بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كليات الهندسة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   رابطة طلاب هندسة عين شمس الجدد (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=347868)

figo_ff 03-08-2011 02:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng.hagar (المشاركة 3784526)
بصراحة انا ما اطلعتش على مواضيع تانية غير موضوع للباش مهندس عمر فى هندسة القاهرة
واذا الفكرة اتكررت اكيد مش هتبقى زى الجروب ده اكيد فى حاجة بتميزه ولا ايه !!
ربنا يستر على العموم

اكيييييد مش هتبقي زي الجروب ده واتكررت لهندسات تانية ودي حاجة ماتضيقناش ان احنا مثال للاخرين

ENG.HAGAR 03-08-2011 02:21 PM

اقتباس:

اكيييييد مش هتبقي زي الجروب ده واتكررت لهندسات تانية ودي حاجة ماتضيقناش ان احنا مثال للاخرين
للعلم بس موضوع الباش مهندس عمر كان قبلنا بفترة كبيرة وهو احقاقا للحق متميز جدااا .
وفعلا دى حاجة ما تضايقناش لان الواحد يحب يفيد غيره ويستفيد كمان .
اللى اقصده ان كل جروب حتى لو تشابهت افكارهم اكيد فى فكرة بتميز كل فريق عن التانى ده اللى اقصده والله وما اقصدش اننا احسن او كدة .
استئذنك بقى يا باش مهندس فهمى وربنا يوفق حضرتك علشان الواحد يروح يقرأ قرآن شوية .
:)

figo_ff 03-08-2011 02:30 PM

فعلا وانا اعترفت بريادتهم من قبل
بارك الله فيكي

ahmedez2010 03-08-2011 05:13 PM

انا سمعت يا جدعان ان النقديم لسه بعد عشر ايام من امبارح .. الكلام ده صح ولا ايه ؟؟

mahmoud atiya 03-08-2011 05:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedez2010 (المشاركة 3785230)
انا سمعت يا جدعان ان النقديم لسه بعد عشر ايام من امبارح .. الكلام ده صح ولا ايه ؟؟

بشمدهندس فهمى ممكن يفيدك .. :friendsxs3:

-----------

صحيح يا جماعه .. انا بدور على قاموس مصطلحات هندسيه .. شويه كدا وهجبلكم واحد محترم ;)

omar.magdy 03-08-2011 05:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG.HAGAR (المشاركة 3784567)
للعلم بس موضوع الباش مهندس عمر كان قبلنا بفترة كبيرة وهو احقاقا للحق متميز جدااا .
وفعلا دى حاجة ما تضايقناش لان الواحد يحب يفيد غيره ويستفيد كمان .
اللى اقصده ان كل جروب حتى لو تشابهت افكارهم اكيد فى فكرة بتميز كل فريق عن التانى ده اللى اقصده والله وما اقصدش اننا احسن او كدة .
استئذنك بقى يا باش مهندس فهمى وربنا يوفق حضرتك علشان الواحد يروح يقرأ قرآن شوية .
:)

رسالة تحية وتقدير بالنيابة عن جميع مهندسين القاهرة :friendsxs3: ...... وأحب أقول انه لا فرق بين مهندسين القاهرة وعين شمس وأنا أقر انني أتابع هذا الموضوع بأستمرار للإستفادة إن كان هناك معلومات جديدة تفيدنا كلنا ...... وأكيد البشمهندسة هاجر ردت في موضوع الريادة ... وأنا شايف إن الموضوع ده ملوش لازمة مين كان الاول ومين كان الاخير المهم نفيد بعض ونقدم المعلومة السليمة بطريقة سهلة ومبسطة ..... ونحن لسنا في تنافس مع أحد إنما كنت أنوي فقط خدمة من لا يملك المعلومة بتوفيرها له ....... وربنا يوفق الجميع .... ورمضان كريم

mahmoud atiya 03-08-2011 06:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar.magdy (المشاركة 3785457)
رسالة تحية وتقدير بالنيابة عن جميع مهندسين القاهرة :friendsxs3: ...... وأحب أقول انه لا فرق بين مهندسين القاهرة وعين شمس وأنا أقر انني أتابع هذا الموضوع بأستمرار للإستفادة إن كان هناك معلومات جديدة تفيدنا كلنا ...... وأكيد البشمهندسة هاجر ردت في موضوع الريادة ... وأنا شايف إن الموضوع ده ملوش لازمة مين كان الاول ومين كان الاخير المهم نفيد بعض ونقدم المعلومة السليمة بطريقة سهلة ومبسطة ..... ونحن لسنا في تنافس مع أحد إنما كنت أنوي فقط خدمة من لا يملك المعلومة بتوفيرها له ....... وربنا يوفق الجميع .... ورمضان كريم

هل ستتركونه يسب آلهتنا !! :022yb4: ويعصى علينا عبيدنا !! :022yb4: ..

لالالالالالالالالالالا :

فيجو : ن***ه
هاجر : نلقى بيه خارج التوبيك :022yb4:

ميرو : نأخد من كل كليه طالبا :d

( بنهزوا معاك .. :022yb4: )
-------

منور يا التوبيك يا قاهرى :bosyht9:

figo_ff 03-08-2011 07:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud atiya (المشاركة 3785407)
بشمدهندس فهمى ممكن يفيدك .. :friendsxs3:

-----------

صحيح يا جماعه .. انا بدور على قاموس مصطلحات هندسيه .. شويه كدا وهجبلكم واحد محترم ;)

انا اللي اعرفه انه يوم الاحد زي ما سالت والله عليك يا محمود بافكارك الجميلة مستنين افكارك وجديدك

figo_ff 03-08-2011 07:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omar.magdy (المشاركة 3785457)

علي فكرة يا باش مهندس انا اقريت ريادتكم من قبل وانا مكنتش اقصد بكلامي تقليل لسمح الله وعلي فكرة مفيش احد منا يدلي معلومة الا علي علم ومرورك منور;)

figo_ff 03-08-2011 07:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة figo_ff (المشاركة 3785753)
علي فكرة يا باش مهندس انا اقريت ريادتكم من قبل وانا مكنتش اقصد بكلامي تقليل لسمح الله وعلي فكرة مفيش احد منا يدلي معلومة الا علي علم ومرورك منور;)

رجع بداية الموضوع وعدرا اخر مرة للخروج بالحديث بعيدا عن ه.ع.ش

Eng / NOUR 03-08-2011 07:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG.HAGAR (المشاركة 3784465)
والله احنا نتشرف بيك بس انت اسمك الاول ايه ؟؟

يااااااااااارب نجيب التقديرات اللى نفسنا فيها علشان نكمل تفوقنا فى الجامعة كمان .
وطبعا هنكون بأذن الله جروب كويس جداااا وانت اكيد معانا ان شاء الله

:022yb4:

انا اسمى نوران
وياااااااااااااااااااااااااااارب كل واحد يحقق التميز اللى بيحلم بى

وسعيدة:022yb4: اننا هنبقى اصحاب :friendsxs3:وانى لقيت اصحاب:friendsxs3: جداد لانى كنت حاسة انها مشكلة بالنسبة ليا لانى اصحابى كلهم طب ماعدا واحدة بس
بس الحمدلله لقيت هنا باشمهندسات جامدين زيك يا هاجر و باش مهندسين جامدين زى الشباب اللى هنا كلهم (ماعدا اى حد يقول ان الولد اذكى من البنت):)

figo_ff 03-08-2011 08:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة talebaa f thanwy (المشاركة 3785820)
انا اسمى نوران

وسعيدة:022yb4: اننا هنبقى اصحاب :friendsxs3:وانى لقيت اصحاب:friendsxs3: جداد لانى كنت حاسة انها مشكلة بالنسبة ليا لانى اصحابى كلهم طب ماعدا واحدة بس
بس الحمدلله لقيت هنا باشمهندسات جامدين زيك يا هاجر و باش مهندسين جامدين زى الشباب اللى هنا كلهم (ماعدا اى حد يقول ان الولد اذكى من البنت):)

اهلا وسهلا بيك وبعدين احنا مش عنصرين دي وجهات نظر بعض الشباب ممكن حضرتك تثبتي عكسها قريبا اوي:078111rg3:

mahmoud atiya 03-08-2011 08:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة talebaa f thanwy (المشاركة 3785820)
انا اسمى نوران

(ماعدا اى حد يقول ان الولد اذكى من البنت):)

صحيح مكدبش اللى قال : اللى عايز الشهره فى البلد دى """ ينـــــــــــــــــاصر حقوق المرأه .. "" .. انا منهم اكيد :d

-----

يا جماعه جبتكلم شاحن
.. اسمعو السونج يا يا هليوبلسيين :022yb4:

كلمات بسيطه جدا جدا .. بس معبره للغايه ;) ... هتخليك تطيييييييير فى الجو من التفاؤل :028ja7:

ونتكلم بعد الصلاه .. :friendsxs3:

http://www.youtube.com/watch?v=lcLV8...eature=related

القاموس نزلته برده .. هشوف ايه اخباره علشان بشتغل ب الدومين تول وهنزله بعد الصلاه :006et4:

بيييييييييييييس :bosyht9:

figo_ff 03-08-2011 09:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud atiya (المشاركة 3785948)
صحيح مكدبش اللى قال : اللى عايز الشهره فى البلد دى """ ينـــــــــــــــــاصر حقوق المرأه .. "" .. انا منهم اكيد :d

-----

يا جماعه جبتكلم شاحن
.. اسمعو السونج يا يا هليوبلسيين :022yb4:

كلمات بسيطه جدا جدا .. بس معبره للغايه ;) ... هتخليك تطيييييييير فى الجو من التفاؤل :028ja7:

ونتكلم بعد الصلاه .. :friendsxs3:

http://www.youtube.com/watch?v=lclv8...eature=related

القاموس نزلته برده .. هشوف ايه اخباره علشان بشتغل ب الدومين تول وهنزله بعد الصلاه :006et4:

بيييييييييييييس :bosyht9:

اغنية جميلة وانا بحب الاغاني اللي من النوع

ENG.HAGAR 03-08-2011 11:01 PM

السلام عليكم يا شباب الهندسة
هو صح الباش مهندس محمود عمل ايه فى التظلم انهارده ؟؟

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:31 AM.