مشاهدة النسخة كاملة : عايزين اسئله صعبه جداً .. ومن بره المنهج والكتب كلها ..

arabSquad
20-06-2008, 12:44 PM
السلام عليكم

يا جماعه طالما امتحان الفيزياء جه بالشكل السهل والجميل دا , ياريت اي حد عنده اسئله من بره المنهج , او اسئله صعبه جداً ومتعلقه بمنهجنا ولو 1% ياريت يحطهولنا ..

علشان نكون عاملين حسابنا بس ليجي الامتحان زي الفيزيا [ وده متوقع بشكل مش طبيعي من كل اساتذه الكيميا :mellow: ]

TheDeco
20-06-2008, 02:16 PM
يا اخي

انا موافقك ان الامتحانات بتيجي صعبة جداااااااااااااااا

بس لازم بردو منعقدش روحنا عشان منقلقش قبل الامتحانات

و شكرا

Lil' MahRan
23-06-2008, 03:27 AM
السلام عليكم

يا جماعه طالما امتحان الفيزياء جه بالشكل السهل والجميل دا , ياريت اي حد عنده اسئله من بره المنهج , او اسئله صعبه جداً ومتعلقه بمنهجنا ولو 1% ياريت يحطهولنا ..

علشان نكون عاملين حسابنا بس ليجي الامتحان زي الفيزيا [ وده متوقع بشكل مش طبيعي من كل اساتذه الكيميا :mellow: ]

بطل تاكل عسليه كتير عشان صحتك :rolleyes:

tarekessam
23-06-2008, 08:45 AM
كلام جميل كلام معقول مقدرش اقول حاجة عنه ههههههههههههههه

e.abougendy
23-06-2008, 09:02 AM
اللي عندة حاجه يقولها بس انا ع العموم كيمياء انجليزي

فانتاستيك
23-06-2008, 09:04 AM
السلام عليكم
انا متفائله جدا والله
وحاسه ان ربنا مش حيضيع تعبنا ع الفاضي ان شاء الله
انت اهم حاجه ركز ع المسائل عموماً
والرسومات وكله حيبقي تمام
قولوا ياااااااااارب

صوت الحق
23-06-2008, 09:07 AM
أجعل ثقتك بنفسك لا تهتز ابدا
وتوكل على الله

ماياااا
23-06-2008, 09:43 AM
يا جماعة ان شاء الله مافيش مشاكل اهم حاجة العضوية والباقى اصلا سهل بيتحل بمجرد النظر اطمنوا ان شاء الله ربنا حيكون معانا

أحمد الصعيدى
23-06-2008, 10:36 AM
فعلاً شكله كده هييجى صعب
الحقونى
انا نسيت كل حاجة
يا لهوووووووووووووووووى

FearMaster
23-06-2008, 11:58 AM
لالالالالالا انا مش عايزك تقلق خالص يا باشا
يعني الامتحان متسرب و شكلة ان شاء الله جاي سهل زي الفيزياء و رياضيات 2 و كل ماشي علي حسب تعليمات الكبار و ان شاء الله سهل سهل مش تخاف بس انت بس اوعي تخاف....
ومتحطش في بالك المنيا و القاهره و المظاريف المفتوحة و الذي منه و مش تقرا الجرانين و لا مواضيع الاخبار اللي في المنتدي و لا تفتح مصراوي و مش تروح درس الكيمياء بتاع المراجعه علشان اكيد صحابك هيخوفوك ان عايزك تخش تنام و تصحي علي الامتحان و لا اقلك مش تصحي ما هي كده كده مش فارقة ياعم ===== متقليش اعمل ايه في البلد ديه غير اني اتريق و الله حاول تضحك قبل ما يحطوا علي الهوا جمارك
سلام

الاستاذ شفيق عجاج
23-06-2008, 12:02 PM
يجب ان تهتم بالافكار الموجودة بالكتاب المدرسى فقط
ولا تشغل بالك باى موضوعات خارجية
لان الامتحانات عملية نفسية بالدرجة الاولى وبصفة خاصة الكيمياء
وانت عملت اللى عليك لازم تثق بالله تمام الثقة وتوكل على الله
وباذن الله سوف توفق الى ما تريد

Lover~Prince
23-06-2008, 04:02 PM
يا جدعان بطلوا تكسير فينا بقى فى ايه خليكم متفائلين كده وصباح الخير بقى هييجى ساهل صعب مش هنحل يعنى غصب عننا هنحل لو كان ايه فنذاكر احسن وربنا معانا جه ساهل جه صعب اهو عملنا اللى علينا وحتى لو جه صعب الكليات اكيد هتنزل المجموع بتاعها السنة دى عشان لو معملوش كده يبقى ظلم وربنا

sandred
15-01-2010, 02:06 PM
عايزين اسئلة جامدة فى الكيمياء