بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   القسم العلمى و الصحى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=567)
-   -   ضع حلمك او رؤيتك وباذن الله ستجد تأويله هنا (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=355267)

amir donity 11-07-2016 07:06 PM

رؤية الاصابع الكثيره في المنام

السلام وعليكم احبابي
ياريت تفسير للحلم
اختي حلمت انها انجبت طفله وكان بها اصابع يد كثيره ممكن 9 اصابع

زوجة امين 13-07-2016 04:39 PM

السلام عليكم
انا حلمت البارحة اني كنت في سيارة مع حبيبي و اخته و اخوه و ابوه و كانت اخته جد طيبة معي و كدلك اخوه و كنا في اتجاهنا الى منزلي يعني و كاني كنت في عطلة في منزلهم ، و عند وصولنا الكل نزل من السيارة لتوديعي و في نفس الوقت طلب مني حبيبي بان اتي اليه ليرني شيء في هاتفه و التي كانت عبارة عن صور لي معه و انا ارتدي كسوة عرس و هو لباس العرس كدلك ارجو منكم ان تفسروه لي في اقرب وقت اترجاكم

Sohaila soso 14-07-2016 07:29 PM

قريبتي حلمتلي اني جبت مجموع كبير في الثانوية العامة وإني جبت95% وبتحلملي احلام حلوة كتير ما معناه

bdr71069 17-07-2016 05:42 PM

مصر

انا احمد حلمت بثعبانين كبار وقاتلت واحد وكسرة له اسنانه وقمت بالضرب على باقى جسمه فعلمت على جسده ثلاث ضربات لكنه لم يمت وكسرت جزا من انيابه ثم دفن نفسه خوفا منى فى الرمال وكانت عيناه ظاهره وينظر لى بنظره حاده ولكن بها خوف واختفى الثعبان الاخر ولم اراه

علياء النجار 23-07-2016 02:39 AM

بقالي فترة بحلم اني مع راجل تاني غير جوزي انه بيحصل جماع بيني و بينه لكن انا معرفوش مبشوفش وشه يعني
انا اسفه ع الحلم دا بس دا اللي بحلمه مش عرفه بحلم الحلم دا ليه

Hala..moon 24-07-2016 01:56 AM

شفت بحلمي بينكتب كتابي ع خطيبي وبجي ع بيت اهلي قدام ابوي ببوسلي اجري وبيقلي خلص الله يوفقك يعني كلمات ترجي ما بتذكرن بالظبط وبشيل حجابي قدامو من دون لا حفلة ولا شي عجب اش يعني حتى امي بتشيل حجابها وبتقعد معنا وبتضحك كتير

نورهان عامر 24-07-2016 10:28 AM

السلام عليكم أستاذنا انا حضرتك محلمتش بس عمتى هى صاحبه الحلم بين الله خير حلمت عمتى انها هى وانا وبنت عمتى الأخرى هاجر وبنت عمى ندى راجعين من مكان ما .... وعايزين نلحق المترو فضلنا نجرى ونطلع السالم ندى وهاجر لحقه المترو وانا تعبت جدا من الجرى ع السلم وعمتى وصلت للمترو ومسكت الباب عشان ميقفلش وشدتنى كانت خايفه تسبنى معرفش اروح ومكنتش عارفه تنزلى بس انا كنت تعبت اوى من الجرى والحلم خلص ع كده ارجو التفسير ف اقرب وقت وشكرا

xgege 26-07-2016 11:15 AM

احضرت لى صديقة قادمة من الحج ماء زمزم وشربت منه ليلا قبل النوم ثم فى منامى رأيت المسيح الدجال على هيئه اليهود وضخم البنية يصل ارتفاعه ارتفاع اسطح المنازل وانا وكل اقاربى فوق سطوح المنزل ولكننا غير مرعوبين منه ورأيت الدابة تخرج من بيت والدى وانا الوحيدة التى رأيتها

اسراء عبد التواب 02-08-2016 12:17 PM

حلمت اننا كنا في ليلة العيد وانا نزلت مع امي من البيت وكان فيه في المحل اللي فاتح جنب البيت بنت كانت صاحبتي ايام ابتدائي قاعده ووشها للمحل وست معرفهاش قاعده ومديه ضهرها للمحل " علما بأن صاحب المحل ده شخص انا معجبه به وكنت دايما ادعي ربنا يجمعني به " و بعدين روحنا مكان فيه مواصلات وزحمه وكده بس تقريبا مركبناش حاجه وبعدين كنت داخله البيت لقيت راجل عجوز فانا قلت مش مشكله هعدي واطلع عادي لقيته اوزل ما عديت جري ورايا روحت طالعه السلم جري وهو وراي وخبط علي جيراننا اللي في الدور التاني والباب اتفتح فبدخل لقيت واحد ورا الباب روحت شاورتله عالراجل راح حاماني منه

aleman 08-08-2016 10:58 PM

اعتذر لتاخر التفسير
باذن الله فى اقرب فرصة ببدا افسر
ولكم منى جزيل الشكر

زهراء السيد 13-08-2016 11:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aleman (المشاركة 6480366)
اعتذر لتاخر التفسير
باذن الله فى اقرب فرصة ببدا افسر
ولكم منى جزيل الشكر

نرجو التفسير من البداية أستاذة ايمان ^^

هبوش سمير 13-08-2016 07:30 PM

حلمت اني وزوجي جالسين وكانت معنا امراة كبيرة في السن قليلا وهي قارئ فنجان وكانت تقول لي انها لا تستطيع قرائته لانه يووجد فيه درب لونه ارزق ثم قلبت الفنجان فقالت لي اني سنجب توام بدارين مفرد بدر (بدوره)

سكة سفر 15-08-2016 11:59 AM

احيانا احلم انى اجرى ليلا مع انورا ضعيفه حولى ورجال يجرون ورائى يرتدون بدل سوداء وتكرر الحلم مرة او مرتين
مع اختلاف المكان ف الحلم ولكن هذا منذ فترة اما الان فلا احلم نهائيا منذ فترة طويلة

monaam 22-08-2016 01:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علياء النجار (المشاركة 6469241)
بقالي فترة بحلم اني مع راجل تاني غير جوزي انه بيحصل جماع بيني و بينه لكن انا معرفوش مبشوفش وشه يعني
انا اسفه ع الحلم دا بس دا اللي بحلمه مش عرفه بحلم الحلم دا ليه

والله اعلم ان هذا شيطان اما انه مس او غيره
لابد ان تحصني نفسك قبل النوم وتقرأ اول سورة النور مع ايات الإخلاص والمعوذتين والكرسي والنفث في اليد ومسح الجسد

menna saed 30-08-2016 10:11 AM

ارجو تفسير رؤيا المطر اثناء شروق الشمس والدعاء بالهدى والمغفره وان اصبح دكتور او صيدله ووالدى بجانبي ... وتفسير ايضا لرؤيا المطر بالليل وانا واقفه فى مكان عالى وادعو بان لااموت قبل رمضان الجاى دا وفى الحالتين لم ينزل المطر على ولكنى اراه

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:21 AM.