مشاهدة النسخة كاملة : قضاة مصر مستشعرين الحرج !

look2
08-06-2013, 10:32 AM
في قضية مبارك كل ما يجي قضاة يقولك نقلها لدائرة اخري لاستشعارنا الحرج استشعرنا الحرج في اية في ناس ق ت ل ت أولاد مصر استشعار الحرج في اية في ناس نهبوا وسرقوا شعب مصر استشعار الحرج في اية ؟ انا مش عارف ؟ وبعدين طالما القضاء المصري مستشعر الحرج خلاص اعملو محاكمة عسكرية من عسكريين او محاكمة ثورية من الثوار ؟
انما كل جلسة يحرقوا دم شعب مصر ويقولك اصل احنا مستشعرين الحرج في دماء اولاد مصر وفي حقوق ال ق ت ل ي بل مستشعرين الحرج في ق ت ل النفس التي حرم الله ق ت ل ه ا الا بالحق عار علينا جميعا من كبيرنا لصغيرنا حق الشهداء الذين ضرب لهم التحية العسكرية ؟
عيب ان يستشعر القضاة الحرج في دماء المصريين وهذا يثبت ان الرئيس لما قال القضاء فاسد وانة يستحق التطهير كان عندة حق فعلا بس ما ترجعوش تقولو عايز يأخون البلد اذا كان اهة القضاة مبرطعين وكل شوية يقولك مستشعرين الحرج ؟ نفسي افهم مستشعرين الحرج في حق مصر والمصريين ؟

علية العوض ومنة العوض

Mr Ahmed Abdel Hamid
08-06-2013, 01:13 PM
على فكره رغم أنى مختلف مع الأخوان الا أنى معاهم فى تطهير القضاء. لأن كل القضاه الحاليين هم اللى شاركوا فى تزوير انتخابات 2005 و كل من أقول تطهير القضاء يقولوا أزاى و يعملوا فيها خضره الشريفه