بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   القسم العلمى و الصحى (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=567)
-   -   ضع حلمك او رؤيتك وباذن الله ستجد تأويله هنا (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=355267)

radwa m 18-10-2014 01:36 PM

انا حلمت انى ملبوسة وحد بيراقبنى طول الوقت فى احلامي ارجو التفسير!!

أحمد محمد الخطيب 19-10-2014 04:41 PM

رايت اني امشي تحت المصر وكنت ادعي الله ان يحقق لي حلمي

nour lhouda 22-10-2014 09:45 PM

ريد تفسير لحلم رجل مزال لم ينجب حلم انه رزق بولد اصطحبه معه للمسجد لكن الولد ثوفي في المسجد الرجاء اريد ردا و شكرا

nour lhouda 23-10-2014 12:33 PM

اريد تفسيرلحلم رجل مزال لم ينجب راي انه انجب ولد واصطحبه معه الى المسجد لكن الولد توفى في المسجد الرجاء اريد تفسيرا

نزيهة على 29-10-2014 05:34 AM

السلام عليكم
انا حلمت انى بفحر داخل بيت واسع هو شبه بتنا القديم بدور على حاجة زى ما تكون كنز طلع من اول ضربتين عقرب وبعدكام ضربة طلع ثعبان اسود صغير ضربته اتقطع نصفين والنصف اللى فيه الراس جرى على الشباك والشباك شبه شباك بيتنا الحالى وبعدين بعد ما حفرت معظم المكان وكان الحفر سطحى يدوب الطبقة الاولى من الرمل وكان اصفر على بنى طلع ثعبان ابيض وملحقتش ا***ه علشان ولدتى كانت بتنده عليه وقلت لها على الثعابين فراحت خرجتهم من الشباك لقيت الثعبان الاسود ميت قدام الحمام والثعبان الابيض فى المطبخ وحاولت ا***ه بالسكينة لكن كنت بجرحه بس وهو بيجرى ورايا عاوز يقرصنى وكان بيطير فى الجو فى مستوى طولى وبيحاول يلدغنى وبعدين قسمت جسمه وفضلت جزء من الجسم بالرأس بتطاردنى وهى طايرة ومش عارفة اذا كنت ***ته ولا لا وصحيت من النوم قبل الفجر بساعة وان حسه بخوف انقباض من الحلم
ارجو تفسيرة ولكى جزيل الشكر

gogo_egy15 01-11-2014 08:42 AM

حلمت ان البنت اللى بحبها اصبحت اختى وكمان اتحطت مكان اختى حتى متجوزه جوزه اجتى

أنثى بالليمون 02-11-2014 09:18 AM

السلام عليكم...
شبيه كأنه متوقف التفسير...... ؟

الثقة بالله 05-11-2014 08:25 AM

السلام عليكم
شاهدت في المنام اني احضر نفسي للخروج مع خطيبي في. مشوار وكنت سعيدة جدا واحضر نفسي ازين شعري وارتدي لباسا جميل ما تفسير ذلك

O7BK RABY 07-11-2014 03:18 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا طالبة جامعية اتعرفت على زميل ليا في الجامعة وكان عايز يرتبط بيا وانا رفضته وحاليا منفصلين
الديانة : مسلمة
الحالة الاجتماعية : مش متجوزة ولا مخطوبة بس مرتبطة
الحاـم :"حلمت ان واحد اتقدملى بس ما شوفتش وشه ونزلنا نجيب الدبل وانا كنت مخنوقة جدا ومش فرحانه خالص اختارت اى دبله وخلاص والشخص اللى كان معايا ده كان مبسوط جدا وفرحان بالدبله وانا بقوله دبلتك انت احلى وبسيط على دبلتى وانا مش مبسوطة وفى اخر الحلم شفت وش الولد اللى كان عايز يرتبط بيا ففرحت "
ارجو التفسير وشكراا

aleman 10-11-2014 09:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwa m (المشاركة 6029450)
انا حلمت انى ملبوسة وحد بيراقبنى طول الوقت فى احلامي ارجو التفسير!!

تفسيرى المتواضع والله اعلم:
داومى على ذكر الله والصلاة وقراءة القران
خاصة صلاة الفجر

shrouk.koubecy 14-11-2014 09:22 PM

السلام عليكم انا حلمت انى كنت فى بيت حماتى وكانت اختى وماما معايا وكانا فاعدين فى الارض وحماتى معانا وبعدين رن الجرس فدخل رجل ومعاه زى كيس فى حاجات اخدته وحاطيته فى المطبخ وبعدبن الفرن كان والع فهب مره والثانيه والثالثه راح منفجر وولع فى البيت كله وبعدين قمت على الله اكبر فىاذان الفجر

boughni 15-11-2014 04:29 PM

اريد تفسير لهذا الحلم

السلام عليكم يا شيخنا الفاضل
انا رايت منام محير وهو اني رايت اني اطير في السماء وهذا الطيران طيران مستوي كالطائر وانضر الى الارض من تحتي حيث يوجد وديان وأشجار وجبال كل هذا وأن احلق في جو السماء بدون اجنحة ولم اكن حينها خائف او حزين بل في وضعية جيدة
اما الرءيا الاخرى فرايت أن املك مسكن يشبه القصر حيث هو عبارة عن عمارة كبيرة بها خمسة طوابق وهي بثلاثة واجهات ولونها بني وهي مزخرفة بالزجاج والمرايا والالوان لكن في ذات الوقت انا اسعى لابني بيت اخر في جهة اخرى ولما قيل لي هذه العمارة هي ملكك تعجبت وقلت كيف لي كل هذه العمارة وانا اريد بناء بيت اخر فما تفسير هذه الرؤيا جزاكم الله خيرا كثيرا
انا متزوج واب لطفل وموظف حكومي والمنامات رايتهما في اليل فماذا تنصحوني جزاكم الله خير

thorayya 17-11-2014 10:45 PM

أريد تفسير هذا الحلم من فضلكم
رأيت بأحد مناماتي أنني حصلت على مجموع الطب البشري وقد أتت الي معلمتي لتعتذر مني لأنني حصلت على أعلى فرع

مع العلم انني حاليا طالبة بكلوريا (ثالث ثانوي علمي -توجيهي)

وشكرا لكم سلفا

Dianaxd 19-11-2014 06:46 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا حلمت انو كنت حاامل من خطيبي السابق و كنت في الشهر السادس لم أكن ارغب بهذا الولد...ماذا يعني، اسف

radwa m 20-11-2014 09:26 PM

radwa m

:078111r:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aleman (المشاركة 6046817)
تفسيرى المتواضع والله اعلم:
داومى على ذكر الله والصلاة وقراءة القران
خاصة صلاة الفجر

:078111rg3::078111rg3:

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 04:33 PM.