بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   القسم العلمى و الصحى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=567)
-   -   ضع حلمك او رؤيتك وباذن الله ستجد تأويله هنا (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=355267)

alotaibi. 09-01-2015 12:28 AM

ارجوا تفسير حلمي باسرع وقت ممكن

لو سمحتوا ابغى تفسير هالحلم
تحلمت بنت احبها وتكون بنت عمي .
اني انا وامي في سيارة اخوي والزجاج الخلفي مكسور وكنا في البر مع قرابتي ونزلنا من السيارة وكان معنا مولود جديد عطت امي المولود الى حبيبتي .في بيت الشعر وكنت انا اسولف مع بنت من قرابتي هذه البنت . حبيبتي لا تحبها وتغار منها ولما قربت حبيبتي منا ذهبت البنت وانا دفيت حبيبتي تجاهي محاولنا التحرش فيها والعياذ بالله .

roka roka 22 13-01-2015 04:24 PM

بنت عمتي حلمت بيه من شهرين اني هتخطب بس انا عديت موضوع عادي في شهر 12 اللي فات صحبتي حلمت اني جيت وقولتله ان خطوبتي في شهر واحد برضو محطتش موضوع في دماغي جيه شهر واحد اللي احنا في واحد متقدملي وكلم بابا هو لسه انا مشفتهوش عشان انا في امتحانات وكده بس بابا شكلوا موافق مبدايا انا دلوقتي عايزه اعرف هذا خير ليه ولا شر هل حلم خطوبه معناه ايه مع علم اني مش عايز اني اتخطب في وقت حالي

xiom3ax 14-01-2015 02:52 AM

[انى رايت رويا انى ارقى بنت صيغيرة بسورة يس وكانت تبتسم ابتسامة جميلة جدا ووجها ناصع البياض ثم بعد ذلك رايت حبالا خضراء تنزل من السماء مسكتها بيدى ورفعتنى الى السماء وليس عليا انى اتسلقها بل كانت ترفعنى انا واخى الصغير

مرفانة 14-01-2015 09:51 PM

:cool::cool:

مرفانة 14-01-2015 10:02 PM

وحدة صحبتي حلمت اني انا وهي اتخطبنا وانا اتخطبت للامسان الي بحبة وبعدين هي اتجوزت وانا اتجوزت وهي بقة حامل في 3شهور وهتجيب ولد وانا كنت حامل 1 شهر وهجيب بنت

dody gold 14-01-2015 11:52 PM

السلاوا عليكم
انا حلمت انى لبسة فستان فرح ومحجبة وكنت فى البيت مع ماما وكان الفستان عاجبنى والعريس واقف على باب الجامع ومعاه زفة وماما بتسألنى هى الزفة ده علشان هيدخل الجامع ولا علشان هيكتب الكتاب بس وعدها لقيت ماما بتقلى منك لله مش عارفة ليه بس مكنتش زعلانة منى فى الحلم ------ انا انسة

لولا خالد 17-01-2015 01:09 AM

khm.elshora***********

لو سمحت
بنت عمتى حلمت حلم ليا ان انا عروسه فى الكوشه ولابسه فستان ابيض تحفه وحلق مش قادره توصف جمالو بس كنت باكل لبان(علكه)
علمان بان انى متجوزه بقالى 10شهور
بس لو سمحت ارجو الرد

sujini13 26-01-2015 09:18 AM

ارجو الافادة

حلمت بان اتاني مبالغ كبيرة من المال ما تفسير ذلك ؟

sujini13 26-01-2015 09:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aleman (المشاركة 3834872)
الان ضع حلمك او رؤيتك وباذن الله تجد تأويل صحيح لها مسند لكتاب الله ولكتب تأويل الاحلام بطريقة مبسطة وسهلة باذن الله
ولو حبيت تسأل اى سؤال يخص هذا الموضوع
موجودة الاجابة مقدما باذن الله

حلمت بان اتاني مبالغ كبيرة من المال ما تفسير ذلك ؟

ريتال عمرو 26-01-2015 05:45 PM

السلام عليكم انا حلمت حلمين والاتنين مرتبطتين ببعض الاول فى شهر 4 الماضى رايت شخص جاء الى فى المنام وقال لى ان وفاه جدى بعد ثلاثه ايام وسيكون وفاه زوجى بعد ها بسنتين قمت من الحلم وانا مرعوبه مع العلم انى جدى كان تعبان جدا وززوجى مسافر السعوديه من سنه تقريا وبعد ثلاثه ايام جدى توفى ومن سعتها وانا مرعوبه وخايغه بعدها بفتره زوجى نزل اجازه وفى الفتره دى حلمت براجل ده تانى يقولى انتى مش مصدقه انى جوزك هيموت انا هوريكى هو هيموت ازاى وورانى زى شاشه انه سايق العربيه فى السعوديه وبيتكلم فى التليفون وعربيه خبتطه صحيت من النوم مرعوبه وبكيت اقوى واقعدت اقول لجوزى مش لازم تسافر لكن طبعا الحاله الماديه صعبه جدا واحنا لسه فى بدايه حايتنا وكمان مش عندنا سكن فقالى لازم اسافر وسافر بس انا مرعوبه وخايفه اوووووى ارجو تفسير حلمى بسرعه رجاء

hedymohamed 28-01-2015 06:17 AM

دايما بحلم اني بصطاد سمك ممكن بصطادة بايدي وممكن اني بصطادة من اماكن تحت الارض

علياشيخو 29-01-2015 12:20 PM

انا امرأه ارمله وعندي ولد يخدم في الجيش ومنذ سنتين انقطعت اخباره،رأيت زوجة سلفي وهي امرأه معذبه مع زوجها وتقيه وصالحة، رأيتها تأخذ من زوجها كيس فيه اوراق يوجد عليها رسومات للبحر والسفن والبواخر قلت لها هذا الكيس لأبني اعطني اياه اريده ردت اختها المتوفيه وقالت ليس عندي شئ يخصه لا اوراق ولاشئ هذا الكيس والاراق لي انا ، ابنك ليس لديه شئ عندي من اوراق او كيس او اي شئ يبقى الكيس مع المرأه المعذبه مع زوجها وبعدها اصحى .

kevok1 31-01-2015 02:22 AM

حلمت انى علي سرير وفي طفل علي رجلي وانامربعه وهو كان بيبكي بشده وانا فشلت انى اسكتو وفضلت انا كمان ابكي مع العلم انى مخطوبه والزواج بعد سنه
انا عذراككى اختى بس بليز تفسير الحلم لان دى خامس مرة احطو وبيتكرر
ولكى جزيل الشكر
وكمان شفت انى امام مسجد قبه الصخرة واقفه تلات مرات بس واقفه من براه
ومن قريب حلمت انى بمككان مثل قاعه مجلس الشعب والقاعه فاضيه مافيها غير تلاته رجاله وكل ما اروح على كرسى اقعد قدام او ورا حد منهم يطلب منى اقوم من مكانى مع ان المكان فاضى وهما جالسين على كراسى وكنت مضايقه وماقعدت فاى مكان الرجاء التفسير
معلش تعبتك

مدى الافق 31-01-2015 02:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aleman (المشاركة 3834872)
الان ضع حلمك او رؤيتك وباذن الله تجد تأويل صحيح لها مسند لكتاب الله ولكتب تأويل الاحلام بطريقة مبسطة وسهلة باذن الله
ولو حبيت تسأل اى سؤال يخص هذا الموضوع
موجودة الاجابة مقدما باذن الله

السلام عليكم انا حلمت انني انخطبت واني ارتدي فستان خطوبه لونه اسود وبنفسجي وكان اللون الاسود هو الغالب ولكن لم ياتي الخطيب ولم اعرف من هو ولم اره وكانت حفلة الخطوبة هادئة لايوجد اغاني او غيره

aleman 01-02-2015 02:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مدى الافق (المشاركة 6111528)
السلام عليكم انا حلمت انني انخطبت واني ارتدي فستان خطوبه لونه اسود وبنفسجي وكان اللون الاسود هو الغالب ولكن لم ياتي الخطيب ولم اعرف من هو ولم اره وكانت حفلة الخطوبة هادئة لايوجد اغاني او غيره

تفسيرى المتواضع والله اعلم:
مشروع ارتباط سابق او لاحق لاخير فيه رغم ظهور عكس ذلك
والله اعلم

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 03:03 PM.