بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية العلاج الطبيعي (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=1017)
-   -   تعالوا يا دكاترة المستقبل (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=493696)

Dr norhan 16-01-2013 11:26 PM

وياريت متشكرنيش تانى انتى تأمرى اى حاجة انا تحت امرك ولازم كلنا نساعد بعض وانا لو احتجتلك هجيلك بردوا احنا اخوات بالتوفيق يا قمر ان شاء الله

*مسلمة مصرية* 16-01-2013 11:27 PM

شكرااااااا جدا جدا جدا و بارك الله فيكى

Dr norhan 16-01-2013 11:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *مسلمة مصرية* (المشاركة 5072837)
شكرااااااا جدا جدا جدا و بارك الله فيكى

مفيش شكر يا قمر بينا اى حاجة متتردديش انك تسالى انا بحب الاسئلة الكتير ربنا يوفقك يارب يا دكتورة

*مسلمة مصرية* 16-01-2013 11:30 PM

كويس ان انتى بتحبى الاسئلة الكتير عشان انا مملة فى موضوع الاسئلة ده.....المهم بشكرك تانى برده و انا تحت امرك لو احتاجتى حاجة

Dr norhan 16-01-2013 11:33 PM

اكيييييييد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *مسلمة مصرية* (المشاركة 5072845)
كويس ان انتى بتحبى الاسئلة الكتير عشان انا مملة فى موضوع الاسئلة ده.....المهم بشكرك تانى برده و انا تحت امرك لو احتاجتى حاجة

اكيد كلنا اخوات لازم نساعد بعض علفكرة لو عندك اى سؤال دلوقتى انا موجودة مش هقفل دلوقتى اتفضلى فى اى حاجة

*مسلمة مصرية* 16-01-2013 11:37 PM

لأ هو أنا حاليا معنديش سؤال .....بس عايزة اقولك ان انا اصلا أولى علوم و مش حابة المناهج خالص عشان مش بحب الكيمياء و شبه قررت أحول بس لو ربنا مقدرش أحول علاج طبيعى حروح أى كلية تانية زى رياض أطفال او تربية أو غيرها...ايه رأيك يا ريت تفيدينى

Dr norhan 16-01-2013 11:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *مسلمة مصرية* (المشاركة 5072856)
لأ هو أنا حاليا معنديش سؤال .....بس عايزة اقولك ان انا اصلا أولى علوم و مش حابة المناهج خالص عشان مش بحب الكيمياء و شبه قررت أحول بس لو ربنا مقدرش أحول علاج طبيعى حروح أى كلية تانية زى رياض أطفال او تربية أو غيرها...ايه رأيك يا ريت تفيدينى

بصى لو لا قدر الله ومدخلتيش علاج طبيعى انصحك تكملى فى علوم وتتدخلى قسم بيولوجى مثلا وتبقى دكتورة تحاليل لكن لو انتى قررتى تحولى خالص فانصحك تبعدى عن تربية لان كتير فيها انصحك بكلية الالسن او الاقتصاد والعلوم السياسية اية رايك

*مسلمة مصرية* 16-01-2013 11:48 PM

عايزة اقولك ان كل الكليات اللى قولتى عليهم فى القاهرة و هو ده اللى مخلينى مش عارفة ادخل علاج طبيعى مع ان مجموعى و الحمد لله يجيبها و انى ادخل خاص ده صعب عشان فاروس بعيد اوى عن البيت و مواصلاتها صعبة غير انها غالية.......

Dr norhan 16-01-2013 11:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *مسلمة مصرية* (المشاركة 5072881)
عايزة اقولك ان كل الكليات اللى قولتى عليهم فى القاهرة و هو ده اللى مخلينى مش عارفة ادخل علاج طبيعى مع ان مجموعى و الحمد لله يجيبها و انى ادخل خاص ده صعب عشان فاروس بعيد اوى عن البيت و مواصلاتها صعبة غير انها غالية.......

اة للاسف دى بد مشكلة يعنى مينفعش تقعدى فى بيت الطلبة حتى الى فى القاهرة

*مسلمة مصرية* 17-01-2013 12:00 AM

ده بيت الطلبة ده لا يمكن بابا يوافق عليه أبدا خصوصا ان البلد مش مستقرة حاليا.....عشان كده أنا بحاول أجمع أى معلومة عن العلاج الطبيعى عشان على الأقل أحاول اقرأ فى المجال ده طالما انا بحبه...

Dr norhan 17-01-2013 12:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *مسلمة مصرية* (المشاركة 5072906)
ده بيت الطلبة ده لا يمكن بابا يوافق عليه أبدا خصوصا ان البلد مش مستقرة حاليا.....عشان كده أنا بحاول أجمع أى معلومة عن العلاج الطبيعى عشان على الأقل أحاول اقرأ فى المجال ده طالما انا بحبه...

اة مشكلة ان باباكى مش موافق بس انتى مجموعك يعملك خصم كبير اكتر من 20 فى المية فى فاروس حتى لو بعيدة شوية مش مهم اتصلى بفاروس بكرة او انا اتصلك واسالك عن المصاريف اية رايك

*مسلمة مصرية* 17-01-2013 12:08 AM

لا لا لا متتعبيش نفسك ربنا يكرمك أنا أصلا نفسى ادخل اللى فى القاهرة مش فاروس بس أنا بوضحلك ايه الأسباب عشان قولتيلى ان اللى عايز حاجة بيعملها........عموما متتعبيش نفسك و أنا بدعى ربنا انه يدبرها من عنده لو فيها خير لي...والله المستعان

Dr norhan 17-01-2013 12:16 AM

كلمى باباكى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *مسلمة مصرية* (المشاركة 5072921)
لا لا لا متتعبيش نفسك ربنا يكرمك أنا أصلا نفسى ادخل اللى فى القاهرة مش فاروس بس أنا بوضحلك ايه الأسباب عشان قولتيلى ان اللى عايز حاجة بيعملها........عموما متتعبيش نفسك و أنا بدعى ربنا انه يدبرها من عنده لو فيها خير لي...والله المستعان

بص كلمى والدك بهدوء فهمية براحة خلية يقرا عن الكلية عن مستقبلها فاهمة وان شاء الله خير

*مسلمة مصرية* 17-01-2013 12:20 AM

شكرااااااا جدااااا جداااااا ليكى...بس انا معرفتش هو انتى سنة كام؟؟؟

Dr norhan 17-01-2013 12:23 AM

انتى كدة هتتصدمى انا فى 3 ثانوى بس بعشق المجال دة ومتبعاة دايما واعرف اغلب الحاجات عنة ومشرفة فى منتدى جامعة 6 اكتوبر على القسم بتاع الكلية مجال جميل بس ان شاء الله ناوية ادخلة فى جامعة اكتوبر ههههههههه مش قلتلك هتتصدمى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 03:27 PM.