بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   أخبار و سياسة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=79)
-   -   اول 000القوائم السوداء للوطني (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=354944)

سعادتي في عبادتي 15-08-2011 03:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr.reader (المشاركة 3842594)
الله أعلم ممكن آه وممكن لاء

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غاربله (المشاركة 3843359)
مجرد انتمائهم لهذا الكيان والترشح على قوائمه والموافقه على التزوير والمشاركه فيه 00000
ودفعوا بالملايين لترشحوا على قوائم الحزب 0000
دول ياناس افسدوا الحياه السياسيه 000
فعلا الواضح ان بتوع 6 ابريل والجمعيه الوطنيه ومجموعه خالد سعيد خونه وعملاء 0
اما الحزب الوطنى فهو

او

فعلا يامه ضحكت من علمها الامم

بقولك أيه أنت الظاهر عليك مش بالعلنا كلمة ، بس أنا قولت الحق فعلا الناس دي مشفناش منها غير كل خير ، و بعدين ما أنت كنت عايش في ظل الحزب الوطني سنين و سنين صح هو فاسد جدا و بنكرهو بس متحسسناش أنك اللي قومت المظاهرات و أنت اللي ناديت بيها

hatemT 15-08-2011 08:54 AM

سؤال لصاحب الموضوع
وأنا أتفق معاك أن مرشحي الحزب الوطني في بلدنا كانوا ناس..... ربنا يهدي الجميع

ولكن ما هو المطلوب مني أن أفعله كمواطن تجاه هؤلاء الناس؟!!

لما أشوفهم ماشيين في الشارع أحاول أضربهم, ولا أغتصب ممتلكاتهم, ولا نرفع عليهم قضية نطالب فيها باسقاط الجنسية عنهم؟

سيف العدل البتار 15-08-2011 09:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maths city teacher (المشاركة 3837876)
اسأليه بس بتاع الوطنى ده وقوليله انت كنت حزب وطنى ليه؟
وتخيلى الاجابه كده

انا بقى بسئلك انت كونت عيشه فى مصر ليه الكلام التافه بلاش منه طبيعى جدا يكون حزب وطنى لان مفيش غير كان الحزب ده بس ولو هو محترم كان لازم يحقق مطالب الناس وده كان لا يتم الا من خلال الحزب الوطنى و اللى يقول الحزب الوطنى كله كان فاسد يبقى مش بيفهم حاجه فى اى حاجه
وحتى الان اكرار ان الموضوع بلا هدف
الا التشهير بالناس وخلاص

hatemT 15-08-2011 10:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد ابوالفتوح 2020 (المشاركة 3844036)
انا بقى بسئلك انت كونت عيشه فى مصر ليه الكلام التافه بلاش منه طبيعى جدا يكون حزب وطنى لان مفيش غير كان الحزب ده بس ولو هو محترم كان لازم يحقق مطالب الناس وده كان لا يتم الا من خلال الحزب الوطنى و اللى يقول الحزب الوطنى كله كان فاسد يبقى مش بيفهم حاجه فى اى حاجه
الا التشهير بالناس وخلاص

Like :)
على رأي facebook
:d

غاربله 15-08-2011 02:48 PM

اقتباس:

سؤال لصاحب الموضوع

لما أشوفهم ماشيين في الشارع أحاول أضربهم, ولا أغتصب ممتلكاتهم, ولا نرفع عليهم قضية نطالب فيها باسقاط الجنسية عنهم؟

عزيزى حاتم انا طلبت حاجه واحده بس القائمة دي عشان الناس تعرف بتوع الحزب ف دايرتهم و ما ترشحهمش لو فكروا يرشحوا نفسهم تاني
وليست لى مطالب اخرى مثل ضربهم, او ****** ممتلكاتهم, اورفع عليهم قضية نطالب فيها باسقاط الجنسية عنهم؟
اقتباس:

الا التشهير بالناس وخلاص

استاز احمد ليس الهدف التشهير فقط بل التجريس ايضا 000
دول بلا استثناء رضوا ان يعيشوا على النفاق ويمصوا دم المصريين ويزورون اراده الشعب 0000والادى ملهاش عقوبه 0000
ضحكوا على بعض دوائرهم بشويه خدمات وبلونا بقوانين وتشريعات تهدرحقوق الغلابه وتغنى الاغنياء 000تاجروا بمصالح الامه وارتضوا الذل والمهانه000فكان القصير المكير احمد درامز يوجههم بنظره عين000
دفعوا الملايين ليقبل الحزب ترشيحهم على قوائمه تفتكروا ليه علشان يخدموكم ولايحصلون على الحصانه 0000
ياجماعه ده وطن تنطعوا عليه اهدروا كرامته اهانوا شعبه وجوعوه قزموا مصر بين الامم 0
ابوس ايديكم الناس بتطالب بالتطهير000امال هاتقلوا ايه فى قائمه 52ألف بتاعه المحليات

غاربله 15-08-2011 02:54 PM

اقتباس:

سؤال لصاحب الموضوع

عزيزى حاتم انا طلبت حاجه واحده بس القائمة دي عشان الناس تعرف بتوع الحزب ف دايرتهم و ما ترشحهمش لو فكروا يرشحوا نفسهم تاني
وليست لى مطالب اخرى مثل ضربهم, او ****** ممتلكاتهم, اورفع عليهم قضية نطالب فيها باسقاط الجنسية عنهم؟
اقتباس:

الا التشهير بالناس وخلاص

دول بلا استثناء رضوا ان يعيشوا على النفاق ويمصوا دم المصريين ويزورون اراده الشعب 0000والادى ملهاش عقوبه 0000
ضحكوا على بعض دوائرهم بشويه خدمات وبلونا بقوانين وتشريعات تهدرحقوق الغلابه وتغنى الاغنياء 000تاجروا بمصالح الامه وارتضوا الذل والمهانه000فكان القصير المكير احمد درامز يوجههم بنظره عين000
دفعوا الملايين ليقبل الحزب ترشيحهم على قوائمه تفتكروا ليه علشان يخدموكم ولايحصلون على الحصانه 0000
ياجماعه ده وطن تنطعوا عليه اهدروا كرامته اهانوا شعبه وجوعوه قزموا مصر بين الامم 0
ابوس ايديكم الناس بتطالب بالتطهير000امال هاتقلوا ايه فى قائمه 52ألف بتاعه المحليات

غاربله 15-08-2011 03:01 PM

اقتباس:

سؤال لصاحب الموضوع

اقتباس:

الا التشهير بالناس وخلاص

أبو إسراء A 15-08-2011 03:02 PM

عمل قوائم على هذا النحو والشمول خطأ كبير فى التعميم و تشهير لا مبرر له ، فالمتهم برىء حتى تثبت إدانته ،( ولا يجرمنكم شنئان قوم على ألا تعدلوا ).

maths city teacher 15-08-2011 06:03 PM

المعارضه من اجل المعارضه حتى الوطنى طلعوا كويسن ماشاء الله
كل اللى دخل الوطنى حاجه من اتنين يا مصلحه خاصه وحيحققها من خلال عضويته بالحزب او ياعينى انسان محترم طيب وابن حلال وحابب يخدم الناس بس ملقيش طريقه غير بقى الحزب الوطنى ( الغايه تبرر الوسيله ) واعتقد ياعينى ان النوع التانى كتييير خاااااالص

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:10 AM.