بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع تجاره انجلش اسكندريه (سبا باشا) (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=158591)

Bavly2009 13-10-2009 12:28 PM

فعلا دكتوره امتثال 100 100 و لأول مره اطلع فاهم كل المحاضره تقريبا
بالنسبه لالـ management فا انا بجيب محضرات على مسلم من مكتبة الرساله لكن عبد السلام مالوش محضرات

Eslam 2010 13-10-2009 04:30 PM

مكتبة السنترال فيها كل المحاضرات و الكورسات كمان

مايومايو 13-10-2009 04:31 PM

هى دكتورة امتثال عندها محاضرات فى المكتبات ولا لاءة عشان انا مش فاهمة من دكتور عادل حلاوة وبعدين انا عاوزة احضر معاة لكن خايفة لتعرف انى سكشن d لما تعمل الكويز دا اللى انا مش عارفة هعمل اية مع الليثى اللى قال انهاردة المرة الجاية فى كويز مدتة ربع ساعة ورحت سالت فى مكتبة الفرسان قالولى مافيش حد راضى يكتب وراة وبالتالى معنديش اى حاجة لة خالص قولولى ازاكر الاقتصاد منين وmath ازاى وينفع احضر مع دكتورة امتثال ولا لاءة ومرسى

Bavly2009 13-10-2009 07:37 PM

اولا بالنسبه للماس ممكن تحضرى مع دكتوره امتثال عادى ده من حقيك انيك تحضرى فى اى سكشن بجانب السيكشن بتاعك
انا مثلا بحضر مع دكتور على مثلم مع سكشن d رغم انى c و كنت ها اروح اققوله المره الى فاتت انا سكشن سى و مش فاهم حاجه من على مسلم
ثانيا : بالنسبه لمحضرات دكتوره امتثال ها تلائيها فى اى مكتبه و هى الصراحه ممتازه و هتفهميك الماده كويس جدا و نصيحه احضرى معاها و لما يبقى فى كويز ابقى امشى قبل الكويز و قوليلها عادى انك فى سكشن d ما فيش مشاكل
ثالثا : بالنسبه للأقتصاد الليثى شرحه مش وحش بس المشكله فى المحضرات المحضرات الى موجوده فى المكاتب لليثى هى الكام رسمه الى بيرسمها فى المحاضره و الكام كلمه الى بيقولهم بس علشان كده لازم نذاكر الاقتصاد من ورق الكورسات رغم انى حاولت اذاكر من ورق الكورسات حسيت انى مش فاهم حاجه
خامسا : اتمنى انى اكون افدتكم و اسف على الاطاله

مسلمة_(section (c 13-10-2009 07:53 PM

انا مرعوبه من الكويز وورق المكتبات كتيييييييييييييير حنذاكر منين؟؟؟:excl::excl::excl::excl:

Bavly2009 13-10-2009 08:00 PM

اكيد كلنا خايفين علشان ده اول كويز لينا ده طبيعى
بس احنا نعمل الى علينا و الباقى على ربنا
يعنى نذاكر من ورق الدكتور الى ها يحط الامتحان ده اهم واحد و لو مالهوش محضرات زى الليثى و عبد السلام يبقى نذاكر من ورق الكورسات

Eslam 2010 13-10-2009 08:06 PM

انا رحت مكتبة السنترال بعد المحاضرات انهارده و سئلت على محاضرة الاقتصاد قالى محدش عارف يكتب وراه وقالى تعالى بكره وانت هتلاقيها
انا مرعوب من كويز الاقتصاد بالذات:(

مايومايو 13-10-2009 11:20 PM

مرسى اوى على ردودكم بس ينفع امشى واقولها انا مش السكشن بعد الامتحان ولا قبل ماادخل انا شايفة ان هيكون احسن لو قولتلها سكشن d وبعدين انا خايفة ليكون ورق الكورسات مخالف لدكتور الليثى لانة قال اللى مش هيرسم زى بالضبط مش هينفع وبعدين اكتر كلامة عربى مش انجليش على فكرة هو كدة بيضرنا مش بينفعنا اوى يعنى وبعدين دكتور محمود سليمان مدينا حاجات نحلها وانا مش فاهمة حاجات كتير فيها وبعدين فعلا فى ورق كتير اوى فى المكتبات نذاكر منين ولا منين وربنا يستر وانا كمان مرعوبة من الكويز خصوصا انة له 25 درجة من المادة يعنى كتير اوى ومرسى

مايومايو 13-10-2009 11:41 PM

ربنا يسترانا والله مرعوبة من الكلية الغريبة دية

Eslam 2010 13-10-2009 11:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مايومايو (المشاركة 1679232)
مرسى اوى على ردودكم بس ينفع امشى واقولها انا مش السكشن بعد الامتحان ولا قبل ماادخل انا شايفة ان هيكون احسن لو قولتلها سكشن d وبعدين انا خايفة ليكون ورق الكورسات مخالف لدكتور الليثى لانة قال اللى مش هيرسم زى بالضبط مش هينفع وبعدين اكتر كلامة عربى مش انجليش على فكرة هو كدة بيضرنا مش بينفعنا اوى يعنى وبعدين دكتور محمود سليمان مدينا حاجات نحلها وانا مش فاهمة حاجات كتير فيها وبعدين فعلا فى ورق كتير اوى فى المكتبات نذاكر منين ولا منين وربنا يستر وانا كمان مرعوبة من الكويز خصوصا انة له 25 درجة من المادة يعنى كتير اوى ومرسى

بيتهيئلى مش هينفع عشان فى واحدة عملت كده مع دكتور عادل حلاوة وكان هياخد بطاقتها ... ما انتى سيكشن d يعنى كنت شايفة الحكاية
الا بقى لو كانت هى متساهلة و ممكن توافق فعلا

لا هو ورق الكورسات زى الكلام اللى هو قاله بالظبط و بعدين هو قال لما تيجوا تذاكروا لازم ترسموا عشان تتعودوا على الرسم و هو قالنا ذاكروا من الكتاب
لو معكيش الكتاب هو قال فى دفعة جاية يوم الاربعاء اللى هو تقريبا بكرة
انا رايح بكرة المجمع عشان اجيب كتاب الاكونتنج و لو فى كتب تانية هقولكوا هنا
هو فعلا بيضرنا بس احنا لحد ما فاهمين
و حاولى تقراى محاضرات محمود سليمان و انتى هتفهميها ان شاء الله
اما بالنسبة للورق فانا بقارن الورق بكلام المحاضرة لو لقيته زيو بذاكر منه
اما المحاضرات اللى محدش بيكتب فيها فانا بجيب ورقها من المكتبة و اذاكره عشان هى دى الطريقة الوحيدة عبال ما الكتب تيجى
و احنا كلنا خايفين من الكويز خاصة الاقتصاد

معلش احنا لازم نتعب فى الأول كده و بعد كده ربنا هيسهلها إن شاء الله

انا رايى اننا ما نخدش كل حاجة بخوف و قلق عشان ده هيأثر علينا لازم نصبر شوية و ما نقلقش

انا اسف على الكلام الطويل ده و شكرا على التفاعل
و ربنا معانا و يكرمنا بإذن الله

مايومايو 13-10-2009 11:49 PM

مرسى اوى على الرد وانشاء الله هروح بكرة المجمع واشوف الكتب اية لانى اجازة بكرة وارجع كتاب الاكونتنج تانى عشان هو نسخة 2008

teb betary 14-10-2009 01:37 PM

ياجماعة انا شهادات معادلة ولسا جيلي جواب التحويل لتجارة اول امبارح فعايزة اعرف تجارة انجلش ليها وقت محدد والتحويل ليها بيقف ولا ايه؟؟ ياريت حد يجاوبني انا عايزة احول تجارة انجلش وفات ع الدراسة اسبوعين اهو

مايومايو 14-10-2009 03:30 PM

والله انا عن نفسى معرفش اى حاجة عن الموضع دا ونصيحة منى متساليش على النت روحى الكلية واسالى بنفسك احسن لاننا مهما عرفنا مش هنعرف زى الكلية ودى نصيحة ودا راى بصراحة وانتى طبعا حرة وربنا معاكى انشاء الله وبالنسبة للدراسة اللى فاتت مش كتير يعنى ممكن تجيب الورق من المكتبات اللى قدام الكلية فى سابا باشا بس يارب ميطلعش اللى بيديك ميكنش حد بيكتب وراة اصلا وربنا معاكى ومرسى بببببااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااى

teb betary 14-10-2009 05:39 PM

merci ya mayo w rabena yostor ba2a
bas eeeeh mawdooo3 elqwiz da????????

Bavly2009 14-10-2009 06:07 PM

على فكره لو عاوزه تحولى تجاره انجلش يبقى بسرعه علشان دفع المصاريف اخره 15/10 فا ممكن بعد كده ماتقدريش تحولى
اما بالنسبه لموضوع الكويز ديه امتحنات مفاجئه على الامتحان 5 درجات من المجموع و هما خمس امتحنات و على ما سمعت من الدكاتره مافيش ميد ترم و درجات هتتوزع على الكويز يعنى مجموع الكويزس كلها 25 درجه

مايومايو 14-10-2009 08:02 PM

على فكرة لو انتى انشاء الله بقيتى سكشن d انا عندى كويز يوم الاحد على الاكونتنج وربنا يستر وعندى الاسبوع دا برضة كويز على الاكونومى وربنا يستر برضة واسفة لو طولت عليكوا باى

مايومايو 14-10-2009 10:10 PM

ياجماعة انا روحت المجمع انهاردة وقالولى تعالى الاسبوع الجاى فى كتابين e هتجبيهم من عندنا وقالولى شكل كتاب حقوق الانسان هتشتروا من برة هو دا الكلام اللى اتقليى

Bavly2009 14-10-2009 10:14 PM

على فكره لو قالو اشترو حاجه من بره ما حدش يشترى لاننا دفعين تمن الكتب كلها يعنى لو اشترينا حاجه يبقى بتنازل عن حقنا
انا لو قاللولى كده ها اروح اشتكى للعميد

مايومايو 14-10-2009 10:17 PM

بجد الكلام دا كلة صح بس لو فى كويز غصب عننا هنشترى او لو الدكتور طلب الكتاب مثلا يعنى علما بان الدكتور بتاعى دكتور فايز

مايومايو 14-10-2009 10:18 PM

سورى مش دكتور فايز دكتور عبد الفتاح ماضى

Bavly2009 14-10-2009 10:21 PM

ما انا كمان مع عبد الفتاح ماضى لانى سكشن سى يعنى ها احضر معاكم بكره
و على فكره الدكتور ده بالذات مش ها يحتاج الكتب لانه بينزل المحضرات على النت و انا هتفق معاه يعملنا منتدى علشان نحط عليه اسألتنا و هو يجاوب علشان كلنا نستفيد

Bavly2009 14-10-2009 10:25 PM

بالمناسبه يا جماعه عاوزين نتقابل كلنا يوم فى الكليه نتعرف على بعض اكتر و انا عن نفسى ها سبلكم تحديد اليوم ده و انا معاكم فى اى يوم تحددوه معادا الجمعه و السبت

KARIM_METWALLY 14-10-2009 10:25 PM

سيكشن e سيكشن الغلابة دكاترة تعبانة حتجن من الماس و من حلاوة و الاقتصاد فايز دخل قبل المحاضرة ب 10 دقايق و طرد 3/4 السيكشن برة حاجة تخنق بحضر كل ماده من دول مرتين عشان افهم و كمان الكويز قريب انا اللى جبت دا كله لنفسى ما كنت قاعد فى بتنا بامانة امتثال 10/10 و سليمان 10/10 و فايز 10/10 و نادية 10/10 و ثابت 10/10 كلة من بكرى و حلاوة حشد فى شعرىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ىىى:giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::g iljotiiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3::giljot iiniug3::giljotiiniug3::giljotiiniug3:

Bavly2009 14-10-2009 10:29 PM

استحمل يا كريم كلنا لازم يكون فى السكشن دكتور او اتنين لا يطاقو
و لو مش فاهم منهم احضر مع اى دكتور تانى يعنى انت مش ها تغلب و واحده واحده الحال هيبقى تمام
و ربنا معاك

لويس التاسع 14-10-2009 11:08 PM

كلنا كده فلازم الواحد يستحمل وان شاء اللللللله خير وبالنجاح وتقديرات كماااااااااااان

مايومايو 15-10-2009 12:02 AM

يارب يبقى بالتوفيق لانى بجد خايفة جدا من الكلية دية وربنا معانا كلنا يارب بس انا مذكرتش حاجة لدكتور عبد الفتاح ماضى

مسلمة_(section (c 15-10-2009 01:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bavly2009 (المشاركة 1680799)
على فكره لو قالو اشترو حاجه من بره ما حدش يشترى لاننا دفعين تمن الكتب كلها يعنى لو اشترينا حاجه يبقى بتنازل عن حقنا
انا لو قاللولى كده ها اروح اشتكى للعميد

طب ما احنا بناخد كورسات وبندفع فيها بردوا فلوس على شان مش بنفهم من الدكاترة اللى بيدونا ما روحتش اشتكيت ليه وبعديدن يعنى هو العميد حيقولك اه:excl: خلاص حنشتريهوملك انا على حسابى مش حيعمل لنا حاجه وبصراحه خسارة الفلوس اللى بندفعها لمصاريف الكليه دى على فكرة المصاريف دى يتروح للدكاترة يعنى مش بيعملوا حاجه ببلاش ده يعتبر كل حاجه بفلوسنا واحنا اللى بنقبضهم امال يبقى فين التعليم المجانى اللى الوزير بيقول عليه بيدفعونا 47000 :angry2::angry2:جنيه ويقولوا مجانى امال لو كليه خاصه حندفع كاااااااام ده طبعا غير الكورسات اللى بناخدها؟؟؟؟:(:(:(

مايومايو 15-10-2009 02:34 AM

تفتكروا اية المواد اللى احنا محتاجنها ناخد فيها كورسات واسمها اية بس بصراحة المفروض نشتكى ومنسكتش عن حقنا حتى لو مش هنخدة يبقى خلصنا ضميرنا

لويس التاسع 15-10-2009 09:53 AM

اكيد هناخدوا في الاقتصاد ودى اكتر ماده محدش فاهمها اصلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وربنا يستر يارب

mero97 15-10-2009 07:55 PM

يا جماعة ياريت بجد نخش على جروب مستشارك النفسى اى حد عنده مشكله يحطها وبجد انا ححلها بكل سهولة وكمان الى مكتئب وعايز يضحك برده يشترك وبعدين يحط المشكله الى ديقتة وكمان الجروب الدينى كل واحد عايز يعرف عن دينه اكتر يخش يا جماعة دى اسامى الجروبات (مستشارك النفسى-الاكتئاب-الى يحب الرسول يخش)

Bavly2009 15-10-2009 09:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسلمة_(section (c (المشاركة 1681180)
طب ما احنا بناخد كورسات وبندفع فيها بردوا فلوس على شان مش بنفهم من الدكاترة اللى بيدونا ما روحتش اشتكيت ليه وبعديدن يعنى هو العميد حيقولك اه:excl: خلاص حنشتريهوملك انا على حسابى مش حيعمل لنا حاجه وبصراحه خسارة الفلوس اللى بندفعها لمصاريف الكليه دى على فكرة المصاريف دى يتروح للدكاترة يعنى مش بيعملوا حاجه ببلاش ده يعتبر كل حاجه بفلوسنا واحنا اللى بنقبضهم امال يبقى فين التعليم المجانى اللى الوزير بيقول عليه بيدفعونا 47000 :angry2::angry2:جنيه ويقولوا مجانى امال لو كليه خاصه حندفع كاااااااام ده طبعا غير الكورسات اللى بناخدها؟؟؟؟:(:(:(

اولا الكرسات ديه احنا بناخدها بمزجنا و فى ناس كتير ما بتخدش
اما الكتب ديه احنا دفعين تمنها يعنى حقنا احنا دافعين 1500 للكتب بس يعنى من حقنا كل كتاب و المفروض ما نتخلاش عن حققونا
و بالنسبه لى حكاية التعليم المجانى تجاره انجلش هى الكليه الوحيده الى حكومه و بهذا المبلغ و ديه تعتبر مصدر دخل رئيسى للجامعه الى تابعه لها
يعنى احنا ندفع و هما يطوروا فى باقى الكليات و احنا لا
و لما يحصل كل ده يبقى لازم تثق انك اكيييييييييد اكيييييييييد فى مصر;)

لويس التاسع 16-10-2009 12:40 AM

صح والله كلامك قوىىى Bavly2009

mero97 16-10-2009 12:53 AM

يا جماعة انا شايفة ان جروب تجارة انجلش متقدم هى الى بتعمله اسمها ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mero97 16-10-2009 12:56 AM

ربنا معاكوا

مسلمة_(section (c 16-10-2009 02:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bavly2009 (المشاركة 1682344)
اولا الكرسات ديه احنا بناخدها بمزجنا و فى ناس كتير ما بتخدش
اما الكتب ديه احنا دفعين تمنها يعنى حقنا احنا دافعين 1500 للكتب بس يعنى من حقنا كل كتاب و المفروض ما نتخلاش عن حققونا
و بالنسبه لى حكاية التعليم المجانى تجاره انجلش هى الكليه الوحيده الى حكومه و بهذا المبلغ و ديه تعتبر مصدر دخل رئيسى للجامعه الى تابعه لها
يعنى احنا ندفع و هما يطوروا فى باقى الكليات و احنا لا
و لما يحصل كل ده يبقى لازم تثق انك اكيييييييييد اكيييييييييد فى مصر;)

على فكرة انت او انتى فهمتنى خلط :o:oانا فعلا مع رأيك اننا المفروض ما نشتريش كتب لاننا دفعنا مصاريفها لكن كمان من حقنا نفهم من الدكاترة الللى بيدونا لاننا بردوا دافعين لهم مصاريف وزى ما الكورسات الى عايز ياخد بياخد واللى مش عايز مش بياخد بردوا نفس الكلام فى مصاريف الكتب مش اجبارى ومافيش كتير :friendsxs3:دفعوها انا شفت الكشف وانا بدفع المصاريف اساسا في نا س كتييييييييييييير لسه ما دفعوش المصاريف الاساسيه المهم خلينا فى موضوعنا هو حد فى الجروب ده حياخد قرص فى حاجه غير الاقتصاد انا بفكر اخد فى المحاسبه عايزة اعرف انتوا حتعملوا اه؟؟؟؟؟؟؟:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

Bavly2009 16-10-2009 02:27 AM

اولا : انا ولد و أسمى بافلى
ثانيا : مصاريف الكتب اجبارى ديه حاجه انا متأكد منها
ثالثا : بالنسبه للمواد الى هنحتاج فيها كرسات فهما 3 مواد متفق عليهم (رياضه - اقتصاد - محاسبه )
بس طبعا فى ناس ما بتخدش التلاته يعنى انتى لو مع امتثال يبقى مش لازم الماس لانها ممتازه جدا
و الاكونتينج لو مع محمود سليمان او عادل الاتنين ممتازين
و الاكونميك لو مع سيده ممتازه
ورغم ذلك فى ناس كتير مع الناس ديه و بتاخد كورسات لان ده بيرجع لتقبل الشخص للماده و اذا كان قادر يمشى فيها لوحده او لا

و ارجو انى ما كنتش طولت عليكو و بجد انا سعيد جدا لان الموضوع بقى نشيط و كلنا متفاعلين علشان نساعد بعض

لويس التاسع 16-10-2009 12:00 PM

ممكن حد يقولى موعد محاضرات الدكتورة سيده لان لازم احضر لها ارجو الرد السريع

Bavly2009 16-10-2009 12:07 PM

المحضراااااااات وصلت
دول اول محضرتين حقوق انسان و لسه الباقى
http://alex-universty.ahlamontada.co...1/topic-t2.htm
http://alex-universty.ahlamontada.co...1/topic-t3.htm

mero97 16-10-2009 01:26 PM

يا جماعة ياريت حد يرد عليا على الجروبات الى انا كتباها وبعدين انا حاسة انى ماليش لازمة لانكم عمالين تتكلموا وانا ولا ليا لازمة على العموم مرسىىىىىى

لويس التاسع 16-10-2009 03:14 PM

انا فتحت الموقع لكن مش بيفتح

Bavly2009 16-10-2009 05:12 PM

يا جماعه الموقع شغااااااااااااااااااااااااااااال تمام جربوا تانى

مايومايو 16-10-2009 06:30 PM

ياجماعة انا بفكر اخد اقتصاد بس لان فعلا محمود سليمان ممتاز بس انا عاوزة احضر مع امتثال لان دكتور عادل حلاوة مش عاجبنى اوى بس انا سالت على زهير طلع ب 500 واسئلو مكتبة الفرسان

مايومايو 16-10-2009 06:33 PM

يعنى مش هاخد محاسبة لان دكتورمحمود سليمان كويس بس الماس مش عارفة اعمل فية اية يااما اروح مع دكتورة امتثال يااما هاخد كورس فية وخلاص لكن بصراحة باقى المواد ممكن نمشى فيها لوحدنا لو ركزنا واسفة لو طولت عليكو

امن احمد 16-10-2009 06:53 PM

احم احم
السلام عليكم قبل كل شىء
اولا عايز اقول ان تجمعنا هنا حلو جدا ان احنا بنناقش بعض عن الكلية و بنعرف اخبارها و كل واحد بيقول رأيه بصراحة و كدة يعنى و دى حاجة كويسة اوى لينا و لازم نستخدم تجمعنا ده احسن من كدة كمان
ثانيا على الحوار بتاع حقوق الانسان ده
يا جدعاااااان دى مادة تتاخد فى اى سنة من ال4 سنين بتوع كليتنا المصونة يعنى متشغلوش نفسكم بيها اوى يعنى و ركزوا على الاهم
ثالثا الكورسات
ليه تاخد كورس فى مادة انت فاهمها؟
حد حيقولى:و انت مالك انت يا عم احنا ناخد اللى احنا عايزينه
اقوله طبعا يا سيدى حقك و محدش قالك حاجة بس مدام انت فاهم المادة متاخدش فيها كورس و مدام انت بتزاكر المادة دى المحاضرة بمحاضرتها يبقى برضه متاخدش فيها كورس
حاييجى نفس الشخص و يقولى:يا عم احنا بناخدها عشان نأكدة المعلومة
اقوله يا سيدى اكدها مع اى دكتور تانى بس متبتديهاش من اول سنة كورسات كدة
انت لو ابتديتها اول سنة كورسات انا متاكد ان ال4 سنين حتاخد فيهم كورسات :(
فكروا يا جدعان فى حكاية الكورسات دى كويس
و رابعا بقى .....
اسف لو طولت عليكم :d
و السلام ختام

Bavly2009 16-10-2009 06:54 PM

فعلا باقى المواد ممكن نمشى فيها معا دا البسنس لأنى مع عبد السلام
و صحيح كنت عاوز اسأل سؤال
دلوقت د عبد السلام عاوز مننا ريبورت حد يعرف الريبورت ده كام صفحه او اكتبه ازاى و هل اكتب بنفس الصيغه الى على النت ولا صيغتى انا
انا اول مره اعمل ريبورت و ميش فاهم اعمل ايه

masterofdisaster 16-10-2009 08:06 PM

هااااااااااااااااااااااااى يا جماعة انا فى اولى تجارة انجليش سابا باشا سيكش d

masterofdisaster 16-10-2009 08:08 PM

هاى بافلى عشان تعمل ريبورت صح لازم تكون حضرت مادة e بتعرفك ازاى تعمل ريبورت

masterofdisaster 16-10-2009 08:15 PM

يا جماعة انا عندى موقع جميل جدااا لطلاب تجارة انجليش و الموقع دة هيفيد الكككككككككككككككككككككككككككل

www.principlesofaccounting.com
ودة فى كل حاجة عن المحاسبة واللى يحتاج اى حاجة يقولى و شكراااااااااااااا

mero97 16-10-2009 08:22 PM

يا جماعة حد يرد عليا ارجوكم مش ممكن كده مش كل ماكلم انتوا تكلموا فى حاجة تانيه على العموم انا مش حكلم تانى الزاهر انا غلطانة انى دخلت فى الموضوع ده اصلا

مايومايو 16-10-2009 09:26 PM

مرسى اوى على موقع المحاسبة الجميل اوى وشكرا لمجهودتكم وياريت الناس الجديدة اللى لسة داخلة تشترك فى مجموعة تجارة انجليزى جامعة اسكندرية

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:57 PM.