بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليـة الحقوق (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=164)
-   -   `·.¸¸.·¯`··._.· (رابطه كليه الحقوق جامعه اسيوط) `·.¸¸.·¯`··._.· (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=115213)

سهير9 28-04-2010 09:27 AM

انا شايفة ان اخويا وزميلي العزيز النصر لله كتب مشاركة دلوقتي لو انت حضرت امبارح ياريت ترد عليا

سهير9 28-04-2010 09:35 AM

بالنسبة للكورس اللي عايز يدهوني استاذنا العظيم لمسة حب فياريت والله وبالمرة كماتديني كورس في الفرنساوي وعلي فكرة هو إنت إسمك ايه يا مان انت بقول ان انت كنت مع 2 صحابك لما د/وليد قالكم اطلعو تاني طيب علي فكرة انا شفتكم انتو التلاتة وفيكم واحد قعد ومرضيش يطلع فالدكتور/ وليد ناداه باسموا وقالوا اطلع يا....:friendsxs3:

النصر لله 28-04-2010 01:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهير9 (المشاركة 2133836)
انا شايفة ان اخويا وزميلي العزيز النصر لله كتب مشاركة دلوقتي لو انت حضرت امبارح ياريت ترد عليا

ازيك ياسهير 9 عامله ايه ؟ ايه اخبار المذاكره تمام الحمد الله ؟ انا فعلا كنت حاضره امبارح لكن علشان الامتحان وبس وبعدين مشيت لان كان الجو نار ومكنتش قادره اقعد تانى خالص وعموما يا جماعه ان شاء الله اىاخبار جديده فى الكليه او اىحذف جديد ان شاء الله وباذن الله هكتبه علطول

سهير9 28-04-2010 03:14 PM

انا اسفة جدا لاني كلمتك علي إنك ولد يأاروع نصر الله وشكرا علي ردك يا قمررررررر...

زائر غير مسجل 28-04-2010 04:28 PM

والله أنا أسمى الحركى أبو صلاح مقيد بالدراسات العليا القانون العام وممكن أشرح لأى زميل أو زميلة أى شيىء صعب فى المنهج

النصر لله 28-04-2010 06:55 PM

مفيش داعى للاسف عادى ولا يهمك

elmaster 28-04-2010 07:59 PM

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

أجمل تحيه لأجمل أعضاء بالمنتدى

الصراحه عجبنى أوى ترابطكم و مساعدتكم لبعض

أعرفكم بنفسى أخوكم " elmaster " عضو جديد معاكم ويسعدنى جدا أن أنضم لأسرتكم الجميلة

أنا منتسب لحقوق جامعه اسيوط " الفرقة الثانية "

وطبعا لظروف عملى و السفر أجد صعوبة فى الحضور و الانتظام بالكلية

أتمنى من الأخوة الاعزاء ... متابعتى و تقديم أى شىء يساعدنى فى الدراسة

( المحذوف و المهم - والحاجات اللى اركز عليها - والمواد وكده - واشترى ملزمات لمين بالظبط )

وأخرا و ليس أخيرا ... سعيد بمعرفتكم و خالص شكرى لكم

وان شاء الله سأتواصل معكم باستمرار

ديدو الغلباوى 28-04-2010 08:24 PM

شكرا يا النصر لله على المجهود الرائع ده وربنا يكرمك ويكرم الجميع وشكرا للكل طبعا الكل هنا عامل مجهود رائع والله
تحياتى للجميع بالنجاح والتوفيق

ديدو الغلباوى 28-04-2010 08:26 PM

اهلا بيك يا elmaster نورت الرابطه معانا ويارب تستفيد وتفيد الجميع

elmaster 28-04-2010 08:54 PM

ده نورك يا ديدو ... ان شاء الله أكون عند حسن ظن الجميع ... سعدت ُ بمرورك

Bogy Elsayed 28-04-2010 11:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmaster (المشاركة 2134870)
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

أجمل تحيه لأجمل أعضاء بالمنتدى

الصراحه عجبنى أوى ترابطكم و مساعدتكم لبعض

أعرفكم بنفسى أخوكم " elmaster " عضو جديد معاكم ويسعدنى جدا أن أنضم لأسرتكم الجميلة

أنا منتسب لحقوق جامعه اسيوط " الفرقة الثانية "

أتمنى من الأخوة الاعزاء ... متابعتى و تقديم أى شىء يساعدنى فى الدراسة

اهلا بيك يا مان معاك اخوك بوجى اولى حقوق
بالتوفيق معانا بأذن الله
ان شاء الله نستفيد منك ونفيدك بأذن الله

Bogy Elsayed 28-04-2010 11:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النصر لله (المشاركة 2133806)
امتحان علم الاجرامس1 فسر الاتى:- 1-تعاطى الخمور يؤثر على متعاطيها كما يؤثرايضا على فروعه؟؟ الاجابه من ص80الى ص82-\زياده معدلات جرائم ال*** فى درجات الحراره المرتفعه ؟؟ الاجابه من ص92 الى ص93\-زياده معدلات جرائمالاموال فى درجات الحراره المنخفضه؟؟ الاجابه ص92 الفقره التانيه \-زياده معدلات جرائم ال*** فى الريف عن الحضر؟؟ الاجابه من ص103 الى ص 105س2 السؤال التانى اشرح :اشرح موقف علماء الاجرام من تاثير العوامل الاقتصاديه على ظاهره الاجرام؟؟ثم اشرح موقفهم من بيان العلاقه بين الفقر والجريمه ؟؟ الاجابه الجزاء الاول من السؤال ص139 واجابه الجزء التانى من السؤال ص 158 الى ص 160

شكرا جدا عالمجهود الكبير ده يا النصر لله
بالتوفيق ان شاء الله

meno.love 29-04-2010 03:50 PM

يا جماعه في حد هنا في سنه تانيه وعاوز ياخد كورس اقتصاد

منون18 29-04-2010 05:09 PM

السلام عليكم انا زميله ليكم ف كلية حقوق اسيوط الفرقه الاولي وكمان جديده ع الرابطه
بس انا حبيت اعرف المحذوف ف اللغه
ارجو الرد
وجزاكم الله خيرا

ديدو الغلباوى 29-04-2010 07:38 PM

اولا اهلا بيكى يا منون معانا فى الرابطه ويارب تستفادى ونستفيد منك ان شاء الله
يا جماعه طلب رخم شويه ياريت تكتبو المحذوف كله من تانى عشان الجديد معانا واللى مش شاف المحذوف يشوفه لو فيها تعب يعنى وربنا يكرمنا جميعا
تحياتى للجميع بالتوفيق والنجاح الدائم

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:08 PM.