مشاهدة النسخة كاملة : ادخلوا على الموضوع دة ضرورى..ساعدونى

temtem04
18-09-2012, 09:51 AM
انا عندى مشكلة جامدة جدا يا جماعة ياريت تحاولوا تساعدونى ,

انا جت لى كلية دار العلوم فى الفيوم و دخلت على موقع التنسيق و عملت تقليل الاغتراب علشان اتحول على جامعة القاهرة بس لحد دلوقتى نتيجة تقليل الاغتراب مظهرتش و بيتهيقلى انها كانت هتظهر انهارده , ياريت يا جماعة لو حد يعرف معاد معين او رابط لموقع على النتيجة يقولى لان انا قاعد على اعصابى مش عارف انا هنا ولا هنا و لسة مقدمتش فى ولا واحدة منهم , ياريت يا جماعة تردوا عليا بسرعة ضرورى جدا جدا جدا

story.ending
18-09-2012, 09:58 AM
انا عندى مشكلة جامدة جدا يا جماعة ياريت تحاولوا تساعدونى ,

انا جت لى كلية دار العلوم فى الفيوم و دخلت على موقع التنسيق و عملت تقليل الاغتراب علشان اتحول على جامعة القاهرة بس لحد دلوقتى نتيجة تقليل الاغتراب مظهرتش و بيتهيقلى انها كانت هتظهر انهارده , ياريت يا جماعة لو حد يعرف معاد معين او رابط لموقع على النتيجة يقولى لان انا قاعد على اعصابى مش عارف انا هنا ولا هنا و لسة مقدمتش فى ولا واحدة منهم , ياريت يا جماعة تردوا عليا بسرعة ضرورى جدا جدا جدا

ان شاء الله هتظهر النهارده الساعه 12 الظهر كده ولو ممنعشى معاك تحليل اغتراب بتلجأ للتحويل الورقى اضمن انا عملت تحويل ورقى واغتراب مرحله تالته برضوا ولسه مستنيه النتيجه

أنتعاش
18-09-2012, 11:53 AM
أنا مقدمة من يوم 12 تقليل اغتراب و لسه النتيجة مابنتش
وقلقانة أووووووووى

temtem04
18-09-2012, 01:44 PM
ربنا يستر , بس ياريت يا جماعة لو النتيجة ظهرت تبلغونا او تكتبوا رد هنا علشان لو معرفتش اجيبها يبقى انتم تقولولى و ياريت تجيبولى اللينك اللى هتظهر عليه النتيجة بتاعت تقليل الاغتراب

temtem04
19-09-2012, 05:25 AM
النتيجة ظهرت يا جدعان على موقع التنسيق , كله يدخل بسرعة علشان يشوف ايه النتيجة