بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   منتدى معلمى التربية والتعليم (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=737)
-   -   ملتقى كادر ابريل (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=440973)

امجد خفاجى 05-08-2012 12:06 PM

ادارة البلينا بمحافظة سوهاج
سوف تبدا باستلام الاوراق من باكر الاثنين 6 / 8 / 2012
للتعين على درجات مالية
الف مبرووووووووووك لسوهاج
عقبال باقى المحافظات

abo/ahmed 05-08-2012 02:25 PM

السلام عليكم يا أستاذ شريف أنا كنت متعاقد عقد مميز بمدرسة ابتدائي وبعدين انتدبت لمدرسة صناعة ثانوي ودخلت كادر ابريل علي أساس معلم كيمياء ثانوي وسجلت المرحلة التي أنا مقيد بها صناعي ثلاث سنوات وعندما ذهبت اليوم إلي الإدارة لاستلام جواب التعيين طلب مني إفادة علي أنني مازلت علي رأس العمل من المدرسة الابتدائية التي مازلت مسجل بها ولكن اسمي موجود بكشف الأسماء الذين إجتازو الكادر أن المرحلة المسجل بها ثانوي صناعي والمادة هي معلم كيمياء وليس علوم فما أفعل أرجوا من سيادتكم الرد علي سريعا اليوم حتى أتصرف غداً بمقتضي هذا الرد وأنا أسف للإطالة عليكم .

abo/ahmed 05-08-2012 02:31 PM

السلام عليكم الاسماء وصلت إدارة قلين محافظة كفر الشخ مبروووووووووووووووووووك للجميع وعقبال باقي المحافظات

محمد حامد البدراوي 05-08-2012 03:49 PM

مبروك محافظة اسيوط تم استلام العمل اليوم علي درجة معلم
إدارة ساحل سليم

ابو يحيى محمد 05-08-2012 05:19 PM

قرار التعيين وصل ادارة قنا وان شاء الله غدا سيتم وضع اعلان بالاوراق المطلوبة للانتهاء من اجراءات تعيين الناجحين فى كادر ابريل الماضى بادارة قنا الف مبروك وقولو يا رب

هدير هانى 05-08-2012 05:43 PM

لا يااستاذ حسين انا مارحتش الادارة بنفسى بس واحد قريبى قالى سألتلك فى الادارة ومفيش حاجة وصلت علشان كده كنت عايزة اتأكد من حضرتك اذا كنت استلمت جواب التعيين ولا لسه

ام عبدالله حسين 05-08-2012 07:22 PM

الحمدلله يا جماعة ادارة نصر النوبة بأسوان:av4056bb7jp3: نفذت القرار من يوم 1\8

طه بصرى احمد 06-08-2012 02:08 AM

دى حاجة تشرفنى يا استاذ حسين

sameh3636 06-08-2012 01:19 PM

آيه اجماعة هوا مفيش أخبار عن محافظة الجيزة
ياريت لو حد يعرف أي حاجة يذكرها علب المنتدي
كل المحافظات بتستلم جابات التعيين والجيزة عايشة في مية البطيخ

جمعه مصطفي 06-08-2012 01:58 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وكل عام والجميع بخير
ممكن للمعلم المنتقل من محافظة الي محا فظة اخري ياخذ بدل نقل لانني سمعت ان من ينتقل من مخافظته الي مخافظة اخري بياخذ بدل يعادل اساسيه في المرتب . وهل يكون هناك فرق لو انتقل الي محل اقامت زوجته بدل من محافظته هل يكون هناك فرق في المرتب . ياتري هل المعلومه صحيحة ام خاطئة
. ممكن لسادة المعليمين الحاصلين علي الماجستير ممن اجتازو اختبار الكادر في ابريل
التواصل من اجل الحصول علي حافز الماجستير . وما هي الاجراءا

abo/ahmed 06-08-2012 05:14 PM

أستاذ شريف
السلام عليكم يا أستاذ شريف أنا كنت متعاقد عقد مميز بمدرسة ابتدائي وبعدين انتدبت لمدرسة صناعة ثانوي ودخلت كادر ابريل علي أساس معلم كيمياء ثانوي وسجلت المرحلة التي أنا مقيد بها صناعي ثلاث سنوات وعندما ذهبت اليوم إلي الإدارة لاستلام جواب التعيين طلب مني إفادة علي أنني مازلت علي رأس العمل من المدرسة الابتدائية التي مازلت مسجل بها ولكن اسمي موجود بكشف الأسماء الذين إجتازو الكادر أن المرحلة المسجل بها ثانوي صناعي والمادة هي معلم كيمياء وليس علوم فما أفعل أرجوا من سيادتكم الرد علي سريعا اليوم حتى أتصرف غداً بمقتضي هذا الرد وأنا أسف للإطالة عليكم .

hannanmattar 06-08-2012 10:53 PM

قرار التعيين لـــم يوصل محافظة القاهره جتى الآن

حمادة المصرى2 06-08-2012 11:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hannanmattar (المشاركة 4726463)
قرار التعيين لـــم يوصل محافظة القاهره جتى الآن

ولا الفيوم (لاحس ولا خبر)

ابو يحيى محمد 07-08-2012 01:14 PM

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووك
تم اليوم تسليم قرار التعيين للناجحين فى كادر ابريل الماضى بادارة قنا التعليمية
وقد اسنلم المعلمين الناجحين فى كادر ابريل الماضى جواب بتعيينهم على درجة معلم وصرف بدل الاعتماد اعتبارا من 1- 8 - 2012 وفقا للقرار الوزارى رقم 280
فالف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووووووك

حسين منصور 07-08-2012 03:29 PM

مبروك لمعلمي اسنا استلمنا الجواب النهارده

وخالص شكري للأستاذ شريف على سعة صبره معانا

وربنا يخليك لينا أستاذ شريف
.

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 03:58 PM.