بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليـة الحقوق (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=164)
-   -   `·.¸¸.·¯`··._.· (رابطه كليه الحقوق جامعه اسيوط) `·.¸¸.·¯`··._.· (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=115213)

زائر غير مسجل 24-04-2010 02:58 AM

سوري الفرقه الثالثه

سهير9 24-04-2010 09:18 AM

صباح الخير يا بوجي يااخي دا إنت طلعت جواني وبتشيل من الناس اللي هما احلي ناس في الدنيا وبعدين بعد كل الاعتذارات دي اللي بالعربي شوية واللي بالانجليزي شوية تسألني مش فاهم قصدي ايه بالجملة دي علي العموم أنا قصدي ان احنا نشجع بعض علي الخروج من جو المذاكرة وضغوط المحاضرات بالاسئلة الخارجية في المعلومات العامة يابني دا الرسول عليه الصلاة والسلام قال (روحوا عن القلوب فإنها تمل كما تمل الابدان) .صدق رسول الله صلي الله عليه وسلم

ديدو الغلباوى 24-04-2010 10:40 AM

فيييييييييييييين الناس هو انتم موتو ولا ايه مش شايف حد خالص
سهير ويا بوجى صباح الخير اجبلكم قصافتين احسن اصل كده مش هيبقى فى جريمه ولا ايه رايك يا متر فتحى ههههههههههههههههههههههههههه:abdoog8::abdoog8:
اهدو بقى وبلاش كده خليكم حلوين وشاطرين كده الله بقى والا هضربكم ومش هرحمكم بقى انا مفترى خهههههههههههه

heba el sayed 24-04-2010 05:56 PM

ممكن حد يقولي المحذوف فو ماده الشريعه (الوصيه والمواريث ) واللغه (انجليزي) الفرقه الثالثه

Bogy Elsayed 24-04-2010 07:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سهير9 (المشاركة 2125360)
صباح الخير يا بوجي يااخي دا إنت طلعت جواني وبتشيل من الناس اللي هما احلي ناس في الدنيا وبعدين بعد كل الاعتذارات دي اللي بالعربي شوية واللي بالانجليزي شوية تسألني مش فاهم قصدي ايه بالجملة دي علي العموم أنا قصدي ان احنا نشجع بعض علي الخروج من جو المذاكرة وضغوط المحاضرات بالاسئلة الخارجية في المعلومات العامة يابني دا الرسول عليه الصلاة والسلام قال (روحوا عن القلوب فإنها تمل كما تمل الابدان) .صدق رسول الله صلي الله عليه وسلم عليه الصلاه والسلام

اصلى مش بحب حد يتكلم عليا بحاجه وحشه
وبعدين احلى ناس ع عينى وع راسى بس افهم كلامهم ازاى اصلى حسيت انى انا الوحيد اللى مش بحاول اخرج من جو المذاكره بس مش هنا يا سهير
اتكلمنا قبل كده انا ووليد وساره عن الاهلى والزمالك وطلع المشرف حذف كل المشاركات اللى كتبناها عنها وانا قولت ان الاسئله دى تتحل ف المعلومات العامه لان ده مخصص لكليه الحقوق عشان مش عايزين حد يحذف حاجات تانى وبتقبى معاها حاجات مهمه جدا
وع فكره انا مش بزعل من حد بالساهل

لمسه حب 24-04-2010 07:53 PM

موجووووووودين
ازيكم ياجماعه وحشنى المنتدى اوى
وكنت عاوز اقولك ياسهير بلاش :blush:تتكلمى انجلش تانى بجد عشان عندك غلطات كتييييييييير ف الجمله دى
ع العموم انا بفكر ادى كورسات انجلش
ويالا الحصه ب10 جنيه بس ولطلبه حقوق ب25 بسسسس
يابلاش
اكيد هتحجزى صح؟؟؟؟
يالا الحقى

لمسه حب 24-04-2010 08:12 PM

على فكره ياجماعه انا فى محاضره علم الاجرام بتاعه النهارده اللى من 6 الى8
كان الدكتور وليد بيتكلم عن الأراء المؤيده لعقوبه الاعدام والاراء المؤيده لعقوبه الاعدام
انا قولت ان اللى مكتوبه اسمه تأييد العقوبه مش حقيقى لان الالكلام اللى مكتوب تحت الاراء دى ما هى الا رد على الاراء الرافضه لعقوبه الاعدام لكن مش تأييد والدليل على كده ان الاراء الرافضه للاعدام هى رد بكلام مناقض للجماعه المؤيدين للاعدام يعنى مجابوش جديد وقولت كمان ان مينفعش يتقال عليها تأييد وان العنصر الصح اللى يتكتب ان نكتب الرد على المعاردين او نقضهم
يارب يكون حد حضر المحاضره دى ويقول ايه رأيه فيها ورأيه فى الكلام دا

وبعدين بقى خرجت عشان اشرب ورجعت تانى وكان معايا 2 صحابى راح قال ال3 اللى دخلو دول يخرجوا تانى:huh::huh: مع كان نفسى احضرها اوى
يالا بقى عاوز اسمع تعليق كل واحد بس يكون فاهم قصدى

النصر لله 24-04-2010 09:03 PM

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بخصوص الاراء المؤيده لعقوبه الاعدام انت بتقول انها مينفعش تكون اراء لانها مجرد ردود لكن من وجه نظرى انه لا طبعا لانهم جايبين ثلاث حجج اخرى بعد الرد على كل حجج المعارضين لعقوبه الاعدام يمكن تكون انت علشان مكملتش المحاضره معرفتش الججج الاخرى
وكمان عايزه اقول حاجه تانيه (من الطبيعى ان لما تكون هناك اختلافات عن موضوع ما ان المؤيدين اولا بيردوا على جميع الحجج الاخرى بالنقض مع محاوله تاييد هذا النقض وبعدين يجيبوى الحجج الاخرى التى تتدعم ريهم )

عمر مصطفى احمد 24-04-2010 10:44 PM

يا جماعه بالنسبه للناس اللى بتشكى من مادة الاقتصاد الجزئى انا كنت فى اسيوط النهارده ولقيت مكتبه مصراوى بتدى كورس اقتصاد اللى تعبان اوى فيها ومش فاهم حاجه نصيحه يروح يحجز عشان يفهم وربنا يطرم الجميع

عمر مصطفى احمد 24-04-2010 10:48 PM

ههههههههههه
اسف قصدى ربنا يكرم الجميع

heba el sayed 25-04-2010 02:31 AM

محدش ليه بيرد على السؤال بتاعي هو مفيش حد فى 3 ولا محدش عارف ولا محدش عاوز يجاوب

Bogy Elsayed 25-04-2010 11:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba el sayed (المشاركة 2127354)
محدش ليه بيرد على السؤال بتاعي هو مفيش حد فى 3 ولا محدش عارف ولا محدش عاوز يجاوب

اكيييد يا هبه ف ناس ف 3 بس هما مش موجودين عشان الامتحانات خلاص لكن هايخوشو وهايجوبو ع اسئلتك ان شاء الله

النصر لله 27-04-2010 06:22 PM

بسم الله الرحمن الرحيم يا جماعه حد فيكم امتحن امتحان د\ وليد النهارده؟؟ على فكره كان امتحان سهل خالص وانا الحمد لله جاوبت عليه تمام يارب امتحان اخر السنه يكون سهل كده ولا انتم ايه رايكم ؟؟ ولا محدش امتحن اصلا منكم ؟؟

ديدو الغلباوى 27-04-2010 07:22 PM

والله يا النصر لله ياختى انا كنت قدام باب المدرج ولما سمعت انه فى امتحان هربت وجريت بعمرى كفاياه امتحانات بقى ههههههههه
اخبار المحذوف ايه بالحق محدش ناوى يقولنا المحذوف ايه يا شباب
صح اخباركم ايه يا بتوع كليه حموم قسم سباكه

Mahmoud_Nassar 27-04-2010 09:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النصر لله (المشاركة 2132572)
بسم الله الرحمن الرحيم يا جماعه حد فيكم امتحن امتحان د\ وليد النهارده؟؟ على فكره كان امتحان سهل خالص وانا الحمد لله جاوبت عليه تمام يارب امتحان اخر السنه يكون سهل كده ولا انتم ايه رايكم ؟؟ ولا محدش امتحن اصلا منكم ؟؟

اه انا حضرت الامتحان انهاردة

كان جميل وسهل وبسيط جدا وانا حليته الحمد لله

وحضرت بعدين الفرنساوى والشريعة ومشيت فى الاستراحة دى
لان الجو كان حر جدا ومكنتش مستحمل حاجة هههه

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:37 PM.