولا نتصرف تصرفات غير معقولة .. ولن أوضح اكثر من ذلك .. للعلم

حضرتك انا مقولتش غير الحقيقه والصح ولا هي الحقيقه بتزعل وبعدين ليه بتعلق علي بنت الزمالك معلقتش ليه علي الي نازلين تجريح باساليب غير لائقه بالمره فينا وفي جماهيرنا اعتقد مش هنشوف كدا ونسكت طبعااااااااااااااااااااااااااااا بحترم حضرتك واهلاوي علي راسي لكن مش بالمنظر دا الزمالك مش هيتهان وهنقف ساكتين حضرتك

Super Teacher 07-09-2010 09:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2629891)
حضرتك انا مقولتش غير الحقيقه والصح ولا هي الحقيقه بتزعل وبعدين ليه بتعلق علي بنت الزمالك معلقتش ليه علي الي نازلين تجريح باساليب غير لائقه بالمره فينا وفي جماهيرنا اعتقد مش هنشوف كدا ونسكت طبعااااااااااااااااااااااااااااا بحترم حضرتك واهلاوي علي راسي لكن مش بالمنظر دا الزمالك مش هيتهان وهنقف ساكتين حضرتك

صدقتي والزمالك كبير

أ/عبدالعزيز عيسي 07-09-2010 07:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2629891)

1- الحقيقة اللي قولتيها ربما يكون مبالغ فيها شويه بحكم انتمائك لنادي الزمالك
2- لو انتي لاحظتي انا بوجه نداء للجميع مش بنت الزمالك بس لكن انا لاقيتك بتهاجمي نادي الأهلي بطريقة غريبة واكيد هتلاقي فئة متعصبة من هنا او هناك سوف ترد عليك وبالتالي ينسكب البنزين فوق النار
3- اشكرك علي تقديرك ليا واحنا قبل ما نكون اهلاوي او زملكاوي او صعيداوي نحن ننتمي لوطن واحد وربما يجمعنا جميعا دين واحد يجب ان نتعصب لهما
4- احنا بناخد ايه من ورا الكورة غير وجع الدماغ و احيانا بتزرع فينا التعصب والكراهية لدرجة اني حاسس ان في حرب اهلية ستنشب قريبا بين جماهير اندية مصر وستكون هذه الحرب بالأسلحة الثقيلة والمدرعات
5- خلينا نتكلم بالعقل كده الزمالك من اول ما شجعتيه والأهلي من اول ما شجعته ادونا كام مليم ؟!! هتردي عليا وتقولي بيزرعوا السعادة جوانا .. يافرحتي !!!
6- مش معني كده ان انا ضد تشجيع الفريق اللي بحبه بس اتمني ان احنا نشجع بعقل وحكمة وتريث دون مبالغة .

lovely-girl5100 07-09-2010 07:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2632716)
2- لو انتي لاحظتي انا بوجه نداء للجميع مش بنت الزمالك بس لكن انا لاقيتك بتهاجمي نادي الأهلي بطريقة غريبة واكيد هتلاقي فئة متعصبة من هنا او هناك سوف ترد عليك وبالتالي ينسكب البنزين فوق النار
3- اشكرك علي تقديرك ليا واحنا قبل ما نكون اهلاوي او زملكاوي او صعيداوي نحن ننتمي لوطن واحد وربما يجمعنا جميعا دين واحد يجب ان نتعصب لهما
4- احنا بناخد ايه من ورا الكورة غير وجع الدماغ و احيانا بتزرع فينا التعصب والكراهية لدرجة اني حاسس ان في حرب اهلية ستنشب قريبا بين جماهير اندية مصر وستكون هذه الحرب بالأسلحة الثقيلة والمدرعات
5- خلينا نتكلم بالعقل كده الزمالك من اول ما شجعتيه والأهلي من اول ما شجعته ادونا كام مليم ؟!! هتردي عليا وتقولي بيزرعوا السعادة جوانا .. يافرحتي !!!
6- مش معني كده ان انا ضد تشجيع الفريق اللي بحبه بس اتمني ان احنا نشجع بعقل وحكمة وتريث دون مبالغة .

http://estadak.invisionzone.com/styl...OST[1].gifhttp://estadak.invisionzone.com/styl...OST[1].gifhttp://estadak.invisionzone.com/styl...OST[1].gif

يمكن يحسوا من قلبهم ويعرفوا مين عمهم
ده الاهلي اصيل من يومه جدع وملو هدومه
و اضربلي احلى سلام للأهلاوية الجدعان
http://estadak.invisionzone.com/styl...l/ahly70iv.gifhttp://estadak.invisionzone.com/styl...l/ahly70iv.gifhttp://estadak.invisionzone.com/styl...l/ahly70iv.gif

http://estadak.invisionzone.com/styl...l/ahly23pa.gifhttp://estadak.invisionzone.com/styl...l/ahly23pa.gifhttp://estadak.invisionzone.com/styl...l/ahly23pa.gif

بنت الزمالك 07-09-2010 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيميائي حديث (المشاركة 2632716)

انا اكيد مع حضرتك في الكلام المحترم دا الي اكيد خارج من اهلاوي بجد محترم جدا ربنا يخليك يا رب لكن انا اتربيت علي كدا انا كل اهلي زملكاوية جدا واتربيت والله بجد علي الدين الوطن الزمالك
لكن ربنا يسهل وفي الاول وفي الاخر اكيد طبعاااااااااااااا كلنا مصر واهلا بيك في اي وقت والله بتنورنا

أ/عبدالعزيز عيسي 07-09-2010 09:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2632821)
انا اكيد مع حضرتك في الكلام المحترم دا الي اكيد خارج من اهلاوي بجد محترم جدا ربنا يخليك يا رب لكن انا اتربيت علي كدا انا كل اهلي زملكاوية جدا واتربيت والله بجد علي الدين الوطن الزمالك
لكن ربنا يسهل وفي الاول وفي الاخر اكيد طبعاااااااااااااا كلنا مصر واهلا بيك في اي وقت والله بتنورنا

شكرا جزيلا علي كلامك المحترم وانا اتشرفت بحضرتك

بنت الزمالك 07-09-2010 11:26 PM

زماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالك

أ/عبدالعزيز عيسي 08-09-2010 09:35 PM

عيد فطر مبارك ... وكل عام وانتم بخير

lovely-girl5100 08-09-2010 09:44 PM

العيد امتى ؟؟ بكره ولا بعده ؟؟

engmostafa201010 08-09-2010 10:14 PM

zamalek 4 ever

قال أحد الحكماء: ما رأيت أسعد من أربعة, رجل يزهد الدنيا ولديه من المال المزيد, رجل فقير ويلبس الجديد , ورجل مقبل على الحياه و عمره مديد.. قيل ثم من؟ فـرفع رأسه بابتسامه وقال: رجل في هذا الزمان يشجع الزمالك ومدربه العميد
عجبتنى اوى الحكمة دى ان شاء الله النصر للزمالك دائما

Super Teacher 09-09-2010 12:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engmostafa201010 (المشاركة 2638450)
قال أحد الحكماء: ما رأيت أسعد من أربعة, رجل يزهد الدنيا ولديه من المال المزيد, رجل فقير ويلبس الجديد , ورجل مقبل على الحياه و عمره مديد.. قيل ثم من؟ فـرفع رأسه بابتسامه وقال: رجل في هذا الزمان يشجع الزمالك ومدربه العميد

وعجبتني أنا كمان لأنها من " بنت الزمالك "
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الفطر المبارك أعاده الله علينا وعليكم وعلى الأمة الإسلامية باليمن والخير والبركات.

بنت الزمالك 09-09-2010 03:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engmostafa201010 (المشاركة 2638450)

بتاعتي دي ربنا يخليك يا رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ب يا زملكاوي وان شاء الله النصر دايما للزمالك

بنت الزمالك 09-09-2010 03:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr. Mohannad (المشاركة 2640399)
وعجبتني أنا كمان لأنها من " بنت الزمالك " الجميلة.
كل عام وأنتم بخير بمناسبة عيد الفطر المبارك أعاده الله علينا وعليكم وعلى الأمة الإسلامية باليمن والخير والبركات.

ربنا يخليك يا مستر يا رب دا من روقك بجد وكل سنه وحضرتك زملكاوي وطيب وتمام وبخير وكل الزملكاوية وربنا يعيده علينا وعليكم بكل خير

engmostafa201010 09-09-2010 04:37 PM

zamalek 4 ever

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بنت الزمالك (المشاركة 2641064)
بتاعتي دي ربنا يخليك يا رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ب يا زملكاوي وان شاء الله النصر دايما للزمالك

عايزة تقولى ان الحكمة العظيمة دى من تأليفك دا انت تبقى دخلتى الموسوعة

بنت الزمالك 09-09-2010 05:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة engmostafa201010 (المشاركة 2641267)
عايزة تقولى ان الحكمة العظيمة دى من تأليفك دا انت تبقى دخلتى الموسوعة

لا لا لا مش من تأليفي دي من تأليف حكيم زملكاوي محترم جداااااااااااااااااااااااااا بجد

منور يا زملكاوي

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 06:33 PM.