بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة انتظام "جامعة القاهرة" 2009\2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=144537)

attentino 30-09-2009 06:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة totti_pop_2008 (المشاركة 1648140)
(مش عارف ليه حاسس انك بترمى عليا بالكلام) المهم ماشى يا سيدى ادى الجامعة فاضية (ظبط احوالك بقى وكده) مع انى فاهم قصدك ايه................بس اوعدك اللى انا نازل وهحضر محاضرات كمان...................(من غير ماخد على دماغى)

وانا هرمى عليك الكلام ليه بس
ثانيا انا قصدى اظبط احوالى يعنى الكافتيريا تبقى فاضيه بدل التفعيص اللى احنا فيه ده نعرف ندخل كورسات و
ندخل نشاطات فى الكليه
مش عشان بنات بقى انا مش انتساب عشان اروح الكليه عشان البنات انا انتظام يا أخ
وانا ياجماعه مش قصدى ازعلكوا انا بقولكوا على الحقيقه
الانتساب فى الاصل المفروض ميكونش ليه محاضراااااااااااااااااااااااات واسألوا بنفسكوا

attentino 30-09-2009 06:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoyoo (المشاركة 1648820)
هو بس انا برد علي العضو اللي قال مافيش دخول الجامعة
الجامعة اي حد يدخلها عادي عمرهم ماهيقدروا مايدخلوش الطلبة
وانا بلغت قبل كده اللي انا متاكدة منه عشان اطمنكوا
بس اظاهر ان فين ناس هنا متستتاهلش
واللي المفروض ينقد حد ينقده بادب لكن كده ده مش ناقد ده نفسية
والكلام ده مش لكا الناس ده للي غلطه فيا بس
وانا قولت اللي عندي اللهم بلغت اللهم فاشهد
وعلي فكرة ان مش انتظام عشان افرح فيكوا انا انتساب
ويرتني كنت فعلا انتظام
عشان الاخ اللي شتم وهو عارف نفسه كنت اشمت فيه بجد
حسبي الله ونعم الوكيل فيك
وانا مش واحدة لو كلاس زيك عشان اردلك الشتيمة........وانت عارف نفسك كويس

يا يويو انا بتكلم بمنتهى الاحترام واكيد انتى فى الجامعه عارفه انتساب اخلاقهم عامله ازى
انا والله مش قصدى كلكم بس على الاقل نصكم
وانا اسف لو كلامى ضايقك
وان شاء الله تحوالى انتظام وتستريحى

عطر الجنه 30-09-2009 06:28 PM

يجماعه يلي من انتظام متفرحوش في انتساب اوي لان انتظام برده هيروحوا الجامعه يومين بس في الاسبوع وبقيت الاسبوع هيقعدوا في البيت يقشروا بصلي وبعد شهر ولا حاجه تنزل السكاشن وهنروح برده تلات تيام في الاسبوع وبعدين محدش من انتظام يفرح لان لو ظهرت حاله ولا اتنين وانتشرت العدوي كلنا هنعقد في البيت فربنا يستر بجد انا صعبان عليا جدات بتوع انتساب بس فرصه تخدوا واحنا كمان لان الاسبوع برده معظمه فاضي كورسات كويسه انجليزي وكمبيوتر وغيره وربنا يوفق الجميع يا رب

ahmedal3mda 30-09-2009 06:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة attentino (المشاركة 1648890)
وانا هرمى عليك الكلام ليه بس
ثانيا انا قصدى اظبط احوالى يعنى الكافتيريا تبقى فاضيه بدل التفعيص اللى احنا فيه ده نعرف ندخل كورسات و
ندخل نشاطات فى الكليه
مش عشان بنات بقى انا مش انتساب عشان اروح الكليه عشان البنات انا انتظام يا أخ
وانا ياجماعه مش قصدى ازعلكوا انا بقولكوا على الحقيقه
الانتساب فى الاصل المفروض ميكونش ليه محاضراااااااااااااااااااااااات واسألوا بنفسكوا

هو لية انت واخد موقف جامد كدة من بتوع انتساب يعنى انا لما كنت بكتب حاجة كنت برد لما الاقى استفزاز من اى حد انتساب زى اللى بيقولك هحضر غصبن عن اى حد لكن ردى مش للدرجة بتاعتك
على فكرة انا انتظام

attentino 30-09-2009 06:35 PM

سؤال فى محله والله ياحمد
انا واخد موقف منهم لأنى شوفت مواقف كتير مش حلوه منهم
كقلة ادب وبيضايقوا الدكاتر وسجاير فى المدرجات وما الا ذلك

max519 30-09-2009 06:42 PM

احلى تحيه من جامعه عين شمس والانتساب عندنا متلغاش كل انتساب فى كل الكليات عندنا ليه محاضرات والحمد لله عقبالكم جمييييييييييييعا :022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

ahmedal3mda 30-09-2009 06:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة attentino (المشاركة 1648922)
سؤال فى محله والله ياحمد

يعنى زى طلبة منازل كدة فى الثانوى

ahmedal3mda 30-09-2009 06:45 PM

اقتباس:

سؤال فى محله والله ياحمد

بقولك يا attentino انت فى سنة اية

just_human 30-09-2009 06:50 PM

اقتباس:

سؤال فى محله والله ياحمد

على فكره اولا كل مكان فى الحلو وفى الوحش ولو بتتكلم بئه على قلة الادب فده موجود فى الكليه كلها والتجاره معروفه يعنى وبعدين انت عمال تتكلم كده ليه محسسنى ان بتوع انتظام محترمين وبتوع الانتساب صيع مفيش فرق على فكره ويمكن بتوع انتساب احسن على الاقل محترمين ومش بيشمتوا فى حد
زى ناس

ahmedal3mda 30-09-2009 06:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عطر الجنه (المشاركة 1648900)
يجماعه يلي من انتظام متفرحوش في انتساب اوي لان انتظام برده هيروحوا الجامعه يومين بس في الاسبوع وبقيت الاسبوع هيقعدوا في البيت يقشروا بصلي وبعد شهر ولا حاجه تنزل السكاشن وهنروح برده تلات تيام في الاسبوع وبعدين محدش من انتظام يفرح لان لو ظهرت حاله ولا اتنين وانتشرت العدوي كلنا هنعقد في البيت فربنا يستر بجد انا صعبان عليا جدات بتوع انتساب بس فرصه تخدوا واحنا كمان لان الاسبوع برده معظمه فاضي كورسات كويسه انجليزي وكمبيوتر وغيره وربنا يوفق الجميع يا رب

اجمل قرار هو انهم خلولنا الدراسة يومين اية اللى يخلينا نضيع 4 ايام فى حين ان ممكن ناخد محاضرات الاربع ايام فى يومين وزى مانتى قولتى الواحد يقدر يستغل الايام دى فى كورسات وكدة دة غير لو انا كنت انتساب كنت استغليت الوقت وحققت اعلى تفوق
وعلى فكرة مهما اتكلمنا محدش شمتان فى حد دى مجرد ردود بردة كل واحد بيقدر يحط نفسة مكان التنين
والمشكلة مش فى ظهور حالة اوحالتين المشكلة لو انتشر بين الالاف يالا ربنا يستر

mina_totti65 30-09-2009 07:05 PM

اخر الاخبار بقى ان انتساب عين شمس ليهم محاضرات عادى انا كنت هدخل عين شمس وغيرت فى اخر لحظه للقاهرة ده اللى مضايقنى والله مش معقوله كده انا من ساعه ما دخلت الكليه دى وانا عمال اخد فى صدمات :(مش عارف حظى عامل كده ليه

طبعا انا مش زعلان لان ليهم محاضرات بالعكس والله ربنا يوفقهم وانا كل اصحابى هناك عشان كده فرحان لهم

انا زعلان على الحاجات الغريبه اللى بتحصلى:(

just_human 30-09-2009 07:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1649012)
اخر الاخبار بقى ان انتساب عين شمس ليهم محاضرات عادى انا كنت هدخل عين شمس وغيرت فى اخر لحظه للقاهرة ده اللى مضايقنى والله مش معقوله كده انا من ساعه ما دخلت الكليه دى وانا عمال اخد فى صدمات :(مش عارف حظى عامل كده ليه

طبعا انا مش زعلان لان ليهم محاضرات بالعكس والله ربنا يوفقهم وانا كل اصحابى هناك عشان كده فرحان لهم

انا زعلان على الحاجات الغريبه اللى بتحصلى:(

طيب انا اداب وجامعة المنصوره هتتلغى برده؟؟؟

max519 30-09-2009 07:18 PM

ايوا ياجماعه انا عين شمس باركولنا كل الكليات انتساب ليها محاضرات عادى جدا :):078111rg3::d

just_human 30-09-2009 07:20 PM

طيب ياجماعه حد يرد عليا المنصوره هتتلغى كمان؟؟؟

mina_totti65 30-09-2009 07:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة max519 (المشاركة 1649038)
ايوا ياجماعه انا عين شمس باركولنا كل الكليات انتساب ليها محاضرات عادى جدا :):078111rg3::d

عالم محظوظه :d

انا مبحسدش انا بنق بس :039uw8:

just_human 30-09-2009 07:32 PM

ياجماااااااااااااااعه حد يرد عليا
المنصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوره ليها محاضرات والا لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احمد 1992 30-09-2009 07:51 PM

شكرا يا احمد على التوضيح

م مروه عبد المجيد 30-09-2009 09:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salma salma (المشاركة 1648168)
عايزه اقول لطلبه انتظام ربنا كبير ويوم ما المرض ينتشر لا قدر الله مش يكون في فرق بين انتظام وانتساب وكله وقتها هيعد يقشر بصل في البيت
عيب علي المشاركين اللي بيتكلموا كلام ما ينفعش يتقال ي موقف زي ده الموضوع اكبر من كده..............:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av40 56bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3::av4056bb7jp3 :

انا عايزه اوصلك معلومه صغيره اوي اني التغيير ده مش بسبب اللمرض خالص هما كانو نا ويين علي كده من السنه الي فاتت بغض النظر عن في مرض ولا لالا ولو فكرتي صح هتعرفي كده لاني هما لو بيعملو كده علشان الوباء ده كانو عيلغو انتساب كمان لاني يوم زي عشره وده الحقيقي والله

attentino 30-09-2009 09:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1648120)
لسه جاى حالا من هناك وسئلت عن اخر اخبار القرار ده اول موظفه فى المدرج قالت:القرار على الترم ده فقط وهنحضر عادى فى الترم التانى مهما حصل

الموظف فى المدرج اللى قدامها قال:القرار على السنه كلها ومكنش طايقنى وهو بيتكلم برضو مش عارف ليه ههههه

وسئلت الموظفه على حاجه كمان قلتلها طيب احنا هنيجى اول يوم ؟وهنعمل ايه فيه؟

وقالتلى لا محدش من انتساب يجى اول يوم وتابع موقع شباب تجاره هتلاقى مواعيد المحاضرات فيه وكل حاجه
وقعدت تكلمنى على ان القرار ده حلو وفى مصلحتنا اكتر والكلام ده عشان محدش مننا يتضايق طبعا بس حسيت بجد انها حاسه بينا على عكس الراجل التانى

بس حكاية ان احنا مش هنروح اول يوم دى مش فاهمها يعنى هنجيب الكارنيهات ازاى؟؟؟؟؟
وعموما الحمدالله على كل حال وكل اللى يجيبه ربنا كويس اوى ان شاء الله ونستحمل الترم ده لحد ما نشوف ايه اللى هيحصل

ههههههههههه
ده اسمه تسكين هيقعدوا يقولوا ده التيرم ده بس وتيجى الترم التانى هيقولك السنه دى بس
لحد ماتقعد الاربع سنين فى الشارع
ربنا معاك يامينا
وصدقنى انت تحمد ربنا ان الشهاده واحده فى الاخر فمتبصش للحضور بقى

r_reemali 30-09-2009 11:32 PM

يا جماعة قولوا الاخبار اول باول انا بجد بدعى نظام لغى الانتساب عمره مايطبق بجد انا بدعى من قلبى ممكمن مش ليا دعوة بلانتساب وكليتى اصلا مفهاش انتساب

just_human 01-10-2009 12:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة attentino (المشاركة 1649454)
ههههههههههه
ده اسمه تسكين هيقعدوا يقولوا ده التيرم ده بس وتيجى الترم التانى هيقولك السنه دى بس
لحد ماتقعد الاربع سنين فى الشارع
ربنا معاك يامينا
وصدقنى انت تحمد ربنا ان الشهاده واحده فى الاخر فمتبصش للحضور بقى

انت مالك بتضحك اوى كده ليه وبعدين يااخى بئه بطل حقد شويه وان شاء الله لو النظام الطبق اكيد هيكون ترم واحد حب الخير للناس شويه وحط نفسك مكان غيرك وان شاء الله الى هيقع الاربع سنين فى الشارع الى بيشمت والى مغرور لان الغرور والله اخرته وحشه ومتعملشى نفسك البريمو الى فى المنتدى

vampire1188 01-10-2009 01:30 AM

اقتباس:

حب الخير للناس شويه وحط نفسك مكان غيرك وان شاء الله الى هيقع الاربع سنين فى الشارع الى بيشمت والى مغرور لان الغرور والله اخرته وحشه ومتعملشى نفسك البريمو الى فى المنتدى
هانرجع نتخانق تاني ولا ايه ؟ .. جري ايه يا جماعة ماتهدوا

ماقولنا خلاص موضوع انتساب اتحسم امره وانهم مالهومش محاضرات

مش هانفضل بقي نعيد ونزيد ونقول انتساب ليها محاضرات ومالهاش

خلاص الموضوع انتهى وخلص ..

ياريت بقى نقفل الكلام في موضوع انتساب وانتظام دا عشان مايحصلش خناقات تاني

just_human 01-10-2009 01:57 AM

اصل لو بيتكلم عادى ماشى انا مش بتكلم على الانتساب بس طريقة كلامه مستفزه والواحد يعنى مش ناقص وبعدين انت معلقتش على كلامه ليه اشمعنى كلامى انا مع انه كلامه يستفز كده الى ميتستفزش انا والله كرهت الكليه اساسا وياجماعه الى بيشمت ده ياريت تشمتوا مع نفسكوا متبينوش بس لان الواحد مش ناقص

vampire1188 01-10-2009 02:03 AM

اقتباس:

اصل لو بيتكلم عادى ماشى انا مش بتكلم على الانتساب بس طريقة كلامه مستفزه والواحد يعنى مش ناقص وبعدين انت معلقتش على كلامه ليه اشمعنى كلامى انا مع انه كلامه يستفز كده الى ميتستفزش انا والله كرهت الكليه اساسا وياجماعه الى بيشمت ده ياريت تشمتوا مع نفسكوا متبينوش بس لان الواحد مش ناقص
ياسيدي معلش حقك عليا انا ..

ياريت بس بلاش نتخانق ونستفز في بعض في حاجات مالهاش لازمة

احنا ناس كبرنا ودخلنا كلية وكلها 4 سنين ونبقي بشتغل ..

ياريت نحترم سننا ومانعملش زي العيال الصغيرة اللي بتقعد تغيظ بعض بالتفاهات دي

طالبه ثانويه 01-10-2009 02:13 AM

انا مش والله الاخ attentionمضايق من بتوع انتساب للدرجه دى ليه بس بتوع انتساب احسن واجدع ناس ويا رب القرار يتلغى ويبقى ليكوا محاضرات

just_human 01-10-2009 02:13 AM

اولا انا بنت
وانا الحمد لله محترمه سنى والمفروض الكلام دا تقوله للتانى وعلى فكره مش انا الى بستفز شوف كلامه الاول وبعدين اتكلم وبعدين دى مش اول حاجه يقولها من زمان وهو عمال يستفز ويتكلم بطريقه وحشه ومحسسنى ان الانتساب مرض هيعديه

طالبه ثانويه 01-10-2009 02:15 AM

:friendsxs3::friendsxs3:انا مش والله الاخ attentionمضايق من بتوع انتساب للدرجه دى ليه بس بتوع انتساب احسن واجدع ناس ويا رب القرار يتلغى ويبقى ليكوا محاضرات عادى وتجيبوا تقديرات عاليه وتبقوا انتظام وتحضروا عادى زيينا ومحدش يا جماعه يضايق نفسه ان شاء الله كل حاجه هتبقى تمام

just_human 01-10-2009 02:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طالبه ثانويه (المشاركة 1650260)
:friendsxs3::friendsxs3:انا مش والله الاخ attentionمضايق من بتوع انتساب للدرجه دى ليه بس بتوع انتساب احسن واجدع ناس ويا رب القرار يتلغى ويبقى ليكوا محاضرات عادى وتجيبوا تقديرات عاليه وتبقوا انتظام وتحضروا عادى زيينا ومحدش يا جماعه يضايق نفسه ان شاء الله كل حاجه هتبقى تمام

ميرسى اوى ياجميل على كلامك وانتى والله كلك زوق وعموما كل الى يجيبه ربنا كويس

vampire1188 01-10-2009 02:58 AM

اقتباس:

اولا انا بنت وانا الحمد لله محترمه سنى والمفروض الكلام دا تقوله للتانى وعلى فكره مش انا الى بستفز شوف كلامه الاول وبعدين اتكلم وبعدين دى مش اول حاجه يقولها من زمان وهو عمال يستفز ويتكلم بطريقه وحشه ومحسسنى ان الانتساب مرض هيعديه
ياستي انا ماقولتش حاجة ..

لإن اللي حصل قبل كدا ان فيه خناقة دبت بين اتنين بسبب موضوع انتساب دا

فانا مش عايز خناقات تاني يعني ..

وياريت من الجميع يلتزم الهدوء في المناقشات ونبعد عن الاستفزازات اللي مالهاش لازمة دي

mahmoud_mms2002 01-10-2009 04:18 AM

صح يا مروه هما ناويين على الكلام ده من زمان بس كانوا مستنين الفرصه واديها جتلهم

انا تجاره انتساب سنه اولى انا رايح يوم السبت وهنسأل نبقى نتقابل ونشوف ابقى قوليلى ولو اى حد عرف حاجه يقولى
:av4056bb7jp3::av4056bb7jp3:

mina_totti65 01-10-2009 06:37 AM

لو حد رايح النهارده يقولنا حصل ايه اول ما يرجع

harea 01-10-2009 06:41 AM

ازيكوا يارجاله تجاره العظماء ويا بنات تجاره الجملاء انتوا عملين ايه انا زيملكم محمد اولى تجاره انتساب وزعلان مووووووت من القرار اللى تم اخذه بشاننا وان المحاضرات تبقا نظام الكترونى ويا جماعه احنا لزم ما نسكتش نهاى يعنى هو احنا اللى هنجيب المرض والا هنزوده والا انتظام مش عدهم كيبير وما بيجبوش تجمعات ويحصل فيها امراض لا لازم يصحوا دحنا حتى بنتعلم بفلوسنا اللى هى اكترمن انتظام تماما يا جماعه احنا لازم نتقابلاول يوم ونظبط الكلام ده كويس علشان حتى لو هيقعدونا فى البيت بقى فى الترم الاول بس مش التانى وما يحرومناش من اننا نشوفبعضنا نهاى يا جماعه انا لرايح يوم السبت 3/10 علشان اشوف النظام وانا مستنيكوا هنالك علشان نتقابل فى اى حته

mina_totti65 01-10-2009 10:13 AM

خدوا الجديد بقى
الكارنيهات بتاعتنا بقى لونها احمر عشان احنا وباء فبميزيونا عن الناس العاديه
زى ما كان بيحصل فى فرنسا زمان اللى كان بيبقى مسجل خطر كان بيبقى البطاقه بتاعته صفرا عشان الناس تاخد بالها منه وتتجنبه احنا بقى الكارنيهات بتاعتنا حمرا عشان اللى يشوفنا يبعدوا عننا لنعديه او نجبله وباء
وهتتحدد كمان ايام ندخل فيها الجامعه عشان لو عايزين نخلص اى حاجه او نشترى ملازم واكيد طبعا فى الوقت ده هيخلوا الجامعه والاماكن المحيطه عشان بتوع انتساب المرضى جايين

خلاص خلصت كده من الاخر مفيش دخول الجامعه نهائئئئئئئئئئئئئى لينا

مش عارف ليه بيحصل فينا كده
تجاره انتساب بتاعت حلوان وعين شمس الدنيا ماشيه هناك عااااادى جدا وانتساب بيحضروا كأن مفيش حاجه واداب انتساب القاهره هيروحوا يومين فى الاسبوع واحنا لاءمع ان معروف ان اعدادهم اعلى مننا بكتييير

فى الاخر ربنا يجازى اى واحد ظلمنا عشان مصلحه شخصيه او سوء تفكير او اى حاجه تانيه

mano elgamed 01-10-2009 12:03 PM

خلاص زهقت

انا اسمى مروان 3 كليه تجاره جامعه القاهره طبعا انا زيكم مش فاهم حاجه بس انا مش فاهم يعنى ايه التجمعات وبعدين هما لما انتظام يدخلوا المدرج هو كده مش هينقلوا العدوه

mano elgamed 01-10-2009 12:07 PM

طيب ما هما طلاما خيفين كده مينفضوا بقى للتعليم السنه
طيب لو مثلا الواحد مش فاضى يشوف محاضرات فى التليفزيون
ولو النور قطع
يعمل ايه
وبعدين هو احنا هنفهم كده
اما احنا اصلا كنا بنقعد وقدمنا الدكتور مش فاهمين حاجه

totti_pop_2008 01-10-2009 01:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mano elgamed (المشاركة 1650754)
طيب ما هما طلاما خيفين كده مينفضوا بقى للتعليم السنه
طيب لو مثلا الواحد مش فاضى يشوف محاضرات فى التليفزيون
ولو النور قطع
يعمل ايه
وبعدين هو احنا هنفهم كده
اما احنا اصلا كنا بنقعد وقدمنا الدكتور مش فاهمين حاجه
بصوا من الاخر ده اميلى ابقى تعالوا نتكلم

يا نجم دول عالم ما بيفهموش اصلا وخلاص يا جماعة اللى حصل حصل ولازم نأقلم نفسنا على الوضع الجديد ولازم نأخد دورات السنادى على الاقل واحد لان احنا نش هنروح الجامعة غير يوم او يمومين فى الاسبوع(تلاته بكتيره) فلازم نشد شوية ونجبي جيد ان شاء الله على الاقل ونحاول منشيلش ولا ماده ان شاء الله......عشان منحطش نفسنا فى موقف زى ده تانــــــــــــــــــــــــى.........

mina_totti65 01-10-2009 01:12 PM

يا جماعه عايزين ناخد موبايلات بعض عشان لو فى حاجه فى الجامعه حصلت لحد واحنا هناك نقدر نساعد بعض وكده

salomeh 01-10-2009 02:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة totti_pop_2008 (المشاركة 1650875)
يا نجم دول عالم ما بيفهموش اصلا وخلاص يا جماعة اللى حصل حصل ولازم نأقلم نفسنا على الوضع الجديد ولازم نأخد دورات السنادى على الاقل واحد لان احنا نش هنروح الجامعة غير يوم او يمومين فى الاسبوع(تلاته بكتيره) فلازم نشد شوية ونجبي جيد ان شاء الله على الاقل ونحاول منشيلش ولا ماده ان شاء الله......عشان منحطش نفسنا فى موقف زى ده تانــــــــــــــــــــــــى.........

هو طبعا كل حاجه باذن ربنا
بس لازم لازم تجيب تقدير وتحول
لان الخبر الاجمد بقى
ان مفيش انتساب السنه اللى جايه واللى هيعيد مننا هيتحول جامعه مفتوحه يعنى تقريبا لازم كله يذاكر
وحتى ان مش جاب تقدير على الاقل مش يقع بعد الشر

naruto-92 01-10-2009 02:14 PM

يا جماعة طب الدروس الخصوصية نظامها ايه

mostafa_music 01-10-2009 02:40 PM

في ايه ياجماعه هو الواحد ميعرفش ينام شويه فى المنتدى ولا ايه
عمالين نازلين خناق مع بعض
وبعدين الحمد لله (عسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم)
انا حسس ان موضوع الغاء محاضرات انتساب خير ان شاء الله

r_reemali 01-10-2009 02:43 PM

محدش يتكلم بعد كدا فى الموضوع دا ومتخافوش النظام دا عمره ما يطبق ولو اطبق يبقى السنة الجية وانشاء الله الانتساب هيفضل بس ابقوا طمنوا عشان بتوع الانتساب قلقنين اوى واحنا بندعى الى عمره مايطبق وهما اصلا مش لقين حاجة يتكلموا فيها اموا قالوا الانتساب هيتلغى دا كلام

salomeh 01-10-2009 03:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naruto-92 (المشاركة 1651042)
يا جماعة طب الدروس الخصوصية نظامها ايه

اكيييييييييييييييييييد هتبقى شغاله اوى

naruto-92 01-10-2009 04:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salomeh (المشاركة 1651199)
اكيييييييييييييييييييد هتبقى شغاله اوى

طب المصاريف هتكووون ازاي

attentino 01-10-2009 04:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1650572)
خدوا الجديد بقى
الكارنيهات بتاعتنا بقى لونها احمر عشان احنا وباء فبميزيونا عن الناس العاديه
زى ما كان بيحصل فى فرنسا زمان اللى كان بيبقى مسجل خطر كان بيبقى البطاقه بتاعته صفرا عشان الناس تاخد بالها منه وتتجنبه احنا بقى الكارنيهات بتاعتنا حمرا عشان اللى يشوفنا يبعدوا عننا لنعديه او نجبله وباء
وهتتحدد كمان ايام ندخل فيها الجامعه عشان لو عايزين نخلص اى حاجه او نشترى ملازم واكيد طبعا فى الوقت ده هيخلوا الجامعه والاماكن المحيطه عشان بتوع انتساب المرضى جايين

خلاص خلصت كده من الاخر مفيش دخول الجامعه نهائئئئئئئئئئئئئى لينا

مش عارف ليه بيحصل فينا كده
تجاره انتساب بتاعت حلوان وعين شمس الدنيا ماشيه هناك عااااادى جدا وانتساب بيحضروا كأن مفيش حاجه واداب انتساب القاهره هيروحوا يومين فى الاسبوع واحنا لاءمع ان معروف ان اعدادهم اعلى مننا بكتييير

فى الاخر ربنا يجازى اى واحد ظلمنا عشان مصلحه شخصيه او سوء تفكير او اى حاجه تانيه

انا بقالى شهر بقول الكلام ده وكله فاكر انى بشتغلكم او بغيظكم

ومين قالك ان اعداد اداب اكتر من تجاره بكتييير هههههههههههههه

اولا اداب ليها اقسااااام كتيييييييييييييير اوى

ثانيا المجموعه الواحده من انتساب عددها 3000 واحد 0 100 بيكون فى المدرج وال2000 الباقيين بيكونوا بره

يعنى التوتال بتاع انتساب حوالى 9000طالب فى السنه الواحده

يعنى الالغاء ده فى مصلحتكم والله بدل مالمرض ينتشر
وبعدين متقارنش اعداد انتظام بأعداد انتساب
فيه فرق كبييييييييييييير اوى فى العدد

ahmedal3mda 01-10-2009 04:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة attentino (المشاركة 1651354)

ثانيا المجموعه الواحده من انتساب عددها 3000 واحد 0 100 بيكون فى المدرج وال2000 الباقيين بيكونوا بره

يعنى التوتال بتاع انتساب حوالى 12000 طالب فى السنه الواحده

الغاء محاضرات الانتساب مش علشان انهم كتير وبس لاكن بردة علشان يفضوا المدرجات علشان تكفى تقسيم الطلاب النظامى عليها

mina_totti65 01-10-2009 04:27 PM

اقتباس:

يعنى التوتال بتاع انتساب حوالى 12000 طالب فى السنه الواحده

ماشى..........

just_human 01-10-2009 04:34 PM

هو الغاء الانتساب ده على الكليات كلها والا لا
يعنى اداب انتساب ليها محاضرات ياجماعه والا لا وانا المنصوره مش القاهره ياريت حد يرد عليا

attentino 01-10-2009 04:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedal3mda (المشاركة 1651362)
الغاء محاضرات الانتساب مش علشان انهم كتير وبس لاكن بردة علشان يفضوا المدرجات علشان تكفى تقسيم الطلاب النظامى عليها

بالظبط كده

totti_pop_2008 01-10-2009 04:37 PM

اقتباس:

يعنى التوتال بتاع انتساب حوالى 9000طالب فى السنه الواحده

اولا \اعداد انتظام حوالى 3007 واعداد انتساب تقريبا يعنى3134 :excl:؟
ثانيا\يعنى ايه الباقى بيكونوا بره(ممكن التوضيح( :excl:؟
ثالثا\ يعنى ايه التوتال 9000 .........؟:excl:

totti_pop_2008 01-10-2009 04:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedal3mda (المشاركة 1651362)

وهى دى تضحية طالب الانتساب لاخيه طالب الانتظام...........

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 11:53 PM.