بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   الجرافيكس و التصميم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=514)
-   -   اطلب تصميم غلاف للمذكره او كتاب توقيع غلاف للفيس بوك صوره رمزيه للاعضاء اصحاب المشاركات فقط (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=451729)

dosoky2002 10-04-2013 08:47 PM

كل الأغلفة جميلة جدا وفيها مجهود لاينكره أحد وتصميمات غاية فى الروعة
وننتظر منك المزيد من التصميمات الجميلة فسر على بركة الله

ahmeddeep 11-04-2013 07:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Egypt knight (المشاركة 5201299)
السلام عليكم
أنا طبعت الغلاف اللى حضرتك كنت عاملهولى من زمان

كنت عاوز غلاف A4
للمذكرة بتاعتى يكون وجهين ولو فيه صورة لساعة بيج بين بتاعة انجلترا أو تمثال الحرية يبقى تمام وياريت يكون الغلاف معظمه أسود وذهبى و أحمر

والبيانات

AL MANAR
In English
Mr \ Mohammed Badawy
Mob . 01061756893

ولك جزيل الشكر

ابو الكيمياء 11-04-2013 07:16 PM

الاخ supermagicoo انت نسيت تصميم الندى ولا ايه ارجو الرد بسرعة

ابو الكيمياء 11-04-2013 07:27 PM

عاوز غلاف مذكرة
سلسلة الندى فى العلوم
اعداد / أ/ محمود اسماعيل
ت/ 01000573735
وتكون الوانه زاهية ويريت يكون برتقالى فى اخضر
وغلاف تانى بس فى الكيمياء

مدحت6 11-04-2013 07:34 PM

[B]ولا شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااا جزيلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لك يا استاذنا بجد زى العسل بس انا كنت عايز فى ورقة واحدة بالطووووووووووووووووول وليس بالعرض ................ للصف الثالث الاعدادى ......... وواحد اخر للصف الثانى الثانوى ............. معلش هو اخ عزيز طلبهم منى وهو مدرس رياضيات واعجب بالغلاف ........... اسمه / الاستاذ جرجس شنودة ......... والسلسلة ....... اسمها .... سلسلة الإبداع فى الرياضيات بجد يا استاذنا لسانى عاجز عن الشكر لحضرتك ............. الله قادر ان يعوض تعبك هذا خيراااااااااااااااااا ويكأفك باكبر المكأفات ............. شكراااااااااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااااااااا[/:022yb4:B]اااااااااااااااا

مدحت6 11-04-2013 07:36 PM

اولا شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااا جزيلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لك يا استاذنا بجد زى العسل بس انا كنت عايز فى ورقة واحدة بالطووووووووووووووووول وليس بالعرض ................ للصف الثالث الاعدادى ......... وواحد اخر للصف الثانى الثانوى ............. معلش هو اخ عزيز طلبهم منى وهو مدرس رياضيات واعجب بالغلاف ........... اسمه / الاستاذ جرجس شنودة ......... والسلسلة ....... اسمها .... سلسلة الإبداع فى الرياضيات بجد يا استاذنا لسانى عاجز عن الشكر لحضرتك ............. الله قادر ان يعوض تعبك هذا خيراااااااااااااااااا ويكأفك باكبر المكأفات ............. شكراااااااااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااااااااا:022yb4:

مدحت6 11-04-2013 08:08 PM

اولا شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااا جزيلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لك يا استاذنا بجد زى العسل بس انا كنت عايز فى ورقة واحدة بالطووووووووووووووووول وليس بالعرض ................ للصف الثالث الاعدادى ......... وواحد اخر للصف الثانى الثانوى ............. معلش هو اخ عزيز طلبهم منى وهو مدرس رياضيات واعجب بالغلاف ........... اسمه / الاستاذ جرجس شنودة ......... والسلسلة ....... اسمها .... سلسلة الإبداع فى الرياضيات بجد يا استاذنا لسانى عاجز عن الشكر لحضرتك ............. الله قادر ان يعوض تعبك هذا خيراااااااااااااااااا ويكأفك باكبر المكأفات ............. شكراااااااااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااااااااا اااااا[/:022yb4:B]اااااااااااااااا

supermagicoo 11-04-2013 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مدحت6 (المشاركة 5215915)
اولا شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااا جزيلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لك يا استاذنا بجد زى العسل بس انا كنت عايز فى ورقة واحدة بالطووووووووووووووووول وليس بالعرض ................ للصف الثالث الاعدادى ......... وواحد اخر للصف الثانى الثانوى ............. معلش هو اخ عزيز طلبهم منى وهو مدرس رياضيات واعجب بالغلاف ........... اسمه / الاستاذ جرجس شنودة ......... والسلسلة ....... اسمها .... سلسلة الإبداع فى الرياضيات بجد يا استاذنا لسانى عاجز عن الشكر لحضرتك ............. الله قادر ان يعوض تعبك هذا خيراااااااااااااااااا ويكأفك باكبر المكأفات ............. شكراااااااااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااااااااا اااااا[/:022yb4:B]اااااااااااااااا

ahmeddeep 11-04-2013 09:02 PM

السلام عليكم
لوسمحت أستاذى الفاضل
عايز غلاف مذكرة فى مادة الحاسب الألى للصف الثالث الإعدادى
اسم المذكرة الأوائل فى الحاسب الألى
إعداد أ/ محمود الغيمى

تفضل استاذنا الفاضل وجارى تنفيذ باقى الاعمال تحياتى للجميع

hsbl lsg 11-04-2013 09:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fangary0165253554 (المشاركة 5213499)
مذكرة أوراق فى التعبير
للمرحلة الاعدادية
إعداد/ فنجرى راضى عوض محمد
ت/ 01065253554

supermagicoo 11-04-2013 10:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الكيمياء (المشاركة 5215805)
الاخ supermagicoo انت نسيت تصميم الندى ولا ايه ارجو الرد بسرعة

ابو الكيمياء 12-04-2013 02:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة supermagicoo (المشاركة 5216172)

ممكن تخلى لون الغلاف الأرضية اخضر فى العلوى برتقالى
وياريت تعملى واحد كمان فى الكيمياء للمرحلة الثانوية

ابو الكيمياء 12-04-2013 02:09 PM

استاذ احمد فين مذكرة الندى ارجو انك متنساش

علاء الزهيرى 12-04-2013 03:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة supermagicoo (المشاركة 5213446)
لو عجبك هكملك عليه الغلاف

راااائع لكن كنت أتمنى الخلفية يكون فيها منظر مستوحى من التاريخ الإسلامى
ولو مش بتقل عليك ممكن تعمل لى 3 أغلفة منها للصفوف الأول والثانى والثالث الإعدادى
على اى حال التصميم روعة وشكرا جزيلا

مدحت6 12-04-2013 07:58 PM

شكراااااااااااااااااااااااااااااا جزيلااااااااااااااااااااااااااا ربنا يعوضك يا استاذناااااااااااااااااااااااااااااا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:25 AM.