بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   أرشيف المنتدي (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=513)
-   -   س ، ج ... كل الاستفسارات المتعلقة بالتنسيق ، مهم لجميع الطلبة (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=344892)

MOSTAFA093 23-07-2011 05:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقه الحزن (المشاركة 3724289)
والرقم ده لما اتصل بيه هيردوا عليا في اي وقت ولا ليهم مواعيد

مش عارف والله ليهم مواعيد ولا لأ بس إنتى جربى تتصلى وإن شاء الله يردوا عليكى

MOSTAFA093 23-07-2011 05:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الحمد والشكر لله (المشاركة 3724287)
شكرا ع الموضوع المفيد
لو سمحت هو لو مثلا ف ىاتنين جايبين نفس المجموع بس فى واحد سجل يوم الخميس وواحد السبت يبقى فى فرق بينهم وبرضه لو واحد جايب اقل منى بس سجل قبلى بتفرق ولا عادى وشكرا مقدما

عادى ناس كتير بتبقى جايبة نفس المجموع ، ومش بتفرق إن ده سجل الأول أو فى الأخر
ما دام إنت فى المرحلة الأولى أو غيرك ، يبقى ليكم مكان فى الكليات ( على حسب المجموع طبعاً ) ، وده مش بيفرق خالص
أرجو أن أكون أفدتك
تحياتى

عاشقه الحزن 23-07-2011 05:43 AM

طب شكرا لحضرتك انا سوف اتوججه الي مدرسه ليسيه الحريه بالاسكندريه التابعه لها شهادتي ويارب يكون معايا
طب هو انا هستخرجها وانا موجوده ولا هنتظر
وياتري لو جبت الاستماره والحمد لله وكتبت رغباتي وفجاه دخلت اشيك علي رغباتي لقيتها اتغيرت بسبب اللي واخد استمارتي الاصليه وطبعا عارف رقم جلوسي انا هتصرف ازاي وهلجا لمين في الوقت

عاشقه الحزن 23-07-2011 05:45 AM

لو سمحت حضرتك انت متاكد اني لو رحت المدرسه هلاقيها فاتحه وشغاله لاني سوف اسافر من البحيره الي الاسكندريه واسفه اني تعبتحضرتك معايا بس انا بجد في ازمه

عاشقه الحزن 23-07-2011 05:48 AM

وطلب تاني من حضرتك انا جايبه 89 % وعاوزه السن ياتري الحقها ولا لا واكتب ايه في تنسيقي وانا عاوزه السن وان لم يكن هكتب اداب وانا مش عارفه كل الكليات بتاخد من كام ودماغي عجزت عن التفكير بسبب اللي حصلي

MOSTAFA093 23-07-2011 05:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقه الحزن (المشاركة 3724306)
طب شكرا لحضرتك انا سوف اتوججه الي مدرسه ليسيه الحريه بالاسكندريه التابعه لها شهادتي ويارب يكون معايا
طب هو انا هستخرجها وانا موجوده ولا هنتظر
وياتري لو جبت الاستماره والحمد لله وكتبت رغباتي وفجاه دخلت اشيك علي رغباتي لقيتها اتغيرت بسبب اللي واخد استمارتي الاصليه وطبعا عارف رقم جلوسي انا هتصرف ازاي وهلجا لمين في الوقت

تمام روحى المدرسة واحكيلهم على اللى حصل وإن شاء الله يطلعولك بدل فاقد منها ( ده ممكن تحصل مع أى حد تضيع منه ) أكيد إن شاء الله المشكلة ليها حل
وبالنسبة للرغبات محدش يقدر يدخل على الرغبات بتاعتك إلا وإذا كان عارف رقمك السرى ، مش رقم الجلوس بس
انتى زى ما قولتلك إتصلى على الرقم ، وهما هيساعدوكى فى تغييره ، وهيدولك واحد جديد يكون مش معروف عشان محدش يقدر يدخل على رغباتك بعد كده ويغير فيها حاجة
طمنينا بأى شىء يحصل ، أوك

MOSTAFA093 23-07-2011 05:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقه الحزن (المشاركة 3724310)
لو سمحت حضرتك انت متاكد اني لو رحت المدرسه هلاقيها فاتحه وشغاله لاني سوف اسافر من البحيره الي الاسكندريه واسفه اني تعبتحضرتك معايا بس انا بجد في ازمه

أنا اللى أعرفه والله إن الأجازة بكرة الأحد مش النهاردة ، والنهاردة والدى رايح الشغل فى المدرسة عادى جداً ، وأكيد مدرستك فاتحة أو على الأقل الإدارات شغالة إن شاء الله
ولا يهمك أنا تحت أمرك ، مفيش تعب ولا حاجة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقه الحزن (المشاركة 3724316)
وطلب تاني من حضرتك انا جايبه 89 % وعاوزه السن ياتري الحقها ولا لا واكتب ايه في تنسيقي وانا عاوزه السن وان لم يكن هكتب اداب وانا مش عارفه كل الكليات بتاخد من كام ودماغي عجزت عن التفكير بسبب اللي حصلي

هدى أعصابك كده ومفيش حاجة إن شاء الله ، بس بالنسبة للكليات ، انتى حطى الأول ألسن فى الرغبات ، لربما تقبلك وينزل مجموعها بإذن الله ، وبعدين إبقى حطى أداب أو اللى انتى عايزاه

جامد جا 23-07-2011 05:55 AM

فى الخطوة الرابعة معنديش فى الصفحة اضافة او تعديل الرغبات ارجججووووووووا كيفية ااضافة الرغبات باقصى سرعة

جامد جا 23-07-2011 05:56 AM

ايوة انا مرحلة اولى انا جايب 329 ادبى وفتحت موقع مرة اخرى محصلش حاجة

الوحيده 23-07-2011 05:58 AM

نا جايبه 87.9 ومش عارفه هلحق ايه بس انا كان نفسى ف السن واهى طارت ممكن حد يرشدنى للكليه الى هتقبل مجموعى وتبقى وكويسه وشكرا

MOSTAFA093 23-07-2011 05:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جامد جا (المشاركة 3724339)
ايوة انا مرحلة اولى انا جايب 329 ادبى وفتحت موقع مرة اخرى محصلش حاجة

تمام ، يبقى دى ممكن تكون مشكلة فنية مش هقدر أساعدك فيها
بس اتصل على الرقم
19468وقولهم مشكلتك وهيساعدوك إن شاء الله

عاشقه الحزن 23-07-2011 06:04 AM

شكرا لحضرتك بس انا اتصلت بالرقم قالي معاك بوابه الحكومه الالكترونيه ومحدش رد عليا ولا اي حاجه بعد كده

MOSTAFA093 23-07-2011 06:06 AM

أنا اتصلتلك بالرقم وعرفت إن مواعيد العمل من 8 صباحاً إلى 2 صباحاً ، يعنى ساعتين كده وتقدرى تكلميهم وتحكيلهم على المشكلة

MOSTAFA093 23-07-2011 06:10 AM

وكمان لما تتصلى بيهم هيحكوا شوية بعدين هتقولك رسالة صوتية للدخول إلى خدمات التنسيق اضغط رقم صفر ، تدوسى صفر وهيحولوكى عليهم ويردوا إن شاء الله

عاشقه الحزن 23-07-2011 06:26 AM

جزاك الله كل خير

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:40 AM.