مشاهدة النسخة كاملة : نظرة لمنطقة الدقهلية يافضيلة الامام

محمد احمد الغالى
13-11-2012, 06:03 AM
فضيلة الامام الاكبر شيخ الازهر نحن امانة فى رقبتك سوف تسأل عنا وعن تقصيرك فى حقنا يوم القيامة لكى تولى علينا رجلا مثل وكيل الوزارة الحالى بمنطقة الدقهلية الذى نشر الفساد فى ربوع المنطقة ولايعلم شيئا عما يحدث حتى فى مكتب السكرتارية الخاصة به وهو اقرب الاماكن الى مكتبه فما بالك بباقى مكاتب الديوان والتفاتيش التابعة للمنطقة اغثنا من هذا الرجل واتقى الله فينا ونفذ المنشور الصادر من المشيخه بمنع تولى وكيل وزارة لمنصب فى نفس محافظته ولكم جزيل الشكر

استاذ دوغرى
13-11-2012, 10:26 AM
الدكتور جمعه دا راجل سكرة ومحترم جديا وبينفذ القانون

يعنى مثلا السنه اللى فاتت انا كنت براقب فى بنين السنبلاوين وكان الغش للركب بعيد عنك

وراحت شكوى للمنطقه والمشيخه فما كان من الشيخ جمعه الا انه جه المعهد وقعد وسلم على اللجنه واحد واحد وشرب شاى او قهوة مش عارف ومشى بسلامه الله

انضباط ده ولا مش انضباط يا مدرسين يا متعلمين

ولا السكرة التانى قالب السكر كله الاستاذ نعيم الحنفى يا سلام

مفيش مصلحه مش بتخلص والدنيا ماشيه والمعاهد فى عهده تمام تمام

محمد احمد الغالى
13-11-2012, 10:24 PM
حرام عليك ياراجل اتق الله انت مسئول امام الله عن هذا الرأى فمالا تعلمه انه كان ذاهبا للجنة معهد السنبلاوين لان بالجنة ابن واحد صديقه جدا ويسهل له الامر التى تعرفها جيدا ومن اجل هذا ذهب الى اللجنه ليعطى ستار للجنه بأنها منضبطة

أ/ هشام العيسوى
13-11-2012, 11:03 PM
كله مش نافع د جمعة مر فى الامتحانات وساب المدرسين يشتكوا ومردش علينا والمهم ان العمل ماشى وخلاص بيرد على المدرسة لما اشتكت من بدل السفر وانا هعمل ايه هجيبلك من جيبى ثم تركها وانصرف

زكريا مختار
14-11-2012, 06:54 AM
منطقة الفساد الازهرية

الاستاذ عوض على
14-11-2012, 07:33 AM
كله مش نافع د جمعة مر فى الامتحانات وساب المدرسين يشتكوا ومردش علينا والمهم ان العمل ماشى وخلاص بيرد على المدرسة لما اشتكت من بدل السفر وانا هعمل ايه هجيبلك من جيبى ثم تركها وانصرف
عامل ايه يا أستاذ هشام
أخبارك ايه
نريد أن نطمئن على حضرتك فى الغربة

happy mino
14-11-2012, 11:48 AM
على فكره
معروف ان منطقة الدقهلية هى اكثر المناطق مشاكل
والله المستعان

أ/ هشام العيسوى
14-11-2012, 11:52 PM
الحمد لله استاذ عوض الامور هنا تمام
كنا عاوزينك تيجى معانا لكن قدر الله وما شاء فعل