بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   خواطر طالب ثانوى (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=445210)

To Be Is To Do 23-07-2012 02:10 AM

م هو أنا مش ناوى أكتب قصه ولا حاجه
دى مجرد خواطر قصيره لأهم الأحداث خلال المرحله الثانويه فقط

sad nono 23-07-2012 02:11 AM

فكرة جميلة ولسا مستنين الباقي ..

To Be Is To Do 23-07-2012 02:16 AM

وربنا إنتم شجعتونى أكمل
ثانكس

sad nono 23-07-2012 02:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد احمد زكريا (المشاركة 4670840)
وربنا إنتم شجعتونى أكمل
ثانكس

يور ويلكم ...

مريم السباعى. 23-07-2012 02:32 AM

انا بجد بحب افكار ان الانسان يكتب خواطره بشكل عام انا ارتحت كدا لما كتبت موضوع سالت خواطرى وكتبت فى اشاياء من اجمل ما كتبت فى حياتى لان غالبا خواطرى بتكون شعرا او نثرا
بدايه مشرقة ومتظرين باقى الاجزاؤء يابشمهندس

مريم السباعى. 23-07-2012 02:33 AM

انا بجد بحب افكار ان الانسان يكتب خواطره بشكل عام انا ارتحت كدا لما كتبت موضوع سالت خواطرى وكتبت فى اشاياء من اجمل ما كتبت فى حياتى لان غالبا خواطرى بتكو شعرا او نثرا
بدايه مشرقة ومتظرين باقى الاجزاؤء يابشمهندس

أنين الأنين 23-07-2012 04:56 AM

جميلة وممتعة جدا والاجمل اننا مرينا بيها فعلا
بتفكرنى بمذكرات طالبه حزينه الله يسامح اللى مسحها
سلمت الايادى
ننتظر الباقى

To Be Is To Do 23-07-2012 10:56 AM

وقد جاء اليوم الذى وجدت نفسى فيه أعرف مراره العجز وأعرف أن الدنيا مهما أعطتك ف لابد وأن تحرمك لفتره لتتعظ وعرفت أنه " كما تدين تدان "
كان هذا اليوم هو يوم ماتش كره ف المدرسه و فجأه عرقله شديده جدا جعلتنى لا أستطيع القيام من الملعب ولا أتحرك نهائى وعندما ذهبت للدكتور قال لى " إنه الرباط الصليبى " فقد كانت صدمه بالنسبه لأفراد الأسره جميعا وبالنسبه إلى ، ومنذ ذلك الحدث عرفت مراره المشى بالعكاز وعرفت أن الشاب مهما كان قويا ف فى لحظه يضعف وكانت تلك الفتره فتره إمتحانات نصف العام ل أولى ثانوى ذهبت الإمتحانات بالعكاز ف وجدت أشخاص تأتى وتسلم على و تأخذ بيدى وتساعدنى وأشخاص تضحك أمامى وتقول " إيه ي حاج عجزت بدرى بدرى "
و منذ ذلك الحدث عرفت من الصديق بجد و من المنافق والكاذب لأنى وجدت أشخاص تتصل بى لتأتى وتزورنى ف منزلى و أشخاص لم أكن لأتوقع عدم إهتمامها بى نهائيا لكن كما قال المثل
" رب ضاره نافعه " كان هذا الحادث سببا ف سعادتى لأنه تسبب فى .................

م زال القلم يكتب

خالد أحمد

hobahoby 23-07-2012 11:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد احمد زكريا (المشاركة 4671630)
وقد جاء اليوم الذى وجدت نفسى فيه أعرف مراره العجز وأعرف أن الدنيا مهما أعطتك ف لابد وأن تحرمك لفتره لتتعظ وعرفت أنه " كما تدين تدان "
كان هذا اليوم هو يوم ماتش كره ف المدرسه و فجأه عرقله شديده جدا جعلتنى لا أستطيع القيام من الملعب ولا أتحرك نهائى وعندما ذهبت للدكتور قال لى " إنه الرباط الصليبى " فقد كانت صدمه بالنسبه لأفراد الأسره جميعا وبالنسبه إلى ، ومنذ ذلك الحدث عرفت مراره المشى بالعكاز وعرفت أن الشاب مهما كان قويا ف فى لحظه يضعف وكانت تلك الفتره فتره إمتحانات نصف العام ل أولى ثانوى ذهبت الإمتحانات بالعكاز ف وجدت أشخاص تأتى وتسلم على و تأخذ بيدى وتساعدنى وأشخاص تضحك أمامى وتقول " إيه ي حاج عجزت بدرى بدرى "
و منذ ذلك الحدث عرفت من الصديق بجد و من المنافق والكاذب لأنى وجدت أشخاص تتصل بى لتأتى وتزورنى ف منزلى و أشخاص لم أكن لأتوقع عدم إهتمامها بى نهائيا لكن كما قال المثل
" رب ضاره نافعه " كان هذا الحادث سببا ف سعادتى لأنه تسبب فى .................

م زال القلم يكتب

خالد أحمد

تسلم ايد حضرتك بجد تحفة عندك حق فعلا انا قبل السنة دى حاجة و بعدها حاجة تانية :) قابلت كل المشاكل اللى كنت عمرى ما اتخيل انها تحصل

farkoka95 23-07-2012 01:20 PM

طول عمر الصحاب كده
عشان كده انا بقول للناس مش تفرحوا بكتر الصحاب واللمه حوليكوا دول في الاخر بيصفصفوا على اتنين بالكتير اوي
في انتظار الباقي :d

To Be Is To Do 23-07-2012 01:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hobahoby (المشاركة 4671697)
تسلم ايد حضرتك بجد تحفة عندك حق فعلا انا قبل السنة دى حاجة و بعدها حاجة تانية :) قابلت كل المشاكل اللى كنت عمرى ما اتخيل انها تحصل

نورتى التوبيك

Yes We Can 23-07-2012 01:47 PM

انت قلبتها حزين كده ليه ياخالد
بس بجد

خواطر فوق الفظيعه و تحت المريبـه
انت فناااااااااااااان

تقبل مرورى

soosoo_kotp2000 23-07-2012 02:23 PM

خالد ... انت مخرج شاطر بتنهى الحلقه ( الجزء ) على فقره الواحد بيبقى هيموت يشوفها ... نزل خواطرك مره واحده علشان متعذبناش ..... مستنيينك .... بسرعه

To Be Is To Do 23-07-2012 03:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة soosoo_kotp2000 (المشاركة 4672216)
خالد ... انت مخرج شاطر بتنهى الحلقه ( الجزء ) على فقره الواحد بيبقى هيموت يشوفها ... نزل خواطرك مره واحده علشان متعذبناش ..... مستنيينك .... بسرعه

م هو ده شغل المخرجين
أمال إيه
مش أى أى ولا زى زى

soosoo_kotp2000 23-07-2012 03:14 PM

ماشى يا باشمهندس

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:04 PM.