بوابة الثانوية العامة المصرية

بوابة الثانوية العامة المصرية (https://www.thanwya.com/vb/index.php)
-   كلية التجارة (https://www.thanwya.com/vb/forumdisplay.php?f=162)
-   -   تجمع طلبة تجارة "جامعة بنى سويف" 2009/2010 (https://www.thanwya.com/vb/showthread.php?t=156624)

ymymym 27-10-2009 06:53 PM

اقتباس:

يا جماعه ymym حد فعلا كويس جدا مع انى مشوفتهاش بس بجد متاكد بكد
ساعدت ناس كتير منكم
وانا كمان في تجاره عربي وبتساعدنى علي اد ما بتقدر وانا مقدر مساعدتها ليا
مع انها في انجليش وانا للاسف عربي
بجد احنا لازم نقدرها
باحتفال ايه رايكم

ربنا يكرمك ده بس من زوقك والله
عاي انا بساعد اخواتي لاني مريت في يوم بالحاجات دي وكنت محتاجه حد يساعدني فالطبيعي هساعدكم
اي خدمه يا احمد
بس والله نفسي اساعدك بجد
بس المشكله معرفش حد من عربي واللي اعرفهم بنات اكيد مبيجوش الكليه اصلا :d
وكانوا بيشتروا الورق ده من المكتبه زي ما قلتلك

احمد اسامه (الفيوم) 27-10-2009 07:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1704170)

ربنا يكرمك ده بس من زوقك والله
عاي انا بساعد اخواتي لاني مريت في يوم بالحاجات دي وكنت محتاجه حد يساعدني فالطبيعي هساعدكم
اي خدمه يا احمد
بس والله نفسي اساعدك بجد
بس المشكله معرفش حد من عربي واللي اعرفهم بنات اكيد مبيجوش الكليه اصلا :d
وكانوا بيشتروا الورق ده من المكتبه زي ما قلتلك

خلاص بقي انا حظى كدا
انتى عملتى ال عليكى
شكرا ليكي يا ymym انت حولتى تساعدينى
وانا متاكد من كده
ربنا يوفقك

mooo0ooon.light 28-10-2009 01:39 PM

ياااااااااااااااااااااااااااه

ياااااااااه اخيييييييرا
انا حاسس ان انا في حلم >>>>اخيرا لقيت اي حد في تجاره لأ و فين بني سويس اقصد بني سويف مش مصدق نفسي
بجد الكليه دي غريبه شويه يعني اول يوم بالنسبه ليا اللي هوا اول يوم في الاسبوع الثاني:d:d:d:d الناس بتحضر جامد قولت تماااام وطبعا اللي جاي بالطقم بتاع تامر حسني اللي هوه الكرافت الرفيعه والقميش الابيض ومحسسني ان هوا جاي فرح وجاي رسمي اوي مش مشكله هوه برضو حر في اللي يلبسه.
بس لما المحاضرات تخلص خالص ونتعب من المشي في الجامعه ونخش نستريح في نفس المدرج ونلاقي الناس بتزيد :excl::excl::excl::excl::excl:ونسأل هوا في محاضرات بعد كده الناس تقول لأ؟؟؟؟؟!!!!!!!!
انا باين عليا هتعب معاكو
لقيت البنات واخدين جنب وحاسس ان هما مكسوفين وكل واحده قاعده تنقل من صاحبتها اي حاجه والسلام واللي باصه في الارض وحاجه روعه مع ان دي كليه والتعارف فيها عادي جدا قولت ماشي علشان دي اول سنه والنظام فيها مختلف على اللي هما متعودين عليه في ثانوي
المهم بعد حضور يومين بس طبعا مش كاملين وطبعا مش فاهم اي حاجه من اي دكتور
اكتشفت ان انا بحضر في مدرج غلط وان انا المفروض بحضر مع المجموعه ب
صباااااااح الفل
من اولها السنه دي باين عليها جااااااامده
المهم روحت مدرج المجموعه ب وكان يووووم فاجر جدا لقيت راجل ابن حلال داخل بقميص وبنطلون افتكرتو عامل نضيف في الاول طلع دكتور بس بصراحه شرحه طلع جامد جدا والحمد لله ابتديت افهم محاسبه:022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

طبعا من كتر الفرحه محضرتش اي محاضره تاني:d

كويس ان انا لقيت اي حد في الكليه دي اللي باين عليا غامضه شويه
السؤال اللي بيطرح نفسه
امتحانات الميد تيرم امتى؟؟؟؟؟؟

احمد جادالحق 28-10-2009 04:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mooo0ooon.light (المشاركة 1705499)
ياااااااااه اخيييييييرا

انا حاسس ان انا في حلم >>>>اخيرا لقيت اي حد في تجاره لأ و فين بني سويس اقصد بني سويف مش مصدق نفسي

بجد الكليه دي غريبه شويه يعني اول يوم بالنسبه ليا اللي هوا اول يوم في الاسبوع الثاني:d:d:d:d الناس بتحضر جامد قولت تماااام وطبعا اللي جاي بالطقم بتاع تامر حسني اللي هوه الكرافت الرفيعه والقميش الابيض ومحسسني ان هوا جاي فرح وجاي رسمي اوي مش مشكله هوه برضو حر في اللي يلبسه.

بس لما المحاضرات تخلص خالص ونتعب من المشي في الجامعه ونخش نستريح في نفس المدرج ونلاقي الناس بتزيد :excl::excl::excl::excl::excl:ونسأل هوا في محاضرات بعد كده الناس تقول لأ؟؟؟؟؟!!!!!!!!

انا باين عليا هتعب معاكو

لقيت البنات واخدين جنب وحاسس ان هما مكسوفين وكل واحده قاعده تنقل من صاحبتها اي حاجه والسلام واللي باصه في الارض وحاجه روعه مع ان دي كليه والتعارف فيها عادي جدا قولت ماشي علشان دي اول سنه والنظام فيها مختلف على اللي هما متعودين عليه في ثانوي

المهم بعد حضور يومين بس طبعا مش كاملين وطبعا مش فاهم اي حاجه من اي دكتور

اكتشفت ان انا بحضر في مدرج غلط وان انا المفروض بحضر مع المجموعه ب

صباااااااح الفل

من اولها السنه دي باين عليها جااااااامده

المهم روحت مدرج المجموعه ب وكان يووووم فاجر جدا لقيت راجل ابن حلال داخل بقميص وبنطلون افتكرتو عامل نضيف في الاول طلع دكتور بس بصراحه شرحه طلع جامد جدا والحمد لله ابتديت افهم محاسبه:022yb4::022yb4::022yb4::022yb4::022yb4:

طبعا من كتر الفرحه محضرتش اي محاضره تاني:d

كويس ان انا لقيت اي حد في الكليه دي اللي باين عليا غامضه شويه

السؤال اللي بيطرح نفسه

امتحانات الميد تيرم امتى؟؟؟؟؟؟

:stickjo4: ايه يا عم الحاج انتا محسسنى انك من كولالمبور :d ايه تعارف ومكسوفين انتا اى واحدة عايز تتعرف عليها خش فيها شمال دا انا حتى امبارح خليت بنت معايا فى الجروب تعيط بسبب المكان ههههههههههه :d عادى جدا بس هوه فعلا مكسوفين بس البنات المحسحيين فارطينها ع الاخر :d كل واحدة مع خمسة سته شباب :d صعب تلاقى واحدة من المسلمين حتى تاخد كشكول محاضرات من حد :excl: بس هوه فى الاول كدا انا عن نفسي بتكسف والله حتى ياسمين اللى عاملة الموضوع كلمتنى فى الجامعة كنت مكسوف اوى اوى وانا بكلمها يلا الحمد لله :) ..
اما موضوع الميد تيرم انا بسأل الدكتور حامد عن المعاد بيقولى واله معرف :d داكترة اخر زمن ب بيقولوا ان الميد تيرم ممكن يكون 8/11 احتمال كبير اوى وربنا يستر احنا فاهمين حاجة ؟؟!!

احمد جادالحق 28-10-2009 04:23 PM

السلام عليكم ..
ياسمين هوه احمد جابلك الورق فى الجامعة ;) عشان هوه اتصل بيا وقالى انا فى الجامعة النهاردة ؟؟ وبقولك ايه رجاء رجاء يعنى متقفليش الموضوع على كدا :blush: احنا فعلا متشكرين ليكي على الورق الجميل بتاعك الورق :p دا البداية بس احنا بجد هنحتاجلك الفترة الجاية عشان الميد تيرم والشرح وكدا وانتى عارفة طبعا الميد تيرم دا حاجة جديدة اوى علياااا او علينا كلنا فنعرف النظام والشرح وكدا اوك والله احنا بنكلمك كدا على اساس انك اختنا كلنا بجد والله :giljotiiniug3: وانا والله خايف اوى من المفاجات بتاع الميد تيرم وكدا انا دلوقت بعمل اللى عليا وبذاكر وحتى فى حاجات كتير مش فاهمها ودا اول مرة يحصلى بس ربنا يستر ..

ymymym 28-10-2009 05:17 PM

ايوه يا مكسوف:blush:

ههههههههه

الميد تيرم بسيط وسهل خالص الامتحنات زي الي موجوده في الورق ايل اديتهلكم عادي جدا نفس نظام الدكاتره ما عدا دكتور غريب مختلف شويه عن الباقي لاني معرفهوش
بس كده اي خدمه

ymymym 28-10-2009 05:19 PM

وقلت قبل كده الحاجه الل يمش فاهمينها تيجي الكليه تقولي مش فاهم متتكسفش احنا اخوات عادي جدا بساعدك مافيهاش حاجه
بس تجيب معاك ساعتها ورقي انا عشان افتكر الكلام بس مش اكترر
وقلت في اي وقت عادي جدا اشرح واحل ان شالله نقعد ساعتين تلاته المهم تفهم وبس

mooo0ooon.light 28-10-2009 05:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد جادالحق (المشاركة 1705737)
:stickjo4: ايه يا عم الحاج انتا محسسنى انك من كولالمبور :d ايه تعارف ومكسوفين انتا اى واحدة عايز تتعرف عليها خش فيها شمال

خش فيها شمال ايه يا عم انا داخل احارب الموضوع ابسط من كده كتييير
اقتباس:

دا انا حتى امبارح خليت بنت معايا فى الجروب تعيط بسبب المكان

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقتباس:

ههههههههههه :d عادى جدا بس هوه فعلا مكسوفين بس البنات المحسحيين فارطينها ع الاخر :d كل واحدة مع خمسة سته شباب :d صعب تلاقى واحدة من المسلمين حتى تاخد كشكول محاضرات من حد :excl: بس هوه فى الاول كدا انا عن نفسي بتكسف والله حتى ياسمين اللى عاملة الموضوع كلمتنى فى الجامعة كنت مكسوف اوى اوى وانا بكلمها يلا الحمد لله :) ..
اما موضوع الميد تيرم انا بسأل الدكتور حامد عن المعاد بيقولى واله معرف :d داكترة اخر زمن ب بيقولوا ان الميد تيرم ممكن يكون 8/11 احتمال كبير اوى وربنا يستر احنا فاهمين حاجة ؟؟!!

تماااام شكرا ياأحمد

SeMo.DiBo 29-10-2009 01:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ymymym (المشاركة 1704159)
مممممممممممممممم ترجمه هتبقي صعبه عليك
بص انا هروح بكره ان شاء الله هقول لاي حد اشوفه ناك ان شاء الله
وبما ان عاوز تاخد ورق الانججليزي خلاص روح لاحمد جاد الحق هناك في الكليه وخد منه الورق اللي هو صوره وصوره منه
بس تقريبا الكتب مختلفه يعني صوره اليل انت واخده لاني فاكره في حاجات زياده اصحابي البنات كانوا واخدينها في عربي عن انجليزي
وبرضه هسالك اذا كان فيه ورق ليكم ولا لأ
هقولك كمان ع حاجه
في مكتبه اسمها توتا بتبيع ورق شرح يا احمد مروحتش سالت هناك ليه
اليل هو الشارع اللي فيه الباسات الكتيره دي بتاعه الفيوم هتلاقي الشارع كله مكتبات لعلمك روح اسال المكتبه اليل بتوزع ورق تجاره عربي لان كل مكتبه واخده كليه معينه وقسم معين تقريبا فانت روح هناك واسال غالبا غالبا يعني مكتبه توتا اليل بتبيع الورق لانها بتبيع لانجليزي فروح واسالها ورق شرح وامتحانات وكده يعني
وربنا يوفقك
يارب

لا وحياتك انا لحد دلوقتي معرفش السلوكيه الموارد والتنظيم بيتكلمو عن ايه هعرف ازاي بس ازا الحاجه دي في منهجي ولا لأ انا تايه في ال3 مواد دول هستنى الورق التاني الي بتقولي عليه

احمد جادالحق 29-10-2009 05:57 PM

ميرسي جدا ليكي ودا المتوقع طبعا من اجمل شخصيه فى جامعة بني سويف كلها :p احنا فعلا عاملين زى ميكون داخلنا كهف كبير اوى ومش عارفين نخرج منه تاييهين بمعنى اصح بس انتى طبعا عاملتى اللى معاملهوش اصحابنا الصبيان اللى نعرفهم فى تجارة انجليش وكمان تانية :blush: كنا اول السنه كلمناهم على ورق وشرح وكدا من الاخر نفضولنا :(فبجد انتى اكيد بعد اللى عاملتيه عرفتى معزتك بقت ايه بالنسبه لينا واكيد انتى عارفه انتى مش اقل من اخت والله .. ميرسي ميرسي .....:078111rg3:....:078111rg3:.....:078111rg3:

احمد اسامه (الفيوم) 29-10-2009 06:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد جادالحق (المشاركة 1708023)

ميرسي جدا ليكي ودا المتوقع طبعا من اجمل شخصيه فى جامعة بني سويف كلها :p احنا فعلا عاملين زى ميكون داخلنا كهف كبير اوى ومش عارفين نخرج منه تاييهين بمعنى اصح بس انتى طبعا عاملتى اللى معاملهوش اصحابنا الصبيان اللى نعرفهم فى تجارة انجليش وكمان تانية :blush: كنا اول السنه كلمناهم على ورق وشرح وكدا من الاخر نفضولنا :(فبجد انتى اكيد بعد اللى عاملتيه عرفتى معزتك بقت ايه بالنسبه لينا واكيد انتى عارفه انتى مش اقل من اخت والله .. ميرسي ميرسي .....:078111rg3:....:078111rg3:.....:078111rg3:

وده المتوقع من اخت عزيزه
بجد هى حد كويس جدا
انا مشوفتهاش
بس متاكد من كدا

احمد جادالحق 30-10-2009 08:37 PM

:( مفهمتش حاجة من محاضراة الكاشف الاخيرة يا جدعااااااااااااااااااان

mooo0ooon.light 01-11-2009 12:40 PM

هوه ايه نظام المكتبة يعني انا لو حبيت اعمل بحث مثلا هيكون ايه النظام

antoo 02-11-2009 05:24 PM

تمام يا معللللللللللللللللللم

ymymym 02-11-2009 05:38 PM

اقتباس:

هوه ايه نظام المكتبة يعني انا لو حبيت اعمل بحث مثلا هيكون ايه النظام
ياااااااااااه انا مدخلتش المكتبه غير لما كان عندي امتحانات بس
والله ما اعرف بجد

جميع الأوقات بتوقيت GMT +2. الساعة الآن 02:48 AM.