بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة انتساب "جامعة القاهرة" 2009 - 2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=157074)

salomeh 18-02-2010 08:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1994320)
ههههههههههههههههههههههههه
بجد يا جماعه المنتدى ده غريب اووووووى
نقعد اسبوع مثلا كل فين وفييييييين لما حد يكتب حاجه جديدة
والنهاردة مثلا المشاركات ايييييه الله ينور يعنى

يلا ربنا يزيد ويبارك
:d

هههههههههههههههههه عندك حق يا مينا
بس احنا الاسبوع اللى فات كانا خيفين ان مش يبقى لينا محاضرات والنتيجه مخوفانا اكتر
لكن دلوقتى فيه خوف اتشااااااااال
عقباااااال خوف النتيجه يااااااااارب:wacko:

mina_totti65 18-02-2010 11:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salomeh (المشاركة 1994335)
هههههههههههههههههه عندك حق يا مينا
بس احنا الاسبوع اللى فات كانا خيفين ان مش يبقى لينا محاضرات والنتيجه مخوفانا اكتر
لكن دلوقتى فيه خوف اتشااااااااال
عقباااااال خوف النتيجه يااااااااارب:wacko:

ههههههههههههههه فعلا صح

يارررب نفضل كده على طول ان شاء وان شاء الله النتيجة تطلع كويسه و ننجح كلنا ان شاء الله ونحول بقى انتظام السنه الجايه ونخلص من الحكايه الرخمة دىىى

invent_yas2020 19-02-2010 01:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_mms2002 (المشاركة 1993917)
انا ايميلى اهوه يا معلم اشهر من نار على علم لاء اقصد اشهر من نار على الياهو mahmoud_mms2002

ههههههه بس انا اسف يا احمد اصل واحد صاحبى فات عليا فقفلت بجد متعلش اوك خلاص بقى:d
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed (المشاركة 1993924)
الاهلى والاسماعيلى ايه بس ياعم ركز شويه الاهلى والترسانه شكلك كده ملكش فى الكوره

ههههههههههههههههههه ياابنى الاهلى وامبى يا ع قصدى حرس الحدود شكل الاهلى اتطحن :d وده العادى بتاعو اصلى انا اهلاوى وبحب اهلى اوى:)
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_mms2002 (المشاركة 1993933)
انتوا ليه يا جماعه مش مقدرين خالص اهمية الموقف الى احنا فيه ده الناس ديه ولاا كاب هينفع معاهم ولاا اى انواع اللذق زى الامير والحاجات ديه كلها ده انا سمعت انهم هيمنعوا الطوال من الدخول والدخول هيبقى للقصيرين بس والطويل يأما ينزل على ركبه يأما يدخل ويسيب راسه رهن بره ياريت يكون فى تقدير اكتر من كده واهتمام ازيد ونحاول نوصل مشكلتنا ديه للمسئولين ههههه وايه ازعل ديه يا احمد احنا فى بنا الكلام ده بردوا مش عيب

ولاا كاب ولا ايس كاب حتى :d بص شوف حال التعليم المفتوح علشان ادخل المحاضره احضر معاهم كان فى اول السنه:blink: قعدت 15 دقيقه علشان اطلع السلم من الزخمه فى الزحمه دى عادى هنبقى نيجى بدرى ب الله
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed (المشاركة 1993883)
هوا طبعا طبعا مدرج (ه) احلى واكبر واوسع دا طبعا يعنى ومدرج (و) ده اتم كده وضيق بس المشكله فى مدرج (د) ده انا محضرتش فيه قبل كده فشوفو هتعملو ايه عشان انا كده اتلخبط خالص هاتحضرو فيييييييييين؟

مدرج د انا حضرت فيه قبل كده وهوا كويس بس صغير والناس بتقعد ترغى وراء اا الناس قدان حترميييين جدا يا صبرى هههههه وواو كويس وكبير وفيه بلاكون ومتعلقش يا احمد على الكلمه :p :) وهيكون زى العيوطى مثلا :(ممكن يكفى
بس الافضل خلينا فى واو او ه لانهن اكبر من دال او ه(ههههههه)

mahmoud_khedr 19-02-2010 03:22 AM

الحمد لله ياشباب المحاضرات رجعت تانى زي ماقولتلكم يالا ربنا يسهل بقى ونبقى نحضرها مخلينها فى ميعاد زي الفل هو احسن وقت تنزل فيه الجامعه الجو فيه بيبقى هادي والناس بيتبقى مش كتيره زي الصبح بس الناس فى المدرج هاتبقى كتيره اوي وكمان المدرجات الثانيه دي مش كبيره اوي زي العيوطي يالا ربنا يسهل

mina_totti65 19-02-2010 04:26 AM

يا جمااااعه ان شاء الله انا نازل بكره (السبت) الجامعه على الساعه 12 كده ان شاء الله

ياريت نتقابل هناك عشان هنتكلم فى حاجات مهمة وهنسأل عن الكتب ونشوف المدرجات والحاجات دى

ياريت اللى جاى يا جماعه يأكد فى رد

الدعوة عاااااامة طبعا

mahmoud_khedr 19-02-2010 04:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mina_totti65 (المشاركة 1995267)
يا جمااااعه ان شاء الله انا نازل بكره (السبت) الجامعه على الساعه 12 كده ان شاء الله

ياريت نتقابل هناك عشان هنتكلم فى حاجات مهمة وهنسأل عن الكتب ونشوف المدرجات والحاجات دى

الدعوة عاااااامة طبعا

ماشى يا مينا ان شاء الله هابقى انزل يوم السبت واهي فرصه صحيح علي رأيك نتجمع ونتكلم عن مواد الترم الثاني وكمان نشوف الكتب ايه نظامه
ان شاء الله معاك يا مينا وياريت كل اللى جاي ياكد علينا وان شاء الله كلو ييجي هايبقى يوم جميل ان شاء الله

وطبعا على رايك يا مينا الدعوه عامه

Σ๓ǾżЯф๗άЙŧĨ๕ 19-02-2010 04:50 AM

انشاء الله يا مينا
انا هاءجى طبعا
ومستنكم هناك عند شجرتنا

mahmoud_mms2002 19-02-2010 05:08 AM

ايه يا رجاله انتوا هتنزلوا السبت وتسبونى ولاا ايه ان شاء الله احاول اجى معاكوا انا بسمع على شجرتكوا وقاعدتكوا حاجات كتييير فبجد عاوز اقابلكم واتعرف عليكم علشان بجد بحس وانا بتعامل معاكوا انكم رجاله بجد وبجد انا هقلدكوا شويه واقول الدعوه عامه لجميع الاعضاء الى معانا ومفتوحه انكوا تيجوا ونحاول كلنا نستفاد مع بعض ومن بعض

invent_yas2020 19-02-2010 05:17 AM

اقتباس:

الدعوة عاااااامة طبعا

ايوه كده يا مينا اخيرافكرت تنزل الواحد هيرفه عن نفسه ويرح نفسه شويه من الخنقه اللى احنا فيها دى
وانا والله كنت نال يوم السبت علشان فى حوار مهم كده هبقى اقولك عليه ب الله لماقابلك وكويس اوى الساعه 12 انتا استاذ :d وبجد نفسى اننا نتجع فعلا وميكونش اى كلام علشان الواحد عاتيز يشوف الناس الكويسه اللى فى المنتدى الرائع بجد ده لان انا كده قضيت الاجاه على النت ومعاكم:)

invent_yas2020 19-02-2010 05:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Σ๓ǾżЯф๗άЙŧĨ๕ (المشاركة 1995285)
انشاء الله يا مينا
انا هاءجى طبعا
ومستنكم هناك عند شجرتنا

ايه ده كمان انتا جاى ياريت والله تنور بجد مش اى نور يعنى :022yb4: وبجد الدعوه اللى عملتها دى يا مينا ستاهل عليها..... علشان الجيل جى :022yb4: وبجد يا احمد هيكون يوم جامد فعلا

invent_yas2020 19-02-2010 05:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_khedr (المشاركة 1995284)
ماشى يا مينا ان شاء الله هابقى انزل يوم السبت واهي فرصه صحيح علي رأيك نتجمع ونتكلم عن مواد الترم الثاني وكمان نشوف الكتب ايه نظامه

ان شاء الله معاك يا مينا وياريت كل اللى جاي ياكد علينا وان شاء الله كلو ييجي هايبقى يوم جميل ان شاء الله

وطبعا على رايك يا مينا الدعوه عامه

ازيك يا حودا بجد بتوحشنى اوى:) يارب تكون بخير
واله نفسى اشوفك علشان واحشنى اوى وبجد ده هيكون يوم عالمى ب الله والمره دى مش انا اللى عامل الدعوه بس بجد نورتنا بردك الجميل ده يا مينا:) لانك يارب تكون اول واحد يجع اكبر قدر من الناس مش متاكد:d:confused: ونفسى باقىا لناس تيجى لانهم فعلا قالو هننزل يوم السبت مش عارف هيقدرو ولا لاء بنا ييسر الظروف

invent_yas2020 19-02-2010 05:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_mms2002 (المشاركة 1995292)
ايه يا رجاله انتوا هتنزلوا السبت وتسبونى ولاا ايه ان شاء الله احاول اجى معاكوا انا بسمع على شجرتكوا وقاعدتكوا حاجات كتييير فبجد عاوز اقابلكم واتعرف عليكم علشان بجد بحس وانا بتعامل معاكوا انكم رجاله بجد وبجد انا هقلدكوا شويه واقول الدعوه عامه لجميع الاعضاء الى معانا ومفتوحه انكوا تيجوا ونحاول كلنا نستفاد مع بعض ومن بعض

ايه ده انتا كمان يا حودا ربنا يوفقنا ونتقابل بجد بقى وانتا طبع اهتنونا يا حودا وبجد نفسى اشوفك واتعرف عليك علشان شكلك جدع اوى:d
خليها عامه زى الثانويه العامه :(
وعلى فكره انا قولت لفمبير انه يحاول يجى يوم السبت وقالى انه هييجى يا شباب افرحو وهيصو :d
والسلام عليكم جميعا وبجد مش عارف اعب عن ماى هابى:d
سلام بقى انا عملت اكثر من مشاركه لاسباب خاصه هتعرفوها بعدين:d
هوا ده فعلا كده الاغلبيه اكدو انهم نازلين سلام بقى تانى:022yb4:

a7mad 3eed 19-02-2010 06:01 AM

اقتباس:

الدعوة عاااااامة طبعا

معلش يا مينا انا كان نفسى اكون موجود معاكو اليوم ده بس للاسف عندى ظرووف كتير اوى مش فاضى معلش

invent_yas2020 19-02-2010 06:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed (المشاركة 1995351)
معلش يا مينا انا كان نفسى اكون موجود معاكو اليوم ده بس للاسف عندى ظرووف كتير اوى مش فاضى معلش

يا احمد متحاول تيجى علشان هنشوف نظام المحاضات وكان عاي اعمل اشتراك المترو وكمان عاي اقابل واحد صاحبى جديد هناك تعالى علشان بجد هيكون يوم جامد ب الله يا ابنى حاول تيجى

a7mad 3eed 19-02-2010 06:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة invent_yas2020 (المشاركة 1995353)
يا احمد متحاول تيجى علشان هنشوف نظام المحاضات وكان عاي اعمل اشتراك المترو وكمان عاي اقابل واحد صاحبى جديد هناك تعالى علشان بجد هيكون يوم جامد ب الله يا ابنى حاول تيجى

خلاص باذن الله يا حوده هحاول افضى وقت من اليوم (هحاول) عشان اقدر اجى بس يارب اعرف ان شاء الله هحاول

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 12:31 AM.