بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليات الهندسة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   ...*رابطة طلاب هندسة اسكندرية*..... (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=143973)

klmnopq 04-11-2009 05:22 PM

يا جماعه هو الدكتور يحيي منير وعمر محروس كات محاضرتهم الاسبوع ده مهمه جدا؟ لأنى حصلت لي ظروف ومحضرتهمش

eng_efatma 04-11-2009 05:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_mohammed (المشاركة 1717155)
يا جماعة لو حد السكشن بتاعه زوجى ويعرف معاد السكشن بتاع محمد صلاح
يقوله علشان امتحان الميد ترم قبل السكاشن الزوجية فى الحرارة ولازم نحدر قبل المتحان

انت متاكد من الكلام ده ولا ايه يا بشمهندس الحكاية مش ناقصة ده لو صحيح تبقى حاجة وحشة اوى يعنى ازاى حاجة متقلتش فى نص السكاشن ويجيبوها فى الامتحان بص بالله عليك حاول تتاكد من الموضوع ده وابقى رد علينا وانا حبقى احاول اسال بردو وربنايستر

eng_efatma 04-11-2009 05:24 PM

على فكرة يا جماعة انا وديت انهاردة المحاضرة الاخيرة بتاعة د.ميرفت

eng_efatma 04-11-2009 05:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة klmnopq (المشاركة 1718795)
يا جماعه هو الدكتور يحيي منير وعمر محروس كات محاضرتهم الاسبوع ده مهمه جدا؟ لأنى حصلت لي ظروف ومحضرتهمش

بص يل بشمهندس هو دكتور يحيى انهاردة كان ادى ملحوظات على معادلة فوريير اللى كان نهى بيها المحاضرة اللى فاتت وبعد كدة ادانا تطبيقات عليها يعنى محاضرة الى حد ما مهمة بس ممكن تصورها من الليزر وتحاول تفهمها وتسال بقى ناس حضروا من صحابك واللى متفهموش خالص ممكن ترجع للدكتور فيه ود عمرو انهاردة ادانا محاضرة واخد جزء من الفترة االلى بعدها يعنى قعدنا فترة وشوية وعوض المحاضرة اللى كان لغاها عشان الميد تيرم تقريبا هو ادانا تعيين عزم القصور الذاتى لكرة وقرص وبعد كدة ادانا نظرية نقل المحاور وادانا بردو قوانين فىالاخر على الحركة التوافقة البسيطة اقراهم بقى وحاول تفهمهم ربنا معاك ان شاء الله

ENG_EMY99 04-11-2009 05:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة klmnopq (المشاركة 1718795)

بص انت ممكن تحضر لدكتور يحيى منير بكرة فى كاف 1
الساعة 8.30 عشان هى بصراحة مهمة:stickjo4::slap1qk6::stickjo4:
وبتاعة دكتور عمرو برضه كانت مهمة بس للاسف ملهاش مكان تانى تتعوض
بس ممكن لو صورتها من ليزر تفهم منها حاجة
ولو مفهمتش اسال اى حد من صحابك او اسالنا هنا:078111rg3::078111rg3:

ENG_EMY99 04-11-2009 07:14 PM

انا وديتلكوا النهاردة محاضرة يحيى منييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير:d:d:d
بتاع نونونونونونونو:d:d:d

klmnopq 04-11-2009 07:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_emy99 (المشاركة 1718812)
بص انت ممكن تحضر لدكتور يحيى منير بكرة فى كاف 1
الساعة 8.30 عشان هى بصراحة مهمة:stickjo4::slap1qk6::stickjo4:
وبتاعة دكتور عمرو برضه كانت مهمة بس للاسف ملهاش مكان تانى تتعوض
بس ممكن لو صورتها من ليزر تفهم منها حاجة
ولو مفهمتش اسال اى حد من صحابك او اسالنا هنا:078111rg3::078111rg3:

شكرا جزيلا

هو للاسف انا مش من اسكندريه وموجود دلوقت فى البيت فمقدرش اروح كده

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_efatma (المشاركة 1718811)
بص يل بشمهندس هو دكتور يحيى انهاردة كان ادى ملحوظات على معادلة فوريير اللى كان نهى بيها المحاضرة اللى فاتت وبعد كدة ادانا تطبيقات عليها يعنى محاضرة الى حد ما مهمة بس ممكن تصورها من الليزر وتحاول تفهمها وتسال بقى ناس حضروا من صحابك واللى متفهموش خالص ممكن ترجع للدكتور فيه ود عمرو انهاردة ادانا محاضرة واخد جزء من الفترة االلى بعدها يعنى قعدنا فترة وشوية وعوض المحاضرة اللى كان لغاها عشان الميد تيرم تقريبا هو ادانا تعيين عزم القصور الذاتى لكرة وقرص وبعد كدة ادانا نظرية نقل المحاور وادانا بردو قوانين فىالاخر على الحركة التوافقة البسيطة اقراهم بقى وحاول تفهمهم ربنا معاك ان شاء الله

انا حضرت المره اللى فاتت وعطانا نقل المحاور وكنا واخدين الكرة والقرص
هحاول اقرأ واشوف إن شاء الله

شكرا جزيلا للمساعده

abtv2010 04-11-2009 08:29 PM

السلام عليكم علي احلي رابطه في الدنيا

ahmedga 04-11-2009 10:02 PM

هااااااااااااااااااااى يا جماعة عاملين ايه

eng_efatma 04-11-2009 10:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abtv2010 (المشاركة 1719152)

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

eng_salwa 04-11-2009 10:52 PM

معلش يا جماعه
كنت عاوزه اسالكم سؤال هو دكتور فاروق البرقي بيقولوا تعبان اووي
طمنونا عليه الله يخليكم انا قلبت عليه الدنيا مش لاقياه في الكليه مش في المكتب بتاعه خالص
اي حد يعرف عن صحته حاجه يطمنا ..هو لسه تعبان ولا بقي بيدخل محاضرات
ايه ماهو يااما تعب السنه اللي فاتت وكان بيدخل عادي اشمعناه المره ديه بيقولوا مابيدخلش محاضرات
ياررررررب يكون تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام الكليه هتضلم من غيره لازم يكون تمام الراجل ده ولازم نطمن عليه والله هتجن من ساعه ماعرفت طب انا لسه عارفه النهارده هو تعبان من زمان !!!!!!!!!!
قلوبنا كلناااااااااااااا معاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه ك اب فخورين بيه وعاوزينه يرجع تاني عاوزينه يقعد في مكتبه بس ان شاء الله مايعملش حاجه حتي هو كفايه يااااااااااااااااارب يكوووون بخير
اي حد عارف حاجه يطمني بقيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييييييييي

eng_salwa 04-11-2009 11:24 PM

هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

EnG.BeLaL 05-11-2009 12:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_salwa (المشاركة 1719546)
معلش يا جماعه
طمنونا عليه الله يخليكم انا قلبت عليه الدنيا مش لاقياه في الكليه مش في المكتب بتاعه خالص
ايه ماهو يااما تعب السنه اللي فاتت وكان بيدخل عادي اشمعناه المره ديه بيقولوا مابيدخلش محاضرات
ياررررررب يكون تماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام الكليه هتضلم من غيره لازم يكون تمام الراجل ده ولازم نطمن عليه والله هتجن من ساعه ماعرفت طب انا لسه عارفه النهارده هو تعبان من زمان !!!!!!!!!!
قلوبنا كلناااااااااااااا معاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه ك اب فخورين بيه وعاوزينه يرجع تاني عاوزينه يقعد في مكتبه بس ان شاء الله مايعملش حاجه حتي هو كفايه يااااااااااااااااارب يكوووون بخير
اي حد عارف حاجه يطمني بقيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييييييييي

ربنا يشفيه يا رب

ENG_EMY99 05-11-2009 06:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة klmnopq (المشاركة 1719007)
شكرا جزيلا

هو للاسف انا مش من اسكندريه وموجود دلوقت فى البيت فمقدرش اروح كده

انا حضرت المره اللى فاتت وعطانا نقل المحاور وكنا واخدين الكرة والقرص
هحاول اقرأ واشوف إن شاء الله

شكرا جزيلا للمساعده

ربنا معاك وان شاء الله تفهمه من الورق:022yb4::022yb4:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abtv2010 (المشاركة 1719152)

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته:d

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedga (المشاركة 1719404)
هااااااااااااااااااااى يا جماعة عاملين ايه

تمام والحمدلله:d

ENG_EMY99 05-11-2009 06:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng_salwa (المشاركة 1719546)
معلش يا جماعه

بصى هو انا اصلا مش بحضرله فى مجموعتى:d
بس اول محاضرة اتدهالنا تعب شوية وكان حيقع:o:o:o
بس الولاد لحقوه:o
وبقى كويس

هو لسة مدخلش تانى من ساعة ما تعب اخر مرة
وبيدى بداله فى المحاضرات المعيدين بتوع السكاشن دول
وساعات بيدخل سعد الصافى بس اتهيالى دخل مرة واحدة
والمحاضرات التانية بيديها احمد الشافعى وكام واحد كدة

ولو عرفت عنه اى حاجة حبقى اقولك واطمنك
وربنا يشفيه يااااااااااااااااارب
مع انه صعب وبيهزأ وتعابنا فى الغياب:d
بس بجد ربنا يشفيه ويرجعه بالسلامة:friendsxs3::022yb4::022yb4:

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 09:34 AM.