مشاهدة النسخة كاملة : سؤال للي في 3 ثانوي

ميدو جمي
25-12-2012, 12:19 AM
هو انا لو قسمت السنة وحبيت اغير مادة لكن ينفع اغيرها السنة الجاية اللي هيا مأ جل فيها مادتين
عادي ولا لازم اغير المواد في تالتة السنة الاولى اللي واخدة فيها اللي 3 مواد السنة دي يعني مسموح بالتغيير مرة وخلاص ولا عادي اغير في المادتين اللي انا مأجلهم للسنة الجاية طالما انا مدخلتهومش
انا بعتذر على التطويل وكثرة الازعاج

lolo nice
26-12-2012, 02:52 PM
هو انا لو قسمت السنة وحبيت اغير مادة لكن ينفع اغيرها السنة الجاية اللي هيا مأ جل فيها مادتين
عادي ولا لازم اغير المواد في تالتة السنة الاولى اللي واخدة فيها اللي 3 مواد السنة دي يعني مسموح بالتغيير مرة وخلاص ولا عادي اغير في المادتين اللي انا مأجلهم للسنة الجاية طالما انا مدخلتهومش
انا بعتذر على التطويل وكثرة الازعاج

!!!!!!!!!!!!!????????? لالا لا ازعاج و لا حاجة بس انا حاسة ان انتى بتشتتى نفسك اووى و مش هينفع اللى انتى بتعمليه على فكرة ... ثوانى بقى يعنى مثلا عايزو تبدلى مادة بدل مادة صح و لا أنا غلطانة ؟؟ و انتى عايزة تعرفى لو ينفع تبدليها بعد الامتحانات و لا ايه ؟؟؟ انتى مش المادة دى ذاكريها و لا ايه ؟؟ فهميتى أكتتتر

ميدو جمي
26-12-2012, 03:47 PM
يعني لو مأجلة الاحياء ينفع ابدلها في السنة التانية من سنة تالتة طالما مدخلتهاش يعني اقدر اغير في اي وقت

lolo nice
27-12-2012, 10:09 AM
يعني لو مأجلة الاحياء ينفع ابدلها في السنة التانية من سنة تالتة طالما مدخلتهاش يعني اقدر اغير في اي وقت

مش عارفة و الله بس هحاوول هسألك كدا ؟؟؟!!

ميدو جمي
28-12-2012, 07:15 PM
قرفتو وتعبتكو استحملوني وعبروني لو بكلمة