بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   جـروب 3 ثـانوى ( علمـى ريـاضه ) (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=475866)

mabdel8ani 04-03-2013 08:47 AM

يا جماعه تلات اسئله لو سمحتم ردوا يا باشمهندسين
أول سؤال فنيه عسكريه احسن ولا الهندسه العادي ؟
التاني : دلوقتي انا زهقان جدا وبزاكر في شقه لوحدي اوك ومعايا فلاشه النت ومضيعه وقتي تنصحني بايه مع العلم ان مكنتش كده السنه اللي فاتت خاااالص وكنت بزاكر طبيعي وجبت 97
هل البرشام بتاع التركيز ده مفيد يا جماعه ؟ ياريت لو حد عنده معلومااات عنه يقول

EyadError 04-03-2013 08:24 PM

ما فيش حد عنده نصيحه لصاحبى ولا ايه ؟! فين النـــــــــــــــــــــــــاس ؟!؟!؟

Best In World 04-03-2013 09:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mabdel8ani (المشاركة 5163418)
يا جماعه تلات اسئله لو سمحتم ردوا يا باشمهندسين
أول سؤال فنيه عسكريه احسن ولا الهندسه العادي ؟
التاني : دلوقتي انا زهقان جدا وبزاكر في شقه لوحدي اوك ومعايا فلاشه النت ومضيعه وقتي تنصحني بايه مع العلم ان مكنتش كده السنه اللي فاتت خاااالص وكنت بزاكر طبيعي وجبت 97
هل البرشام بتاع التركيز ده مفيد يا جماعه ؟ ياريت لو حد عنده معلومااات عنه يقول

انا مقدرش أقولك حاجة الا اوعي تاخد البرشام ده ده عبارة عن أمفيتامين بيسبب إدمان يصنف تبع المخدرات وبيتاخد تحت إشراف طبي دقيق جدا

barca amen 04-03-2013 10:51 PM

انا كنت واخد اقتصاد وحولت علم نفس اول السنة ودفعت فلوس وكده المفروض فيه حاجة تانى اعملها ارجو الرد سرؤيعا جدا

To Be Is To Do 04-03-2013 11:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة barca amen (المشاركة 5164346)
انا كنت واخد اقتصاد وحولت علم نفس اول السنة ودفعت فلوس وكده المفروض فيه حاجة تانى اعملها ارجو الرد سرؤيعا جدا

لا خلااص كده تمام هى بقى حتجيلك متعدله فى رقم الجلوس الجديد ان شاء الله لما تستلمه

لان حينزلك رقم جلوس جديد بنفس الرقم بس لونه مختلف

mabdel8ani 05-03-2013 03:39 AM

طيب والفنيه عسكريه ياااااااااا جماااااااااااااااااااااااااااااااااااعه ردوا بجد انا متسوووووووووووووووح؟؟

سلسبي ماهر 06-03-2013 03:56 PM

بالله عليكوا لتدخلوا وتهتموا ضروري

يا جماعة لو سمحنوا حد عارف ايه نظام قصة العربي في الامتحان؟؟

بيقولوا هيجيبوا سؤال من الجزء التاني وسؤال من الجزء الثالث

يعني سؤال القصة مبقاش مقتصر علي فصل واحد ولازم نذاكر كل الفصول

اللي عنده اخبار ياريت يفيدنا

mabdel8ani 06-03-2013 08:00 PM

يا جماعه ما ترودوووا عليا في موضوووع الفنيه عسكريه ده ؟ .. هي الاحسن ولا هندسه وايه مميزاتها وعيوبها ؟؟
يا باشمهندس خالد او اي حد في هندسه ؟؟

barca amen 06-03-2013 11:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng khaled zakareya (المشاركة 5164420)
لا خلااص كده تمام هى بقى حتجيلك متعدله فى رقم الجلوس الجديد ان شاء الله لما تستلمه

لان حينزلك رقم جلوس جديد بنفس الرقم بس لونه مختلف

وطب امال ايه حكاية تعديل الاستمارة الالكترونية دى

To Be Is To Do 06-03-2013 11:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة barca amen (المشاركة 5167103)
وطب امال ايه حكاية تعديل الاستمارة الالكترونية دى

لا مفيش الاستماره اللى عملتها فى سنه 2 ملهاش علاقه بالكلام خالص

مجرد انك دفعت 15 جنيه وقلتلهم غيرولى الماده دى (( كده انت مهمتك انتهت ))

هما بقى مهمتهم انهم يبعتوا ورقه انك غيرت الماده دى وعلى اساسها بقى ينزلك رقم جلوس تانى بنفس الرقم بس بلون مختلف وخلص الموضوع على كده

انا لسه مغير ماده السنه اللى فاتت 2012

حسن زيرو 08-03-2013 02:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة To Be Is To Do (المشاركة 5167120)
لا مفيش الاستماره اللى عملتها فى سنه 2 ملهاش علاقه بالكلام خالص

مجرد انك دفعت 15 جنيه وقلتلهم غيرولى الماده دى (( كده انت مهمتك انتهت ))

هما بقى مهمتهم انهم يبعتوا ورقه انك غيرت الماده دى وعلى اساسها بقى ينزلك رقم جلوس تانى بنفس الرقم بس بلون مختلف وخلص الموضوع على كده

انا لسه مغير ماده السنه اللى فاتت 2012

فاجئتنى......

EyadError 08-03-2013 06:43 PM

طيب يا بشمهندسن , انا غيرت ماده فى اول السنه و دفعت الفلوس و كله تمام بس محدش قالى فى رقم جلوس بلون تانى ولا حاجه ؟ ولا هو لازم اروح اشوف الحوار ده !!!!؟!؟! اصلى لم اروح المدرسه الى الان !_!

To Be Is To Do 08-03-2013 07:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eyaderror (المشاركة 5169583)
طيب يا بشمهندسن , انا غيرت ماده فى اول السنه و دفعت الفلوس و كله تمام بس محدش قالى فى رقم جلوس بلون تانى ولا حاجه ؟ ولا هو لازم اروح اشوف الحوار ده !!!!؟!؟! اصلى لم اروح المدرسه الى الان !_!

لا على شهر 4 كده روح المدرسه فى شئون الطلبه هما حيقولولك اذا كان رقم الجلوس نزل ولا لأ
لانه ايه اللى يثبت انك غيرت ماده .. لازم يدوك رقم جديد فيه المواد اللى انت داخل تمتحنها

فاكيد لما تروح المدرسه على شهر 4 كده حتلاقى الرقم الجديد نزل

EyadError 09-03-2013 01:23 PM

طيب تمام , شكرا يا بشمهندس :rolleyes: , سؤال تانى معلش :p هو الاماكن اللى كنا قاعدين فيها فى ثانى الثانوى هى هى نفس الاماكن اللى هناقعد فيها فى لجنه الثالث الثانوى ؟ اصل انا كنت قاعد اخر القاعه فى مكان حلو اوى :022yb4::022yb4: .. يا ترى هو هو نفس الاماكن ولا لأ ؟ و لو نفس الاماكن بعد ما انا غيرت الماده و نزل رقم الجلوس الجديد بيأثر على مكانى ولا اى حاجه و لا رقم الجلوس الجديد ده اكنو هو هو القديم :o:o .. أسف على الإطاله و شكرا ::excl:

To Be Is To Do 09-03-2013 01:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eyaderror (المشاركة 5170871)
طيب تمام , شكرا يا بشمهندس :rolleyes: , سؤال تانى معلش :p هو الاماكن اللى كنا قاعدين فيها فى ثانى الثانوى هى هى نفس الاماكن اللى هناقعد فيها فى لجنه الثالث الثانوى ؟ اصل انا كنت قاعد اخر القاعه فى مكان حلو اوى :022yb4::022yb4: .. يا ترى هو هو نفس الاماكن ولا لأ ؟ و لو نفس الاماكن بعد ما انا غيرت الماده و نزل رقم الجلوس الجديد بيأثر على مكانى ولا اى حاجه و لا رقم الجلوس الجديد ده اكنو هو هو القديم :o:o .. أسف على الإطاله و شكرا ::excl:

لا يا باشا لجنه تانيه خالص
ومكان تانى خالص

رقم الجلوس مش بيأثر عليك فى أى حاجه لانك نفس رقمك فى 2 ثانوى يعنى نفس ترتيبك بس اخلاف لونه فقط والماده اللى غيرتها حتتحط بدل الماده التانيه وخلاص على كده
متقلقش نفسك فى حاجه .. الموضوع بسيط جدا

ربنا معاك :)

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:59 AM.