بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   اجتماعيات طالب (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=112)
-   -   "ملتقى طلاب 3 ثانوي" (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=343754)

سؤئة الطيوبة 10-03-2011 03:20 PM

بصي التاريخ كان مقرف جدا بس سبحان الله الامتحان كان جاي سهل جدا اما الاحياء فنفس الطريقة بردو وكانت مادة لذيذة بردو انا بجد الفيزياء احيانا بحبها واحيانا لاء يعنى لما بروح الدرس بكرها ههههههه ولما بروح المدرسة بحبها ههههههه يعني حسب المدرس اللي بيشرح ف الاخر

سؤئة الطيوبة 10-03-2011 03:21 PM

اية يا نور فينك يا بنتي منورة والله........

Haneen_Riri 10-03-2011 03:36 PM

ههههههه عملتى زيى انا كنت متخيله انى مش هعدى من التاريخ ده ابداااا بس الحمد لله الامتحان جه سهل
انما الكيميا دى كانت تحفه ودلوقتى اكتشفت ان الفيزيا اجمل والذ

teddy eddie 10-03-2011 11:53 PM

هو حد يعرف ايه اللي اتلغي في الفلسفه

NeVeR CoMe BacK 11-03-2011 12:44 AM

اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممم،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،

تغريد الطيور 11-03-2011 01:03 AM

the coder

حضرتك موجود معانا ... عندى اسئلة لحضرتك

سؤئة الطيوبة 11-03-2011 01:07 AM

.........احم احم ........ .......منورين يا جدعان........ ........عايزة اعرف بجد اية الملغي ف الفلسفة ......... ........المادة الوحيدة اللي مالهاش ملغي ولا اية ........ ........انا سألت مسيو بتاع الفرنش انهاردة قالي مش حاجة من الفرنش هتتلغي !!!!!!!!!!!!!!!!!! وكلووووو كدب......................

سؤئة الطيوبة 11-03-2011 01:26 AM

دة المحذوف من الفلسفة هع هع هع هع هع هع هع..... .....مبادئ الفلسفة التكامل بين الفلسفة والعلم - أهمية تعلم الفلسفة - أهمية التفلسف - الضمير - الاستدلال في حياتنا اليومية - مقارنة بين الاستدلال الاستقرائي والاستدلال الاستنباطي - من منطق التحليل إلي منطق المنظومات - مظاهر التقدم العلمي في القرن العشرين. يـــــــا ســـــــــلام ايوووووووووووووووووووووووووووة كـــــــــــــدة

THE CodeR 11-03-2011 02:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour eleman (المشاركة 3207137)
the coder

حضرتك موجود معانا ... عندى اسئلة لحضرتك

انا بإذن الله معاكم
و الاسئلة لينا مش لفرد واحد
و كلنا هنجاوبها مع بعض هنا بإذن الله

NeVeR CoMe BacK 11-03-2011 02:45 AM

استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

تغريد الطيور 11-03-2011 12:31 PM

دلوقتى مثلا .. انا مش عارفة لغاية دلوقتى انا عايزة اطلع ايه

بذاكر كدا ..

انا نفسى اطلع دكتورة اسنان لانى بحب الوظيفة دى

لكن صحبتى بتقولى ان انا قدراتى كويسة فى الرياضا و الفيزيا

و الفيزيا دى اصلا اخويا اللى فى هندسة قالى ان فيزيت اولى هيا زى الرياضة 2 بالظبط لكن مالهاش علاقة بفيزت تالتة

فدلوقتى الواحد المفروض يبص لايه

لقدراته و لا اللى هوا عايزه

تغريد الطيور 11-03-2011 12:33 PM

بصو يا جماعة دى اخر مرة هاخدل فيها

بكرة المدراس خلااااااص

يلا هاتوحشونى مووت

ThèGôldènBôy 11-03-2011 04:11 PM

السلام عليكم

انا اسمي عبد الرحمن من اسيوط اولى ثانوي بقالي اكتر من شهر مبرحش المدارس الاجازة طولت اوي يا رب ميجلوها تاني

بس مفيش حد هنا كيمياء واحياء ؟

انا شفت كل الصفحات الي هنا والله انتوا بجد طلبة جدعان معرفش ان في زيكم بجد

والله كنت بفكر كدة قبل مشوف كلامكم دة

بس مفيش تشجيع من حد انا مبحبش احفظ المناهج كدة وخلاص بحب افهم كل حاجة فية واعرف دي اية ودي اية

تقبلوا مروري بااااااااي

NeVeR CoMe BacK 11-03-2011 04:27 PM

اهلا بيك طبعا ويشرفنا ان حضرتك تنضم لينا ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

NeVeR CoMe BacK 11-03-2011 04:36 PM

اممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 09:39 PM.