بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة انتساب "جامعة القاهرة" 2009 - 2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=157074)

BlackJoker 15-02-2010 02:08 AM

يا جماعة انا اسمي يوسف
شهرتي blackjoker
انا اولى تجارة انتساب
مجموعة ز
يا ريت اتعرف بيكو

invent_yas2020 15-02-2010 02:16 AM

صديق جديد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BlackJoker (المشاركة 1981318)
تمام كدة يا‏invent_yas2020

يا عم عرفنا خلاص انك تبعى:d بجد منور جامد يا يوسف واهلا بيك فى المنتدى الاكثر من رائع ده
وعايزين نكون احسن جروب فى الجامعه ب الله تعالى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BlackJoker (المشاركة 1981337)
يا مخترع ايه هو الموضوع
وبيتكلام عن ايه

بنتكلم عن كل حاجه خاصه بانتساب وعن كل حاجه بتحصل فى الجامعه تخص الداسه وطبعا انتا سمعت عن الموضوع اللى احنا بنعمله (دعوه للمذاكره من البدايه)
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BlackJoker (المشاركة 1981346)
يا جماعة انا اسمي يوسف
شهرتي blackjoker
انا اولى تجارة انتساب
مجموعة ز
يا ريت اتعرف بيكو

انت شرفتنا بجد يا يوسف وده يا جماعه يوسف زميلى وبجد حد (اتنين تلات) محترم جدا والله مش مجامله علشان مبحبش الجمايل من الشله اللى عند شجره (نخلة:d)تجاره
وننتظر رد الكثييييييييييير والمزيد من الاصدقاء

invent_yas2020 15-02-2010 07:57 PM

يا جماعه بجد متاسف جدا انا هنام دلوقتى ب الله وهفتح فى حدود الساعه 2 او 3 وبالتوفيق ان شاء الله ونرجو ان يكون الكل موجود فى هذا الوقت

a7mad 3eed 15-02-2010 08:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة invent_yas2020 (المشاركة 1983763)
يا جماعه بجد متاسف جدا انا هنام دلوقتى ب الله وهفتح فى حدود الساعه 2 او 3 وبالتوفيق ان شاء الله ونرجو ان يكون الكل موجود فى هذا الوقت

ان شاء الله انا هحاول اكون موجود على الساعه 3 كده

salomeh 15-02-2010 10:47 PM

ازيكوا يا شباب اخباركوا ايه مستنين يوم الاحد بقى ازاى بجد الواحد زهق من النت والتليفزيون

بس ان شاء الله تفضل محاضرات يوم الجمعه وبأذن الله المادتين النظرى انا هحضرهم مع انتظام
لان ناس صحابى قالولى ان الاقتصاد ده صعب وطووووووويل لكن القانون سهل
ربنا يستر ويبقى لينا محاضرات اصلا
بس الاكيد ان مفيش محاضرات السنه الجاااااااايه يعنى نشد حيلنا ونحول مع انى والله م كنت هحول لو كان يوم الجمعه ده زى م هو
كانت الحياه جميله يوم الجمعه والمواصلات اجمل وكان تمام ربنا يستر
يارب تكونوا بخيييييييييييييير

invent_yas2020 16-02-2010 01:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salomeh (المشاركة 1984084)
ازيكوا يا شباب اخباركوا ايه مستنين يوم الاحد بقى ازاى بجد الواحد زهق من النت والتليفزيون

بس ان شاء الله تفضل محاضرات يوم الجمعه وبأذن الله المادتين النظرى انا هحضرهم مع انتظام
بس الاكيد ان مفيش محاضرات السنه الجاااااااايه يعنى نشد حيلنا ونحول مع انى والله م كنت هحول لو كان يوم الجمعه ده زى م هو

اولا ازيك يا منار يارب تكونى بخير واحناا لحمد لله بخير(على فكره الكل والمصادر بتقول ان الدراسه يوم السبت يبقى الدراسه يوم 20 مش 21 )وطلع فعلا ان الاحد هوا للى كده مع علينا..........الاقتصاد فعلا صعب بس هيا عامله زى ماده(الاقتصاد والاحصاء)اللى كانت فى ثانوى بس ربنا يستر ب الله وبردو يستر فى موضوع المحاضرات ده انا اتخنقت(:o) ومش مصدق !!!!!!...........والله الحياه بالنسبالنا (الاعضاء) صعبه شويه علشان بنحاول نخلص الموضوع بتاع المذاكره ده على النهارده ب الله وده ب الله هيساعدنا كثيرا لو مفيش محاضرات (فى الحالتين)بس ربنا يستر وربنا يوفقنا .............بس الحياه والله شايف انها كويسه علشان الاجازه دى عفت معلومات رهيبه ومفيده جدا فى مواضيع المذاكره دى واحب انكم تعرفوها بس باختصار شويه
يللى السلام عليكم علشان طولت اوى بس حبيت افضفض شويه علشان ارفهه(ههههههه) عن نفسى:):d ادينى ضحكت كمان

a7mad 3eed 16-02-2010 04:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salomeh (المشاركة 1984084)

ازيك انتى يا منار يارب تكونى بخير عملتى ايه فى الاجازه الصغيره دى طبعا كلنا يوم الاحد عشان نروح الجامعه بس يارب تكون فى محاضرات لينا
هما بيقولو ان ماده الاقتصاد دى صعبه اوى (بس طبعا لو زاكرت مفيش حاجه صعبه) وماده القانون دى سهله يارب نقدر نعوض فى التيرم التانى عشان نحول انتظام اصل التيرم الاول انا لبخت تلبيخ فى الامتحانات ربنا يستر بقى
يارب يكون لينا محاضرات اى يوم ان شاله فى الاجازات الرسميه بس :d
يلا سلام بقى عشان انا اول مره اطول كده

a7mad 3eed 16-02-2010 04:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة invent_yas2020 (المشاركة 1984711)
والله الحياه بالنسبالنا (الاعضاء) صعبه شويه علشان بنحاول نخلص الموضوع بتاع المذاكره ده على النهارده ب الله وده ب الله هيساعدنا كثيرا لو مفيش محاضرات (فى الحالتين)بس ربنا يستر وربنا يوفقنا .............بس الحياه والله شايف انها كويسه علشان الاجازه دى عفت معلومات رهيبه ومفيده جدا فى مواضيع المذاكره دى واحب انكم تعرفوها بس باختصار شويه
يللى السلام عليكم علشان طولت اوى بس حبيت افضفض شويه علشان ارفهه(ههههههه) عن نفسى:):d ادينى ضحكت كمان

ازيك يا انفنتور :d عامل ايه فى الجو ده يارب تكون بخير........المهمعملت ايه فى الموضوع متهيألى اوشكت على الانتهاء صح؟ يلا بقى عشان شوقتنا ليه والله كده كده الموضوع ده هيغنينا عن المحاضرات(ربنا معانا)
ايوه كده عايزك تخرج من موود الموضوع ده كل شويه وتفك كده عشان متتخنقش اصلى يا ريس
سلام يا معلم

invent_yas2020 16-02-2010 03:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed (المشاركة 1985042)
ازيك انتى يا منار يارب تكونى بخير عملتى ايه فى الاجازه الصغيره دى طبعا كلنا يوم الاحد عشان نروح الجامعه بس يارب تكون فى محاضرات لينا
هما بيقولو ان ماده الاقتصاد دى صعبه اوى (بس طبعا لو زاكرت مفيش حاجه صعبه) وماده القانون دى سهله يارب نقدر نعوض فى التيرم التانى عشان نحول انتظام اصل التيرم الاول انا لبخت تلبيخ فى الامتحانات ربنا يستر بقى
يارب يكون لينا محاضرات اى يوم ان شاله فى الاجازات الرسميه بس :d
يلا سلام بقى عشان انا اول مره اطول كده

ب الله خير يا احمد هيا الدراسه(السبت ولا الاحد؟؟؟؟؟) ربنا يستر
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7mad 3eed (المشاركة 1985054)
ازيك يا انفنتور :d عامل ايه فى الجو ده يارب تكون بخير........المهمعملت ايه فى الموضوع متهيألى اوشكت على الانتهاء صح؟ يلا بقى عشان شوقتنا ليه والله كده كده الموضوع ده هيغنينا عن المحاضرات(ربنا معانا)
ايوه كده عايزك تخرج من موود الموضوع ده كل شويه وتفك كده عشان متتخنقش اصلى يا ريس
سلام يا معلم

الحمد لله ياا بخير ويارب يكونو كل الاعضاء بخير خلاص يعتبر خلص بس لسه ناقصله جزء بسيط جدا ولسه (لمسات فمبير الاخيره:)) ولسه المقاطع(المقطع الصوتى،والفيديو الاول والفيديو الثانى)
والله الضوموع ده يااحمد واخد اهتمام كبير اوى منى ومن كل الاعضاء الحقيقه طبعا تتقال ومفيش حد متعبش معايا خالص (الكل طبعا شاركو فى هذاا لموضوع) وبأذن الله يكون عند حسن ظنكم ويحقق لناا لكثي من الفوائد فى التابعه والمذاكره يللى بقى علشان طولت وده العادى بتاعى:d
تم بحمد الله انهاء الموضوع وينقصه اللمسات الاخيره والمقاطع فقط ولكنه كموضوع كتابى انتهت كتابته تماما

mahmoud_khedr 17-02-2010 06:28 AM

اقتباس:

تم بحمد الله انهاء الموضوع وينقصه اللمسات الاخيره والمقاطع فقط ولكنه كموضوع كتابى انتهت كتابته تماما

طيب كويس الف مبروك على الموضوع مقدما و ربنا معاك

invent_yas2020 17-02-2010 08:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud_khedr (المشاركة 1988718)
طيب كويس الف مبروك على الموضوع مقدما و ربنا معاك

يارب والحمد لله وربنا يبارك فيك وفى كل الاعضاء اللى فعلا تعبو معايا جدا وانتا شخصيا تعبت معايا اوى يا حودا بس فى الاخر ب اله هنحصد خير يارب
والله يا حودا انتا واحشنى جدا وكل الاعضاء نفسى نتجمع زى الاول تانى عند الشجره (فاكرها :d كانت ايييي(هههه)يييييه:d)
ويارب الموضوع ينزل على بكره الصبح يارب الكل يقول يارب

الامل والسعادة 17-02-2010 09:07 AM

يارب يارب يوفققك وتنهى الموضوع كتابتا وبالفيديو كمان بس بجد انت شوقتنا لكى نرى الوموضوع وعموما الف الف مليون مبروك مقدما وخلاص هانت يوم السبت هنرجع الجامعة

nour elrwesh 17-02-2010 01:02 PM

يا شباب كلام ان مفيش محاضرات لإنتساب تانى ده هيبقى ان شاء الله من اول السنة الجايه
لكن الترم ده انتساب ليها محاضرات 4 ايام فى الاسبوع ان شاء الله والخبر اكيد من ادارة الكلية والجمعية العلمية
وسبب تأخر جدول المحاضرات لحد دلوقتى هو انهم بيحاولوا يظبطوا النظام فى الترم التانى لإنتساب
والخبر الاكيد ان شاء الله ان مفيش يوم الجمعة تانى خالص

mina_totti65 17-02-2010 02:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nour elrwesh (المشاركة 1989485)
يا شباب كلام ان مفيش محاضرات لإنتساب تانى ده هيبقى ان شاء الله من اول السنة الجايه
لكن الترم ده انتساب ليها محاضرات 4 ايام فى الاسبوع ان شاء الله والخبر اكيد من ادارة الكلية والجمعية العلمية
وسبب تأخر جدول المحاضرات لحد دلوقتى هو انهم بيحاولوا يظبطوا النظام فى الترم التانى لإنتساب
والخبر الاكيد ان شاء الله ان مفيش يوم الجمعة تانى خالص

ان شاء الله شكلك كده وشك حلو علينا

بس والله الواحد مش عارف كل شويه فى الجامعه دى يطلعولنا بحاجه جديدة

يلا خير ان شاء الله

mina_totti65 17-02-2010 02:47 PM

الحمدالله يا شباااااااب الموضوع خلاص زى ما قال محمود ناقص بس اللمسات الاخيرة والفيديو

فى الموضوع عندى و مع المخترع طبعا الموضوع كله بس مش هينزل دلوقتى عشان يبقى مفاجأة ان شاء الله

فعلا الموضوع جاااااامد اووووووووى

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 05:54 PM.