بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   المنتدى الرياضى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=47)
-   -   ملتقي الزملكاوية (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=246358)

زملكاوى للأبد 25-05-2011 08:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــو بطــــــــــة (المشاركة 3443671)
حضرتك مُصرّ يا كابتن
عموما لو ده حصل هكون اول من يبارك لحضرتك .. بس تعرف لو محصلش هعمل ايه

هقولك هارد لك :022yb4: :022yb4:

لو محصلش يا نهار أبيض لو محصلش الكلمه دى زى ما تكون فيها سُمٌ قاتل :d

زملكاوى للأبد 25-05-2011 09:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bent 3bdo (المشاركة 3445769)
مانزلتش ونيندوز بس ناويه انزل ان شاء الله او اخلى حد ينزلهولى بمعنى اصح :d

سؤال هيجننى ليه معظم البنات مبيعرفوش ينزلوا ويندوز مع إنه يعتبر من أسهل الحجات اللى بتتعمل فى الجهاز زى ما يكون بيحبوا الحاجه على الجاهز:d

اقتباس:

المشكله ان مش لاقيه حد م اصحابى عنده اخليه يشوف هيبانله ايه

ما أنا بقولك أنا جربته وحصل كده بس لما تنزلى وندوز جديد وتحطي الإكسبلورر تانى بتلاقيه إتظبط وأهم شىء يكون وندوز7

اقتباس:

بفكر اجرب ف الكمبيوتر بس اصله بيتلكك ولو حصله حاجه هيقوللو انا السبب

محدش بيتعلم ببلاش أنا ياما خربت جهازى بصى إتعلمى فيه ولما يخرب وديه للمهندس على حسابك:d

اقتباس:

النسخه الجديده دى فيها كام اوبشن عاجبنى اوى
ماعدا بقى ان مفهاشfavourie bar ودى حاجه سيئه جدا
و ان مابقتش تحيب البتاعه اللى بتطلع عشان تنزل فيديو م اليوتيوب:angry2:

أيوه هى نسخه كويسه أنا مجربتهاش غير قليل بس مشوفتش فيها حاجه تضايق بالنسبه للمشكله بتاع الفيديو دى ممكن تنزلى إنترنت داونلود مانجر وتنزلى الفيديوهات عادى

اقتباس:

انا ست كبيرة وصحتى ماتستحملش :d

لو صحتك متستحملش يبقى خطر عليكى تشجيع الزمالك:d

اقتباس:

25 - 5 - 2008
;););)

2008 تختلف تماما عن 2011.......

Bent 3bdo 25-05-2011 09:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3448832)
سؤال هيجننى ليه معظم البنات مبيعرفوش ينزلوا ويندوز مع إنه يعتبر من أسهل الحجات اللى بتتعمل فى الجهاز زى ما يكون بيحبوا الحاجه على الجاهز:d

لا والله
كل محالاتى فشلت
قولت اخد كورس ماحدش م اصحابى رضى ياخد معايا
قولت لان عمتى يعملنى اقعد يعمل حاجات غريبه كده وكل مايعمل حاجه يقولى مالكيش انتى دعوة بدى دى حاجه تانيه و ف الاخر مافهمتش حاجه:bosyht9:

ما أنا بقولك أنا جربته وحصل كده بس لما تنزلى وندوز جديد وتحطي الإكسبلورر تانى بتلاقيه إتظبط وأهم شىء يكون وندوز7

ااااااااااااااااااااااه مافهمتش كده خالص
ربنا يسهل لما الاقى حد ينزلهولى بقى :d

محدش بيتعلم ببلاش أنا ياما خربت جهازى بصى إتعلمى فيه ولما يخرب وديه للمهندس على حسابك:d

اللى بيتدبس ف الموضوع ده ابن عمتى
كان بيقول عايز يسافر برة فاختى بتقولى مين هيصلحلنا الكمبيوتر لما يبوظ دلوقتى :d:d

أيوه هى نسخه كويسه أنا مجربتهاش غير قليل بس مشوفتش فيها حاجه تضايق بالنسبه للمشكله بتاع الفيديو دى ممكن تنزلى إنترنت داونلود مانجر وتنزلى الفيديوهات عادى

احلى حاجه حكايه انك تسحب اللينك ف الحته بتاعه الtabs يفتحهولك ف تاب جديد بدل كليك يمين دى

لو صحتك متستحملش يبقى خطر عليكى تشجيع الزمالك:d

اهو النصيب بقى

2008 تختلف تماما عن 2011.......

ليه ؟
احنا عايزنها زيها
لبطوله التانيه ف تاريخى ان شاء الله

Bent 3bdo 26-05-2011 10:55 PM

بعيدا عن التحيكم الزباله وماتش المصارعه اللى المقاصه كانت بتلعبه
احنا لاعبنا ماتش زى الزفت بجد
م اسوء الماتشات اللى شوفتها ف حياتى
الحمد لله
...
لـــعـــلــه خـــيــــر

زملكاوى للأبد 26-05-2011 11:02 PM

بعد ماتش كان فيه مصر المقاصه 10 لاعبين والزمالك مش عارف كان 11 لاعب ولا بيضحكوا علينا وبعد عبد الشافى غريب وعبد الواحد أغرب ولعب كل اللاعبين أغرب وأغرب وبعد تغييرات مسكنات وبعد ما الفرق بين الأول والتانى كان نقط وأصبح أهداف وبعد ما الدورى يجى للزمالك كل مره ويقولوا إتقدم والزمالك يقولوا لأ وبعد رفع ضغط الزملكاويه

برضه زملكاويه
برضه هناخد الدورى

Bent 3bdo 26-05-2011 11:20 PM

انا كده خلاص مبقاش عندى اي ذرة شك ان انا مش نحس

بقالى اكتر م شهر ونص ماروحتش عند تيته
ولما اجى انوى اروح الزمالك يتغلب
بكرة هيبقى يوم الشماته العالمى الصبح م خلانى وولادهم وبليل م ولاد عمتى :bosyht9:

زملكاوى للأبد 26-05-2011 11:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bent 3bdo (المشاركة 3448998)
لا والله
كل محالاتى فشلت
قولت اخد كورس ماحدش م اصحابى رضى ياخد معايا
قولت لان عمتى يعملنى اقعد يعمل حاجات غريبه كده وكل مايعمل حاجه يقولى مالكيش انتى دعوة بدى دى حاجه تانيه و ف الاخر مافهمتش حاجه:bosyht9:

ابن عمتك بيطبق أسلوب من غيرى........سورى بقى بس دى الحقيقه كنت عملتها قبل كده فى أختى أعلمك بس أتعمد إنك متفهميش حاجه :d بس كويس إنك حاولتى غيرك بيفضل قاعد ويعمل مشاكل لو قولت هروح مشوار الأول

اقتباس:

اللى بيتدبس ف الموضوع ده ابن عمتى
كان بيقول عايز يسافر برة فاختى بتقولى مين هيصلحلنا الكمبيوتر لما يبوظ دلوقتى :d:d

احلى حاجه حكايه انك تسحب اللينك ف الحته بتاعه الtabs يفتحهولك ف تاب جديد بدل كليك يمين دى

مش قولت بيحبوا الحاجه على الجاهز:d

اقتباس:

ليه ؟

لأن الكاس محدش عارفله معالم حتى الأن

اقتباس:

احنا عايزنها زيها
لبطوله التانيه ف تاريخى ان شاء الله

التالته إن شاء الله مش فاكره بطولة الدورى بتاع الأهلى وإنبى والماتشين فى وقت واحد كانت رهيبه بلعب الزمالك ده شكله عاوز يكررها ويحرق فى دمنا لغاية أخر ماتش:d

زملكاوى للأبد 26-05-2011 11:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bent 3bdo (المشاركة 3452799)
انا كده خلاص مبقاش عندى اي ذرة شك ان انا مش نحس

بقالى اكتر م شهر ونص ماروحتش عند تيته
ولما اجى انوى اروح الزمالك يتغلب
بكرة هيبقى يوم الشماته العالمى الصبح م خلانى وولادهم وبليل م ولاد عمتى :bosyht9:

أنا كويس إنى قافل أوضتى و قافل الميل والموبايل وإمتحنت الميدتيرم وخدت ريست فى البيت أه أخدت كلمتين من اللى حوليا الوقتى بس عادى فاضل حاجه وحيده إن الأهلاويه ينسوا الماتش ده وإلا كأنى معملتش حاجه

Bent 3bdo 26-05-2011 11:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3452854)

ابن عمتك بيطبق أسلوب من غيرى........سورى بقى بس دى الحقيقه كنت عملتها قبل كده فى أختى أعلمك بس أتعمد إنك متفهميش حاجه بس كويس إنك حاولتى غيرك بيفضل قاعد ويعمل مشاكل لو قولت هروح مشوار الأول

لا هو كان ساعتها بيعمل حاجه تانيه قبل الويندوز عشان كان فيه حاجه بايظه وقعد يعمل فيها لحد الساعه 2 بليل

وكل ده مانزلناش الوديندوز طلع تانى يوم ينزل الويندوز بس انا سبته ودخلت نمت

مش قولت بيحبوا الحاجه على الجاهز

لأن الكاس محدش عارفله معالم حتى الأن

التالته إن شاء الله مش فاكره بطولة الدورى بتاع الأهلى وإنبى والماتشين فى وقت واحد كانت رهيبه بلعب الزمالك ده شكله عاوز يكررها ويحرق فى دمنا لغاية أخر ماتش

هو مانستهاش عشان افتكرها

ماكنتش بشجع كورة ساعتها اصلا لاسف

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3452869)

أنا كويس إنى قافل أوضتى و قافل الميل والموبايل وإمتحنت الميدتيرم وخدت ريست فى البيت أه أخدت كلمتين من اللى حوليا الوقتى بس عادى فاضل حاجه وحيده إن الأهلاويه ينسوا الماتش ده وإلا كأنى معملتش حاجه

ينسوه ؟؟

ده ماصدقوا

انا هتبع نظريه المهزوم اذا ابتسم افقد المنتظر لذه الفوز :bosyht9:

زملكاوى للأبد 28-05-2011 09:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bent 3bdo (المشاركة 3452919)
هو مانستهاش عشان افتكرها

ماكنتش بشجع كورة ساعتها اصلا لاسف

فاتك نص عمرك وإحنا بنحرق دم الأهلى على البطوله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bent 3bdo (المشاركة 3452919)
ينسوه ؟؟

ده ماصدقوا

فعلا هما ما صدقوا حتى فى القسم هنا أنا هفضل ساكت مش هرد على أى واحد أهلاوى غير بعد ماتشين وبعدها هتلاقيهم من نفسهم معدوش موجودين لأن هيبقى عندهم كارثه:d

Bent 3bdo 29-05-2011 01:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3458820)
فاتك نص عمرك وإحنا بنحرق دم الأهلى على البطوله

:(
يلا الجايات اكتر م الريحات ان شاء الله

فعلا هما ما صدقوا حتى فى القسم هنا أنا هفضل ساكت مش هرد على أى واحد أهلاوى غير بعد ماتشين وبعدها هتلاقيهم من نفسهم معدوش موجودين لأن هيبقى عندهم كارثه:d

اه يا خوفى
اصل الهوف مش م الاهلى الخوف م الزمالك
ربنا يستر

MR : ABO BATTA 29-05-2011 07:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3452758)
بعد ماتش كان فيه مصر المقاصه 10 لاعبين والزمالك مش عارف كان 11 لاعب ولا بيضحكوا علينا وبعد عبد الشافى غريب وعبد الواحد أغرب ولعب كل اللاعبين أغرب وأغرب وبعد تغييرات مسكنات وبعد ما الفرق بين الأول والتانى كان نقط وأصبح أهداف وبعد ما الدورى يجى للزمالك كل مره ويقولوا إتقدم والزمالك يقولوا لأ وبعد رفع ضغط الزملكاويه

برضه زملكاويه

برضه هناخد الدورى

تعقيب بسيط :
عارفين هتاخدو الدوري متي يا حضرة الزملكاوي للأبد في :

http://www.google.com.eg/url?source=...Lqpqfu0aFZHbGg
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

زملكاوى للأبد 31-05-2011 03:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــو بطــــــــــة (المشاركة 3459820)
تعقيب بسيط :
عارفين هتاخدو الدوري متي يا حضرة الزملكاوي للأبد في :

http://www.google.com.eg/url?source=...Lqpqfu0aFZHbGg
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

على فكره المشمش بقى موجود طوال أيام السنه البركه فى التكنولوجيا بقى:d

MR : ABO BATTA 31-05-2011 06:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3466126)
على فكره المشمش بقى موجود طوال أيام السنه البركه فى التكنولوجيا بقى:d

المشمش اللي طول السنة دا مضروب يا كابتن .. :) :)

زملكاوى للأبد 03-06-2011 07:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــو بطــــــــــة (المشاركة 3466743)
المشمش اللي طول السنة دا مضروب يا كابتن .. :) :)

من ساعة ما الزمالك إتغلب وكل إما أدخل على المنتدى يقولى السيرفر مشغول السيرفر مشغول ربنا يسهل والزمالك ياخد الدورى علشان المنتدى يرجع لحالته:d

MR : ABO BATTA 05-06-2011 06:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3477236)
من ساعة ما الزمالك إتغلب وكل إما أدخل على المنتدى يقولى السيرفر مشغول السيرفر مشغول ربنا يسهل والزمالك ياخد الدورى علشان المنتدى يرجع لحالته:d

وبعدين يعني في الزمالك
كل ما يحط رجله في حاجة بتتعفرت ولا ايه ;) ;)

زملكاوى للأبد 06-06-2011 02:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــو بطــــــــــة (المشاركة 3487039)
وبعدين يعني في الزمالك
كل ما يحط رجله في حاجة بتتعفرت ولا ايه ;) ;)

هههههه بس أغرب مقولة سمعتها النهارده بعد ماتش المنتخب بيقولك طول ما الزمالك وحش المنتخب برضه وحش سبحان مغير الأحوال كنت بسمعها أيام زمان حاجه تانيه :d

هانى الشرقاوى 07-06-2011 03:37 AM

أنا حاسس إنى ...
ولا بلاش أحسن أنضرب

MR : ABO BATTA 09-06-2011 06:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3488968)
هههههه بس أغرب مقولة سمعتها النهارده بعد ماتش المنتخب بيقولك طول ما الزمالك وحش المنتخب برضه وحش سبحان مغير الأحوال كنت بسمعها أيام زمان حاجه تانيه :d

كانت بتتقال زمان طول ما الأهلي حلو المنتخب بيكون حلو .. مش كدا يا كابتن :) :)

Bent 3bdo 12-06-2011 12:46 AM

كان لنا موعد ولكن تفرقنا قبل اللقاء
:( :(

زملكاوى للأبد 20-06-2011 11:05 PM

بالرغم من انقطاع النت
وبالرغم من الظروف الامتحانيه الراهنه
وبالرغم من التعادل
وبالرغم من بعض الأخطاء التحكيميه
وبالرغم من رفع ضغط الدم المتكرر من ماتشات الزمالك ومن بعض اللاعيبه على وجه الخصوص
أنا لسه متأكد إن الدورى بتاعنا إن شاء الله بس ده علشان خاطر جماهير الزمالك بس.....ربنا يكون فى عونا لأن الكوره بتعلم الإخلاص والإنتماء لكن عند تشجيع الزمالك ربما يكون لها أثر عكسى.....يارب

Bent 3bdo 20-06-2011 11:26 PM

ابو كونيه
حسبى الله ونعم الوكيل
حد يخطفه ويكسب فينا ثواب

زملكاوى للأبد 26-06-2011 12:07 AM

لقطات

يتواصل الزمالك فى رفع ضغط جماهيره و بالرغم من كده لسه بنشجعه بس ياترى ده صح ولا غلط؟؟؟؟

عمرو أديب قال ليه أشجع نادى يجيبلى.......يا ترى هو صح ولا غلط؟؟؟؟

يتواصل أبو كونيه فى الأداء الذى لا يذكر و بالرغم من كده لسه حسام بينزله بس يا ترى ده صح ولا غلط؟؟؟؟

بعد حركة محمد إبراهيم أثبت لاعبى الزمالك إنهم عمرهم ما هيتقدموا يا ترى الإثبات ده صح ولا غلط؟؟؟؟

بعد ما شوفنا شيكابالا أثبت إنه فعلا يستحق إن جماهير الزمالك تحبه بالرغم إنه فيه حاجه غلط مش راضى يتخلى
عنها بس برضه يستحق الحب.....صراحةً شيكابالا مش هيلعب لوحده

بعد أخطاء الدفاع المتكررة والأجوال اللى تنقط يا ترى الدفاع بيتدرب على إيه فى التدريب؟؟؟؟

سؤال مش لاقيله جواب هو إيه تشكيل الزمالك الأساسى؟ من وجهة نظرى المتواضعه التوأم أبدعوا كثيرا إلى حين
وصلت مرحلة الإبداع إلى جزء من الإفساد و اللاعبين وصلوا ذروة مرحلة الثقة ثم ارتطمت ثقتهم بالأرض ومازالت
مرتطمه حتى الأن فى انتظار الإنقاذ....

سؤال تانى هى مش دى نفس اللاعبين والمدربين اللى خلونا أول الدورى ولا فيه حاجه إتغيرت؟؟؟؟

بالرغم من فرق 5 نقاط لسه رافعين شعار سنظل أوفياء منتظرين نتيجة الماتش الجاى لا قدر الله لو جات النتيجه
عكسيه فاعلم أن إنتماء بعض الزملكاويه يتزعزع فى القلوب وربما يصل الحال إلى اللامبالاة.....لو حصل ياترى لو
واحد أهلاوى بيتكلم هتقوله إيه.....لو حصل يا ترى حال الجماهير هيبقى عامل إيه....ربما يحدث ما لا نتمناه...

نتمنى الفوز لأننا زملكاويه نتمنى الفوز لأننا قادرون نتمنى الفوز لإثبات ما بداخلنا.......فى انتظارك يوم الأربعاء لتزيد بداخلنا الإنتماء

....يـــارب....

MR : ABO BATTA 26-06-2011 08:26 AM

تحياتي لحضرتك يا حضرة الزملكاوي للأبد .. بجد كلامك مؤثر جدا ويعز عليا تخسروا الدوري علشان خاطرك انت بس
لو راجعت محادثاتنا السابقة ستجد ان كلامي تحقق ليس لأنني عرافا ولكن لثقتي الكبيرة في فريقي رغم عدم تعصبي له
صدقني حسام حسن كان يسعى لنفسه فقط ولا يهمه الزمالك في شيء فكل الموضوع انه كان يحمس اللاعبين وهو له هذه الملكة لكنه مديرا فنيا .. فمستواه ضعيف
ولو لم يكن متكبرا هو واخوه ما كانوا وصلوا لهذا الوضع .
فعندما كانوا متصدرين كان يأنفون ويقولون نحن الأول بست نقاط وهكذا الى ان تاوى الفريقين وقالوا نحن الأول برضوا حتى بالأهداف ناهيك عن المستوى السيء بعد كل مباراة بدلا من ان يعترف ولو لمرة واحدة بخطأه يرمي باللوم تارة على اللاعبين وتراة على الحكام وتارة اخرى على الجبلاية
حقيقة انا اعزك واحترمك لأنك زملكاوي محترم يتعترف بالحقيقة رغم مرارتها
وانا لا زلت عند وعدي في اول مشاركة بهذه الصفحة .. ولا زال الدوري في الملعب

زملكاوى للأبد 26-06-2011 02:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــو بطــــــــــة (المشاركة 3592757)
تحياتي لحضرتك يا حضرة الزملكاوي للأبد .. بجد كلامك مؤثر جدا ويعز عليا تخسروا الدوري علشان خاطرك انت بس

و ده اللى أنا قولته فى المشاركة اللى فاتت قولت الزمالك ياخد الدورى علشان جماهيره بس الظاهر فى ناس لسه مش حاسه بالجماهير دى

اقتباس:

لو راجعت محادثاتنا السابقة ستجد ان كلامي تحقق ليس لأنني عرافا ولكن لثقتي الكبيرة في فريقي رغم عدم تعصبي له
صدقني حسام حسن كان يسعى لنفسه فقط ولا يهمه الزمالك في شيء فكل الموضوع انه كان يحمس اللاعبين وهو له هذه الملكة لكنه مديرا فنيا .. فمستواه ضعيف
ولو لم يكن متكبرا هو واخوه ما كانوا وصلوا لهذا الوضع .
فعندما كانوا متصدرين كان يأنفون ويقولون نحن الأول بست نقاط وهكذا الى ان تاوى الفريقين وقالوا نحن الأول برضوا حتى بالأهداف ناهيك عن المستوى السيء بعد كل مباراة بدلا من ان يعترف ولو لمرة واحدة بخطأه يرمي باللوم تارة على اللاعبين وتراة على الحكام وتارة اخرى على الجبلاية

وهو ده الفرق لاعيبة الأهلى مع احترامى لها إنى مبطيقهاش:) بس بيبقوا نازلين الملعب وجواهم إنهم فريق مينفعش يخسر حتى لو مبيلعبوش ببصله زى ما بيقولوا... لكن لاعيبة الزمالك نازلة تلعب وجواها إنها ممكن تكسب أو تخسر عادى.....و ده اللى كان بيلعب عليه حسام حسن إنه يحط جوه اللاعيبه النقطه دى و قولتها قبل كده يحط فلان على الدكه وينزل حد عمره ما لعب علشان يحسسهم بالغيره غصب عنهم بس ده جزء من شغل حصد البطولات وليس الشغل كله والدليل إنه نفع فى الدور الأول وجه على دماغنا فى الدور التانى......

اقتباس:

حقيقة انا اعزك واحترمك لأنك زملكاوي محترم يتعترف بالحقيقة رغم مرارتها

وانا لا زلت عند وعدي في اول مشاركة بهذه الصفحة .. ولا زال الدوري في الملعب

أنا لسه برضه عندى الأمل إن الدورى لسه فى الملعب بس ده لغاية الماتش الجاى بس لو إتغلبنا أو إتعادلنا إعتبر إن مشاركاتى كانت هلوثه:d
وتحياتى لحضرتك أولا وأخيرا وأتمنى أنا اللى أقولك هاردلك على الماتش الجاى:)

MR : ABO BATTA 27-06-2011 09:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3594506)
[/color][/color][/size]

و ده اللى أنا قولته فى المشاركة اللى فاتت قولت الزمالك ياخد الدورى علشان جماهيره بس الظاهر فى ناس لسه مش حاسه بالجماهير دى

[/color][/size]
والله كان الله في عونكم
مش عارف لو كان الأهلي بدل الزمالك كان هيبقى شعوري ايه ؟؟؟؟!!!!!!
وهو ده الفرق لاعيبة الأهلى مع احترامى لها إنى مبطيقهاش:) بس بيبقوا نازلين الملعب وجواهم إنهم فريق مينفعش يخسر حتى لو مبيلعبوش ببصله زى ما بيقولوا... لكن لاعيبة الزمالك نازلة تلعب وجواها إنها ممكن تكسب أو تخسر عادى.....و ده اللى كان بيلعب عليه حسام حسن إنه يحط جوه اللاعيبه النقطه دى و قولتها قبل كده يحط فلان على الدكه وينزل حد عمره ما لعب علشان يحسسهم بالغيره غصب عنهم بس ده جزء من شغل حصد البطولات وليس الشغل كله والدليل إنه نفع فى الدور الأول وجه على دماغنا فى الدور التانى......

[/center]

ما انا بقولك حسام سلاحه الوحيد تحميس اللاعبين فقط .. ولما نفع في الدور الأول مش علشان حسام ناجح في هذه الفكرة ولكن لأن الأهلي كان سيء ولما تفوق الأهلي نسبيا كشف عيوب حسام .

أنا لسه برضه عندى الأمل إن الدورى لسه فى الملعب بس ده لغاية الماتش الجاى بس لو إتغلبنا أو إتعادلنا إعتبر إن مشاركاتى كانت هلوثه:d
فعلا الدوري لسه في الملعب حتى ولو اتعادل او اتهزم الزمالك
احنا ناس واقعيين وبنحسبها بالورقة والقلم :d :d

وتحياتى لحضرتك أولا وأخيرا وأتمنى أنا اللى أقولك هاردلك على الماتش الجاى:)

ههههههههههههه ... كدا يا كابتن .. ماشي مقبولة منك ومن هنا ليوم الماتش اقولك سلام :078111rg3: :078111rg3: :078111rg3:

Bent 3bdo 27-06-2011 11:46 PM

انا اكتر حاجه مضيقانى شيكابلا والله
صعبان عليه اوى
اكتر واحد تعب وهو السبب الرئيسي ف ان احنا كنا الاول
واكتر واحد ببحب الزمالك و كان نفسه ي ياخد الدورى
و ف الاخر كله يضيع عشان شويه عاهات حسام جايبها
وكله كوم بقى و اللى هيحصله ماتش الاهلى كوم تانى
نفسى مايلعبش ومايرحش الاستاد م اساسه
الاستاد كله هيبقى اهلاويه و هاتك يا شتيمه و قله ادب بقى
ربنا يكون ف عونه
بجد يارب مايروحش كده كده الدورى راح ومش فارقه
..
و وحيد بقى بجد لو عنده ذرة احساس ياريت يغور بمستواه ده

MR : ABO BATTA 28-06-2011 08:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bent 3bdo (المشاركة 3603319)
صعبان عليه اوى
ربنا يكون ف عونه
..

هو دا عيب الزمالك واللي بيشجعووووه
متزعليش مني يا دكتوره
انا قصدي طبعا .. ان الزمالك معندوش الروح اللي عند الأهلي والاصرار على حصد البطولة
يعني الأهلي لما يبقى سابق الزمالك نادرا لو حصله وعداه واخذ البطولة لكن حصلت كتير مع الأهلي ان الزمالك يكون فارق والأهلي يوصله ويعديه وياخد منه البطولة
اما بخصوص جماهير الزمالك اللي اتعودت على كدا مبقاش عندها الثقة في الفريق بتاعها انه ممكن ياخد البطولة الا اذا اخدها فعلا على العكس جماهير الأهلي كانت واثقة من فريقهم انه هيقلل الفارق وياخد الدوري بإذن الله طبعا
وشفتي انتي بتقولي ايه الدوري راح راح فبلاش شيكابالا يلعب وهو دا اليأس اللي الزمالك زرعوا جوا مشجعيه على الرغم من ان الفارق ليس كبيرا وباقي اربع مباريات
عذرا لو كلامي زعلك .. ولكن هي دي الحقيقة

Bent 3bdo 28-06-2011 07:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــو بطــــــــــة (المشاركة 3604671)
هو دا عيب الزمالك واللي بيشجعووووه

متزعليش مني يا دكتوره
انا قصدي طبعا .. ان الزمالك معندوش الروح اللي عند الأهلي والاصرار على حصد البطولة
يعني الأهلي لما يبقى سابق الزمالك نادرا لو حصله وعداه واخذ البطولة لكن حصلت كتير مع الأهلي ان الزمالك يكون فارق والأهلي يوصله ويعديه وياخد منه البطولة
اما بخصوص جماهير الزمالك اللي اتعودت على كدا مبقاش عندها الثقة في الفريق بتاعها انه ممكن ياخد البطولة الا اذا اخدها فعلا على العكس جماهير الأهلي كانت واثقة من فريقهم انه هيقلل الفارق وياخد الدوري بإذن الله طبعا
وشفتي انتي بتقولي ايه الدوري راح راح فبلاش شيكابالا يلعب وهو دا اليأس اللي الزمالك زرعوا جوا مشجعيه على الرغم من ان الفارق ليس كبيرا وباقي اربع مباريات

عذرا لو كلامي زعلك .. ولكن هي دي الحقيقة

الروح و الاصرار مش كل حاجه
ومش هى اللى هتدينا الدورى
فين اللعيبه اللى هتجيب الدورى
انا مش متصورة بجد ان واحد زى ابو كونيه ع سبيل المثال لا الحصر يتكتب ف السي في بتاعه دورى
ماينفعش تبقى عايزين نكسب ماتش الجيش وبنهاجم اخر 10 دقايق باابوكونيه و وجيه
من الغباء ان تفعل نفس الشيء وتتوقع نتائج مختلفه
هو ده بقى بالظبط الى بيحصل عندنا
م ساعه ماتامر اعتزل وخط النص زى الزقت والناس كلها عارفه و مافيش اى تدعيم ليه
عمر الصفتى كل ماش يودنا ف داهيه وبردو مابيحصلش اى حاجه
مش شايفه اى حاجه بتتغير تخلى الواحد يتفائل
غير بقى النحس والحكام والاعلام وكل الظروف اللى ع طول بتبقى ضدنا
واى نعم هم دول نفس اللاعيبه اللى كنا اول الورى بيها بس مش عارفه في حاجه غلط
لو كنا خادنا الدورى ولو ربنا كرمنا وخدناه ف الكام ماتش دول
كان هتبقى معجزة
ان فريق مفهوش الا شيكا وكام واحد والباقى ناشيئن ولاعيبه مش اد كده ياخد الدورى م الاهلى اللى فيه مش اقل م 10 او 15 لاعيب دولى
...
شيكا بعيدا عن اليأس كده كده بيتشتم ومش بيعرف يركز و مافيش اى بنى ادم ينفع يركز اصلا وفيه 60 الف واحد بيشتمو ف امه كده
وبما ان مش هيبقى ف حد من عندنا يرد عليهم يبقى بلاش احسن

yazo300 28-06-2011 11:37 PM

نكسب ماتش بكرة ومش عايزين الدورى

زملكاوى للأبد 29-06-2011 02:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bent 3bdo (المشاركة 3607839)
صعبان عليه اوى
ربنا يكون ف عونه
..

الروح و الاصرار مش كل حاجه
ومش هى اللى هتدينا الدورى
فين اللعيبه اللى هتجيب الدورى
انا مش متصورة بجد ان واحد زى ابو كونيه ع سبيل المثال لا الحصر يتكتب ف السي في بتاعه دورى
ماينفعش تبقى عايزين نكسب ماتش الجيش وبنهاجم اخر 10 دقايق باابوكونيه و وجيه
من الغباء ان تفعل نفس الشيء وتتوقع نتائج مختلفه
هو ده بقى بالظبط الى بيحصل عندنا
م ساعه ماتامر اعتزل وخط النص زى الزقت والناس كلها عارفه و مافيش اى تدعيم ليه
عمر الصفتى كل ماش يودنا ف داهيه وبردو مابيحصلش اى حاجه
مش شايفه اى حاجه بتتغير تخلى الواحد يتفائل
غير بقى النحس والحكام والاعلام وكل الظروف اللى ع طول بتبقى ضدنا
واى نعم هم دول نفس اللاعيبه اللى كنا اول الورى بيها بس مش عارفه في حاجه غلط
لو كنا خادنا الدورى ولو ربنا كرمنا وخدناه ف الكام ماتش دول
كان هتبقى معجزة
ان فريق مفهوش الا شيكا وكام واحد والباقى ناشيئن ولاعيبه مش اد كده ياخد الدورى م الاهلى اللى فيه مش اقل م 10 او 15 لاعيب دولى
...
شيكا بعيدا عن اليأس كده كده بيتشتم ومش بيعرف يركز و مافيش اى بنى ادم ينفع يركز اصلا وفيه 60 الف واحد بيشتمو ف امه كده
وبما ان مش هيبقى ف حد من عندنا يرد عليهم يبقى بلاش احسن

أحسن ما فى الزملكاويه إنهم بيبقوا معظم الأوقات مجتمعين على رأى واحد بس مش عارف ليه محدش بياخد برأيهم أحسن حل لا قدر الله ومغلبناش الماتش ده نطلع من الاستاد على التحرير يعنى اللى عملوا وقفات أحسن مننا فى إيه....الواحد بيجى أوقات وبيصطنع حاجات يضحك بيها علشان ميتعقدش هههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yazo300 (المشاركة 3608986)

يارب..........

Bent 3bdo 29-06-2011 03:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3609935)
أحسن ما فى الزملكاويه إنهم بيبقوا معظم الأوقات مجتمعين على رأى واحد بس مش عارف ليه محدش بياخد برأيهم أحسن حل لا قدر الله ومغلبناش الماتش ده نطلع من الاستاد على التحرير يعنى اللى عملوا وقفات أحسن مننا فى إيه....الواحد بيجى أوقات وبيصطنع حاجات يضحك بيها علشان ميتعقدش هههههه

يارب..........

ماتسنوش لما نتغلب

MR : ABO BATTA 29-06-2011 05:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yazo300 (المشاركة 3608986)

هو دا كل املكم يا جماعة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3609935)
يارب..........

وانت بتقول يا رب
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bent 3bdo (المشاركة 3610036)
ماتسنوش لما نتغلب

هو احسن حاجة يتعادلو ويفضلوا حبايب احسن

Bent 3bdo 29-06-2011 07:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــو بطــــــــــة (المشاركة 3612939)

كان قصدى ماستنوناش بس اتكتب غلط
احساسى ان هيخلص 2_0 للاهلى
ربنا يخيب ظنى ويكسب
غير بقى لو كان جايلهم تعليمات م فوق الماتش يخلص تعادل عشان البلد مش ناقصه

Mohamed_MA 29-06-2011 10:56 PM

انا مش عارف ايه اللى بيحصل دا

الزمالك خالص كان قاب قوسين او ادنى من الفوز وكنا سعداء للغايه ولكن قدر الله وما شاء فعل

مبروك للاهلى التعادل مع الزمالك الافضل بكثير

Bent 3bdo 29-06-2011 11:08 PM

حسبى الله ونعم الوكيل
وحيد بجد كفايه ارحمنى

Mohamed_MA 29-06-2011 11:12 PM

فعلاوحيد دا بقى وحش جدا دا اسؤا من اوسه

بس نعمل ايه مفيش حارس بديل (يعنى كان لازم يمشوا اوسه)

والله العظيم انا زعلان جدا ضيعنا الفوز بعد ما كان في ايدينا وكله بسبب حسام اللى بيطلع جعفر

Bent 3bdo 29-06-2011 11:24 PM

ياعنى لو هو جنش ولا عبد الستار لعب مكانه هيفرق
ع الاقل كان هيبقى لينا حجه

مش محسوب علينا وحش افريقيا وكل جول يجى يطفشه وعاملى كابتن النادى وفالح يشتكيلى النادى وخلاص

بجد كفايه وحيد وحسام و اللاعيبه اللى جايبه ياخدو بعض كده ومع الف سلامه

زملكاوى للأبد 30-06-2011 02:13 AM

لسه بنعمل حساب للأهلى :d
حاجه تغيظ..........

زملكاوى للأبد 30-06-2011 02:21 AM

اقتباس:

هو دا كل املكم يا جماعة

وانت بتقول يا رب

على فكره ده مكانش كل أملنا ولا حاجه بس كنا بناخدها جزئيه جزئيه يعنى كان يهمنا نفوز الأول لكن الحمدلله على كل شىء

اقتباس:

هما إتعادلوا لكن التعادل ده مخلهومش حبايب خالص:d

Bent 3bdo 30-06-2011 02:33 AM

انا كان ممكن اتشل ف الكورة دى بس ربنا ستر

زملكاوى للأبد 01-07-2011 12:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bent 3bdo (المشاركة 3615368)

ما هو ده من ضمن عمل حسابات للأهلى والله كانت فرصتنا الماتش ده نكسب بسكور كمان بس نعمل إيه فى حسام وبعض اللاعيبه اللى عامله ألف حساب للأهلى مشافوش الأهلى اللى خايفين منه ده كان شكل لاعيبته إيه وأى لاعب زملكاوى داخل عليه مشافوش دفاع الأهلى ده كان شكله إزاى وشيكابالا إما يقرب من أى لاعب أهلاوى معاه الكوره كان بيتخلص من الكوره إزاى مشافوش إن لسه بدرى أوى على الدفاع اللى عاملينه ده مشافوش إنهم كانوا ماسكين الكوره إزاى ولما دافعوا الكوره بقت إزاى مشافوش قدامهم غير إنهم ب2-1 يبقوا عاملين إنجاز فكروا بتفكير أى فرقه أصغر من الأهلى.........لكن مفيش علينا غير إننا نقول الحمدلله على كل شىء ومن وجهة نظرى المتواضعه بالرغم من إن حسام وأخوه بيغلطوا كتير بلاش يتغيروا لأن هنروح نجيب واحد جديد أيا كان وأول ماتش يتغلب أو يتعادل فيه يقولك أنا لسه بتعرف على اللاعيبه ونرجع للدايره من الأول يبقى بلاش مؤقتا

Bent 3bdo 01-07-2011 12:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3620015)
ما هو ده من ضمن عمل حسابات للأهلى والله كانت فرصتنا الماتش ده نكسب بسكور كمان بس نعمل إيه فى حسام وبعض اللاعيبه اللى عامله ألف حساب للأهلى مشافوش الأهلى اللى خايفين منه ده كان شكل لاعيبته إيه وأى لاعب زملكاوى داخل عليه مشافوش دفاع الأهلى ده كان شكله إزاى وشيكابالا إما يقرب من أى لاعب أهلاوى معاه الكوره كان بيتخلص من الكوره إزاى مشافوش إن لسه بدرى أوى على الدفاع اللى عاملينه ده مشافوش إنهم كانوا ماسكين الكوره إزاى ولما دافعوا الكوره بقت إزاى مشافوش قدامهم غير إنهم ب2-1 يبقوا عاملين إنجاز فكروا بتفكير أى فرقه أصغر من الأهلى.........لكن مفيش علينا غير إننا نقول الحمدلله على كل شىء ومن وجهة نظرى المتواضعه بالرغم من إن حسام وأخوه بيغلطوا كتير بلاش يتغيروا لأن هنروح نجيب واحد جديد أيا كان وأول ماتش يتغلب أو يتعادل فيه يقولك أنا لسه بتعرف على اللاعيبه ونرجع للدايره من الأول يبقى بلاش مؤقتا

كان حاجه بتستفزنى جدا لما الكادر يفتح والاقى الكل ف نص ملعبنا حتى جعفر و شيكا
واللى يشل بقى كمان لما يجى حد يشتت كورة يقوم عاملها عاليه ع ادام
طب هو ف حد اصلا
وياسلام بقى لما سحب المهاجمين كلهم حتى لو مصابين شيكا كان يفضل بردو
بس
ايه علاقه خوف الاهلى بالكورة دى؟
ده لو انا كنت لفيت وشوطها حتى لو كانت هتطلع برة
بس ماعرفش هو ايه اللى عمله ده
اخلص م ابو كونيه يطلعلى عوديه
..
احنا ممكن نجيب حسن شحاته بغض النظر عن ان انا مابقتش اطيقه
بس لو جيه يبقى مش هيبقى فيه شيكا وميدو
فخلى حسام ف سبيل ا شيكا يفضل اما نشوف اخرتها

زملكاوى للأبد 01-07-2011 01:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bent 3bdo (المشاركة 3620135)
كان حاجه بتستفزنى جدا لما الكادر يفتح والاقى الكل ف نص ملعبنا حتى جعفر و شيكا
واللى يشل بقى كمان لما يجى حد يشتت كورة يقوم عاملها عاليه ع ادام
طب هو ف حد اصلا
وياسلام بقى لما سحب المهاجمين كلهم حتى لو مصابين شيكا كان يفضل بردو

وهو ده اللى أقصده كانوا مرعوبين من شيكابالا حتى لو مبيعملش حاجه حتى فى الجول التانى شوفى كام واحد داخل عليه حتى لو بيفكر زى الفرق التانيه لما بتيجى تدافع بتسيب واحد سريع قدام يربك الدفاع وخلاص حتى لو مبيعملش حاجه

اقتباس:

بس
ايه علاقه خوف الاهلى بالكورة دى؟
ده لو انا كنت لفيت وشوطها حتى لو كانت هتطلع برة
بس ماعرفش هو ايه اللى عمله ده
اخلص م ابو كونيه يطلعلى عوديه
..

هيشوط زى ما كانت جماهير الزمالك كلها عايزاه يشوط بس لو مجتش بالطريقه المطلوبه هيتقال عليه إيه فهو قال المدرب قالى لو الكوره جات معاك خليها معاك ضيع بيها وقت قدام وأنا هسمع كلام المدرب هو ده اللى حصل تصورى بقى لو إحنا بنلعب مع أى فرقه تانيه هل مش هيشوط.......بس إنتى عملتى زى واحد زملكاوى وهو بيقول أه لو أنا مدرب الزمالك:d

اقتباس:

احنا ممكن نجيب حسن شحاته بغض النظر عن ان انا مابقتش اطيقه
بس لو جيه يبقى مش هيبقى فيه شيكا وميدو
فخلى حسام ف سبيل ا شيكا يفضل اما نشوف اخرتها

بالظبط لما نشوف أخرتها

Bent 3bdo 01-07-2011 02:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3620287)
وهو ده اللى أقصده كانوا مرعوبين من شيكابالا حتى لو مبيعملش حاجه حتى فى الجول التانى شوفى كام واحد داخل عليه حتى لو بيفكر زى الفرق التانيه لما بتيجى تدافع بتسيب واحد سريع قدام يربك الدفاع وخلاص حتى لو مبيعملش حاجه

نفسى الاقى للقطه دى صورة نضيفه
ف صورة لميسى كده ف ماتش وهو لوحده وحواليه يجى 5 م لاعيبه الفريق التانى
كان نفسى اوى ف واحده زيها لشيكا مع الاهلى

هيشوط زى ما كانت جماهير الزمالك كلها عايزاه يشوط بس لو مجتش بالطريقه المطلوبه هيتقال عليه إيه فهو قال المدرب قالى لو الكوره جات معاك خليها معاك ضيع بيها وقت قدام وأنا هسمع كلام المدرب هو ده اللى حصل تصورى بقى لو إحنا بنلعب مع أى فرقه تانيه هل مش هيشوط.......بس إنتى عملتى زى واحد زملكاوى وهو بيقول أه لو أنا مدرب الزمالك:d

لو عوديه اه مش هيشوط
ماعندوش ثقه ف نفسه خالص
اي كورة حتى لو هو ف موقف حلو بيباصى لما ببقى هتشل

بس إنتى عملتى زى واحد زملكاوى وهو بيقول أه لو أنا مدرب الزمالك:d

انا شغاله مدرب ف البيت فعلا بس ماكنوش بيسمعوا التوجيهات :d
معرفش كان عاجبهم الشمال ف ايه ؟ ولا كأن كان ف جنب يمين
وانا بقى اليمين فاضى يابنى اليمين فاضى
وباصى و شوط وكل اللى نفسك فيه
وماما تتريق بقى لا مش سامعينك كده قربى كمان شويه
بتضايق اوى لما يبقى حد موجود وانا بتفرج ع الماتش مابعرفش اخد راحتى

بالظبط لما نشوف أخرتها

خير ان شاء الله

زملكاوى للأبد 01-07-2011 03:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bent 3bdo (المشاركة 3620393)

نفسى الاقى للقطه دى صورة نضيفه

هو فيه بس الصوره مش هتبقى حلوه لأن اللعبه إتعملت بسرعه والصوره هتتحرك فهتحسى بدربكه كده

اقتباس:

ف صورة لميسى كده ف ماتش وهو لوحده وحواليه يجى 5 م لاعيبه الفريق التانى
كان نفسى اوى ف واحده زيها لشيكا مع الاهلى

أنا شوفت الكوره دى بس كان هيبقى منظر الأهلى وحش أوى:d

اقتباس:

لو عوديه اه مش هيشوط
ماعندوش ثقه ف نفسه خالص
اي كورة حتى لو هو ف موقف حلو بيباصى لما ببقى هتشل

ممكن بس من وجهة نظرى كان هيشوط لأنه مش هيهمه حد ولاجماهير ولا مدرب ولا لاعيبه

اقتباس:

انا شغاله مدرب ف البيت فعلا بس ماكنوش بيسمعوا التوجيهات :d
معرفش كان عاجبهم الشمال ف ايه ؟ ولا كأن كان ف جنب يمين
وانا بقى اليمين فاضى يابنى اليمين فاضى
وباصى و شوط وكل اللى نفسك فيه
وماما تتريق بقى لا مش سامعينك كده قربى كمان شويه
بتضايق اوى لما يبقى حد موجود وانا بتفرج ع الماتش مابعرفش اخد راحتى

فعلا والله فى تصرفات للاعيبه كده بتضايق أوحش تصرف بيضايقنى لما ألاقى اللاعب بيرجع الكوره لورا بحس إنى عايز.......

اقتباس:

خير ان شاء الله

يارب يكون خير بس عاوزين نلعب الكاس علشان نحكم قبل الموسم الجديد......إيه ده الواحد فاتح المنتدى والفيس وبيبص للساعه وبيقول إن لسه بدرى على الفجر وأكتشف إن الساعه واقفه والفجر لسه له دقيقتين والواحد متوضاش.....حاجات غريبه بتحصل اليومين دول كله من الزمالك:d

MR : ABO BATTA 01-07-2011 08:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_MA (المشاركة 3614356)
انا مش عارف ايه اللى بيحصل دا

الزمالك خالص كان قاب قوسين او ادنى من الفوز وكنا سعداء للغايه ولكن قدر الله وما شاء فعل

مبروك للاهلى التعادل مع الزمالك الافضل بكثير

قدر الله وما شاء فعل يا محمد
وعلى رأي المثل
تبقى في ايدك وتقسم لغيرك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bent 3bdo (المشاركة 3614417)
حسبى الله ونعم الوكيل
وحيد بجد كفايه ارحمنى

استحملوه بقى يا دكتورة
طفش عبد المنصف والحضري وقعد لكم :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed_MA (المشاركة 3614440)
فعلاوحيد دا بقى وحش جدا دا اسؤا من اوسه

بس نعمل ايه مفيش حارس بديل (يعنى كان لازم يمشوا اوسه)

والله العظيم انا زعلان جدا ضيعنا الفوز بعد ما كان في ايدينا وكله بسبب حسام اللى بيطلع جعفر

الأهلى عنده 3 حراس وسامع انه بيفاوض المصري علشان يجيب الشناوي اكيد طبعا هيسيب ابو السعود خدوه وطيروا عبد الواحد :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3615322)
لسه بنعمل حساب للأهلى :d

حاجه تغيظ..........

طبعا يا كابتن .. الأهلي من حظكم كان وحش ولو كان زي الشوط الثاني مع انبي ومباراة الاسماعيلي مكنش الزمالك فلت .. هارد لك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3615343)
على فكره ده مكانش كل أملنا ولا حاجه بس كنا بناخدها جزئيه جزئيه يعنى كان يهمنا نفوز الأول لكن الحمدلله على كل شىء

زي حسام بيقول الزمالك قادم من السنة اللي فاتت والمستقل للزمالك .. تلاقيه يقصد الألفية الرابعة

[/center]

هما إتعادلوا لكن التعادل ده مخلهومش حبايب خالص:d

البركة في العميد ... :angry2: :angry2:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bent 3bdo (المشاركة 3615368)

هي تغييرات العبقري حسام حسن اللي معرفش يستغل سوء حال الأهلي وبيدافع زي الفرق الصغيرة لما تكون بتلعب امام فرق كبيرة وتخطف جون وتدافع عليه لحد ما تتغلب وحصلت كتير هذا الموسم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3620527)
يارب يكون خير بس عاوزين نلعب الكاس علشان نحكم قبل الموسم الجديد......إيه ده الواحد فاتح المنتدى والفيس وبيبص للساعه وبيقول إن لسه بدرى على الفجر وأكتشف إن الساعه واقفه والفجر لسه له دقيقتين والواحد متوضاش.....حاجات غريبه بتحصل اليومين دول كله من الزمالك:d

هههههههههههه ... يلا شفتي الزمالك نساكي الوقت ازااااااي
بقولكم ايه يا جماعة كلكم
فتكروا كدا تشجعوا الأهلي سنة .. يقوم الزمالك بالعند فيكم ياخد الدوري :d :d :d
حقيقي الحوار لما يكون بروح رياضية بيولد الحب في النا بعضها البعض
وهارد لكم يا زمالك على عدم الفوز اما بخصوصو الدوري فلسه في بصيص امل في ان يتعثر الأهلي في المباريات المتبقية .. بس يفلح الزمالك ويكسب ماتشاته ..
اخيرا تحياتي لكم جميعا :078111rg3: :078111rg3: :078111rg3:

samiro 01-07-2011 10:22 PM

عبدالواحد ومحمود فتحالله هما السبب فى الاجوان اللى بتتدخل فى الزمالك

Bent 3bdo 01-07-2011 11:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زملكاوى للأبد (المشاركة 3620527)
هو فيه بس الصوره مش هتبقى حلوه لأن اللعبه إتعملت بسرعه والصوره هتتحرك فهتحسى بدربكه كده

مهى عندى حد واخدها م فيديو فالصورة طالعه معوقه
هى عايزة يكون حد صورها مش واخدها م الفيديو

أنا شوفت الكوره دى بس كان هيبقى منظر الأهلى وحش أوى:d

وهو الملطلوب اثباته :d

ممكن بس من وجهة نظرى كان هيشوط لأنه مش هيهمه حد ولاجماهير ولا مدرب ولا لاعيبه

هى اصلا ملهاش اى حل تانى غير انها تشاط ف اى وقت و ف اى زمان
بس اقول ايه

فعلا والله فى تصرفات للاعيبه كده بتضايق أوحش تصرف بيضايقنى لما ألاقى اللاعب بيرجع الكوره لورا بحس إنى عايز.......

وتلاقيهم دايما بيعملوها لما بنبقى محتاجين نهاجم لما نبقى كسبانين وعايزين نضيع وقت تلافيهم عمالين يطلعوا لقدام ويباصو ف الحتت الزحمه او كور طويله عشان تتقطع وتدرد علينا

عايزين نلعب الكاس عشان نحلم ونرجع نتنكد تانى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبــو بطــــــــــة (المشاركة 3620857)
استحملوه بقى يا دكتورة
طفش عبد المنصف والحضري وقعد لكم :)

لنا الله :bosyht9:
الأهلى عنده 3 حراس وسامع انه بيفاوض المصري علشان يجيب الشناوي اكيد طبعا هيسيب ابو السعود خدوه وطيروا عبد الواحد :)

طب ماتخلو ابو السعود وناخد احنا الشناوى :d

طبعا يا كابتن .. الأهلي من حظكم كان وحش ولو كان زي الشوط الثاني مع انبي ومباراة الاسماعيلي مكنش الزمالك فلت .. هارد لك

البركة في العميد ... :angry2: :angry2:

هو لازم الاهلى يبقى وحش ماينفعش الزمالك هو اللى كان حلو ؟؟
هي تغييرات العبقري حسام حسن اللي معرفش يستغل سوء حال الأهلي وبيدافع زي الفرق الصغيرة لما تكون بتلعب امام فرق كبيرة وتخطف جون وتدافع عليه لحد ما تتغلب وحصلت كتير هذا الموسم

هو حسام معذور بردو الدكه الى معاه مش مسعداه بس هو السبب بردو لان هو الى اختارها
هو اكتر حاجه غلط عملها انه المفروض كان ينزل بدل شيكا علاء على او حسام عرفات مش عوديه عشان يعرفوا يستغلوا المساحات ف المرتدات

حتى حته الدفاع اللى احنا مضايقين منها
لما ماتش 3_3 كان بيهاجم قعدنا نقول انه غلطان وازاى تفتح ملعبك ودافع و اضمن ال3 نقط و عصفور ف اليد والكلام ده
المرة دى عكس معجبناش بردو
بس قياسا بماتشات القمه اللى قبل كده بالنسبه لحسام ده احسن واحد ليه فيهم

هههههههههههه ... يلا شفتي الزمالك نساكي الوقت ازااااااي
بقولكم ايه يا جماعة كلكم
فتكروا كدا تشجعوا الأهلي سنة .. يقوم الزمالك بالعند فيكم ياخد الدوري :d :d :d
حقيقي الحوار لما يكون بروح رياضية بيولد الحب في النا بعضها البعض
وهارد لكم يا زمالك على عدم الفوز اما بخصوصو الدوري فلسه في بصيص امل في ان يتعثر الأهلي في المباريات المتبقية .. بس يفلح الزمالك ويكسب ماتشاته ..

اخيرا تحياتي لكم جميعا :078111rg3: :078111rg3: :078111rg3:

بغض النظر عن استحاله الموضوع ده
بس مستعدين تتحملوا العواقب ؟

Mohamed_MA 01-07-2011 11:36 PM

يا ريت حد يقولى الماتش الجاى االساعه كام ( هو تقريبا 4,5 بس يا ريت حد ياكدلى)

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 10:46 AM.