مشاهدة النسخة كاملة : عايزين نعمل مسابقة شاعر المنتدي كل اسبوع مين هيشترك معايه في الفكره دي

ايمان كلاي
22-05-2008, 01:26 PM
اولا:الفكره دي مش فكرتي احنا عايزين نشجع الناس هنا شويه عايزين نعمل شاعر المنندي وبرده فيلسوف المنتدي في فلاسفه تحت التمرين عايزين ننمي الروح المنافسه هنا يللا مين هيشارك وعايزين نرشح كام حد كده ويدخلو يصوتو اوك يللا انا هاختار اسماء وهنبدأ
مع ملاحظة تغيير المنافسين كل اسبوع وكله هيصوت وعايزين المنافسه تكبر اكتر واكتر وممكن جدا اللي تنافس الاسبوع ده يدخل الاسبوع اللي بعده بس تشدو حيلكم ويللا انا هابدا بالتصويت

زهرة البنفسج
22-05-2008, 07:22 PM
انا موافقاكى طبعا وعلى فكرة مش لازم فى القسمين دول بس المفروض فى باقى الاقسام كلها
وعلى فكرة من رايى انتى هتخديها فى الاسبوع الاول فى الركن الادبى

بندق__2007
24-05-2008, 07:48 AM
ميرسى للموضوع اللى بجد فكرته حلوة

بس فيه ناس كتير بتكتب كويس اوى

واعتقد انها احق منى شخصيا بالوجود فى الاختيارات

احمد رضا و بنت العقيدة و مغترب و أ.ضياء و ناس كتير جدا

وعموما شكرا يا ايمان و ان شاء نكون عند حسن الظن

mohamad_gabr
24-05-2008, 09:01 AM
الفكره فكرتي يا جماعه
معلش نا حولت اعمله وفشلت اشمعنه هو

احمد رضا
24-05-2008, 10:12 AM
الفكرة مش هتبقي بالشكل ده يا ايمان
الفكرة هتكون مثلا من خلالي
الناس اللي هتشترك
هتبعلي قصائدها علي الخاص
وهحطها باسمي انا
وهيتم التصويت من خلال استطلاع
وبناءا ً عليه هيتحدد اللقب لمين
:)
شكرا علي المحاوله
انا هسيب الموضوع لغايه ما تشوفي الاقتراحات الجديدة

ايمان كلاي
24-05-2008, 12:46 PM
اناتوقعت انكو هترحبو بالموضوع عامة اعتبروني معملتوش اصلا
احمد رضا:انا خلاص متنازله علي الموضوع تماما ومش هاوكل حد يناقش فكرتي لاني نفزتها وانا منسحبه من الموضوع تماما واعملو انتو وانا مسرقتش فكرة حد ولا اخدتها من حد انا شفتها في منتدي شبابيك وحبتها وكانت عملاها عضوة زيي ومش مشرفه ولا حاجه عامة شكل الموضوع ضايقكو انا بعتزر واستودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه السلام عليكم

احمد رضا
24-05-2008, 12:49 PM
ليه كدا يا ايمان
ده انا قولتلك هدعمك وانفذلك فكرتك
وهتكوني انتي المنظمه بردو
علي العموم زي ما تحبي
واتمني انك متكونيش زعلانه مننا

احمد رضا
24-05-2008, 12:50 PM
ليه كدا يا ايمان
علي العموم زي ما تحبي
وانا هسيب الموضوع لحد بكره ان شاء الله

احمد رضا
24-05-2008, 12:50 PM
ليه كدا يا ايمان
علي العموم زي ما تحبي
وانا هسيب الموضوع لحد بكره ان شاء الله

ايمان كلاي
24-05-2008, 01:46 PM
انا مبتكملش عنك استاذي الفاضل انابتكلم عن الاخ اللي قال دي فكرتي ومش فكرتي انامش شايفه انها فكره حدانا شايفه ان مضمونها هيفيد الكل وبلاش احتكارات اراء وكلام كده وانامش زعلانه بس كنت متضايقه هو الاخ الفكره فكرتي يا جماعهmohamad_gabr
يعني ايه مش فاهمه فيه ايه بالظبط والا تهريج والا ايه عامة عايزاكو تدرسو الموضوع لان كتيرهنا يستحقو التكريم ده ارجو ان حضرتك تفكر سريعا وتقرر والله م كان قصدي اللي اتفهم بس مكنتش اتمني ان حد يحتكر فكره لنفسه هي لا فكرتي و لا فكرة حد هي مسابقه عايزين نكرم ناس اشتغلت وسهرت وكتبت ونكافئهم اظن انهم يستحقو التكريم ده اتمني انكو تكونو فهمتوني

احمد رضا
25-05-2008, 07:20 AM
انا مبتكملش عنك استاذي الفاضل انابتكلم عن الاخ اللي قال دي فكرتي ومش فكرتي انامش شايفه انها فكره حدانا شايفه ان مضمونها هيفيد الكل وبلاش احتكارات اراء وكلام كده وانامش زعلانه بس كنت متضايقه هو الاخ الفكره فكرتي يا جماعهmohamad_gabr
يعني ايه مش فاهمه فيه ايه بالظبط والا تهريج والا ايه عامة عايزاكو تدرسو الموضوع لان كتيرهنا يستحقو التكريم ده ارجو ان حضرتك تفكر سريعا وتقرر والله م كان قصدي اللي اتفهم بس مكنتش اتمني ان حد يحتكر فكره لنفسه هي لا فكرتي و لا فكرة حد هي مسابقه عايزين نكرم ناس اشتغلت وسهرت وكتبت ونكافئهم اظن انهم يستحقو التكريم ده اتمني انكو تكونو فهمتوني

فهمتك طبعا يا ايمان
وارجوكي تكملي مشوار المسابقه
مع ان اقتراح من اخوكي
انك تخليها بعد الامتحانات
عشان يبقي عدد المشتركين كتير
وتبقي المسابقه جامده
ايه رايك
لو مش موافقه اعمليها دلوقتي عادي
وانا معاكي بردو

ايمان كلاي
25-05-2008, 09:25 PM
اكيد حضرتك تشوفنا ف موضوعاتي والله م كنت اقصد حاجه وحشه بس اتضايقت مش اكتر واوك نتابع الموضوع بعد الامتحانات وحطوه بقي يكون ثابتت ويشاركو بعدين